XXL Nutrition

advies welkom

Dezelfde oefening kun je ook op het cable station doen als je een manier hebt om de kabels aan je enkels vast te maken.
Bij de variopulley liggen enkelbanden (of hoe die dingen ook heten), kun je ook met dat apparaat gebruiken, die is daar handiger voor.

Voorkant bovenbenen is toch legextension?
Weet niet of die een serieuze vraag was maar: ja, Lunges en full Squats ook.

Maar hoe kun je NU al achterliggende spiergroepen hebben?
Helemaal mee eens, lijkt mij ook wat vroeg.

• Topic Starter Topic Starter
Binnen- en buitenkant bovenbenen: abductor en adductor. (niet mijn favorieten!) Dezelfde oefening kun je ook op het cable station doen als je een manier hebt om de kabels aan je enkels vast te maken. Voorkant bovenbenen is toch legextension?

Maar hoe kun je NU al achterliggende spiergroepen hebben?

Legextention doe ik (dan is dat al goed gelukkig)

Cable station zal ik kijken of dat kan boven ( o' horror) ab-en adductor staan beneden ( als ik het goed heb) en doe liefst alles boven. Nja, zal van stramien afstappen.

Uhmmm, NU al? Hoe bedoel je? Vanaf zijkant gezien is achterzijde voor nu goed. Maar bovenzijde voorkant ( van zijkant gezien dus) niet netjes. Net als binnenzijde en buitenzijde. Vrees dat het met de vetten daar nog te maken heeft en tijd zal kosten. Weet wel dat ik meer benen moet doen. Hoop dat het rotte gevoel ( helemaal leeg) dan uit gaat blijven. Want het is opvallend dat het alleen gebeurd als ik met benen bezig ben.

O.k lees ook net active. En is helder. Ook spiergroepen achter. Dan is het gewoon de belijning die netter is geworden a.g.v sporten.
Ga iknu echt slapen.

Laatst bewerkt:
Zo lang je je totale benen goed traint is het een kwestie van vetverbranden, niet van achterliggende spiergroepen. En specifieke spiergroepen trainen zorgt niet voor ververbranden op die plaats.

Zo lang je je totale benen goed traint is het een kwestie van vetverbranden, niet van achterliggende spiergroepen. En specifieke spiergroepen trainen zorgt niet voor ververbranden op die plaats.

Ga dat gewoon consequenter doen. Wil dat met buik ook gaan doen dus na al het andere steeds met benen en buik eindigen. Weet dat lokaal verbranden niet kan maar ligt gewoon meer aan mijn geduld. heb dat soms te weinig.

Geduld is een schone zaak ;) Ik baal ook enorm dat ik nu niet kan trainen, maar weet ook dat als ik te snel begin ik alleen maar kwaad doe en ik dus achter de feiten aanloop.. Dus dat hou ik in mijn achterhoofd en dat helpt me erdoor!!

Helaas is het sporten beperkt gebleven tot afgelopen zaterdag, zondag en maandag. Maar heb ook het idee dat af en toe zo'n mindere sportweek ( want wat is nou 5 uur sporten. Geen ruk dus als ik naar mijn stramien kijk) wel goed doet.

Stiekem gewogen en toch weer iets meer dan een kilo kwijt sinds vorige week maandag.

Doe nu maar gewoon tijdens ritten naar werk met aangespannen buik en billen, ren in het trappenhuis elke x als ik naar buiten moet steeds alle trappen op en dan naar beneden en als ik terug kom weer eerst helemaal naar boven en weer terug naar mijn etage ( ik woon 4 trappen op en er zijn er 8). Tja en als je dan wat vergeet kan ik alles weer aflopen. Maar goed doe dat dus vaak genoeg op een dag.

Gelukkig volgende week zo'n 10 uur in de sportschool dus maak het weer goed.

Fanatiekeling :p ;)
Fijne dag vandaag!

Stom plan hoor dat lopen op die trappen. Zeker als je wat vergeet. Heb dus lekker onder gtst een tijd staan steppend gestokdraaid.

