XXL Nutrition

Act like a lady, train like a beast!

Ik kreeg het maar niet warm, met koude handen farmers lopen is nog pijnlijker. En kwam er ook niet echt in..

Het scheelt wel dat het nu wat dichter bij huis is. Dan ben ik in elk geval nog voor het eten thuis..

Wanneer train je altijd dan?

• Topic Starter Topic Starter
Ik kreeg het maar niet warm, met koude handen farmers lopen is nog pijnlijker. En kwam er ook niet echt in..

Het scheelt wel dat het nu wat dichter bij huis is. Dan ben ik in elk geval nog voor het eten thuis..

Wanneer train je altijd dan?

Hmm dat is minder ja.. De kou kan toch soms een training minder maken he.. Volgende keer een extra trui aan nog dan! Maar ik train momenteel 4x per week en dan sowieso zondag en maandag en verder nog of woensdag en donderdag/vrijdag of donderdag en vrijdag. Welke dagen jij? :)

Volgende keer gewoon wat meer doen en wat rapper achter elkaar aan, dat zal ook wel schelen.

Ik train nu alleen donderdags niet.. Waarvan vrijdag avond en zondags bij powerbase. Zal je dus vast nog vaker zien ;-)

Training van vandaag:

Deadlift touch&go
20x20kg
10x55kg
10x70kg
10x70kg
10x70kg
10x70kg - volume pr
Jeeeej 4x10x70kg gelukt :D En met vrij wat gemak nog. Hier zit meer in!!! Geeft echt lekker gevoel. Een set hiervan is ook gefilmd.

Glute cable extension
15x per been x 17,50kg
15x per been x 18,75kg - pr
15x per been x 20kg - pr
Ging lekker, volgende keer gewoon 3x10x20kg

Crossfitstyle: stepups + pushups
3x10x (7,5kg per hand bij stepups)

Prowler push + 20 kg
5x run van 40 meter - Helemaal gesloopt hierna

Jump lunges
3 x 30 sec

Cleans 20 kg
2x10x weer oefenen op techniek. Ging vandaag al wel stuk beter gelukkig :D

Al bij al lekkere training :D

Hier de link van filmpje 10x70kg deadlift
http://www.youtube.com/watch?v=QyCFYNX6xOA
(Let niet op hoe ik in het begin doe haha, dat is mijn manier van voorbereiden :P)

• Like
Waarderingen: YOGI
Jeez je hebt er flinke snelheid in! Mooi!

filmpjes, foto's, love it
superleuk filmpie!! gaat idd easy zo te zien, mooi hoor!

geen idee trouwens wat je met crossfitstyle stepups bedoelt :$

fijn dat de clean beter ging!

Mooie training en goede DL! Lekker de vaart erin zeker!

Hey Daphne wat goed! Leuk filmpje!

Jeez je hebt er flinke snelheid in! Mooi!
Ja het voelde ook goed aan! Eigenlijk gingen alle sets ook zo snel op de laatste na die ging iets langzamer.. Dus lekker gevoel aan overgehouden :D

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

filmpjes, foto's, love it
superleuk filmpie!! gaat idd easy zo te zien, mooi hoor!

geen idee trouwens wat je met crossfitstyle stepups bedoelt :$

fijn dat de clean beter ging!

Haha ja leuk altijd om foto's en filmpjes te zien van anderen he :D
Maar dat is gewoon benaming voor mezelf haha omdat t een combinatie is van kracht en uithouding heeft het maar die naam gekregen :P het is een dubbele box waar ik met 1 been op stap en aan de andere kant komt van de boxen (met dumbbells in m'n hand), dan de dumbbells neerleggen en opdrukken, dan opstaan en weer met 1 been op de boxen etc..

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

Mooie training en goede DL! Lekker de vaart erin zeker!
Dankjewel Marina :D zenuwen zijn goed van pas gekomen haha! Bij jou ook al las ik

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

Hey Daphne wat goed! Leuk filmpje!

een dubbele box? :eek:

hoe hoog is dat dan wel niet?

