Fitness Seller

advies welkom

• Topic Starter Topic Starter
Hoewel vorige week een enorme merkbare aanslag is geweest ging het goed. Ken goddank mijn grenzen als het om luchtwegen gaat. Voelde weer het fijne gevoel dat ik miste door niet sporten.

Deze week dus, helaas, alleen lessen. Volgende week kt en de s.s doen en her en der een lesje pakken. De week erop gewoon weer kt en lessen waar ik maar kan. Kt netjes om de dag en lessen doe ik het liefst daar waar ik maar kan.

Alleen lessen is een begin..!

Netjes dat je in ieder geval rustig aan blijft doen - en natuurlijk mooi dat het fijne 'sport'-gevoel er toch weer een beetje is :)

Viel tegen want geen zumba shape ( vergissing van mij). Bodypumpen stond op het programma. Na korte twijfeling besloten toch te gaan. Viel i.t.t. gisteren vies tegen. Opjagen hart voelde onprettig ( nieuwe medicijnen speelt ook een rol).

Wat ik erger vond is dat ik volledig stuk ging op de grote spiergroepen en al na de eerste grote spiergroep benen (squatten met maar 20kg in mijn nek) weer misselijk werd en wiebelig ( leeg/ energie op).

Anyway, heb les afgemaakt maar wel frustraties achteraf. Gewichten namelijk lichter dan anders genomen terwijl het makkelijk veel zwaarder kon als ik niet leegliep en.....Morgen nieuwe kansen.

Liever wat minder gewicht dan dat je op de grond ligt..

Liever wat minder gewicht dan dat je op de grond ligt..

Klopt. Meer keus had ik niet omdat ik opzeker onderuit zou gaan of overgeven. Wat niet wegneemt dat ik dan heel erg gefrustreerd kan raken en boosheid op voel komen ondanks dat ik binnen mijn grenzen van kunnen bleef nu.

Hé Karmen,

Ja lastig ben ik hé...zo'n persoontje die weer de wijsneus probeerd uit te hangen ;). Je moet natuurlijk doen wat goed voelt, maar soms is rust gewoon verstandiger voor beter herstel. Je zelf to much pushen en te weinig rust (terwijl je lichaam er om vraagt) is katabool (weefselafbrekend voor extra energie).

Ik denk dat je een verstandige keuze maakt door woensdag rustig aan te beginnen. ;). Je bent iig verder ook druk vandaag zonder sport met de boodschappen, huishouden/koken, voor je kind zorgen ;)... genoeg te doen dus. Altijd fijn, geen lift hebben en volle boodschappentassen vol :cool:..trainen we meteen even een groot deel van het lichaam ;).

Hé doe rustig aan, veeeeeeeel beterschap! Ik hoop dat je woensdag al flink meer de oude bent! :)

Ben het hier compleet mee eens.;)
Heel veel succes met herstel en hopelijk ben je weer snel de oude.

Van 08:30 tot 09:05 kt gedaan. Het ging allemaal wel. reps waren niet heel veel maar echt voor nu het max. haalbare:o. Was ook voor het eerst dat ik nu voor een les kt ging doen.

stiffed leg deadlift 3x 16 reps à 40kg met ez stang

afgewisseld met

Dumbbell triceps extention 3x 16 reps à 16kg

Low row beide zijde 15kg 3x 12 reps

afgewisseld met

Leg extension 3x 20reps à 60kg

triceps push down 3x 12 reps à 17,5kg
( helaas kon het niet meer qua tijd)

Roeiles gedaan en gegeven wat kon. Ging op het laatst iets minder maar is niet anders ( o.k. best de pest over in maar goed)

Zo, dat ziet er nog best pittig uit, milady!

Ik snap dat je harder had willen knallen (maar dat wil jij stiekem altijd :P), maar sommige van die gewichten staan bij mij niet eens in mijn knal-schema, laat staan in een schema waarbij ik het rustiger aan moet doen!

Dus, trots zijn op wat je wel kan en even doorbijten wat je rust aangaat!

Zo, dat ziet er nog best pittig uit, milady!

Ik snap dat je harder had willen knallen (maar dat wil jij stiekem altijd :P), maar sommige van die gewichten staan bij mij niet eens in mijn knal-schema, laat staan in een schema waarbij ik het rustiger aan moet doen!

Dus, trots zijn op wat je wel kan en even doorbijten wat je rust aangaat!

Zijn gelukkig wel de supersetjes geworden. Helaas dus niet de 3x20reps en gewicht wat ik wilde. Maar je hebt gelijk qua trots zijn. Ben zelf zo'n type dat pas een beetje trots is als doelen zijn behaald.

Ga ik vandaag eens V-snaar vervangen en iets met vertandingsolie doen. Lekker sleutelen dus. Geniet van het weer!

