Vandaag eindelijk het schema van Grosje uitgewerkt ontvangen van sportschool. Met uitgewerkt bedoel ik dat er plaatjes bij elke oefening stonden. Ik kan zo aan de foto zien hoe en wat. Nu is het zaak het schema eigen te maken.
Daar ik nachtdiensten heb niet zwaar getraind en met instructeur alles nagelopen om zeker te zijn van het feit dat ik de oefeningen op de juiste wijze uitvoer.
Maandag begin ik met u.b en noteer overal met welk gewicht ik de oefeningen uitvoer. Merk wel progressie qua kracht. Noteer ook hier het gewicht om zo hopelijk ook op ten duur de stijgende lijn te kunnen noteren.
Voeding ga ik eerst wat minderen met inname eiwitten. Daar afvallen niet echt wil lukken was het advies alleen na een training een shake te nemen en voor het slapen een bak kwark. Er gaat gewoon ergens iets mis. Nu ontdekken wat.
Tevens heb ik opnieuw een afspraak bij de huisart gemaakt om een onderzoek aan te vragen op de endocrinologie. Ik was namelijk bij de kapper en mijn kapster schrok van de vermindering haren. Nu WAS ik gezegend met een enorme bos lang en heel veel haar maar dat het dunner was geworden was ook voor haar schrikwekkend opvallend. Iets wat mij ook was opgevallen. Er zit nog genoeg op mijn hoofd maar in dit tempo dat ik haar verlies maak ook ik mij een beetje zorgen.
Nu ga ik mij daar niet mee bezig houden. Wil ik ook niet bewust i.i.g. Ik richt mij op het sporten en de rest zie ik wel. Zolang ik maar weet dat ik het goed doe en 1000000% inzet.
Als ik jou was zal ik een afspraak maken met de dermataloog.Ik had er ook last van.Soms helpt vitamine b ,maar kan net zo goed komen door een iets te hoog testosterongehalte..

want was best blij wat progressie te bemerken en had ( en heb nog maar kan echt niet met longen nu) zo'n zin. Ga woensdag gewoon even naar de sportschool als mijn dochter bij een vriendinnetje gaat spelen. Gewoon iets minder zwaar en niet te veel setjes en snel achtereen. Kan net als heel veel anderen denk ik hier niet goed zonder sporten een paar dagen.
. Moest er ineens aan denken

. Was vergeten dat de stang al 20 kg weegt. Dus 1x 12 reps, 1 x 10 reps en 1x 6 reps. Moet hier meer aandacht aan besteden want vond dit zwaar matig.