Fitness Seller

advies welkom

• Topic Starter Topic Starter
Netjes! 3,7kg in hoeveel tijd?

Sinds 2-de paasdag. Maar goed. Het feit dat ik niet echt vreselijk veel heb kunnen sporten door ziekzijn, wel netjes eten natuurlijk zou betekenen dat er meer inzit. Niet dat het de bedoeling is zoveel mogelijk in zo'n korte tijd te verliezen. Maar had dus wat meer kunnen zijn als ik gewoon net als anders had kunnen sporten in frequentie en dus niet ziek was.

Zit nu in dubio of ik alsnog toch maar wel ga roeien maar gaat nergens over. Heb dus even een innerlijke strijd om thuis te blijven ( lijf wil niet en hoofd wil wel;).)

Sinds 2-de paasdag. Maar goed. Het feit dat ik niet echt vreselijk veel heb kunnen sporten door ziekzijn, wel netjes eten natuurlijk zou betekenen dat er meer inzit. Niet dat het de bedoeling is zoveel mogelijk in zo'n korte tijd te verliezen. Maar had dus wat meer kunnen zijn als ik gewoon net als anders had kunnen sporten in frequentie en dus niet ziek was.

Zit nu in dubio of ik alsnog toch maar wel ga roeien maar gaat nergens over. Heb dus even een innerlijke strijd om thuis te blijven ( lijf wil niet en hoofd wil wel;).)

Je moet niet meer willen, blijkbaar geeft je lijf aan dat je ook rust nodig hebt om af te vallen.
En ga vanavond eens niet - zet een pot thee en lees een goed boek (ofzo), vindt je CZS ook prettig.

Hoewel ik wel wil ga ik niet. Luister nog weleens naar anderen;). Morgen ook 05:30 op en w.s. pas 21:00 terug dus nu nog genoeg in te pakken qua eten, moet nog stofzuigen en even dweilen ( was al opgehangen en die berg was wegvouwen maar donderdag tussen sport en vertrek hotel), douchen, haren fohnen (kan na soap) en dat allemaal voordat GTST gaat beginnen.

Tnx voor de uhmmm nja, dat ik weer eens luister om rust te nemen.

Balen zeg dat het zo'n k*t weer is laatste dagen..vind ik ook wel jammer... heb nu eindelijk na tijden een paar dagen vrij..maar de hele week blijkt niet heel goed. Vandaag wel mooi weer opzich, maar vandaag moest ik ook even een rustdag inplannen ;) en tja morgen alles dicht.

Verstandig dat je vanavond maar even rustig aan gaat doen ;). Netjes dat je nu 3,7 kg kwijt bent...hopelijk vooral vetmassa:D. Veel plezier komende dagen met sporten&bruiloft enzo ;)!

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

Hoewel ik wel wil ga ik niet. Luister nog weleens naar anderen;). Morgen ook 05:30 op en w.s. pas 21:00 terug dus nu nog genoeg in te pakken qua eten, moet nog stofzuigen en even dweilen ( was al opgehangen en die berg was wegvouwen maar donderdag tussen sport en vertrek hotel), douchen, haren fohnen (kan na soap) en dat allemaal voordat GTST gaat beginnen.

Tnx voor de uhmmm nja, dat ik weer eens luister om rust te nemen.

Ik ken het ;) altijd vanalles nog wel te doen :p, maar goed dat je iig nu niet gaat sporten..vanmorgen als het goed is al goed je best gedaan samen met Fannore :lifter: :zweet:

vanmorgen als het goed is al goed je best gedaan samen met Fannore :lifter: :zweet:

Ahhh, ben je eindelijk wat dagen vrij en dan dit weer. Ga je lekker zonnebanken. Doe ik ook heel soms. Al is het maar om even de "zon" te voelen.

Maak er maar wat van deze dagen en ga gewoon geniet.

I.i.d vanochtend bezig geweest. Niet helemaal zoals het hoort maar was gewoon samen oefeningen doen. Nu weet ik dat wij prima samen kunnen trainen en de een kan pauze houden ( vinden wij allebei heel moeilijk namelijk rust tussen de setjes) terwijl de ander de oefening gaat doen op zijn eigen manier ( dus ik de 20 reps en zij iets minder).

idd vetmassa gelukkig!!

Laatst bewerkt:
Zo meid, goed bezig geweest weer zeg!
Goede begeleiding is best wel belangrijk zo af en toe.

