AndroidHealthClinic

advies welkom

Je zal helaas gewoon overall vet moeten verliezen, en dan komen de 'probleemgebieden' vanzelf mee.

of als je pech hebt sta je keidroog behalve op je probleemgebieden, heb je uiteindelijk hetzelfde postuur als pre-cut, alleen allemaal wat minder vet

• Topic Starter Topic Starter
Zelfs als ik alle cardio en de lesjes even buiten beschouwing laat, is het nog steeds :eek: En dat terwijl ik serieus onrustig word van weinig sporten zoals nu door nachtdiensten. Maar neem het aan hoor;)

Ik weet wel dat je zei dat je alleen deze week op deze manier getraind had, omdat je wat af te reageren had. Maar stiekem denk ik dat je het misschien best nog eens zou doen, zulke zware trainingen, dagen achter elkaar :P ARGH, je hebt gelijk:o:o:o

zeker niks mis met afreageren via sporten, maar probeer een goed schema te vinden/maken, en je daar aan te houden,
Heb een prachtig schema van Grosje dat de sportschool heeft voorzien van afbeeldingen dus ben onwijs goed voorzien.

En misschien ook naar iets anders zoeken om je via af te reageren, misschien extra cardio, of een vechtsport als boksen, of juist yoga, of misschien wel iets wat helemaal niks met sporten te maken heeft :dunno: Ga i.i.g als het kan bootcamp en body combat. Sporten dwingt mij om alleen daar dan mee bezig te houden. Met andere zaken ga ik 10 dingen te gelijk doen

Nu ik dit lees, zou dit ook een reden kunnen zijn dat je vaker je benen traint ??? Rede benen is omdat het de mogelijkheid biedt helemaal stuk te gaan. Voor mij nog meer dan welk lichaamsdeel dan ook. Ik weet niet waarom maar heb dat enorm met benen.
Helaas kan je er nou eenmaal niet voor kiezen waar je lichaam zijn vet verbrandt, je kan dus niet door bijvoorbeeld heel veel adductor/abductor oefenignen het vet rond je dijen verbranden (ik noem het gewoon als voorbeeld, ik bedoel niet dat jij dat dit doet). Je zal helaas gewoon overall vet moeten verliezen, en dan komen de 'probleemgebieden' vanzelf mee.
Wellicht ben ik enorm kritisch maar ondanks foto's wil ik meer resultaat en mijzelf gevoel geven dat ik echtbezig ben dus spierpijn en hard trainen.

Citaat bsbsbs
of als je pech hebt sta je keidroog behalve op je probleemgebieden, heb je uiteindelijk hetzelfde postuur als pre-cut, alleen allemaal wat minder vet

Keidroog? yup, onderarmen en kleine teen:p. Maar net als ieder mens heb ik droogtegebieden en minder droogtegebieden.

Origineel gepost door bsbsbs [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha, discourage dat meisje nou niet helemaal :whip:
Hahahah, Komt wel goed hoor. Opgeven ken ik niet!

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

Uhmmmm, voor wat? Maar als het je heeft blij gemaakt, graag gedaan.

Na ontwaken op de scooter geblazen en naar de sportschool. Is vermelden niet waard want ging zwaar ruk. En dan te bedenken dat ik cardio deed.

Nu laatste nacht en dan familieweekeinde en de lever wakkerschudden want die slaapt altijd (drink zelden)
Vanaf maandag elke dag maar dan 3x p/w volgens schema en rest cardio.

Heel weekeinde weg. Met eten niet al te raar gedaan en elke dag gewandeld een flink stuk, heerlijk. O.k. ook wat gedronken maar na 1 biertje ( o.k. 2 dan) haakt mijn lijf al af.

Vandaag ub netjes gedaan en met 3 kwartier klaar.
roeiles van 3 kwartier ( 360kc)
half uurtje rust en eiwitreep gegeten ( jaja, ik leer het wel)
3 kwartier op de loopband met slimbelly om (330kc, snelheid 6,3km p/u)

Niet misselijk of duizelig deze keer.

Voel mij weer fit sinds dat achterlijke afreageerweek en mijzelf echt uitputte. Al vond ik dat wel even lekker.

Eet je alleen een reep na het trainen?