Morgen ( ow horror, echt) winkelen:kots:voor trouwerij broertje. Als dat wat ik heb bedacht hem niet gaan worden heb ik geen sjoege meer what to wear.

Drukke week ( onmogelijke reekse nachtdiensten, winkel tig bezoeken en alles in en om huis) maar met strakke planning wel overzichtelijk.

Maandag kt en roeiles (hopelijk Fannore mee)
Dinsdag geen sport want heb maandag 1 nachtdienst
Woensdag kt en cardio ( met Fannore)
Donderdag kt en cardio ( met Fannore) of als ze wilt een zware pumples
Vrijdag in de avond kt ( heb donderdag nachtdienst)
Zaterdag einde middag kt ( nachtdienst)
Zondag Dicht:mad: dus lang slapen van nachtdienst.

Morgen jaargesprek :kots:dus wel zo fijn even te sporten. Hoor dat of contract wordt verlengd:angstig:

Succes met je gesprek..

En ben heel benieuwd wat staand steppend stokdraaien in vredesnaam is?!?!!?

Hoop dat je de interval traplopen wel gaat doen, voor de benen, conditie, vetverbranding en naverbranding!!

En ben heel benieuwd wat staand steppend stokdraaien in vredesnaam is?!?!!?

Met neme
1 stepper ( zijwaardse in mijn geval)
1 stok

Vervolgens met stok in de nek hand om de stok op stepper en steppen. Met torso hoog tempo naar links en recht draaien.

Geen idee of het een ander naam heeft maar dit dan voor mij.

Ja mevrouw;), zal trappen doen in trappenhuis. Weet inmiddels de rustige momenten hier dus hol dan op en neer volgens beschrijving.

Hoop dat je dan enorm goed jezelf concentreert op de beweging en aanspanning van de buikspieren en de bewegingen rustig uitvoert en niet zozeer op GTST ;) want anders gaat je rug en wervelkolom naar de knoppen..

Heb zojuist zelf de beweging even geprobeerd namelijk.. hihi..

Drukke week ( onmogelijke reekse nachtdiensten, winkel tig bezoeken en alles in en om huis) maar met strakke planning wel overzichtelijk.

Maandag kt en roeiles (hopelijk Fannore mee)
Dinsdag geen sport want heb maandag 1 nachtdienst
Woensdag kt en cardio ( met Fannore)
Donderdag kt en cardio ( met Fannore) of als ze wilt een zware pumples
Vrijdag in de avond kt ( heb donderdag nachtdienst)
Zaterdag einde middag kt ( nachtdienst)
Zondag Dicht:mad: dus lang slapen van nachtdienst.

Morgen jaargesprek :kots:dus wel zo fijn even te sporten. Hoor dat of contract wordt verlengd:angstig:

Tuurlijk gaat dat gesprek goed - you dedicated night-nurse!
Ik ga voor je duimen morgen :)

Morgen gaan we in ieder geval even samen knallen; ik zie wel met welke oefeningen ik je eventueel kan helpen (zelf ga ik aan de rug/biceps en daarna cardio).

Hoop dat je dan enorm goed jezelf concentreert op de beweging en aanspanning van de buikspieren en de bewegingen rustig uitvoert en niet zozeer op GTST ;) want anders gaat je rug en wervelkolom naar de knoppen..

Heb zojuist zelf de beweging even geprobeerd namelijk.. hihi..

Je kent xco toch? Dan sta je ook hard en woest te zwiepen van links naar rechts met maximale spanning (of spanning) op core. Doe het afwisselend snel en rustig.

Tuurlijk gaat dat gesprek goed - you dedicated night-nurse!
Ik ga voor je duimen morgen :)

Morgen gaan we in ieder geval even samen knallen; ik zie wel met welke oefeningen ik je eventueel kan helpen (zelf ga ik aan de rug/biceps en daarna cardio).

thnx. Ik doe Ccr na kt. Kan wel benen doen maar komen al genoeg aan de beurt met de les. Ga eens squatten met schijf onder hiel. Anyway, tot morgen

Dat is waar, maar dan staan je benen wel stil op het moment dat je je core draait ;-)

Dat is waar, maar dan staan je benen wel stil op het moment dat je je core draait ;-)

Ik vind het heerlijke oefening. Kan er niets aan doen:).

