XXL Nutrition

Act like a lady, train like a beast!

In! Jaloers op je deadlift!

Haha ja oneindige discussie haha! Al ben ik wel tot de conclusie gekomen dat het voor mezelf wel goed is om 1x parallel te squatten in de week en 1x ATG.. Dus vandaag meteen toegepast haha!

En Lynnissa bedankt voor het compliment hihi :)

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

Training van vandaag

Deadlift speed:
20x20kg
8x50kg
8x67,5kg
10x87,5kg - VPR (Rep out)
5x60kg
5x60kg
5x60kg
Blij mee! Max is 5x90kg, dus ga ik nu zeker overheen! :D

Squats ATG:
20x20kg
12x40kg
12x40kg
12x40kg

Leg extension (plate loaded):
10x10kg
10x20kg
10x20kg
10x20kg

Military press:
10x22,5kg
10x25kg
7x27,5kg
7x27,5kg

Optrekken:
10x
9x
6x
5x

Leaning side raises:
10x5kg
10x5kg
10x5kg

One arm db row:
12x22,5kg - VPR
10x22,5kg
8x22,5kg

Fijne training :) Volgende week tentamens, dus zal minder trainen worden.. Dus volgende week wordt een deload..

Nu als marteling zien hoe mijn vriend 4 hamburgers, 9 kipnuggets en een grote friet eet als cheatmeal, want mijn cheatmeal is zondag pas.. :P Water loopt me nog net niet uit de mond haha!
Sterk, hoor!

Hoe gaat het hier? Tentamens al voorbij?

Ben ook wel benieuwd.

• Topic Starter Topic Starter
Zoooooo ik ben even afwezig geweest zeg.. Afgelopen dinsdag laatste tentamen gehad, maar niet de tijd gehad om eerder te loggen door alle leuke dingen die ik daarna ben gaan doen toen ik eindelijk uit mijn sociaal isolement was haha!

Heb door tentamens 1 week niet getraind, daarna wel weer.. Zal zo afgelopen paar trainingen erop zetten.. Heb voor nu een nieuw trainingsschema, gedeeltelijk hetzelfde als voorheen aangezien dat goed werkte, maar nu aangepast aan 4 dagen (upperbody lowerbody).

Update over tentamens (voor diegene die het leuk vinden te lezen):
Vorige week vrijdag het eerste tentamen.. Begon al met de trein die niet reed tussen Oss & Nijmegen.. Gelukkig reden er nog bussen, maar was wel te laat op tentamen.. Je mag half uur te laat komen en ik was een kwartier te laat, dus had geluk! Dat tentamen ging heel goed :D

Afgelopen maandag weer tentamen.. Nou zelfde verhaal weer.. Ik denk het gebeurt me niet nog eens, maar jawel hoor.. Trein reed niet tussen Oss en Nijmegen wegens een brand, dus ik moest omreizen via Utrecht. Moest heel snel zijn en stapte dus in de eerst volgende trein richting Utrecht die ik zag.. Eenmaal in de trein kwam ik erachter dat ik het nooit zou halen om op tijd te komen, dus de enige mogelijkheid was om bij de eerst volgende stop uit te stappen en daar een taxi te pakken.. €150 lichter :( Kwam 25 minuten te laat, dus had echt geluk gehad, want 5 minuten later en ik was te laat geweest.. Maar ik had zo goed geleerd, dat ik er alles aan deed om in Nijmegen te komen haha! Tentamen ging matig dus hoop echt dat ik die gehaald heb! :D

Dinsdag andere tentamen, had ik weinig voor geleerd, want ging er al vanuit dat ik die niet ging halen.. Dus nieuwe ronde nieuwe kansen met de herkansingen :)

Hier update over mijn moeder
Ze heeft nog verder onderzoek gehad en krijgt volgende week nog verder onderzoek, want ze moeten zeker weten dat er nergens iets van een bacterie zit, want dan kunnen ze niet opereren. Ze heeft volgende week intake in het ziekenhuis en dan zal het heel snel gaan. Het kan zijn dat het over 2 weken zo ver is.. Dus het komt nu wel dichtbij, vind dat wel echt een enge gedachte, maarja, niks aan te doen helaas!

