Fitness Seller

Act like a lady, train like a beast!

Das zeker heftig ja... en helemaal als het dan opeens ook zo snel gaat.
Sterkte in ieder geval meid.

En evengoed nog een nette training weten neer te zetten. Knap hoor!

vrijdag al.....heel veel sterkte!
en inderdaad: fijn dat je er dan minder hoeft na te denken, drukt toch wel wat minder.
Ik zal voor jou en je mams duimen.

Dat is al snel, heel veel sterkte! :heart:

• Topic Starter Topic Starter
Dankjewel allemaal voor jullie (alweer) lieve reacties! Ben even afwezig geweest op het forum.. Paar heftige dagen achter de rug..

Hier verhaal over mijn moeders operatie:
Vrijdag is mama dus geopereerd. Pff wat een heftige dag.. Papa en ik hebben haar mee weggebracht tot de ok, en toen 'afscheid' moeten nemen.. Doordat ze alle risico's moesten vertellen, hou je onbewust toch rekening mee in je achterhoofd wat er kan gebeuren en dus ook met 'afscheid nemen' hou je er rekening mee.. Ik heb mijn vader nog nooit zo gezien denkik.. Toen begonnen de uren afwachten tot het telefoontje dat alles goed gegaan was.. We zijn van allerlei rare dingen gaan doen om maar afleiding te hebben.. Uiteindelijk uur later dan gedacht een telefoontje gekregen dat alles goed was gegaan. Er viel echt een last van onze schouders. Het duurde alleen wat langer omdat ze ook nog eens de hartklep hebben moeten repareren.

Inmiddels gaat het al stukje beter met mama.. Ze gaat met kleine stapjes vooruit.. :D

Heb vorige week donderdag voor het laatst getraind, en dan gisteren weer met de bootcamp mee gedaan.

Training van donderdag:
Military press:
10x20kg
10x25kg
10x25kg
10x25kg

Optrekken (wijde grip):
13x - VPR
9x
9x - VPR
8x - VPR
In totaal weer 4 hh meer :D

Liggend db drukken:
10x10kg
10x12,5kg
10x12,5kg
10x12,5kg

Superset 3x:
-Bent over db row 15x15kg
-Side raises 15x4kg

Superset 3x:
-Rope slaan 30 sec.
-Planken 45 sec.

Hanging leg raises:
3x16x

Bootcamp van dinsdag (gisteren):
Warming up: 1km rennen en om de 300 meter ongeveer een oefening (squats, jumping jacks, knie heffen)

Circuit 3x met elke oefening 30 sec.
-Overhead squat met autoband
-Prowler push 40 meter
-Tire flip 70 kg
-Kettlebell swing 10?kg
-Touwtje springen
-Aquabag lunges (8 kg)
-Squats met crossfitbal (grond aantikken en pressen)
-Step ups
-Rope slaan
-Viper clean & press

KAPOT!!!

Daarna nog even snel buik..
Superset buik 2x:
-Hanging leg raises 16x
-TRX roll out 10x
-Superman 60 sec.

pft dat uur langer is killing dan he...
fijn dat ze stapje voor stapje betert.

Verder supertrainingen: die bootcamps klinken lekker!!

Mooi van je moeder, opluchting!

Fijn dat het beter gaat met je moeder!! En hele mooie trainingen!

zo goed bezig met die pullups, super sterk!! Ik ben jaloers!! :D

Fijn om te horen Daphne, zal niet makkelijk zijn geweest.
Kun je nu weer beetje op het trainen richten :D.

Dat is zeker moeilijk die tijd met je moeder. De spanning is om te snijden dan.. Weet het helaas. Maar ik ben heel blij dat het zo goed gegaan is. Hoop dat ze snel herstelt.
Verder lekkere trainingen. Das wel fijn als deze last van je afvalt om toch even alles af te reageren in het trainen he!

Fijn dat alles goed gaat met je moeder, toch erg goed nieuws :D
En logisch dat je hoofd even niet naar trainen stond, je bent nu weer bezig en komt helemaal goed :D

pft dat uur langer is killing dan he...
fijn dat ze stapje voor stapje betert.

Verder supertrainingen: die bootcamps klinken lekker!!

Mooi van je moeder, opluchting!

Fijn dat het beter gaat met je moeder!! En hele mooie trainingen!

zo goed bezig met die pullups, super sterk!! Ik ben jaloers!! :D

Fijn om te horen Daphne, zal niet makkelijk zijn geweest.
Kun je nu weer beetje op het trainen richten :D.

Dat is zeker moeilijk die tijd met je moeder. De spanning is om te snijden dan.. Weet het helaas. Maar ik ben heel blij dat het zo goed gegaan is. Hoop dat ze snel herstelt.
Verder lekkere trainingen. Das wel fijn als deze last van je afvalt om toch even alles af te reageren in het trainen he!