Pfff< met beetje mazzel zit ik over een maandje op een gewicht dat ik vlak voor zwangerschap woog ( bijna 10 jaar terug). Aan het einde van de rit weeg ik wat ik woog tot mijn 24.

:woot: dat is nog eens een extra goede motivatie!!! :D Komt helemaal goed met jou, als je maar doorzet :thumbs: :cool:!

Bedankt voor je tip van de zonnebank ;). Ik zelf ben niet zo'n bakophetstrandtype en ook al hou ik van zon, is het niet de volle zomerzon..dan ben ik wel buiten te vinden, maar veel in de schaduw :cool:. Liggen bakken onder de zonnebank is dan ook niks voor mij, val ook meteen in slaap :hahaha:. Genieten doe ik zeker wel met of zonder mooi weer :) Jij ook fijne dagen, wat ging je vandaag eigenlijk doen...dat je zo vroeg op moest?:)

Zo meid, goed bezig geweest weer zeg!
Goede begeleiding is best wel belangrijk zo af en toe.

En zo'n forum is ook heel fijn.:)

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------

Bedankt voor je tip van de zonnebank ;).

Ik zelf ben niet zo'n bakophetstrandtype en ook al hou ik van zon, is het niet de volle zomerzon..dan ben ik wel buiten te vinden, maar veel in de schaduw :cool:. Liggen bakken onder de zonnebank is dan ook niks voor mij, val ook meteen in slaap :hahaha:. wat ging je vandaag eigenlijk doen...dat je zo vroeg op moest?:)

Ben ook geen type dat in de zon ligt te bakken hoor. Buitendat verbrand ik heel snel ( w.s moeten Naomi en Fannore wat lachen want die weten hoe ik er uitzie) en vollezomerzon = schaduw. Zonnebank is meer voor zon in het hoofd ( en lekker slapen even). Maar goed doe dat gewoon bij iemand dus kost niets;).

Ben naar autofabriek geweest in Duitsland. Was bijna 500km heen rijden en 500 terug.

En nu even lekker uurtje ( ja uurtje maar) sporten. Nog wat leuks gedaan?

Ben ook geen type dat in de zon ligt te bakken hoor. Buitendat verbrand ik heel snel ( w.s moeten Naomi en Fannore wat lachen want die weten hoe ik er uitzie) en vollezomerzon = schaduw. Zonnebank is meer voor zon in het hoofd ( en lekker slapen even). Maar goed doe dat gewoon bij iemand dus kost niets;).

Ben naar autofabriek geweest in Duitsland. Was bijna 500km heen rijden en 500 terug.

Hahaha volgens mij heb ik al een idee van je huidskleur :o ..en word het iig niet gauw van je verwacht haha. Ach ja voor zon in je hoofd & lekker dutje is een zonnebank zeker uitstekend...maar toch kan ik daar voor mezelf geen tijd voor inplannen :o...

Zo hé volgens mij heb ik daar wel lichtelijk iets van meegekregen dat je naar de autofabriek ging. 500 km..hallaluja..flinke rit gisteren dus achter de rug van dik 1000km :eek:. Je zou wel doodop erna zijn geweest?
Toch nog lekker wezen sporten :D goed van je, dat is altijd lekker na een lange rit zitten en zitten.....

Ik heb afgelopen 2 dagen rustdagen gehad, sportschool was gisteren dicht en als traditie ga ik elk jaar op bevrijdingsdag naar Wageningen. Was erg gezellig :). Dinsdag had ik ook een hele rit achter de rug.. bij vrienden op bezoek geweest en in de avond een verjaardag :). Vandaag weer lekker aan de bak...ga zo rond 12 uur trainen :) en dan boodschappen, vriendin op bezoek&blijft eten, lekker koken en vanavond lekker recreatief zwemmen (bubbelen en de glijbaan blokkeren :o).

Jij verder plannen vandaag ? :)

En zo'n forum is ook heel fijn.:)

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------

Ondanks mijn afkomst , geneer ik mij altijd voor mijn melkflessen :o.

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------

Trouwens , mooie progressie .

klein uurtje geweest daar ik nog strompelde van dinsdag.

3x 20 reps 40kg stiff leg dead lift

afgewisseld

3x 20 reps 5kg abdominal crunch ( horizontaaltoestel)

2x 20 reps 6kg seated triceps extention
1x 15 reps 6kg seated triceps extention
1x 5 reps 8kg seated triceps extention

3x 20 reps 50 kg leg extention

afgewisseld met

3x 20 reps 5kg front row

Compleet de schurft weer in want was helemaal leeg:( en misselijk. Voelde dat bij leg extention direct na eerste reps.
Wilde nog leggpress doen en cable row maar durfde dat niet meer aan.

