Vind ik altijd fijn, werkt het iig goedPfhoe en branden dat mijn billen en benen doen door die flips, niet normaal haha!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind ik altijd fijn, werkt het iig goedPfhoe en branden dat mijn billen en benen doen door die flips, niet normaal haha!

Super dat je je doel met die tire flip heb gehaald! Dan maakt die nagel niet zoveel meer uit haha![]()

Nice train!! Sterke squat!
Je kan met dat paperclipje een foto uploaden als je naar de uitgebreide editor gaat.
Je kan ook een foto uploaden op www.tinypic.com Foto kiezen, uploaden en de tweede link kopieren en n je bericht plakken. Dan komt de foto rechtstreeks in beeld.
echt super!
Je bent trouwens echt slank zoals ik het zie op de foto.
Oh nee dat is geen compliment meer voor ons he! Afgetrainde (gespierde) den dan haha!Echt een leuek foto!
En je haar zit echt leuk, met trainen nog wel![]()
Haha mijn haar zit normaal gewoon in een staart met trainen hoor, zit anders alleen maar in de weg 
Ja snap ik, heb ik ook altijd. Helemaal irritant met een barbell in je nek en je staart er dan onder zit, ene hekel aan!Thanks KimHaha mijn haar zit normaal gewoon in een staart met trainen hoor, zit anders alleen maar in de weg
![]()
leuk om de foto ook wat groter te zien haha.. vind wel grappig dat je zus er echt heel vrolijk op staat en dat jij een beetje lacht van.. maak maar snel de foto, want het wordt nu toch wel erg zwaar… hahaha
en natuurlijk lekker getraind gister!
Hele foto sessie gehouden, heb echt een minuut zo in deze houding gestaan haha. Was ook moeilijk om je te focussen en toch nog beetje fatsoenlijk te kijken, dus ik denk duck face werkt altijd hahaha
Inderdaad leuk spul!Gave foto (ow en via strong wod op facebook kun je die broeken bestellen, en leuke tops ook, aanrader)

Gave foto (ow en via strong wod op facebook kun je die broeken bestellen, en leuke tops ook, aanrader)

Ben benieuwd!