...
Het was vorige week een week waar ik gewoon een hoop af te reageren had. Als ik het zo lees ga ik, vrees ik, op mijn fl**ker krijgen. Heb zeker niet het idee dat ik het netjes als in een goede kt heb gedaan. Was puur afreageren.
Was niet de bedoeling dat ik pas zo laat zou antwoorden na mijn vraag

maar het was ff onverwachts vet druk, dus geen tijd voor dbb

Maar gelukkig heeft Lil Priest al gereageerd.
Haha, je krijgt niet op je fl**ker hoor

maar het is gewoon echt niet verstandig hoe jij de afgelopen tijd getraind hebt... Zelfs met een goed FB schema train je je UB en LB niet niet zo vaak/zoveel.
Zelfs als ik alle cardio en de lesjes even buiten beschouwing laat, is het nog steeds

Basically komt het er op neer dat je dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en maandag zwaar FB kt hebt gedaan. Das ECHT overkill. In het minst erge geval zorg je ervoor dat je gewoon geen progressie behaalt (want je hersteld + groeit eigenlijk pas wanneer je rust, en niet tijdens het trainen), en in het ergste geval zorg je er zo voor dat je overtraint raakt, en dat wil je echt niet
Ik weet wel dat je zei dat je alleen deze week op deze manier getraind had, omdat je wat af te reageren had. Maar stiekem denk ik dat je het misschien best nog eens zou doen, zulke zware trainingen, dagen achter elkaar

Vandaar dat ik ’t toch nog een keer zeg, ondanks dat je zelf al 'het vermoeden had dat het niet zo wijs was’
zeker niks mis met afreageren via sporten, maar probeer een goed schema te vinden/maken, en je daar aan te houden, dan heb je een lijdraad waar je je aan kan houden en beslis je niet zo makkelijk om nog even 3 keer extra je benen te gaan trainen om af te reageren

Kies bijvoorbeeld voor een UB/LB schema, of een FB schema, dan kan je 2-3 keer per week je benen trainen.
En misschien ook naar iets anders zoeken om je via af te reageren, misschien extra cardio, of een vechtsport als boksen, of juist yoga, of misschien wel iets wat helemaal niks met sporten te maken heeft

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------
Moet ook meer rondom middel/ flanken en bovenbenen kwijt zien te raken om in proportie te blijven.
Nu ik dit lees, zou dit ook een reden kunnen zijn dat je vaker je benen traint

Helaas kan je er nou eenmaal niet voor kiezen waar je lichaam zijn vet verbrandt, je kan dus niet door bijvoorbeeld heel veel adductor/abductor oefenignen het vet rond je dijen verbranden (ik noem het gewoon als voorbeeld, ik bedoel niet dat jij dat dit doet). Je zal helaas gewoon overall vet moeten verliezen, en dan komen de 'probleemgebieden' vanzelf mee.