Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik roep altijd dat ik veel en vaak eet, en er nog van afval ook... houdt ze wel stil![]()
nee, niet DAT verhaal
. Ook al is het het beste leermoment die een mens maar kan hebben geweest hoor)
voor maandag. maar laat het tijdens nachtdienst zeker weten.
!Hahaha, ik kan dat wel roepen maar ik val optische/ visueel af maar op de weegschaal niet

.
. Dat is dus vele malen hoger dan dat hightec kl*te ding op de sportschool
.
) heb wist ze mij te vertellen dat ik erg veel vocht vasthoud voor wat ze kon voelen. Reden verteld wat voor haar de verklaring dus was voor wat zij aan vocht voelde zeg maar.

Lust dat ook niet want mijn buik kan dat niet verdragen dus eet dat al jaaaaaaaren niet meer.
)Zo, alles ontvangen en bekeken. Nu geestelijk voorbereiden en maandag beginnen t.a.v voeding. Besloten hierover niet te posten. Wel progressie natuurlijk maar niet inhoudelijk. Dit om eventuele goed bedoelde adviezen te vermijden. Richt mij op 1 persoon met wie ik wat ben aangegaan qua adviezen.
Dan die supersets.
@Dwarvenwarrior. Ik poog het vreselijk te snappen maar het komt zo niet binnen. Snap ik eindelijk wat piramide en split is kan ik dus in supersets gaan verdiepen.
Kan ik er vanuit gaan dat een sportschool weet wat supersets inhoudt en vragen een schema te maken voor mij? Je weet dat ik het uitgebreid moet hebben om het te visualiseren en mij zo helemaal te kunnen geven. Anders ga ik maar wat doen en wil dat niet.
Mensen van een sportschool zullen wel weten wat supersets zijn, denk ik... Maar 't is helemaal niet zo ingewikkeld hoor: je doet gewoon twee setjes (van twee verschillende oefeningen) direct achter elkaar, dus zonder pauze.
Wel jammer op zich dat je je voeding niet gaat posten. Ben wel benieuwd wat je zoal moet eten (héél anders dan eerst waarschijnlijk) en hoe dat je bevalt. Maar als je niet wilt posten, dan zij het zo.
Zo, ik heb nog aardig wat te lezen hier! maar i'm in!![]()
. Ben hard bezig hoor. Kwam groen binnen en nu met behulp van een prof met voeding in de weer en heul veul uren lekker sporten.