Zelfs als ik alle cardio en de lesjes even buiten beschouwing laat, is het nog steeds
En dat terwijl ik serieus onrustig word van weinig sporten zoals nu door nachtdiensten. Maar neem het aan hoor
Ik weet wel dat je zei dat je alleen deze week op deze manier getraind had, omdat je wat af te reageren had. Maar stiekem denk ik dat je het misschien best nog eens zou doen, zulke zware trainingen, dagen achter elkaar
ARGH, je hebt gelijk

zeker niks mis met afreageren via sporten, maar probeer een goed schema te vinden/maken, en je daar aan te houden,
Heb een prachtig schema van Grosje dat de sportschool heeft voorzien van afbeeldingen dus ben onwijs goed voorzien.
En misschien ook naar iets anders zoeken om je via af te reageren, misschien extra cardio, of een vechtsport als boksen, of juist yoga, of misschien wel iets wat helemaal niks met sporten te maken heeft
Ga i.i.g als het kan bootcamp en body combat. Sporten dwingt mij om alleen daar dan mee bezig te houden. Met andere zaken ga ik 10 dingen te gelijk doen
Nu ik dit lees, zou dit ook een reden kunnen zijn dat je vaker je benen traint
Rede benen is omdat het de mogelijkheid biedt helemaal stuk te gaan. Voor mij nog meer dan welk lichaamsdeel dan ook. Ik weet niet waarom maar heb dat enorm met benen.
Helaas kan je er nou eenmaal niet voor kiezen waar je lichaam zijn vet verbrandt, je kan dus niet door bijvoorbeeld heel veel adductor/abductor oefenignen het vet rond je dijen verbranden (ik noem het gewoon als voorbeeld, ik bedoel niet dat jij dat dit doet). Je zal helaas gewoon overall vet moeten verliezen, en dan komen de 'probleemgebieden' vanzelf mee.