Fitness Seller

advies welkom

Ik roep altijd dat ik veel en vaak eet, en er nog van afval ook... houdt ze wel stil ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik roep altijd dat ik veel en vaak eet, en er nog van afval ook... houdt ze wel stil ;)

Hahaha, ik kan dat wel roepen maar ik val optische/ visueel af maar op de weegschaal niet ( :angstig: nee, niet DAT verhaal;). Ook al is het het beste leermoment die een mens maar kan hebben geweest hoor)

En met Naomi hoop ik dat ook te kunnen roepen zonder dat iemand brult dat ik niets afval en vaak en veel eten het niet is. Nee, heb er vertrouwen in. Gelijk een stuk rust mag je weten.

Snap ik, daar alleen al is begeleiding erg goed voor!

Goed idee die begeleiding van MissF, zeker als het je ook een bevestiging geeft dat je goed eet, geeft vast wat meer rust idd.

Laat haar dan ook naar je trainingsschema kijken. Als je een trainingsschema van een prof hebt gekregen, lukt het je misschien wat beter om je eraan te houden, ipv steeds dingen te veranderen en meerdere dagen achter elkaar hetzelfde te doen e.d. ;)

MisF die traint toch bij de kneet in den haag?
Volgens mij traint Petra ook wel eens met haar ken je die?
Met Petra (Peetju83) heb ik ook wel eens getraint, leuke meid hoor.
Misschien kunnen jullie samen wel eens wat doen
(als je bij de kneet traint tenminste)

Zal haar gelijk naar schema laten kijken. Leg die van Grosje er ook bij waar sportschool plaatjes aan heeft toegevoegd voor mij. Heb inderdaad heel erg bevestiging nodig dat ik het buiten hooguit 2x per maand zondigen ( etentje, feestdagen of een verjaardag) wel goed eet. En dat dit niet in de weg zou staan om vetpercentage te verlagen.

Bij Kneet? Ja klopt daar zit Miss F. Ik ken Petra niet want ik sport bij Vlietlijn in Leiden. Wellicht met een dames meet en greet dat ik haar zie.
Al loopt er in de Vlietlijn een powerlifster rond hoop nog altijd met haar in contact te komen en een keer mee te mogen trainen.

Ik ga vanavond met wild gormetten en morgen paasbrunch bij ouders. Maandag lome dag zonder paaseitjes of wat dan ook want heb dan een nachtdient dus is voor mij het paasgefeest klaar om fit een nachtdienst te kunnen draaien.

Ben onwijs zenuwachtig :tanden: voor maandag. maar laat het tijdens nachtdienst zeker weten.

Enne bedankt voor de tips:kiss:!

Hahaha, ik kan dat wel roepen maar ik val optische/ visueel af maar op de weegschaal niet

Dat is nog beter, en je omgeving hoeft niet te weten wat je weegt - als ze je slanker zien worden is het toch ook goed?

-----

Super dat je maandag haar al ziet - ben nieuwsgierig hoe het gaat bevallen!

Kan vanaf 14:00 mijn afspraak verwachten. Geloof dat ik bijna moet:kots:van de zenuwen:o

vertel-vertel-vertel!

Samen naar de Mc Donalds geweest?

Heb nachtdienst dus nu de tijd om te vertellen, gelukkig.

Naomi is dus geweest. Alles in de war bij wijze van varierend van de voeding toto sporten. maar na uitleg allemaal heel logisch klinkend in de oren. Uhmmm, waar te beginnen...

Gepraat over doelstellingen. Had begrepen uit mijn log dat het powerliften mij erg aansprak. Maar daar is wat vet wenselijk om bepaalde gewichten te behalen. Dit dus voor nu laten varen leek mij verstandig. Focus ligt nu eerst ( net als ik in het begin van log aangaf) op verlagen van vetpercentage. Ik ben voor een half jaar een commitment aangegaan met haar.

Haalbaar doel voor nu is minimaal 65 kg over een half jaar en rond de 25% vet te zitten. Dan kunnen we altijd nog verder kijken.

