XXL Nutrition

Act like a lady, train like a beast!

Super dat je je doel met die tire flip heb gehaald! Dan maakt die nagel niet zoveel meer uit haha :)

Netjes die tireflips! Enne No pain nog gain ;)

• Topic Starter Topic Starter
Super dat je je doel met die tire flip heb gehaald! Dan maakt die nagel niet zoveel meer uit haha :)

Haha nee dat maakt dat inderdaad niet meer uit! Ben benieuwd wat het max aantal flips kan zijn in 1 minuut, maar daar ga ik in ieder geval voor :D

---------- Toegevoegd om 10:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

Netjes die tireflips! Enne No pain nog gain ;)

Helemaal waar! :D

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

Training van vandaag:

Squat:
20x20kg ATG
10x40kg ATG
10x50kg ATG
10x62,5kg
10x62,5kg
10x62,5kg
15x47,5kg ATG - pfoeh branden!

Hacksquat
3x13x - volume pr

Stiff leg deadlift (1 been)
1x10x per been x 10kg kettlebell
2x15x per been x 10kg kettlebell

Walking lunges
3x10x per been x 20kg stang

Planken in trx 45 sec. + 15x crunches trx
2x

Superset buik

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Hoe moet je trouwens foto uploaden? Snap het nog niet helemaal

Nice train!! Sterke squat!

Je kan met dat paperclipje een foto uploaden als je naar de uitgebreide editor gaat.
Je kan ook een foto uploaden op www.tinypic.com Foto kiezen, uploaden en de tweede link kopieren en n je bericht plakken. Dan komt de foto rechtstreeks in beeld.

4lokue.jpg

Dit is trouwens ook nog een leuke manier van squatten haha! M'n zusje op m'n nek! Was nog niet heel gemakkelijk :P

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Nice train!! Sterke squat!

Je kan met dat paperclipje een foto uploaden als je naar de uitgebreide editor gaat.
Je kan ook een foto uploaden op www.tinypic.com Foto kiezen, uploaden en de tweede link kopieren en n je bericht plakken. Dan komt de foto rechtstreeks in beeld.

Thanks Marina, het is gelukt!

:roflol: echt super!
Je bent trouwens echt slank zoals ik het zie op de foto.

Echt een leuek foto!
En je haar zit echt leuk, met trainen nog wel :)

:roflol: echt super!
Je bent trouwens echt slank zoals ik het zie op de foto.

Hihi dankjewel! Maar hoor wie het zegt, slanke den! :P Oh nee dat is geen compliment meer voor ons he! Afgetrainde (gespierde) den dan haha!

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------

Echt een leuek foto!
En je haar zit echt leuk, met trainen nog wel :)

Thanks Kim :D Haha mijn haar zit normaal gewoon in een staart met trainen hoor, zit anders alleen maar in de weg :P

haha die foto is echt cool!

leuk om de foto ook wat groter te zien haha.. vind wel grappig dat je zus er echt heel vrolijk op staat en dat jij een beetje lacht van.. maak maar snel de foto, want het wordt nu toch wel erg zwaar… hahaha

en natuurlijk lekker getraind gister!

Superleuk!!

leuk om de foto ook wat groter te zien haha.. vind wel grappig dat je zus er echt heel vrolijk op staat en dat jij een beetje lacht van.. maak maar snel de foto, want het wordt nu toch wel erg zwaar… hahaha

en natuurlijk lekker getraind gister!

Hahahaha shit ik hoopte al dat het niet te erg zou opvallen :P Hele foto sessie gehouden, heb echt een minuut zo in deze houding gestaan haha. Was ook moeilijk om je te focussen en toch nog beetje fatsoenlijk te kijken, dus ik denk duck face werkt altijd hahaha

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------

Thanks ladies :D

Leuke broek trouwens, waar heb je die vandaan?

Gave foto (ow en via strong wod op facebook kun je die broeken bestellen, en leuke tops ook, aanrader)

Gave foto (ow en via strong wod op facebook kun je die broeken bestellen, en leuke tops ook, aanrader)

Thanks! Ik zal eens gaan kijken dan naar strong wod! :D

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

Training van vandaag:

Optrekken
10 x assisted purple band
10 x assisted purple band
10 x assisted purple band - volume pr
Volgende keer de rode band er bij pakken :D Ben benieuwd!

One arm dumbbel row
12x20kg
10x22,5kg
8x22,5kg - vpr

Staand dumbbell drukken
10x10kg
8x10kg
6x12,5kg - vpr

Opdrukken
10x
10x
10x

Hanging leg raises
1x20x

Pfoe helemaal gehad na het opdrukken. Gisteren weer eens flink op stap geweest en mijn maaginhoud kwam bijna naar boven met trainen haha. Had niet verwacht dat het toch nog zo goed ging, dus daar ben ik blij mee! :D

Ik kan de gebroken nagels niet meer tellen inmiddels, maar de flips zijn het waard, ik ben er ook dol op. Je gaat er goed hard op ook.
Verder aardige db rows voor zo'n tenger meiske ^_^
Lekker bezig!

Terug
Naar boven