(hier zijn de dames op 24 inch, heren op 30)
lijkt op een over the box burpee dus ik snap je benaming wel ;)

ik hou trouwens ook wel van die touch&go deadlifts ;)

een dubbele box? :eek:

hoe hoog is dat dan wel niet?

(hier zijn de dames op 24 inch, heren op 30)
lijkt op een over the box burpee dus ik snap je benaming wel ;)

ik hou trouwens ook wel van die touch&go deadlifts ;)
Nee valt wel mee het zal bij elkaar 50 cm zijn dus!

Jep that's me! :P Ja ik kon niet achter blijven met zo'n fanatieke vriend he haha! Had het met Loes vandaag nog over je toevallig, over die gruwelijk sterke deadlift van jou! Groot gelijk dat je dat de leukste oefening vindt haha. Moet zeggen dat ik dat ook echt de leukste oefening vind hoor :D

Je ziet het heel weinig dat stellen samen krachtsport doen, dus is leuk om te zien dat jullie dat doen! Kun je elkaar lekker motiveren!
Hahaha serieus? :P Bedankt! Als ik eindelijk 200 kg trek dan mag je daar over gaan praten haha

Lekkere training! En zo doe ik ook vaak in het begin haha

Je ziet het heel weinig dat stellen samen krachtsport doen, dus is leuk om te zien dat jullie dat doen! Kun je elkaar lekker motiveren!
Hahaha serieus? :P Bedankt! Als ik eindelijk 200 kg trek dan mag je daar over gaan praten haha

Volgende maand dus? Of trek je dat niet :-p

Training van vandaag:

Push ups
14x - pr
14x - pr
11x - wilde eigenlijk 14x maar kon echt niet meer

Lat pull down
10x40kg
8x40kg
6x40kg - volume pr

Low row
10x35
8x40
6x45 - pr

Military press
12x20kg
12x20kg
9x20kg - Net zo veel als vorige keer. Moesten er eigenlijk 12 zijn, maar kon echt niet meer.

Tire flip weer geoefend, met zo veel mogelijk flips in 60 sec.
Eerste set 22x, even op techniek geoefend
Daarna 30 flips in 1 minuut!!! :D :D :D

Twee weken geleden was dit mijn doel (toen 25 flips) en nu al gehaald, dus super blij mee! M'n vriend was me ook goed aan het opfokken en dat pakte goed uit haha! Wel een nagel gebroken tot in mijn huid, dus mn vinger bloed nu lekker haha. Maar dat mag de pret niet drukken :P

Pfhoe en branden dat mijn billen en benen doen door die flips, niet normaal haha!

zit serieus wat vaart achter zo te zien :D

herkenbaar dat begin van die deadlifts :p

gaaf als je zo rap je volgende doel haalt!

netjes hoor die push ups, ik zie groen van jaloezie

zit serieus wat vaart achter zo te zien :D

herkenbaar dat begin van die deadlifts :p

Thanks! Maar haha ja is denk ik bij meerdere wel herkenbaar, maar als ik dat dan zo terug zie op het filmpje vind ik mezelf er zo raar uit zien :P

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

gaaf als je zo rap je volgende doel haalt!

netjes hoor die push ups, ik zie groen van jaloezie

Ja geeft ook echt goed gevoel. Had het ook niet verwacht! Maar bedankt! Bij jou komt dat ook helemaal goed hoor :D

Nice inderdaad die push ups.. ben vandaag begonnen ermee om mijn schouders wat sterker te maken. maar 3 x 10 vond ik al zwaar. :o Super dat je je doel nu al gehaald hebt! Gaat lekker zo!

Nice inderdaad die push ups.. ben vandaag begonnen ermee om mijn schouders wat sterker te maken. maar 3 x 10 vond ik al zwaar. :o Super dat je je doel nu al gehaald hebt! Gaat lekker zo!

Ja het is toch wel een lekker oefeningetje he?!
Maar dankjewel Marina! Ben er ook blij mee :D

Terug
Naar boven