Nog wel buikwartier gedaan.

Thuis een uurtje maar geslapen. Nu weer prima.

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------

Jij verder plannen vandaag ? :)

Jajaja, ik weet hoeveel Insignia's er per dag uit de fabriek rijden:cool:.

Ga naar Nuenen 2 nachten 3 dagen. Morgen trouwerij waarbij 30 stralende Opel vectra's de wagenstoef zullen zijn.

Hoop daar dus te kunnen wandelen nog. Zaterdag als ik terug ben in de middag gelijk eerst naar sportschool, vrijgezellenetentje a.s schoonzus.

Gezellige dag en avond zou ik zeggen. Fun in het zwembad. Altijd leuk een beetje keten.

@ ballon, ruilen? ik jouw kleur en dus ook melkflessen en jij de mijne;). Hoe witter de huid ( wel gezond ogend hoor) van een dame hoe mooier vind ik.

Afgelopen dagen netjes gesport (zaterdag alleen kt, zondag kt en xco-les).
Vandaag begin van 3 nachtdiensten. Doe alleen vandaag, dinsdag en woensdag opzeker een les. Kt vooraf hangt af hoe ik mij voel na slapen.

En straks al die kanjers weer succes verder gaan wensen met de contest.

Leuk weekend gehad? je hebt best leuke dingen gedaan volgens mij als ik las wat je plannen donderdag waren ;). Lekker getraind afgelopen dagen :lifter:, goed hoor!
Xco-les ..wat is dat precies, is dat met zo'n staaf?

Suc6 komende dagen enne...vergeet je ook niet rustdagen in te plannen ;).
In rust groeien we :D

Xco-les ..wat is dat precies, is dat met zo'n staaf?

Suc6 komende dagen enne...vergeet je ook niet rustdagen in te plannen ;).
In rust groeien we :D

Zaterdag viel tegen hoor qua trainen. kamp weer erg met misselijkheid als ik benen doe. Had dat zaterdag maar ook vandaag weer. Vandaag was het overgeven uiteindelijk thuis. En dat terwijl ik vandaag gewoon een les deed maar benen kwamen al snel aan bod met bbbb. En dan wil de rest ook niet meer 100% lukken.

Xco vind ik heerlijk. flink sprinken met een zware buis met grit en core aanpakken.

Afgelopen zaterdag dus kracht
Zondag kracht en xcoles
vandaag alleen bbbb ( moest daarvoor naar ziekenhuis controle)

Jaja, van rust groeien meisjes maar ik mag nog niet erg groeien hè;). Als ik het kan opbrengen ga ik morgen en woensdag na slapen van nachtdienst nog een les doen. En anders volgende week een hoop uren maken in de sportschool.

Zeg zijn er suggesties voor zij-,voor- en binnenkant bovenbenen? Vind dat deze achter gaan lopen namelijk.

---------- Toegevoegd om 00:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:05 ----------

DwarvenWarrior;4869325 @Karmen: ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor producten / supplementen je gaat gebruiken - ik hoef niet persé merknamen te weten zei:
producten die ik ga gebruiken bevatten o.a groene thee en ander middelen om de verbranding omhoog te gooien en eetlust te remmen. laatst genoemde is voor mij matig daar ik mijzelf al erg moet dwingen om te eten.

Zou ook soort van bcaa poeder gaan gebruiken maar vind het echt niet lekker. Buitendat red ik het prima met water.

Maar ik moet even kijken. Nadeel van produkten die verbranding stimuleren is ook dat ik er juis erg moe van kan worden.

Iets anders speelt ook de voeding een rol. Wie zegt dat ik af zou vallen van het produkt als ik een schema van Naomi heb.

Anyway, ik moet er gewoon nog over nadenken. Ik val liever af van goede voeding en sporten. Vind dat namelijk momenteel belangrijker.

Binnen- en buitenkant bovenbenen: abductor en adductor. (niet mijn favorieten!) Dezelfde oefening kun je ook op het cable station doen als je een manier hebt om de kabels aan je enkels vast te maken. Voorkant bovenbenen is toch legextension?

Maar hoe kun je NU al achterliggende spiergroepen hebben?

Terug
Naar boven