Fitness Seller

Act like a lady, train like a beast!

• Topic Starter Topic Starter
Nice train!
die GHB voel ik meestal pas goed bij de tweede set. Ik superset hem met abs... en bij set 3 vlamt het eraf. :D
Wat betreft de SLDL zou ik je techniek even laten bekijken. Want een rotgevoel in je rug lijkt erop dat dat misschien niet helemaal goed gaat.

Nice PR's! en opdrukken gaat ook lekker zo te zien! Top training!

Hoe zijn je tentamens gegaan?

Ja volgende week start mijn nieuwe schema voor 3 keer in de week, maar volgensmij zit daar de stiff legged deadlift ook weer in dus kan ik mooi op oefenen. Mijn vriend stond erbij en die zei dat ik 'm gewoon helemaal goed uitvoerde.. Maar ik zal er nog op oefenen hopelijk verdwijnt die pijn dan na een tijdje!

Ik heb woensdag pas tentamen, maar is een vak waar ik veel moeite mee heb (psychometrie) dus gaat heel veel tijd in zitten om dat te begrijpen..

Laatst bewerkt:
Lekker dat je 3 x per week gaat trainen. Vind ik ook lekker. Ik kijk al uit naar mijn schema voor 4 x per week. :D
Als je vriend zegt dat hij goed gaat is het misschien gewoon wennen. Maar pas wel op als het echt pijn blijft doen he. Zou zonde zijn als je iets forceert.

Aha.. wordt dus nog even ploeteren... Tussendoor afreageren in de gym dus he! ;)
Succes met leren. Ik duim voor je.

Lekker dat je 3 x per week gaat trainen. Vind ik ook lekker. Ik kijk al uit naar mijn schema voor 4 x per week. :D
Als je vriend zegt dat hij goed gaat is het misschien gewoon wennen. Maar pas wel op als het echt pijn blijft doen he. Zou zonde zijn als je iets forceert.

Aha.. wordt dus nog even ploeteren... Tussendoor afreageren in de gym dus he! ;)
Succes met leren. Ik duim voor je.

Dankjewel! :D
Ja ik zou liever 4x per week willen blijven trainen, maar volgende week hertentamen en daarna weer elke dag naar school, dus dan zit 4x er echt niet in.. Dit wordt de eerste keer dat ik ga proberen 3x te sporten ipv 2x in de week in combinatie met school, dus hopelijk lukt het allemaal! :D Ja inderdaad als het echt pijn blijft doen dan moet ik even wat anders gaan verzinnen, maar komt vast wel goed! :)

misschien dat je je rug hol trekt, ipv neutraal houdt.
dat is ook niet altijd even goed te zien en ook niet per definitie slecht, maar dat kan voor een oncomfortabel gevoel zorgen. heb je het niels gezegd? want dan had hij vast ook een oplossing gehad.

ik kijk de eerst rep meestal in de spiegel naast me naar m'n houding (is niet goed eigenlijk, maar beter de rest dan goed, dan alles slecht). ik arch meestal ook eerst wat of ik heb m'n benen gebogen ofzo. Dan kun je wel zien of je je rug wat meer kan/moet ontspannen/aanspannen of iets aan je houding moet doen.

Als je last van je onderrug krijgt is je houding niet goed lijkt mij..

Dat is een pittig tentamen, ik duim voor je!

misschien dat je je rug hol trekt, ipv neutraal houdt.
dat is ook niet altijd even goed te zien en ook niet per definitie slecht, maar dat kan voor een oncomfortabel gevoel zorgen. heb je het niels gezegd? want dan had hij vast ook een oplossing gehad.

ik kijk de eerst rep meestal in de spiegel naast me naar m'n houding (is niet goed eigenlijk, maar beter de rest dan goed, dan alles slecht). ik arch meestal ook eerst wat of ik heb m'n benen gebogen ofzo. Dan kun je wel zien of je je rug wat meer kan/moet ontspannen/aanspannen of iets aan je houding moet doen.

Als je last van je onderrug krijgt is je houding niet goed lijkt mij..

Dat is een pittig tentamen, ik duim voor je!

Ja Niels stond er zelf bij Loes om te kijken of het goed ging. Maar heb het net nog even met hem over gehad en hij zegt dat dat gevoel in mijn onderrug gewoon door verzuring komt die kwam door de superset. Want houding was echt gewoon goed, ook geen holle rug..

Maar bedankt Wieteke! Is zeker pittig tentamen ja haha, maar hopelijk haal ik het :D

blegh psychometrie! Succes ermee.

En lekker dat het zo goed gaat, zonde van je rug enkel. Ben benieuwd hoe het 3-daagse schema je bevalt.

Jeeeej daar ben ik weer. Eindelijk uit het sociaal isolement van de tentamens haha! Heb mijn training van maandag door de drukte verplaatst naar vandaag. Morgen en zondag ook weer trainen, dus kom ik toch mooi aan de 3 dagen van mijn nieuwe trainingsschema. Voeding gaat ook wel goed. Zit op ongeveer 2500 ckal per dag en met trainingsdagen ietsjes hoger. Ik weeg me elke vrijdag, dus weet op dit moment niet hoeveel ik ben aangekomen, maar ik denk zo'n 1,5kg. Merk het wel beetje bij m'n buik, de blokjes verdwijnen langzaam uit zicht haha maar alles voor een goed doel!

