Fitness Seller

advies welkom

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag late dienst dus wijk dan altijd van schema af.

Dumbbell triceps extention
12x 14kg, 10x 16kg, 8x 16 kg, 6, 18kg, 4x 18kg

Dumbbell kick back staand en beide handen een dumbbell gedaan
12x 6kg, 10x 8kg, 8x8kg, 6x 8kg

Deadlift
12x 34kg, 10x 36kg, 8x,40kg, 6x40kg, 4x 42kg

Cable cross over
8x 5kg, 6x 7,5, 4x 7,5 ( zwaar matig en kan dan erg slecht)

Legg press
15x 90kg, 10x 110kg, 8x 130kg, 6x 140kg

328kc met 3 kwartier roeien mogen verbranding. Nja, 37 minuten want 8 minuten cooling down

Nette training hoor!

En zo lang je omvang minder wordt maakt het absoluut niet uit hoe zwaar je bent! Het gaat om hoe je er uit ziet en dat je daar tevreden over kunt zijn, niet wat die verdomde weegschaal zegt! (En anders ga ik weer vertellen over dat crashdieet dat ik heb gedaan waar ik 15kg van afviel, en slechts 1 kledingmaat! Was nog steeds gruwelijk dik terwijl ik WEL afviel...)

Nette training hoor!

En zo lang je omvang minder wordt maakt het absoluut niet uit hoe zwaar je bent! Het gaat om hoe je er uit ziet en dat je daar tevreden over kunt zijn, niet wat die verdomde weegschaal zegt! (En anders ga ik weer vertellen over dat crashdieet dat ik heb gedaan waar ik 15kg van afviel, en slechts 1 kledingmaat! Was nog steeds gruwelijk dik terwijl ik WEL afviel...)

:kiss: Hahaha, daar was je weer. Ga zo even bij je posten. Ja joh, weet dat je gelijk hebt maar heb echt wel foeterbehoefte zo nu en dan. Is duidelijk dat mijn blik nog op heel wat anders is gericht. Een goed lijntje. Mja, houd ook wel van portie stoer doen met gewichten;).

Leuk is het te merken dat je echt deeluitmaakt van kt-honk. Mannen groeten vriendelijk.

Morgen dus niet roeien ( ik kan het, ik kan het, ik kan het maar wil wel heel graag) en i.p.v 08:30 kt doen tot 09:10 nu van 09:30 tot 10:20 kt en dan 40 minuten loopband.

Weekeinde i.v.m werk en concert niet kunnen sporten. Wil wat er zeker maar dat lukte niet.

seated Dumbbell triceps curl
12x 14kg, 10x 16kg, 8x 16 kg, 6, 18kg, 4x 18kg

standing side lateral rise
15x 4kg, 10x 4kg, 8x 4kg, 6x 6kg 4x haalde ik niet meer

Deadlift met ez-stang
12x 36kg, 10x 36kg, 8x,38kg, 6x42kg, 4x 42kg

Oefening hieronder gedaan maar weet de naam niet meer.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
15x5kg, 10x 7kg, 8x5kg, 6x 7kg, 4x 7kg

rear kick
15x 70kg, 10x 80kg, 8x 90kg, 6x 90 kg, 2x 100

seated row
15x 25kg, 10x 25kg, 8x 30kg, 5x 30kg

Daarna toch gaan roeien 3 kwartier ( want had zo'n zin in en energie over)
40 minuten loopband waarvan 30 minuten snelheid 6,5 km p/u snelwandelen zonder helling en 10 minuten 5,5km p/u met 6% helling.

Voelde mij super na het sporten en hele dag aangehouden.

Ow, deadlift met ez-stang. Ik heb problemen trouwens met de grip. Ik heb moeite de stang in mijn handen te houden. Bedoel, kom wel omhoog dus dat is het niet maar lijk de kracht in handen te missen om hem te houden.

Voor die deadlift kun je opzich twee dingen doen dan:
1. Besluiten dat je ook betere grip wilt ontwikkelen en zo door gaan.
2. Straps kopen.

Is net wat je zelf wilt.

Ow, deadlift met ez-stang. Ik heb problemen trouwens met de grip. Ik heb moeite de stang in mijn handen te houden. Bedoel, kom wel omhoog dus dat is het niet maar lijk de kracht in handen te missen om hem te houden.

static holds doen, dus gewoon zolang mogelijk met gewicht in je handjes gaan staan

12x 14kg, 10x 16kg, 8x 14 kg, 6, 12kg, 4x 18kg

Stiffed leg deadlift met ez-stang
12x 38kg, 10x 38kg, 8x,42kg, 6x42kg, 4x 42kg (kan wel zwaarder maar moet vragen of ze die mogelijkheid hebben)

Leg curl
12x 30kg, 10x 35kg, 8x 35kg, 6x 40kg

15x 4kg, 10x 6kg, 8x 4kg, 6x 6kg 4x 4kg

Legg press ( voeten naar binnen)
12x 120kg, 8x 130kg, 6x 140kg (Leeg)

Cable cross over
8x 7kg, 6x 5kg, 4x 6kg

Hierna Zumba shape en buikspierkwartier

De grip met de Stiffed leg deadlift met ez-stang nu met rechtop staan 3 tellen vastgehouden. Zal moeten oefenen op de grip. Wellicht met knijpveer kracht handen gaan trainen.

Voor zwaarder met je deadlift moet je naar een rechte stang gaan.
Je kunt dan de olympische stang gebruiken bij het squatrack.

