MuscleMeat

Act like a lady, train like a beast!

Die broek is echt mooi, heb net even het merk gegoogled ze hebben veel mooie broeken zeg!

Thanks! Ja het zal de combinatie van zijn die er voor zorgt dat het af en toe wat mindere trainingen zijn, maargoed ik leg m'n eisen gewoon iets lager maar werkt er wel nog 200% voor dan zal het vast goed komen :)

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

Heb mezelf trouwens maar getrakteerd op een leuk cadeautje :) Een freddy pants! Weet niet of iedereen ze kent haha, maar ze komen regelmatig op instagram voorbij ook!

1zwkf2u.jpg

Zit heeeeerlijk!

Nice die broek!! :D Super mooi figuurtje heb je ook dus dat mag gezien worden ;)

btw. ik ken die broek niet.. ik ga wel ff googlen lol

Die broek is awesome! Jaloers op jouw reet haha. (Excuses, billen)

• Topic Starter Topic Starter
Nice die pants indd zie ze vaker. Staat je goed!!

zow dat optrekken gaat lekker!
succes woensdag.

(en leuke broek btw! en nice ass daarin ook ;))

Lekkere trainingen evengoed!
Soms voelt het niet zo he... maar toch zet je nog een flinke train neer!

Enne.. leuke broek en zeer nice die billen! :D

Die broek is echt mooi, heb net even het merk gegoogled ze hebben veel mooie broeken zeg!

Nice die broek!! :D Super mooi figuurtje heb je ook dus dat mag gezien worden ;)

btw. ik ken die broek niet.. ik ga wel ff googlen lol

Die broek is awesome! Jaloers op jouw reet haha. (Excuses, billen)

Aaah wat een reacties allemaal! Ik word nog verlegen van jullie haha! Dankjewel allemaal :D

Damn, goeie bips.

Training van gisteren:

Staand db drukken:
15x7,5kg
12x10kg
10x12,5kg
8x12,5kg

Chin ups:
13x
10x
8x
8x
Shit ik dacht dat dit vpr's waren, maar heb dit dus al ooit eerder gedaan.. Wel 4 herhalingen meer dan vorige week, dus tevreden :)

Upright row:
15x10kg
12x12,5kg
10x15kg
8x17,5kg - VPR

Megaset 3x:
- Fly's 15x5kg - VPR
- Leaning side raises 15x5kg
- One arm db row 15x17,5kg

Hanging leg raises:
3x16
1x16 schuin benen omhoog

Superman:
3x45sec.

Leg raises:
20x

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

Mijn bips dankt je :)

Lekkere training! En wel 13 chin ups, heel goed!

Lekkere training! gaat goed zo en die chin ups gaan ook lekker!

Goeie training!!

mmm

Verder, nette training!
13 chin ups! :D Netjes hoor.

Lekkere training! En wel 13 chin ups, heel goed!

Lekkere training! gaat goed zo en die chin ups gaan ook lekker!

Dankjulliewel :D :D Chinups gaan inderdaad lekker.. :)

Net bootcamp achter de rug.. Weet niet precies alles meer, maar hier een overzicht van wat we gedaan hebben:

Bootcamp:
2 km hardlopen en om de 250 meter een oefening (sprong squats, jumping jacks, walking lunges, etc.)

Circuit 2x (Alles 30 sec.)
- Overhead squat met autoband
- Prowler push 40 meter
- Tire flip
- Touwtje springen
- Step ups
- Kettlebell swing 10 kg.
- Rope slaan
- Aquabag lunges

Daarna nog uitlopen en rekken

Toen nog superset buikspieren:
- Hanging leg raises 14x
- TRX roll out 10x
- Superman 45 sec.
- Russian twist 45 sec.
- Leg scissors 45 sec.
- Bicycle crunches 45 sec.
- Leg raises 45 sec.
- Planken 60 sec.
- Gymball crunches 20x
- Floor wipers 30x

Laatst bewerkt:
Die bootcamp lijkt me behoorlijk zwaar! Wel leuk!