Nee joh! zou niet durven;)

Eetschema gisteren bijvoorbeeld;

07:00 shake
07:45 200ml magere melk met 25 gram havermout en 1 ei
08:45 krachttraining
09:15 roeiles
10:00 groene thee en reep (atkins, 153kc)
10:30-11:15 loopband
11:45: shake
13:00 100gram gekookte zilvervliesrijst, 30 gram tonijn eigen nat, 2 augurken, 1 gekookt ei, 1 tomaat
15:00 halve kwark bak (
17:30 verse bietjes (barf) draadjesvlees
20:30 andere helft kwark
21:00 slapen

Vandaag alleen maar een les zumbashape gedaan. Morgen wordt weer langer.
Qua voeding hetzelfde behalve nu om 13:00 lasagna van zelfgemaakte tomatensaus, spinazie en gehakt met 30+ geraspte kaas ( geen lasagnabladen dus)

Avondeten zilvervliesrijst met kipfilet en roerbakgroenten

Laatst bewerkt:

13:00 100gram gekookte zilvervliesrijst, 30 gram tonijn eigen nat, 2 augurken, 1 gekookt ei, 1 tomaat

Qua voeding hetzelfde behalve nu om 13:00 lasagna<<:heart: van zelfgemaakte tomatensaus, spinazie en gehakt met 30+ geraspte kaas ( geen lasagnabladen dus)

Goed hoor, lekker die lasagne!

Qua voeding hetzelfde behalve nu om 13:00 lasagna van zelfgemaakte tomatensaus, spinazie en gehakt met 30+ geraspte kaas ( geen lasagnabladen dus)

schema is zeker niet verkeerd.

alleen ik snap echt dat tussendoortje niet met groene thee en een reep voordat je gaat cardioen.

tijdens de cardio ben je alleen maar bezig om die reep te verbranden ipv vet en beperk je trainingsduur tot max 1.5 uur incl cardio en later kan je alsnog opvoeren tot 2 uur.

De groene thee is juist goed voor je gaat sporten, de reep dan weer wat minder;-)

Reep weer minder HEREN? ARGHHHHH!!!!!!! Die reep heb ik daar gegeten op advies sportschool. Ik kreeg namelijk feedback over het feit dat ik zo lang sport aaneengesloten (hè, waar heb ik die eerder gehoord;)).

Op advies van hun dus na die 3 kwartier kt en roeiles een reep genomen tijdens mijn 20minuten pauze alvorens ik begon aan de 45minuten loopband. Als ik die EIWITreep niet zou nemen zou ik volgens hun mijn verbranding omlaag gooien.

Avondeten vanavond gewijdigd in gebakken champignons, gebakken italiaanse groenten met 2 losgeklopte eieren.

Ow, en die lasagna was heel:meal:

Reep weer minder HEREN? ARGHHHHH!!!!!!! Die reep heb ik daar gegeten op advies sportschool. Ik kreeg namelijk feedback over het feit dat ik zo lang sport aaneengesloten (hè, waar heb ik die eerder gehoord;)).

Op advies van hun dus na die 3 kwartier kt en roeiles een reep genomen tijdens mijn 20minuten pauze alvorens ik begon aan de 45minuten loopband. Als ik die EIWITreep niet zou nemen zou ik volgens hun mijn verbranding omlaag gooien.

Avondeten vanavond gewijdigd in gebakken champignons, gebakken italiaanse groenten met 2 losgeklopte eieren.

Ow, en die lasagna was heel:meal:

je verbranding is al optimaal als het goed is omdat je om de 2 uur eet je lichaam is constant bezig het te verbranden.

lijkt me echt totale onzin om eerst die reep te nemen en dan te gaan cardioen om je verbranding omhoog te helpen, nou ja eigenlijk snap ik het wel want tijdens het rennen gaat je verbranding verhogen om die reep maar te verbranden ipv vet.

gewoon is voor de lol afvragen aan je sportschool dat als je die reep neemt voor de cardio dat je niet eerst die reep gaat verbranden en dan je vet ?

en indd je traint te lang zou de roeiles op die dag eruit gegooid hebben.

je verbranding is al optimaal als het goed is omdat je om de 2 uur eet je lichaam is constant bezig het te verbranden.

lijkt me echt totale onzin om eerst die reep te nemen en dan te gaan cardioen om je verbranding omhoog te helpen, nou ja eigenlijk snap ik het wel want tijdens het rennen gaat je verbranding verhogen om die reep maar te verbranden ipv vet.

gewoon is voor de lol afvragen aan je sportschool dat als je die reep neemt voor de cardio dat je niet eerst die reep gaat verbranden en dan je vet ?

en indd je traint te lang zou de roeiles op die dag eruit gegooid hebben.