Voor zwaarder met je deadlift moet je naar een rechte stang gaan.
Je kunt dan de olympische stang gebruiken bij het squatrack.

Echt geen tel aan gedacht. Vind het zo'n martelwerktuig om te zien dat de boog die ik daar omheen loop zeer groot is.

Ga het morgen maar de hand schudden, thnx:)

Martelwerktuig? Het squat rack? Bedoel jij niet de smith machine?
Ik bedoel dat rack wat tegen de muur staat waar je gewoon een losse stang op kunt leggen. Dat ding met geleiders en haken is een smith machine.

Martelwerktuig? Het squat rack? Bedoel jij niet de smith machine?
Ik bedoel dat rack wat tegen de muur staat waar je gewoon een losse stang op kunt leggen. Dat ding met geleiders en haken is een smith machine.

Heet het smith machine? Dacht dat het een rek was voor mijn handdoek joh om hem tijdens het deadliften op te hangen die ik ernaast doe:p.

Maar had verkeerde toestel dus voor mij. Squatrek ken ik maar gebruik hem eigenlijk nooit. Maar zal daar dan dus gebruik van gaan maken. Doe quats met dumbbells steeds. Ook vanwege kracht handen wat te oefenen o.a.

12x 14kg, 10x 16kg, 8x 14 kg, 6, 12kg, 4x 18kg

Stiffed leg deadlift met ez-stang
12x 38kg, 10x 38kg, 8x,42kg, 6x42kg, 4x 42kg (kan wel zwaarder maar moet vragen of ze die mogelijkheid hebben)

Leg curl
12x 30kg, 10x 35kg, 8x 35kg, 6x 40kg

15x 4kg, 10x 6kg, 8x 4kg, 6x 6kg 4x 4kg

Legg press ( voeten naar binnen)
12x 120kg, 8x 130kg, 6x 140kg (Leeg)

Cable cross over
8x 7kg, 6x 5kg, 4x 6kg

Hierna Zumba shape en buikspierkwartier

De grip met de Stiffed leg deadlift met ez-stang nu met rechtop staan 3 tellen vastgehouden. Zal moeten oefenen op de grip. Wellicht met knijpveer kracht handen gaan trainen.

Is wel een ander soort grip, maar kan inderdaad wel wat helpen.
Ik zou overigens niet elke dag dezelfde oefeningen doen (ik zie in je training van vandaag dingen die je gister ook deed, deadliften bijvoorbeeld).

Is wel een ander soort grip, maar kan inderdaad wel wat helpen.
Ik zou overigens niet elke dag dezelfde oefeningen doen (ik zie in je training van vandaag dingen die je gister ook deed, deadliften bijvoorbeeld).

Klopt heb je ook gelijk in. Maar als ik in een week maar 3x krachttraining kan doen ( 3x sporten kt en cardio/ les) dan vind ik het prettig.

ga morgen met iemand samen sporten dus wellicht ook weer wat advies.

Volgende week weer iets netter elke dag kt afwisselen. Althans, die 4 dagen dat ik kan. Merk steeds meer dat ik er erg van opknap van al dat gesport.

Voelde al gaar met opstaan. Sta al duidelijk in de "nachtdienstmodus". Heb bbbb-les gedaan en 40minuten loopband. Wat brood erin gooien thuis en huishouden doen. Hopelijk een beetje slapen.

Planning was 17:00 met iemand kt te gaan doen. Laat het afhangen hoe fit ik mij voel. Heb erg zin maar moet ook wegens nachtdienst aan de rust denken.

Kijk, goed zo!

Afspraak gemaakt met Naomi Roeleveld a.k.a. Miss F.
Rede is dat ik ondanks de vele goede advieze toch te veel tob. Niet dat ik moeite heb met niet snoepen maar gewoon te eten naar behoren qua hoeveelheden. Buiten dat is het een prof dus niemand uit omgeveing kan dan in mijn ogen kritiek geven dat ik het niet goed doe. En doen ze dan kan ik het beter naast mij neerleggen want ik weet met wie ik in zee ben gegaan en live contact onderhoud

Kritiek zal een mens altijd wel krijgen. Ook op mijn krachttraining. Daar krijg ik, ook al ziet men progressie in de vorm van slankere contouren, heel veel kritiek.

Bijvoorbeeld stiffed leg deadlift. Zat afgelopen woensdag op 70kg maximaal houdbare.
Met leg curl op 65kg

Ik ga dus pogen voor kritieken af te sluiten want beperken mij in zwaardte gewicht en maakt onzeker. Net als kritieken voeding. Met live support hopelijk dus minder. Want het is en blijft MIJN ding dit.

Ga nu poging 3 doen of topic verplaatst kan worden.

Fijne paasdagen!

Goe dvna je hoor om met Naomi af te spreken! zal je vast goed doen! :thumb:

Goe dvna je hoor om met Naomi af te spreken! zal je vast goed doen! :thumb:

Bedankt Dwaffie. Kritiek op mijn sporten (hooguit hoeveelheid) krijg ik nooit omdat niemand in mijn privéleven echt weet WAT ik dan weer allemaal doe inde sportschool. Ook qua gewichten enzo. Eten daarentegen dat ziet iedereen. Ben het kotsbeu gevoel te hebben te moeten verantwoorden waarom ik wat eet en te horen dat het slecht voor mij zou zijn ( terwijl ik het keurig volgens advies van hier doe). Zeker vlak voor het slapen.

Na maandag of als ze alles heeft uitgewerkt is het dus onder begeleiding. Hele opluchting best.

Terug
Naar boven