Gewicht was rond 15:00 veel te hoog naar mijn zin:o:o:o.
Vetopgemeten en zou rond de 34% zitten:eek:. Dat is dus vele malen hoger dan dat hightec kl*te ding op de sportschool:sad:.
Kreeg goddank de bevestiging van mijn vermoeden dat ik rond de maandelijkse periode wel degelijk veel vocht vasthoud (iets wat ik dus wist want ben dan gerust 4kg zwaarder namelijk maar dat wordt niet altijd geloofd). Zonder dat ze wist dat ik mijn maandelijkse feestje (not:mad:) heb wist ze mij te vertellen dat ik erg veel vocht vasthoud voor wat ze kon voelen. Reden verteld wat voor haar de verklaring dus was voor wat zij aan vocht voelde zeg maar.

Afgesproken dat ik komende nacht mail hoe een "goede" sportweek er voor mij uitziet en een "minder goede"sportweek. Ze weet dat ik sporten in uren tel.
Mijn basis is minimaal 6 uur wekelijks ( de "minder goed"sportweek) en kan afhankelijk van mijn werk en kind oplopen tot 12 uur of meer ( de "goede"sportweek). Ze weet dat ik soms 3 uur op een dag kan gaan sporten en waarom ik dat doe ( aan mijn uren komen in een "minder goede" sportweek).
Op basis van deze info die ik haar elke week of elke 2 weken door zal mailen maakt zij een voedingsschema omdat de verschillen in sporturen zo groot kunnen zijn dat een gewoon basisschema niet afdoende is.
Ook zou ik laten weten wat ik liever niet eet maar goed. Dat lijkt mij logisch. Dat ik vis niet zo vind telt niet vind ik o.a. Heb te vreten wat zij voorschrijft dus ga niet zeuren en meuten. zolang het maar Hollandse pot is.

Zal echt wel een knop moeten omzetten als het om hoeveelheden voeding gaat. Ze zei dat klanten moeite hebben in het begin te eten wat zij aan hoeveelheden in een schema verwerkt. Overigens vindt ook nu weer een opbouw plaats want, zucht..... eet nog altijd te weinig. terwijl ik het al veel vind.
Voedingschema mail ik haar ook wat ik gemiddeld eet op een dag.

Met een week of 3 zou ze inzicht moeten verschaffen hoe hoog mijn metabolisme is. Vanaf daar kunnen we weer verder.

Het sporten en dat de kt ook besproken. Moet op 70% zitten middels hartslagmeter. Zal hier de hulp van de sportschool moeten inschakelen want heb serieus geen idee hoe dat allemaal moet.

T.a.v de kt-oefeningen. Sets moeten meer herhalingen bevatten. Zo tussen de 12 en 20 herhalingen. Mag dan einigen met een superset?????????

mijn vraag die ik dan ook hier maar weer ga stellen.

kan ik mijn huidige schema ( die van Grosje dus)toepassen maar dan met meer herhalingen?
hoe hoog mag ik dan in gewicht gaan?
Kan dat in piramidevorm
En wat is een superset nou weer?

Hoop dat het zo duidelijk is hoor.

En nee Gert-Jan geen:mc: Lust dat ook niet want mijn buik kan dat niet verdragen dus eet dat al jaaaaaaaren niet meer.

Overweeg dit topic te verwijderen en nieuwe maar te openen in training dagboek sectie te openen. geloof niet dat ze ondanks mijn verzoekjes dit topic gaan verplaatsen.

Goed nieuws! Ben benieuwd hoe dit half jaar je gaat bevallen...
Schema is toch niet moeilijk aan te passen? Oefeningen hetzelfde houden maar dan met lager gewicht zodat je 12-20 reps overhoudt. Piramide kan: verschillende reps nemen (maar dan hoger) zoals je waarschijnlijk al deed.

Superset is 2 oefeningen afwisselen tegelijk, ik doe dat met buikspieren bijvoorbeeld:
1 set abdominalmachine afwisselen met 1 set leg raises, die herhalen tot je 3 (of 4 of hoeveel nodig) sets hebt gedaan per oefening.

Wow, dat klinkt best heftig - hard aan de slag jij!

En 6 uur sporten in de mindere week; ik heb het al vaker gezegd, maar jij gaat er (zelfs!) in de mindere week hard tegen aan hoor!