Zal vrijdag laten doormeten en verbranding vergelijken met de laatste meeting. Geen idee hoe deze is momenteel.

Eiwitreep was omdat ik laatste tijd veel last had van of overgeven of beroerd en misselijk worden na de kt. Daar ik daarna altijd een les en ook nog weleens cardio was dit het advies omdat ik volgens sportschool door energievooraden heen zou zijn.

Ik zal op die dagen de lessen skippen en dan alleen kt en cardio doen. Doe ik op de niet cardiodagen de kt en een les erna.

Sporten ging als een trein. En eten gaat steeds beter, kt verloopt steeds beter. Dankzij pm-en met sommige veel inzichten kunnen vergaren. Nu is het een kwestie van geduld (welke ik niet heb op dit gebied)

Wow, heb echt superlang gedaan om dit topic door te lezen.. maar vind het erg interessant! (gaat mn kennis ook nog n beetje vooruit)
Ben echt benieuwd naar foto's (al moet ik zeggen dat ik ze zelf ook nog niet durf te plaatsen).
Keep on going dus..

Is je periode met dat belly-ding nu trouwens afgelopen? En heeft t resultaat gehad?

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

Ohja.. en welke whey heb je uiteindelijk besteld?

Wow, heb echt superlang gedaan om dit topic door te lezen.. maar vind het erg interessant! (gaat mn kennis ook nog n beetje vooruit)
Ben echt benieuwd naar foto's (al moet ik zeggen dat ik ze zelf ook nog niet durf te plaatsen).
Keep on going dus..

Is je periode met dat belly-ding nu trouwens afgelopen? En heeft t resultaat gehad?

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

Ohja.. en welke whey heb je uiteindelijk besteld?

Foto's komen er niet denk ik. Ik heb verschillende redenen daar weer voor. Natuurlijk kan je zorgen dat alleen vrienden ze kunnen zien en ben je al aardig beschermd tegen botte opmerkingen die je daarmee buiten de deur houdt. Maar zeg nooit nooit al heb ik geenzins nog die behoefte. Een enkeling weet hoe ik er uitzie en dat is goed zo vind ik.

Verder komt het op eerlijkheid dat hetgeen je noteert ook echt zo is.

Kennis doe je hier vreselijk veel op ja. De DBB zijn behulpzaam en vreselijk aardig. En ieder heeft beduidend zo zijn eigen kennis. Al plemp ik niet alles hier en gebruik ik ook de pm voor advies.

Ik gebruik direct na ontwaken [Link niet meer beschikbaar] Dit gebruikte ik in den beginne want krijg niet alles door mijn strot. Nu is dat chocolade maar ze zijn allemaal prima weg te drinken (vind ik)

Voor het slapen gebruik ik een halve bak kwark ( meer krijg ik niet weg en voelt niet fijn) of op kt dagen http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Night-Protein-P347

Verder elke ochtend op nuchtere maag http://www.xxlnutrition.nl/Gaspari-Nutrition-M28/Cytolean-V2-P796 omdat ik mij daar goed bij voel en als een speer ga daar ik soms (te) lang sport.

En als laatste http://www.xxlnutrition.nl/NOW-Foods-M30/EGCg-Green-Tea-Extract-P747 omdat mijn weerstand niet altijd even goed is en ik vatbaar ben voor longontstekingen en veel prednisolonkuren nodig had. Nu beprekte het zich voor het eerst tot alleen een antibioticumkuur. Ook waardeloos maar goed.

Periode slimbelly was een maand lang 3x pw 40minuten op een cardiotoestel met band om. resultaat was als ik het goed heb iets van 11cm totaal (boven en onder de navel. In kg helemaal niets. Ben toen met kt gestart en deed dit na de kt i.v.m de verbranding. Ik tobte toen nog erg met voeding en doordat ik al veel sportte kon matig resultaat niet uitblijven i.t.t wat met beweert.