Goede billen, broek staat je goed.

wow.. dat zal zwaar zijn zeg... Nice!
ik doe het je niet na. :o

Nice! Jammer genoeg niets van de bootcamp gezien. Het zag er wel gezellig uit zo'n grote groep. Ik was wel onder de indruk van die yogabal buikspieroefeningen, respect.

Die bootcamp klinkt echt zwaar maar ook wel leuk inderdaad

Superset buikspieren?
Monsterset ja.

Goede billen, broek staat je goed.

Dankjewel :)

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

Die bootcamp lijkt me behoorlijk zwaar! Wel leuk!

wow.. dat zal zwaar zijn zeg... Nice!
ik doe het je niet na. :o

Die bootcamp klinkt echt zwaar maar ook wel leuk inderdaad

Ja was best pittig haha! Merk dan ook dat mijn conditie echt niet goed is, omdat ik eigenlijk alleen maar krachttraining doe.. Vind het ook wel fijn om even nog wat meer te verbranden zo voor de zomer haha!

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

Nice! Jammer genoeg niets van de bootcamp gezien. Het zag er wel gezellig uit zo'n grote groep. Ik was wel onder de indruk van die yogabal buikspieroefeningen, respect.

Ja, was pittig maar ook gezellig haha! Doe je volgende week ook mee? :p
Maar oh, is dat zo'n moeilijke oefening dan? :p Want vond die juist wel meevallen hahaha..

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------

Superset buikspieren?
Monsterset ja.

Hahaha, ja we waren met veel meiden, dus ik dacht dan doe ik ook veel oefeningen, heeft iedereen wat te doen.. :p Wel een lekkere killingset voor de abs!

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------

Vandaag slopende dag gehad.. Hele ochtend & begin van de middag in het ziekenhuis geweest met papa en mama.. We hebben veel info gekregen en veel gesprekken gehad met van allerlei mensen over de operatie, de opname en het herstel.. Ene kant fijn om alles te weten, maar aan de andere kant ook niet echt fijn om te horen wat voor risico's er allemaal zijn, hoe heftig het is etc.. Maargoed, ze zeiden dus dat het gemiddeld 4 weken duurt voordat je wordt geopereerd en dat je pas 1 dag of als je geluk hebt meerdere dagen voor de operatie gebeld wordt dat je dan geopereerd wordt.. Dus dat viel even tegen.. Zaten we in de auto terug, worden we gebeld.. Wordt mama morgen al opgenomen en vrijdag al geopereerd.. Dat was even schrikken.. Wel fijn natuurlijk dat het zo snel kan en nu hebben we ook minder tijd om ons druk te maken.. Maar pff het komt nu wel heel dichtbij zeg..

Had daarom ook niet echt heel veel zin om te trainen.. Legday stond op de planning, maar heb gewoon apparaten gedaan waar ik zin in had.. Gelukkig wel een voldaan gevoel en toch wel lekker getraind :) Beentjes voelen moe aan in ieder geval!

Leg press 90 graden:
10x80kg
10x100kg
10x120kg
10x140kg
10x160kg
Lang geen leg press meer gedaan, PR zit op 165 geloof ik, dus wel blij hiermee vooral voor een mindere training.

Leg press nautilus (per been individueel):
10x per been x135kg
10x per been x135kg
10x per been x135kg

Leg extension (plate loaded):
12x25kg
12x25kg
12x27,5kg
12x27,5kg - VPR

Leg curl staand:
15x7,5kg
15x10kg
15x10kg

Calve raises smith machine:
4x10x80kg - PR

Pff heftige dag, is logisch dat je geen zin had om te trainen.
Sterkte ermee en het is wel een voordeel dat ze vrijdag al geopereerd kan worden, wel echt schrikken, en dan denk je dat je het nog ong 4 weken kan laten bezinken..

Terug
Naar boven