Respect, as always, en heel veel succes met je (nieuwe) schema en het halen van je doelen - ben erg benieuwd waar je over een half jaar staat!
(Sorry voor de korte reactie, ben nog steeds hard aan de studie. Nou ja, nu even niet :D)

Zo, alles ontvangen en bekeken. Nu geestelijk voorbereiden en maandag beginnen t.a.v voeding. Besloten hierover niet te posten. Wel progressie natuurlijk maar niet inhoudelijk. Dit om eventuele goed bedoelde adviezen te vermijden. Richt mij op 1 persoon met wie ik wat ben aangegaan qua adviezen.

Dan die supersets.

@Dwarvenwarrior. Ik poog het vreselijk te snappen maar het komt zo niet binnen. Snap ik eindelijk wat piramide en split is kan ik dus in supersets gaan verdiepen.

Kan ik er vanuit gaan dat een sportschool weet wat supersets inhoudt en vragen een schema te maken voor mij? Je weet dat ik het uitgebreid moet hebben om het te visualiseren en mij zo helemaal te kunnen geven. Anders ga ik maar wat doen en wil dat niet.

Zo, alles ontvangen en bekeken. Nu geestelijk voorbereiden en maandag beginnen t.a.v voeding. Besloten hierover niet te posten. Wel progressie natuurlijk maar niet inhoudelijk. Dit om eventuele goed bedoelde adviezen te vermijden. Richt mij op 1 persoon met wie ik wat ben aangegaan qua adviezen.

Dan die supersets.

@Dwarvenwarrior. Ik poog het vreselijk te snappen maar het komt zo niet binnen. Snap ik eindelijk wat piramide en split is kan ik dus in supersets gaan verdiepen.

Kan ik er vanuit gaan dat een sportschool weet wat supersets inhoudt en vragen een schema te maken voor mij? Je weet dat ik het uitgebreid moet hebben om het te visualiseren en mij zo helemaal te kunnen geven. Anders ga ik maar wat doen en wil dat niet.

Mensen van een sportschool zullen wel weten wat supersets zijn, denk ik... Maar 't is helemaal niet zo ingewikkeld hoor: je doet gewoon twee setjes (van twee verschillende oefeningen) direct achter elkaar, dus zonder pauze.

Wel jammer op zich dat je je voeding niet gaat posten. Ben wel benieuwd wat je zoal moet eten (héél anders dan eerst waarschijnlijk) en hoe dat je bevalt. Maar als je niet wilt posten, dan zij het zo.

Laatst bewerkt:
Mensen van een sportschool zullen wel weten wat supersets zijn, denk ik... Maar 't is helemaal niet zo ingewikkeld hoor: je doet gewoon twee setjes (van twee verschillende oefeningen) direct achter elkaar, dus zonder pauze.

Wel jammer op zich dat je je voeding niet gaat posten. Ben wel benieuwd wat je zoal moet eten (héél anders dan eerst waarschijnlijk) en hoe dat je bevalt. Maar als je niet wilt posten, dan zij het zo.

Dat het anders is kan ik je wel zeggen hoor. Ga nog eens leren echt te eten en andere dingen. Post zeker progressie natuurlijk.

van 08:30 tot 09:10 dus splitkt doen.
09:15 tot 10:15 bbbb
Appel eten
10:30 tot 11:10 loopband met slimbelly

Maandag zal begin ik met de voeding omdat ik pas vrijdag alle boodschappen kan doen.

supersets gedaan. Tjee, was best gaar daarna maar wel lekker.
Les bbbb gedaan welke pittig was en appel gegeten. Daarna op de fiets 40 minuten.

Nu doen wat door nachtdienst even niet kon (was gaar) de was en het huis.

Laatst bewerkt:
Zo, ik heb nog aardig wat te lezen hier! maar i'm in! :cool:

Zo, ik heb nog aardig wat te lezen hier! maar i'm in! :cool:

Heyyyy, hoorde je al kloppen;). Ben hard bezig hoor. Kwam groen binnen en nu met behulp van een prof met voeding in de weer en heul veul uren lekker sporten.

Dat was de samenvatting. Maarre leesze en gezellig.

Terug
Naar boven