Doe het nu 2x per week. Gewoon onderhoud en past binnen mijn schema.

Ben qua voeding voor mijn doen enorm anders gaan eten. van nauwelijks tot niet goed verdelen naar strikte hoeveelheden, wat wanneer eiwitten en koolhydraten en vetten, wanneer wel een ei en wanneer niet. Ben serieus nog nooit zo fit geweest. Pas als kg's eens een x verdwijnen kan ik mij concentreren op meer spieren daar ik nog te vet ben vind ik en meer moet proportioneren.

Zo, ga ik mijn eerste ronde lopen op het werk. Hopelijk is het hele verhaal helder.

Jij ook zet hem op en lees lekker en stel je vragen in eigen topic maar ook bij anderen om inzicht te verschaffen.

Karmen is weer wakker na nachtdienst. Bak rucolasla, met een tomaatje, 35 gram tonijn, 2 zure agurken, beetje peper uit de molen en een ei ( geen dressing of olie) gegeten. Lichaam schreeuwt vreselijk om iets zoets.

Vanavond rijst met kip en ragout uit blik. Kiddyvoer maar zo lekker.

Morgen kt en roeiles. verder niets want heb late dienst.

Muscles dan hè? Daar deze dame ook veel aan kt doet. Maar dat neemt niet weg dat het nog altijd even fijn blijft als de kg's omlaag gaan. Want mijn gewicht bij mijn lengte is nog altijd veel te zwaar. Ook al wegen spieren zwaarder dan vet.

Een wezen met mijn lengte moet toch wel onder die 70 kunnen komen. En voel mij in dat opzicht vreselijk falend mens:sad:.

Rome is ook niet in één dag gebouwd.
Als het zo makkelijk was was iedereen gespierd en slank...
Je bent niet falend dus, gewoon lekker doorgaan met wat je nu doet;)

Het bouwen van een mooi lichaam kost veel tijd zweet en inzet en zonder doorzettingsvermogen wordt het ook niets.
Wees gewoon blij met elk positief resultaat hoe klein het ook is.
Misschien ben je na een week of 3 niet minder vet maar wel sterker of conditioneel beter.
Dat is dan toch positief en ook al zie je het niet, kan dat best het begin zijn van een drogere periode. Gewoon lekker door bikkelen en niet denken dat je binnen een korte tijd perfect bent. Als je 10 cm water in je badkuip laat lopen en jij kan er op staan zonder er door te zakken dan ben je pas perfect. Wanneer zal dat zijn......... nooit want ook de top van de BB is nooit tevreden. Maar dat wil niet zeggen dat je niet positief mag zijn over je prestaties. ;) positief blijven denken dus

Het bouwen van een mooi lichaam kost veel tijd zweet en inzet en zonder doorzettingsvermogen wordt het ook niets.
Wees gewoon blij met elk positief resultaat hoe klein het ook is.
Misschien ben je na een week of 3 niet minder vet maar wel sterker of conditioneel beter.
Dat is dan toch positief en ook al zie je het niet, kan dat best het begin zijn van een drogere periode. Gewoon lekker door bikkelen en niet denken dat je binnen een korte tijd perfect bent. Als je 10 cm water in je badkuip laat lopen en jij kan er op staan zonder er door te zakken dan ben je pas perfect. Wanneer zal dat zijn......... nooit want ook de top van de BB is nooit tevreden. Maar dat wil niet zeggen dat je niet positief mag zijn over je prestaties. ;) positief blijven denken dus

:aai: Echt, tnx. Had ik zo nodig. Heb absoluut geen dip maar zelbeeld wordt ook niet echt beter. Alles behalve dat momenteel Maar heb inderdaad conditioneel veel progressie net als kracht. Vlieg de trappen op en ren het liefste i.p.v. lopen zo licht voelen de benen.

Positief denken is moeilijk als doel nummer 1 maar niet behaald wordt. Heb namelijk heel weinig wensen en dat was maar een van de weinige. Dat doel behalen. In 3 maanden moest dat toch kunnen en toch wil dat maar niet.

Terug
Naar boven