XXL Nutrition

advies welkom

Wow, ik zou zelfs daar al blij mee zijn weet je dat? Ik weet ook wel dat geduld belangrijk is maar gewoon even iets om mijzelf goed te voelen. Lang bezig zijn geeft ook niet. Sport is toch al lange tijd onderdeel van mij leven. Lig overigens momenteel snotverkouden en last van luchtwegen op de bank. Maar komt wel goed met sport. Kijk erg uit naar zondag als het mij lukt.

Fijn weekeinde!

Beterschap! Maar even goed met vaporub en van die damp-middeltjes aan de slag, zou ik zeggen. En veel rust natuurlijk.

Wat betreft afvallen/ veranderingen merken; je zult altijd wel iets merken, al is het in het begin misschien meer van de categorie betere conditie/ meer kracht.
Vaak gaat het ook heel geleidelijk, waardoor je het verschil eigenlijk alleen echt goed op foto's ziet :) Veel succes in ieder geval!

Prettig weekend & beterschap! Rustig herstellen om daarna flink door te knallen ;)

He karmen,

Beterschap en neem je tijd om goed uit te zieken, wat Dwarf al zegt: daarna lekker knallen!

• Topic Starter Topic Starter
Zondag gaat het niet worden qua sporten. Last van longen en verhoging. En dochter rond huppelen dus energie nodig voor kind. Maandag naar de dokter. Ga wel naar sportschool maandag. Als ik zorg dat de inspanning niet te groot is gaat het lukken.

Bentasil, zoutoplossing, trachitol, ventolin en flutide binnen bereik. Elke dag 1 verse citroen en sinasappel geperst. Nou, dan moet het wel lukken hoor. Kan ik ook vast snel knallen.

Bedankt voor wensen

Geniet even van de vrije zondag! Neem je rust, sinaasappels en ander vitamientjes en dan kun je hopelijk zo weer knallen!
Succes bij de dokter morgen :)

Geniet even van de vrije zondag! Neem je rust, sinaasappels en ander vitamientjes en dan kun je hopelijk zo weer knallen!
Succes bij de dokter morgen :)

Tnx, komt goed. V.o. sinasappels met citroenen staan persen, Yakult en prebiotischekauwmultizooi en visoliecapsules, inmiddels groene thee capsules besteld. Nu nog de koorts;). Want die wilt niet zakken.

Tnx, komt goed. V.o. sinasappels met citroenen staan persen, Yakult en prebiotischekauwmultizooi en visoliecapsules, inmiddels groene thee capsules besteld. Nu nog de koorts;). Want die wilt niet zakken.

Niet teveel uit capsules etc. halen, hm?
Veel dingen kun je veel beter uit (gezonde) voeding halen! :)

Maar wat extra vitamientjes zijn nu wel handig idd.

Niet teveel uit capsules etc. halen, hm?
Veel dingen kun je veel beter uit (gezonde) voeding halen! :)

Maar wat extra vitamientjes zijn nu wel handig idd.

Heb op advies groene theecaps besteld. En die multi en visolie kan vast geen kwaad. Gebruik verder geen dingen hoor. Nu ook even geen whey en caseine of melk i.v.m stimuleren van slijmproductie wat nu even niet moet.

Morgen ga ik weer. Vandaag zit er namelijk nog een olifant op mijn borst, moet ernstig weekboodschappen halen( en 4 trappen opheulen), kind naar sporten brengen en halen, was doen( nja, al wat bleef liggen in huis dus). Vond dit al druk zat voor hoe ik mij voel. Vanavond heel vroeg slapen en morgen lieflijk knallen.

Planning woensdag 10-2-2010;

schema Grosje aanhouden in de sportschool
45 minuten crosstrainer
voeding opnieuw invoeren in bestandje

Met Antibioticumkuurtje in mijn kraag sinds gisteren ga ik naar de sportschool vandaag. Al gaf gelezen Karma een fijner gevoel.