Aankamoende week helaas een week van van nauwelijks sport. Vandaag werken onder schooltijd, morgen cursus tot 18:00 en nachtdienst in de avond, woensdag na slapen sporten en weer nachtdienst, donderdag opnieuw scooter sleutelen als ik kort heb geslapen, tassen pakken, vrijdag even over de markt en in de middag paar dagen weg.

Gelukkig volgende week kan het overal ergens wel tussendoor maar vind het wel balen.

Hé meid goedemorgen!
Ik kan goed begrijpen dat je gefrustreerd bent als je niet eens normaal kan sporten zoals je deed... dat is het ook.. en niet sporten = no go..dat gevoel dat je dan hebt, dat ken ik wel. Ik vind het echt goed van je dat je wel naar de adviezen hebt geluisterd om wat rustiger aan te doen :). Je training en supersets zeker niet verkeerd als ik kijk naar het gewicht dat je toch nog pakt! Hoe voel je je nu? Beetje goed weekend gehad?

Waar ga je aankomend weekend heen?
Markt? 30 april... je bedoeld zeker braderie ofzo? :p

Hé meid goedemorgen!
Ik kan goed begrijpen dat je gefrustreerd bent als je niet eens normaal kan sporten zoals je deed... dat is het ook.. en niet sporten = no go..dat gevoel dat je dan hebt, dat ken ik wel. Ik vind het echt goed van je dat je wel naar de adviezen hebt geluisterd om wat rustiger aan te doen :). Je training en supersets zeker niet verkeerd als ik kijk naar het gewicht dat je toch nog pakt! Hoe voel je je nu? Beetje goed weekend gehad?

Waar ga je aankomend weekend heen?
Markt? 30 april... je bedoeld zeker braderie ofzo? :p

Heb het druk met nachtdiensten gehad joh en kind kwam zondag weer vroeg retour dus bizar weinig slaap gehad helaas.

Dat ik deze week niet zoveel kan komt puur door werk. vandaag en morgen had ik gekund als ik niet op training en cursus had gemoeten. Avond kan niet i.v.m kind. Nja, en morgen dus na de cursus eerst kind naar sport brengen en halen, nachtdienst draaien dus als ik woensdag geslapen heb hoop ik dan even te gaan. En na de nachtdienst van woens op dond hoop ik donderdag nog even te gaan. Ow en ergens nog boodschappen voor mijn voeding halen, boodschappen normale zaken en voor paar dagen weg. En tassen pakken ( 2 vrouwen redden het vast niet met 1 rugzak), was draaien en opruimen en scooter moet nog nagelopen worden.

Vrijdag eerst met kind door Leiden schrijden in de ochtend. Via veilingsite voor 14 euro ( met bijkomende kosten 18eu echt zo gaaf) van vrijdag t/m maandag weg naar bungalowpark met haar samen. Skeelers mee, waveboard ( zodat ik kan worden uitgelachen) en lol.

Braderie, tuuuuuurlijk. Zo heet dat bij jou:p. Bij ons heet het marten/ martsleuren;)

Ik ga arbeiten. Enjoy vandaag.

Dat weekendje weg klinkt heerlijk! En voor 32 eurie; netjes hoor :D
De rust en echt even weg zijn zal je vast goed doen.

En knallen morgen, hm! Lekker even afreageren - ook heel belangrijk!

Dat weekendje weg klinkt heerlijk! En voor 32 eurie; netjes hoor :D
De rust en echt even weg zijn zal je vast goed doen.

En knallen morgen, hm! Lekker even afreageren - ook heel belangrijk!

Neehee, totaal 18 euro, uhmmm, pardon, 20. Morgen kan ik toch nog sporten dus ik vermaak mij heel goed.

Zo je bent erg druk inderdaad om alles draaiend te houden...echt een multi tasking vrouw dus ;). Heerlijk zeg zo'n weekend weg voor zo'n leuke prijs! Even lekker uitwaaien na al het gedoe.

Morgen weer lekker sporten ;) heerlijk ff lekker ontstressen! ...en komende dagen veel suc6 en dan vanaf vrijdag :woot: ;).

Bijzondere, maar goeie training :thumbs:

Ja toch? Maar ga wel daar waar ik kan naar de sportschool. En heel druk en dus ook actief zijn is ook beweging denk ik dan maar.

Zo is het maar net. Fulltime huisvrouw is een topsport, vergeet niet dat dat lichamelijk ook veel energie kost ;)

Zo is het maar net. Fulltime huisvrouw is een topsport, vergeet niet dat dat lichamelijk ook veel energie kost ;)

Fulltime? Voelt wel zo maar werk ook nog gemiddeld 30u p/w onregelmatig. Vandaar dat ik niet altijd zo veel kan sporten als ik zo ontzettend graag zou willen. Anders is er in de avonden niemand voor kind.

Ga trouwens pogen de laatste rep van 3 x 20 van superset zo zwaar mogelijk steeds doen. Wil eigenlijk wel weer eens flink spierpijnkweken wat mij met supersets alleen niet goed lukt laatste tijd.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven