lola7815
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kreeg het maar niet warm, met koude handen farmers lopen is nog pijnlijker. En kwam er ook niet echt in..
Het scheelt wel dat het nu wat dichter bij huis is. Dan ben ik in elk geval nog voor het eten thuis..
Wanneer train je altijd dan?

En met vrij wat gemak nog. Hier zit meer in!!! Geeft echt lekker gevoel. Een set hiervan is ook gefilmd.

)Ja het voelde ook goed aan! Eigenlijk gingen alle sets ook zo snel op de laatste na die ging iets langzamer.. Dus lekker gevoel aan overgehouden

filmpjes, foto's, love it
superleuk filmpie!! gaat idd easy zo te zien, mooi hoor!
geen idee trouwens wat je met crossfitstyle stepups bedoelt :$
fijn dat de clean beter ging!
het is een dubbele box waar ik met 1 been op stap en aan de andere kant komt van de boxen (met dumbbells in m'n hand), dan de dumbbells neerleggen en opdrukken, dan opstaan en weer met 1 been op de boxen etc..Dankjewel MarinaMooie training en goede DL! Lekker de vaart erin zeker!
zenuwen zijn goed van pas gekomen haha! Bij jou ook al las ikThanks

Nee valt wel mee het zal bij elkaar 50 cm zijn dus!een dubbele box?
hoe hoog is dat dan wel niet?
(hier zijn de dames op 24 inch, heren op 30)
lijkt op een over the box burpee dus ik snap je benaming wel
ik hou trouwens ook wel van die touch&go deadlifts![]()
Jep that's me!Ja ik kon niet achter blijven met zo'n fanatieke vriend he haha! Had het met Loes vandaag nog over je toevallig, over die gruwelijk sterke deadlift van jou! Groot gelijk dat je dat de leukste oefening vindt haha. Moet zeggen dat ik dat ook echt de leukste oefening vind hoor
![]()
Bedankt! Als ik eindelijk 200 kg trek dan mag je daar over gaan praten hahaJe ziet het heel weinig dat stellen samen krachtsport doen, dus is leuk om te zien dat jullie dat doen! Kun je elkaar lekker motiveren!
Hahaha serieus?Bedankt! Als ik eindelijk 200 kg trek dan mag je daar over gaan praten haha

zit serieus wat vaart achter zo te zien
herkenbaar dat begin van die deadlifts![]()

gaaf als je zo rap je volgende doel haalt!
netjes hoor die push ups, ik zie groen van jaloezie

Nice inderdaad die push ups.. ben vandaag begonnen ermee om mijn schouders wat sterker te maken. maar 3 x 10 vond ik al zwaar.Super dat je je doel nu al gehaald hebt! Gaat lekker zo!