Poging tot verder aanpassen voedingsschemain xl. Kan ik mijn eigen bestand via de site niet bewerken. En dan te bedenken dat ik zelfs niet weet hoe ik dat bestand uberhaupt op die site bij mijn naam heb gekregen.

Laat wel weten hoe het ging.

Succes!

Yush, go Karmen! Ben benieuwd!

Teleurstelling, schema grosje was niet uitgewerkt. Ongenoegen geuit en met aantal oefeningen zelf aan te slag gegaan. Eigenlijk van alles wat gedaan en veel te veel nog. Mja, zou knallen dus na dit kapot op de crosstrainer gegaan.

Heb alles gedaan als volgt;
set 1 12 reps
set 2 10 reps
set 3 8 reps
set 4 6 reps

Dus niet 4 sets a 12 reps

Vraag niet waarom kan ik niet onderbouwen.

Squaten - set 1 12 reps 20kg stang, set 2 10 reps 2x5kg(beide zijde) erbij, set 3 8 reps en 4 6 reps totaal 40 kg (laatste set niet helemaal gehaald)
Lunges - 4 sets per been a 1x 12reps, 1x 10 reps, 1x 8 reps, 1x 6 reps Allen met 20kg stang gedaan ( laatste set ging ruk)

Biceps
Barbel curl -1 set a 12 reps, 1 set a 10 reps, 1 set a 8 reps, 1 set a 6 reps (alternatief Dumbbell curl) set 1 en 2 met 6 kg, set 3 en 4 met 8 kg ( flikkerde toen van bankje af omdat mijn arm niet meer deed wat ik wilde:o)
Cable curl - 1 set a 12 reps 1 set a 10 reps, 1 set a 8 reps, 1 set a 6 reps 17,5kg.

low Row - 1 set a 12 reps, 1 set a 10 reps, 1 set a 8 reps, 1 set a 6 set 1 en 2 met 2x10kg set 3 en 4 met 2x15

Buik (op matje of op bankje)
Sit up (crunch) - 4x20 met voeten op de grond
Sit up (crunch) - 4x20 met voeten in de lucht
Side crunch - 4x20 per kant

Merkte dat conditie meteen achteruit is gaan hollen. Nu zaak het weer snel goed te krijgen. Morgen als schema nog niet is uitgewerkt doe ik weer dit. Als ik moet werken print ik het op werk opnieuw uit en a ermee naar ander instructeur.

Laatst bewerkt:
Ik snap niet helemaal dat je eerst zegt dat je 12-10-8-6 herhalingen doet, en meteen daaronder heb je het over 12-12-12-12...?

Ik snap niet helemaal dat je eerst zegt dat je 12-10-8-6 herhalingen doet, en meteen daaronder heb je het over 12-12-12-12...?

Het schema zegt 12 reps en hheb dat ook zo overgenomen maar ik heb i.p.v. 4 x 12 reps steeds 12 dan 10 dan 8 en dan 6 gedaan. Sorry voor onduidelijkheid.

hopelijk is het zo iets duidelijker.

Ziet er goed uit
Piramide training (wat jij nu gedaan hebt) is een goede manier om zowel kracht als massa te krijgen.
Feitelijk heb je geen uitgewerkt schema nodig want mijn schema was al uitgewerkt.
Je moet alleen zelf nog voor de oefeningen de juiste gewichten uit vinden.
Je kan uitgaan van je 1RM (dat is jouw max.gewicht waarmee je 1x een goede rep kan maken ) Als je die weet dan moet je ca beginnen met 12x 50% / 10x60% / 8x70% / 6x80% van je 1 RM (snap je dat?) Zo kan je dat voor al je oefeningen uitvinden.
Het kan best zo zijn dat je die 6x 80% niet haalt (geen probleem dan doe je er 4)
Nou ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Nou, ziet er goed uit toch? Niets mis met je training van vandaag. :)

Nette training hoor, en wat grosje zegt... wat moet er nog uitgewerkt worden aan dat schema?

Terug
Naar boven