Hier mijn trainingen van afgelopen paar dagen. Allemaal wat rustiger aan, ik heb een week niet getraind en ga weer wat lager inzetten, zodat ik dan weer goed vooruit kan ivm cutten..

Afgelopen vrijdag:
Deadlift speed:
20x20kg
8x50kg
8x67,5kg
8x85kg (goed op techniek)
3x5x60kg

Squat ATG:
20x20
3x12x40kg

Leg extension (plate loaded):
10x20kg
20x22,5kg
10x25kg
10x27,5kg

Calve raises Smith:
4x10x70kg - PR

Staan db drukken:

15x7,5kg
12x10kg
9x12,5kg (moest 10 zijn)
7x12,5kg (moest 8 zijn)

Optrekken:
11x - VPR (Helemaal volgelopen hierbij :P)
7x
5x
4x

Low row:
12x40kg
10x45kg
8x45kg
6x50kg - PR

Leaning side raises:
4x10x5kg - VPR

Afgelopen dinsdag:
Bootcamp meegedaan en daarna half uur nog buikspieren (waarvan ik nu nog spierpijn heb :P)

Afgelopen woensdag:
Staand db drukken:
15x7,5kg
12x10kg
10x10kg
8x10kg

Chin ups:
12x
9x
7x
7x

Upright row:
15x7,5kg
12x10kg
10x12,5kg
8x15kg

Megaset 3x:
- Fly's 15x4kg
- Leaning side raises 15x5kg
- One arm db row 15x17,5kg

Afgelopen donderdag:
Squat:
20x20kg
10x40kg
10x50kg
10x60kg
10x65kg

SLDL:
3x15x50kg

Leg extension plate loaded:
3x12x25kg

Superset 3x:
- Glute kickback 15x1kg per been
- Hip thrust 15x50kg

Wow nice je training weer. 11 x optrekken! !! Ook met uithangen? Alsnog super!!!

Ik kan mij inmiddels 2 x optrekken. Man zo blij mee haha.

Soo klote gedoe net de trein zeg pff hoop dat je ze heb gehaald. En met je ma komt inderdaad anel dichtbij 2 weken zijn zo voorbij komt zeker goed blijft wel eng natuurlijk.

Sterk hoor... 11x optrekken !

lekkere trains!

Man man wat een gedoe met (gebrek aan) treinen zeg.
Komt idd dichtbij van je mams; sterkte

Pfff.. wat een gedoe met je tentamens zeg. Ik duim mee dat je ze gehaald hebt! Mag ook wel ook met alle moeite die je gedaan hebt om er te komen.
Met je moeder is spannend. Het kan inderdaad in ene heel snel gaan. Sterkte in ieder geval.

lekkere trainingen en optrekken gaat ook al super zo te zien!

Goed dat je na die stress periode even lekker hebt genoten van leuke dingen. Dat is heel belangrijk! :)

Wat een gewichten zeg! Daar kan ik alleen nog maar van dromen nu haha.
En Wat een gedoe met je tentamens, het is ook altijd chaos bij de ns. Gelukkig heb je je tentamen wel nog kunnen maken!
Veel sterkte gewenst met je moeder!

Wow nice je training weer. 11 x optrekken! !! Ook met uithangen? Alsnog super!!!

Ik kan mij inmiddels 2 x optrekken. Man zo blij mee haha.

Dankjewel :D Jep met helemaal uithangen, smokkelen hou ik niet van haha :rolleyes: Maar van jou ook super zeg! Vanaf nu zal het snel gaan :D

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

Soo klote gedoe net de trein zeg pff hoop dat je ze heb gehaald. En met je ma komt inderdaad anel dichtbij 2 weken zijn zo voorbij komt zeker goed blijft wel eng natuurlijk.

lekkere trains!

