karmen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 176
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 29%
Dankje! gaat helemaal goed komen want heb vreselijke zin om te gaan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Liever wat minder gewicht dan dat je op de grond ligt..
Hé Karmen,
Ja lastig ben ik hé...zo'n persoontje die weer de wijsneus probeerd uit te hangen. Je moet natuurlijk doen wat goed voelt, maar soms is rust gewoon verstandiger voor beter herstel. Je zelf to much pushen en te weinig rust (terwijl je lichaam er om vraagt) is katabool (weefselafbrekend voor extra energie).
Ik denk dat je een verstandige keuze maakt door woensdag rustig aan te beginnen.. Je bent iig verder ook druk vandaag zonder sport met de boodschappen, huishouden/koken, voor je kind zorgen
... genoeg te doen dus. Altijd fijn, geen lift hebben en volle boodschappentassen vol
..trainen we meteen even een groot deel van het lichaam
.
Hé doe rustig aan, veeeeeeeel beterschap! Ik hoop dat je woensdag al flink meer de oude bent!![]()

. Was ook voor het eerst dat ik nu voor een les kt ging doen.
), maar sommige van die gewichten staan bij mij niet eens in mijn knal-schema, laat staan in een schema waarbij ik het rustiger aan moet doen!Zo, dat ziet er nog best pittig uit, milady!
Ik snap dat je harder had willen knallen (maar dat wil jij stiekem altijd), maar sommige van die gewichten staan bij mij niet eens in mijn knal-schema, laat staan in een schema waarbij ik het rustiger aan moet doen!
Dus, trots zijn op wat je wel kan en even doorbijten wat je rust aangaat!
. Je training en supersets zeker niet verkeerd als ik kijk naar het gewicht dat je toch nog pakt! Hoe voel je je nu? Beetje goed weekend gehad? 
Hé meid goedemorgen!
Ik kan goed begrijpen dat je gefrustreerd bent als je niet eens normaal kan sporten zoals je deed... dat is het ook.. en niet sporten = no go..dat gevoel dat je dan hebt, dat ken ik wel. Ik vind het echt goed van je dat je wel naar de adviezen hebt geluisterd om wat rustiger aan te doen. Je training en supersets zeker niet verkeerd als ik kijk naar het gewicht dat je toch nog pakt! Hoe voel je je nu? Beetje goed weekend gehad?
Waar ga je aankomend weekend heen?
Markt? 30 april... je bedoeld zeker braderie ofzo?![]()
. Bij ons heet het marten/ martsleuren
Dat weekendje weg klinkt heerlijk! En voor 32 eurie; netjes hoor
De rust en echt even weg zijn zal je vast goed doen.
En knallen morgen, hm! Lekker even afreageren - ook heel belangrijk!
. Heerlijk zeg zo'n weekend weg voor zo'n leuke prijs! Even lekker uitwaaien na al het gedoe.
heerlijk ff lekker ontstressen! ...en komende dagen veel suc6 en dan vanaf vrijdag
.Ja toch? Maar ga wel daar waar ik kan naar de sportschool. En heel druk en dus ook actief zijn is ook beweging denk ik dan maar.

Zo is het maar net. Fulltime huisvrouw is een topsport, vergeet niet dat dat lichamelijk ook veel energie kost![]()