Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterk, hoor!Haha ja oneindige discussie haha! Al ben ik wel tot de conclusie gekomen dat het voor mezelf wel goed is om 1x parallel te squatten in de week en 1x ATG.. Dus vandaag meteen toegepast haha!
En Lynnissa bedankt voor het compliment hihi
---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------
Training van vandaag
Deadlift speed:
20x20kg
8x50kg
8x67,5kg
10x87,5kg - VPR (Rep out)
5x60kg
5x60kg
5x60kg
Blij mee! Max is 5x90kg, dus ga ik nu zeker overheen!![]()
Squats ATG:
20x20kg
12x40kg
12x40kg
12x40kg
Leg extension (plate loaded):
10x10kg
10x20kg
10x20kg
10x20kg
Military press:
10x22,5kg
10x25kg
7x27,5kg
7x27,5kg
Optrekken:
10x
9x
6x
5x
Leaning side raises:
10x5kg
10x5kg
10x5kg
One arm db row:
12x22,5kg - VPR
10x22,5kg
8x22,5kg
Fijne trainingVolgende week tentamens, dus zal minder trainen worden.. Dus volgende week wordt een deload..
Nu als marteling zien hoe mijn vriend 4 hamburgers, 9 kipnuggets en een grote friet eet als cheatmeal, want mijn cheatmeal is zondag pas..Water loopt me nog net niet uit de mond haha!
Kwam 25 minuten te laat, dus had echt geluk gehad, want 5 minuten later en ik was te laat geweest.. Maar ik had zo goed geleerd, dat ik er alles aan deed om in Nijmegen te komen haha! Tentamen ging matig dus hoop echt dat ik die gehaald heb!

)
) 
Wow nice je training weer. 11 x optrekken! !! Ook met uithangen? Alsnog super!!!
Ik kan mij inmiddels 2 x optrekken. Man zo blij mee haha.
Jep met helemaal uithangen, smokkelen hou ik niet van haha
Maar van jou ook super zeg! Vanaf nu zal het snel gaan 
Soo klote gedoe net de trein zeg pff hoop dat je ze heb gehaald. En met je ma komt inderdaad anel dichtbij 2 weken zijn zo voorbij komt zeker goed blijft wel eng natuurlijk.
lekkere trains!
Man man wat een gedoe met (gebrek aan) treinen zeg.
Komt idd dichtbij van je mams; sterkte
Pfff.. wat een gedoe met je tentamens zeg. Ik duim mee dat je ze gehaald hebt! Mag ook wel ook met alle moeite die je gedaan hebt om er te komen.
Met je moeder is spannend. Het kan inderdaad in ene heel snel gaan. Sterkte in ieder geval.
lekkere trainingen en optrekken gaat ook al super zo te zien!
Goed dat je na die stress periode even lekker hebt genoten van leuke dingen. Dat is heel belangrijk!![]()
Wat een gewichten zeg! Daar kan ik alleen nog maar van dromen nu haha.
En Wat een gedoe met je tentamens, het is ook altijd chaos bij de ns. Gelukkig heb je je tentamen wel nog kunnen maken!
Veel sterkte gewenst met je moeder!

Wat een gewichten zeg! Daar kan ik alleen nog maar van dromen nu haha.
En Wat een gedoe met je tentamens, het is ook altijd chaos bij de ns. Gelukkig heb je je tentamen wel nog kunnen maken!
Veel sterkte gewenst met je moeder!
Komt ook bij jou! Geduld is een schone zaak 
Nice trainingen hoor! Ondanks alle drukte er omheen.
Is logisch toch dat het af en toe minder gaat met al dat gedoe aan je hoofd.
Ziet er wel uit als een goeie training hoor, ook al kan het voor je gevoel natuurlijk super slecht gaan.

Een freddy pants! Weet niet of iedereen ze kent haha, maar ze komen regelmatig op instagram voorbij ook!