- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Zeg, lees ik het nou goed dat jij 3 verschillende oefeningen achtereen doet? Als ik dat goed heb begrepen vraag ik mij af waarom namelijk. Ben wel benieuwd. Ik doe steeds 2.
Supersetjes (2 oefeningen), trisets (3 oefeningen) - komt op hetzelfde neer![]()
Jup

Gebruik het vooral bij bepaalde spieren die ik wat meer wil stimuleren.
Ga trouwens op een ander moment samen met de beste man rennen. Ga nu maar voor de 10km met marathon Leiden ofzo.
Wanneer is deze marathon dan, die andere was 6,6km als ik het goed had gezien?
Fijn te horen dat die antibiotica aanslaat en dat je dan niet verder hoeft te gaan met die andere rotzooi. Doe je wel een beetje rustig aan dit weekend en naar je lichaam luisteren
... ik weet zeker dat je dan beter hersteld dan als je nu jezelf al dwingt om dingen te gaan ondernemen (ook al zijn het kleine dingen
). Fijn weekend!
---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------
Slechte zuster voor mijzelf hè. Maar doe rustig aan hoor, echt. Doe netjes wat lichaam aankan en wat goed voelt. Ga ik nu weer bijkomen van die 1km wandelen.
dat had ik nog niet gelezen

)voor dinsdag. Zou het lief vinden van mijn lichaam als ik kan laten zien dat ik echt zoveel sport als ik heb moeten invullen en uitslag niet al te slecht is.

.
) op en zie dat nu al niet zitten. En schoenen met kleine kopen na school en huishouden.
? Goddank 1 ( wel de allerleukste)en dan ook al bijna 9. Helaas niet mijn anti-shopfun genen mja, ik ben de baas
.
.