Fitness Seller

Act like a lady, train like a beast!

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan de gebroken nagels niet meer tellen inmiddels, maar de flips zijn het waard, ik ben er ook dol op. Je gaat er goed hard op ook.
Verder aardige db rows voor zo'n tenger meiske ^_^
Lekker bezig!

Haha ja dat zijn ze zeker waard! :D Maar dankjewel :D Haha tenger meiske.. Daar moet dus verandering in komen, maar ik doe mijn best :P Ben al 1 kg aangekomen door nieuw voedingsschema dat ik heb sinds 2 weken dus :D

Mooie training! en volgende keer die rode band he! Gaat je lukken!
Inderdaad sterke rows!

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

Haha ja dat zijn ze zeker waard! :D Maar dankjewel :D Haha tenger meiske.. Daar moet dus verandering in komen, maar ik doe mijn best :P Ben al 1 kg aangekomen door nieuw voedingsschema dat ik heb sinds 2 weken dus :D
Dat gaat lekker! Massa bouwen dus he!

Met zo'n ultralaag VP heb je juist snel mooie droogheid. Niks mis mee hoor. Of heb je andere redenen om te willen aankomen?. Zoals je zelf merkt maakt het voor kracht geen drol uit, sterk zat.

Mooie training! en volgende keer die rode band he! Gaat je lukken!
Inderdaad sterke rows!

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

Dat gaat lekker! Massa bouwen dus he!

Ja ik ga gewoon kijken hoeveel ik er daarmee kan doen, dan opbouwen naar 3x10 met de rode band en dan hopelijk eindelijk zelfstandig kunnen :D

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

Met zo'n ultralaag VP heb je juist snel mooie droogheid. Niks mis mee hoor. Of heb je andere redenen om te willen aankomen?. Zoals je zelf merkt maakt het voor kracht geen drol uit, sterk zat.

Nee is ook zeker niks mis mee, maar wil gewoon wat meer spiermassa aankomen :D

Gewoon lekker doortrainen Daphne, komt goed!

Training van vandaag:

Was weer lekker zenuwachtig voor de deadlift haha, maar is goed gegaan :D

Deadlift touch & go
16x20kg - moest 20x20kg zijn, maar bij 15e keer kwam de stang kei hard tegen m'n knie aan. Ik probeerde nog door te gaan, maar deed best pijn. Even bijgekomen en toen weer door!
10x50kg
10x72,5kg
10x72,5kg
10x72,5kg
10x72,5kg

Glute cable extension
3x15xper been x 20kg

Leg press (weer even geleden dat ik leg press gedaan heb, dus niet te gek gedaan)
10x80kg
10x100kg
10x120kg

Prowler push + 20kg
5x run van 30 meter

Jump lunges
3x 30 seconden

Cleans
3x10x20kg - qua gewicht zit er meer in, maar wil eerst techniek 100% onder controle hebben.

Supersetje buikspieren

Nice train en super DL!
Zenuwen doen goed he! ;)

Goede DL.

Ga je volgen

Zeker goede deadlift! Daar wil ik ook nog naartoe werken
Verder ook goede training :)

Nice train en super DL!
Zenuwen doen goed he! ;)

Dankjewel! :D Haha die doen zeker goed!!

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Thanks! & Leuk :)

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Zeker goede deadlift! Daar wil ik ook nog naartoe werken
Verder ook goede training :)

Dankjewel Kim! Vind het persoonlijk heel fijn om zo op volume te trainen en niet zo zeer te maxen.

Hoe is het Daphne? Nog een beetje getraind?

Oh dat is even wat anders dus. Succes met je tentamen!

Succes met leren. Enne.. trainen is ook even lekker om je kop leeg te krijgen van al dat leren he! ;)
succes met trainen morgen.

Oh dat is even wat anders dus. Succes met je tentamen!

Succes met leren. Enne.. trainen is ook even lekker om je kop leeg te krijgen van al dat leren he! ;)
succes met trainen morgen.

Dankjewel!! Ja dat is ook zeker, even lekker afreageren van alle tentamen stress haha! Volgende week ook met nieuw schema beginnen (3x in de week, omdat school dan weer begint :() Maar wel een leuk schema, heb er zin in :D

Good luck met je tentamens !

Druk druk druk gehad ivm tentamens om te loggen.

Hier de training van gisteren:

Squat
20x20kg
10x50kg
10x62,5kg
10x62,5kg
10x62,5kg
10x62,5kg - volume pr

Hack Squat
14x
14x
14x - volume pr

Superset 2x
15 x Glute ham bridge met voeten op bosubal (+ 5kg schijf)
15 x stiff legged deadlift met kettlebell 24kg

Superset 1x
15x per been glute cable extension 15 kg
15x glute ham bridge met voeten op bosubal (+ 5kg schijf)

Dit was de eerste keer dat ik zo wel glute ham bridge als stiff legged deadlift deed. Bij de eerste superset voelde ik mijn billen minder goed bij de glute ham bridge, maar daarna bij de tweede superset wel (toen andere oefening daarvoor gedaan). Ik kreeg bij de stiff legged deadlift ook echt een rot gevoel in mijn onderrug.. Komt dit bij iemand bekend voor? Bij de tweede superset waren mijn glutes wel echt heeeeeel erg aan het branden! Heeeerlijk! :P

n3rt0.jpg

Opdrukken
14x
14x
12x - volume pr

Lat pull down
12x40kg
10x40kg
8x40kg - gingen met meer moeite dan vorige week, maar ik was na het opdrukken al helemaal gesloopt haha

Military press
10x20kg
10x20kg
10x20kg

Nice train!
die GHB voel ik meestal pas goed bij de tweede set. Ik superset hem met abs... en bij set 3 vlamt het eraf. :D
Wat betreft de SLDL zou ik je techniek even laten bekijken. Want een rotgevoel in je rug lijkt erop dat dat misschien niet helemaal goed gaat.

Nice PR's! en opdrukken gaat ook lekker zo te zien! Top training!

Hoe zijn je tentamens gegaan?

Terug
Naar boven