Man man wat een gedoe met (gebrek aan) treinen zeg.
Komt idd dichtbij van je mams; sterkte

Pfff.. wat een gedoe met je tentamens zeg. Ik duim mee dat je ze gehaald hebt! Mag ook wel ook met alle moeite die je gedaan hebt om er te komen.
Met je moeder is spannend. Het kan inderdaad in ene heel snel gaan. Sterkte in ieder geval.

lekkere trainingen en optrekken gaat ook al super zo te zien!

Goed dat je na die stress periode even lekker hebt genoten van leuke dingen. Dat is heel belangrijk! :)

En Wat een gedoe met je tentamens, het is ook altijd chaos bij de ns. Gelukkig heb je je tentamen wel nog kunnen maken!

Dankjewel voor jullie lieve reacties :D
Woensdag krijgt mama de intake en een hoop informatie en ze mag 2 mensen meenemen, dus ik ga ook mee. Vind het fijn om te weten wat er precies gaat gebeuren etc. :)

---------- Toegevoegd om 10:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

Sterk hoor... 11x optrekken !

Dankjewel :D

---------- Toegevoegd om 10:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Hihi dankjewel :) Komt ook bij jou! Geduld is een schone zaak :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Training van vrijdag avond:

Military press:
10x20kg
10x25kg
7x25kg
8x25kg
Ging nergens over.. Normaal doe ik deze herhalingen met 27,5kg..

Optrekken:
12x - VPR
9x - VPR
7x - VPR
5x - VPR
Dit ging dan wel weer heel goed, haha heel raar! In totaal 4 herhalingen meer :)

Plyometrisch opdrukken:
7x
7x - VPR
6x
(Eigenlijk is het 't dubbele aantal keer opdrukken, maar ik tel 1 herhalingen als 1x tussen de verhoging opdrukken en 1 keer op de verhoging opdrukken).

Superset 3x:
-Bent over db row 15x15kg
-Side raises 15x4kg - VPR

Superset 3x:
-Rope slaan 30 sec.
-Planken 30 sec.

Training van zondag:
Deadlift:
20x20kg
10x50kg
10x60kg
10x80kg
10x80kg
6x80kg

Squat ATG:
20x20kg
12x40kg
12x40kg
12x40kg

Superset 3x:
-Cable glute extension 15x20kg
-Hip thrust 15x50kg

Calve raises:
3x10x70kg

Was best wel een klote training.. Ben half uur opgehouden tussendoor en toen was ik chagrijnig en had ik er geen zin meer in.. Toch maar wat gedaan nog, maar niet alles wat zou moeten..

Nice trainingen hoor! Ondanks alle drukte er omheen.

Is logisch toch dat het af en toe minder gaat met al dat gedoe aan je hoofd.
Ziet er wel uit als een goeie training hoor, ook al kan het voor je gevoel natuurlijk super slecht gaan.

Nice trainingen hoor! Ondanks alle drukte er omheen.

Is logisch toch dat het af en toe minder gaat met al dat gedoe aan je hoofd.
Ziet er wel uit als een goeie training hoor, ook al kan het voor je gevoel natuurlijk super slecht gaan.

Thanks! Ja het zal de combinatie van zijn die er voor zorgt dat het af en toe wat mindere trainingen zijn, maargoed ik leg m'n eisen gewoon iets lager maar werkt er wel nog 200% voor dan zal het vast goed komen :)

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

Heb mezelf trouwens maar getrakteerd op een leuk cadeautje :) Een freddy pants! Weet niet of iedereen ze kent haha, maar ze komen regelmatig op instagram voorbij ook!

1zwkf2u.jpg

Zit heeeeerlijk!

Nice die pants indd zie ze vaker. Staat je goed!!

Nice! En mooie billen;)

zow dat optrekken gaat lekker!
succes woensdag.

(en leuke broek btw! en nice ass daarin ook ;))

Nice pants! hahah

Lekkere trainingen evengoed!
Soms voelt het niet zo he... maar toch zet je nog een flinke train neer!

Enne.. leuke broek en zeer nice die billen! :D

Terug
Naar boven