Vandaag als een speer want weinig tijd.

incline chest press
3x 15 reps alleen stang (20 kg)

3x 20 reps à 40kg ( snel voorover buigen en omhoog)

squats ( hiel op schijven, 90 graden buigen)
3x 15 reps ( onderin en even omhoog voor wel 3 tellen pauze) stang ( 20 kg)

Chestpress
3x15 reps 10 kg

low row
3x 15 reps 15 kg

Meer redde ik niet qua tijd. Pr-tjes zullen er voorlopig niet meer komen:treuren:gezien doel 1. Met gewichten waar ik zo graag mee train red ik dergelijke aantallen gewoon niet meer.

Hierna flink luie zweet eruit geroeid 45minuten tijden ccr les.

@ pilateschick uhmmmm Pilatesmeisje:rolleyes:. Geweldig die recepten. Ik pak nu de trein, pik onderweg wat hongerige dames op en we komen eten bij je:p

Ik vind het heerlijke oefening. Kan er niets aan doen:).

Vandaag als een speer want weinig tijd.

incline chest press
3x 15 reps alleen stang (20 kg)

3x 20 reps à 40kg ( snel voorover buigen en omhoog)

squats ( hiel op schijven, 90 graden buigen)
3x 15 reps ( onderin en even omhoog voor wel 3 tellen pauze) stang ( 20 kg)

Chestpress
3x15 reps 10 kg

low row
3x 15 reps 15 kg

Meer redde ik niet qua tijd. Pr-tjes zullen er voorlopig niet meer komen:treuren:gezien doel 1. Met gewichten waar ik zo graag mee train red ik dergelijke aantallen gewoon niet meer.

Hierna flink luie zweet eruit geroeid 45minuten tijden ccr les.

@ pilateschick uhmmmm Pilatesmeisje:rolleyes:. Geweldig die recepten. Ik pak nu de trein, pik onderweg wat hongerige dames op en we komen eten bij je:p

Ik snap niet zo goed wat je hiermee bedoelt..?

He Karmen,

Allereerst veel suc6 met het gesprek! Ik hoop op veel positief nieuws ! :D
Nou je hebt goed je best gedaan vanmorgen hoor! Beter iets dan niets, en zo slecht ziet het er zeker niet uit! Je bent gewoon een drukke mama met baan en alles er op en eraan, vind het knap dat je zoveel tussendoor kan inplannen wat betreft sport!

Nou...ik ben benieuwd, hoe laat kan ik de hongerige dames verwachten :eyebrow:

Suc6 nogmaals :thumbs:!

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Ik snap niet zo goed wat je hiermee bedoelt..?

Ow ja, dat vroeg ik me ook nog af :o...

He Karmen,

Allereerst veel suc6 met het gesprek! Ik hoop op veel positief nieuws ! :D

Suc6 nogmaals :thumbs:!

Ow ja, dat vroeg ik me ook nog af :o...

Tnx. Heb het overleefd hoor. N.a.v dat gesprek in maart zou het sowieso stilzwijgend worden verlengd als het gaat zoals het nu gaat???. Zat ik daar dus voor in de zenuwen.

Heb Fannore zelfs berichtje gestuurd voor juiste benaming maar kwam met stiffed legged deadlift maar knieen zijn licht gebogen/ zacht dus dat is het ook niet.

Heb stang, rechtopstaan, vooroverbuigen tot kniehoogte ( rechte rug, buik aangespannen) en dan rechtomhoog, en weer voorover en etc. En dan dan 3x 20. Weet dat echt deadlift anders is maar heb het als eens eerder zo beschreven.

Terug
Naar boven