*Zippie*
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 118
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 81kg
haha karmen, doe is niet zo gek joh
Met je ik kom te kort
.
Verslaafde haha.
Nu ff serieus: ik heb ook dat ik graagt door train or what ever, maar..
Meer..of langer.. is niet vaak beter.
Of je moet minder lullen tijdens het trainen
of je moet wat sneller achter elkaar knallen, en dan je cardio gaan doen.
te vaak te lang vind je lichaam af en toe helaas ook niet fijn, merk je niet gelijk, maar daar kom je vanzelf wel achter, is dan dus je voedingsschema k*t, dan kom je daar wel sneller achter haha.
Maar goed hier van ben je denk al wel op de hoogte.
Vertel mij wat!!
een bed zou heerlijk zijn nu.
Moest de vorige nacht opblijven om in me nachtdienst ritme te komen, ging ik eindelijk slapen om 7 uur sochtends, word ik rond 11 uur wakker om te pissen, en daarna gewoon niet meer inslaap komen he, dus maar draaien en draaien tot 16:00 en er toen maar uit gegaan *Zucht*

Met je ik kom te kort
.Verslaafde haha.
Nu ff serieus: ik heb ook dat ik graagt door train or what ever, maar..
Meer..of langer.. is niet vaak beter.
Of je moet minder lullen tijdens het trainen

of je moet wat sneller achter elkaar knallen, en dan je cardio gaan doen.
te vaak te lang vind je lichaam af en toe helaas ook niet fijn, merk je niet gelijk, maar daar kom je vanzelf wel achter, is dan dus je voedingsschema k*t, dan kom je daar wel sneller achter haha.
Maar goed hier van ben je denk al wel op de hoogte.
Vertel mij wat!!
een bed zou heerlijk zijn nu.
Moest de vorige nacht opblijven om in me nachtdienst ritme te komen, ging ik eindelijk slapen om 7 uur sochtends, word ik rond 11 uur wakker om te pissen, en daarna gewoon niet meer inslaap komen he, dus maar draaien en draaien tot 16:00 en er toen maar uit gegaan *Zucht*
Laatst bewerkt:

. Ik stop nu na maximaal 2uur. Ook als ik wel zou willen doorgaan. heb dat geleerd inmiddels.