Training van vandaag:
Was eerste keer dit nieuwe schema, dus even aangekeken met gewichten. Bij sommige oefeningen kan het gewicht volgende keer omhoog, maar was lastig inschatten af en toe.

Deadlift touch&go:
20x20kg
10x55kg
10x72,5kg
10x72,5kg
10x72,5kg
10x72,5kg
(Zelfde als vorige week, maar ik durfde de 4x10x75kg nog niet aan haha. Volgende week :D)

Squat:
10x20kg
15x45kg
15x45kg
15x45kg
15x45kg
(Licht gewicht squatten, maar ik doe op trainingsdag 3 zwaar squatten. Toch voelde dit vrij pittig aan na die deadlift)

Sumo squat op twee boxen (uit elkaar):
8x16kg kettlebell
8x20kg kettlebell
8x20kg kettlebell
(Kan volgende keer wel hoger dit gewicht, maar was even om uit te proberen)

Superset (alles meteen achter elkaar):
- Squat op omgekeerde bosubal (dus ik sta op de platte kant)
- Sprong lunges
10x squat bosubal
10x sprong lunges
10x squat bosubal
10x sprong lunges
10x squat bosubal
10x sprong lunges
(De oefeningen met een medicine ball van 3 kg. Kan uiteindelijk stuk zwaarder bij squatten, maar was nog best lastig om te balanceren op de bosubal zo omgekeerd)

Glute cable extension:
15x per been x 17,5kg
15x per been x 17,5kg
15x per been x 20kg

Calf raises smit machine:
15x50kg
15x50kg
15x50kg

:O je eet nog meer dan Ik op het moment! Wel lekkere training zo te zien :)

klinkt als een supertraining.
Fijn dat je weer uit je sociaal evenement bent, gingen de tentamens goed?

Ben je afgestoft na al dat studeren haha. Lekkere training hoor!

:O je eet nog meer dan Ik op het moment! Wel lekkere training zo te zien :)

Haha dat was het zeker :D Ben gesloopt!

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

klinkt als een supertraining.
Fijn dat je weer uit je sociaal evenement bent, gingen de tentamens goed?

Ben je afgestoft na al dat studeren haha. Lekkere training hoor!

Thanks meiden! Durf nooit te zeggen of tentamens goed zijn gegaan, dus even afwachten! Heb er hard voor geleerd, dus hopelijk loont het zich :)

Lekkere training hoor! Nu de goede cijfers nog ;)

Mooie cijfers met je training!
Nu nog mooie cijfers voor je tentamens en je bent binnen! :D
Ik duim voor je.

Gisteren is er een CrossFit rek in de sportschool gekomen en gisteren een beetje uitgeprobeerd met optrekken en daarin zitten ook van die spijlen waar je van de ene naar de andere kan met een hand overpakken.. moeilijk uitleggen haha maar daardoor had ik best wat spierpijn vandaag.. In mijn benen ook echt trouwens!
http://www.facebook.com/photo.php?f...527491.-2207520000.1391205263.&type=3&theater
Dit is dat rek voor een duidelijk beeld te geven.. Vandaag ook nog eens de hele dag geshopt en met flink wat tassen gesjouwd maar toch een lekkere training gehad!

Optrekken smalle greep
5x
Maar 5x gedaan want zit eigenlijk bij dag 3 maar ben er gister dus achter gekomen dat ik mezelf gewoon kan optrekken haha maar wel met smalle greep

Military press
4 x10x20kg - vpr

Optrekken assisted
10x groene band
10x groene band
6x rode band - pr
(Eerste keer rode band ging best goed:))

Opdrukken
4x10x - vpr

One arm db row
10x20kg
10x2kg
10x22,5kg
10x22,5kg - vpr

Monkey trap heen en weer
Dat is dus wat ik hierboven uitlegde.. de eerste paar spijlen zitten nog dicht bij elkaar maar daarna zitten ze echt ver uit elkaar.. Dit 4x gedaan en telkens zo ver mogelijk proberen te komen was best pittig..

Moest eigenlijk nog hyper extension doen maar was zo in gesprek met loes (lola) dat t al tijd was haha..

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

Mooie cijfers met je training!
Nu nog mooie cijfers voor je tentamens en je bent binnen! :D
Ik duim voor je.

Dankjewel Marina! lief van je :)

Laatst bewerkt:
Hahah lekkere training! Sociale vaardigheden trainen is ook belangrijk :-P

Gaaf rek!! (en je had het heel duidelijk uitgelegd hoor, ik begreep gelijk wat je bedoelde).
Super dat die pull-ups zo rap vooruit gaan bij je, ik ben jaloers!

Wat een gaaf rek! Ik heb gelijk de facebookpagina even geliked!

Wat een vet rek inderdaad! Leuk dat dat optrekken is gelukt, had het toevallig ook geprobeerd gister maar mij lukte het nog niet knap hoor ;)

Terug
Naar boven