Fijn dat alles goed gaat met je moeder, toch erg goed nieuws :D
En logisch dat je hoofd even niet naar trainen stond, je bent nu weer bezig en komt helemaal goed :D

Lief dat jullie allemaal zo meeleven :) Doet me goed! Er is inderdaad echt een last van mijn schouders gevallen en nu kan ik me weer helemaal richten op trainen :D

Training van vandaag:
Staand db drukken:
15x7,5kg
12x10kg
10x12,5kg
8x12,5kg

Chin ups:
14x - VPR
10x
7x
8x

Uprightrow:
15x10kg
12x12,5kg
10x15kg
8x20kg - PR

Megaset 3x:
-Fly's 15x5kg
-Leaning sideraises 15x5kg
-One arm db row 15x17,5kg

Training van vandaag:

Deadlift:
20x20kg
5x50kg
5x60kg
5x75kg
5x87,5kg
5x60kg speed
5x60kg speed

Squat ATG:
20x20kg
12x40kg
12x40kg
12x40kg

Superset 3x:
-Walking lunges 20x20kg
-Leg press nautilus 8x135kg (per been)

Hip thrust:
15x50kg
15x50kg
15x50kg

Calve raises Smith machine:
3x10x82,5kg - PR

Superfijn dat het goed is gegaan met de operatie! En dat het nu weer vooruit gaat met je mams :)

Nice trainingen ook, die bootcamps zien er echt pittig uit :D

Hip thrusters, die wil ik ook nog wel is doen. Alleen ik krijg me af en toe een blikken toegeworpen...

Wat fijn van je ma... ik ken het verhaal helaas, m'n moeder heeft het 2 keer overwonnen. Vreselijke ziekte!
Heel veel sterkste, hopelijk komt alles goed!

Knap dat je evengoed gaat trainen, even lekker je gedachten op 0 en gaan!

135kg legpress per been?? Wow!!

Superfijn dat het goed is gegaan met de operatie! En dat het nu weer vooruit gaat met je mams :)

Nice trainingen ook, die bootcamps zien er echt pittig uit :D

Thanks meis! Ja die zijn ook echt pittig haha! Merk wel echt dat mijn conditie al klein beetje verbeterd is daardoor, was ook nodig haha! :P

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Hip thrusters, die wil ik ook nog wel is doen. Alleen ik krijg me af en toe een blikken toegeworpen...

Hahaha ja die oefening ziet er ook best raar uit :P Gelukkig doen meer mensen die in onze sportschool, dus kijken ze mij niet meer zo raar aan :P

---------- Toegevoegd om 15:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Wat fijn van je ma... ik ken het verhaal helaas, m'n moeder heeft het 2 keer overwonnen. Vreselijke ziekte!
Heel veel sterkste, hopelijk komt alles goed!

Knap dat je evengoed gaat trainen, even lekker je gedachten op 0 en gaan!

Zo 2 keer zelfs.. Wat heftig zeg! Maar alles komt zeker goed! Zal alleen een langzaam proces zijn, maar belangrijkste is dat het uiteindelijk goed komt!
Niet elke training ging even lekker daardoor hoor, vind het soms lastig om mijn gedachte dan bij de training te hebben..

---------- Toegevoegd om 15:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

135kg legpress per been?? Wow!!

Ja dat is een andere legpress dan gewoon (plate loaded) 90 graden legpress he! :P Maar alsnog voelt het heel zwaar aan haha!

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

Training van vrijdag:

Military press:
10x22,5kg
10x25kg
8x25kg
7x25kg

Optrekken (wijde grip):
12x
9x
8x
7x

Megaset 3x:
- db fly's 15x5kg
- bent over db row 15x15kg
- side raises 15x4kg

Low row:
12x40kg
10x45kg
8x50kg - VPR

Front raises:
3x12x5kg

Training van zondag:
Rustig aan gedaan, want had nog zooooooo'n spierpijn van beentraining van donderdag :eek:

Squat:
20x20kg
10x40kg
10x50kg
10x60kg
10x60kg

Superset 3x:

-SLDL 15x50kg
-Leg extension 12x27,5kg

Stepups smith machine:
4x 8x per been x 40kg
(Deze oefening voor eerste keer in smith machine geprobeerd, super lekkere oefening zo! En zwaaaaar! :eek:)

Superset 2x:
-Donkey kicks 15x per been x 1kg
-Hip thrust 15x40 kg (licht gewicht ivm spierpijn)

Gewoon lekkere trainingen gehad! Niks geks gedaan of geen echte PR's, maar verwacht ik ook even niet ivm cut. Nog drie weekjes doorzetten en dan ben ik denk ik wel tevreden :) Trainingen voelen wel elke keer lekker en voldaan, dus dat is even het belangrijkste!

Mooie trainingen weer! En die stepups idd, die branden zo goed!

Beetje laat maar ook in :o

Zie hele goeie trainingen langskomen!! Die stepups zien er inderdaad wel nice uit, doe ze nu zelf los maar in de smith lijkt me ook wel nice om keer te proberen :D

Terug
Naar boven