XXL Nutrition

advies welkom

Ja, Romanian deadlift dan zeker...

• Topic Starter Topic Starter
Ja, Romanian deadlift dan zeker...

Shit, hoe kon ik die benaming nou vergeten:o. En bijdeze dus nooit meer. Ga ik nu gauw poetsen in huis. Veel te lang achter compu.

Zucht, en alweer eten. En boodschappen en naar school. Slapen voor nachtdienst wordt hem zeker niet.

Half uurtje op een fiets voor de tv gezeten op mijn werk. Toch nog iets gedaan. En alle meiden maar eens vreugevolle dag toegewenst.

Ben bijna 24u op. Best toe aan een tukkie.

O' crap, als ik wakker word krijg ik natuurlijk tig meldingen omdat ik bij alle dames heb zitten posten en dus zogenaamd geabonneerd ben nu.

Laatst bewerkt:
Half uurtje op een fiets voor de tv gezeten op mijn werk. Toch nog iets gedaan. En alle meiden maar eens vreugevolle dag toegewenst.

Ben bijna 24u op. Best toe aan een tukkie.

O' crap, als ik wakker word krijg ik natuurlijk tig meldingen omdat ik bij alle dames heb zitten posten en dus zogenaamd geabonneerd ben nu.

Hahahaha :roflol:

Slaap lekker zo :)

Slaap lekker, sportmaatje!
Droom maar alvast van alle spierpijn die we woensdag en donderdag gaan kweken! :P

Slaap lekker, sportmaatje!
Droom maar alvast van alle spierpijn die we woensdag en donderdag gaan kweken! :P

Tnx. Donderdag sleep ik je meer voor Pumples ( lekker zwaar pakken) en dan buikspierkwartier. En dan heerlijk uitpuffen in infraroodcabine en groene thee drinken?

Morgen (woensdag) korte kt en bbbb-les.

Bruidsmeisjesjurk uitzoeken ( nee, niet voor mij)

Ik duik zo weer gauw mijn bed in. Ben kapot van weinig slaap vandaag. Met de vele nachtdiensten in het verschiet even goed naar lichaam luisteren. Merk dat moeheid ( en dus labiliteit) weer erg aan het insluipen is. Kan dat niet permiteren

korte maar snelle kt. Had maar 30 minuten de tijd.

squatrek (diepe)3 x15 reps 30 kg

dumbbell pull-over 3x 15 reps 8kg

romanian deadlift 3x 15reps 40 kg

dumbbell french press 3x 15 reps 6kg

standing leg extention 3x 15 reps 30 kg

leg curl 3x 15 reps 65kg ( en 1x 5 reps 70kg)

Eindelijk een keer niet misselijk:)

Bbbb les met eerst flinke cardio, veel explosieve squats (auw) 15 minuten, zware buik 20 minuten.

Morgen kt en jajaja, ga met Fannore zweefteven ( sorry, zo noem ik dat altijd en zeker niet rot) dus pilates doen. Hopen dat ik of niet in slaap val ( is bij een yoga les een keer gebeurd:o) of gedachtens die gaan opsommen wat ik niet moet vergeten.

In slaap gevaal bij een yogales...hahahahaze stonden vast raar te kijken toen...;)
verders een heel nette traing zo!

In slaap gevaal bij een yogales...hahahahaze stonden vast raar te kijken toen...;)
verders een heel nette traing zo!

Is toch erg:o. Had toen daarvoor cardio en ROM-machine ( hell) gedaan. Dus vond yoga wel goede ontspanning. Tja, en als ik moe ben en hoofd raakt iets zachts:zzz:

Plannen vandaag lopen iets anders. Fannore moet opdracht collega afmaken. En gaat dus (w.s) later). Anders was ik wel zoals altijd gewoon gegaan.
Maak van gelegenheid gebruik zo nog even 2 uurtjes te slapen. Heb nachtdienst vanavond. Normaal gesproken ga ik dus gewoon sporten. Na sport slapen kan ik niet ( schuldgevoel want na sport slapen strookt niet) en ga dan vanalles en nog wat doen. Heb na eerste nachtdienst vaak meer dan 26uur er opzitten. En dat is best heftig ( komt i.i.g elke week voor)

Ga dus 2 uurtjes pitten, 45min kt en zware bbbb-les wordt er gegeven (vanmiddag). Heb ik vandaaag dan hopelijk toch iets extra geslapen en gesport.

Tot 12:30 k.o gegaan. Moest dus nog lunch weg zien te werken. Geen kt. Opzich niet zo heel gek. Bbbb-les was zwaar. Had last van leg curl en standing leg extention. Anyway, redelijk fit na de les. Mwa, meer voldaan.

Straks nachtdienst t/m maandag. Wil i.i.g morgenavond gaan. Dat is het streven. Misschien dat ik dan zaterdag skip en dus totaal 3 rustdagen heb.

Kan het lijf zich eens rustig herschikken (hoop ik).

Karmen gaat pas gewoon dinsdag sporten. Met al die nachten is het soms verstandig wijs om te gaan met energie en vooral goed te slapen. Kan ik thuis voor de tv steppen.

Ahh verstandig ;).
Werkse en rust tussendoor lekker uit waar het kan, lekker slapen overdag in de tuin / op het balkon / voor het raam ;) ?

Fijn weekend toch nog :).

hahaha :roflol: gekkie :P

Maare 2 nachtdiensten toch? dus overdag kun je slapen achter het raam :eyebrow:

hahaha :roflol: gekkie :P

Maare 2 nachtdiensten toch? dus overdag kun je slapen achter het raam :eyebrow:

Heel goed. Overdag slapen achter het raam;). Heb na deze 2 aankomende nachten er dan 4 gehad. Ben 1 dag vrij en dan weer 2 nachten. Vandaar dat ik nu even verstandig moet zijn en balans zoeken tussen sporten, werk e.a zaken.

Zo na pm lezen rol ik mijn mandje in.

Slaap-ze alvast :)
En geniet lekker van je echt vrije weekend. Verstandige keuze, dame!

foutje

Laatst bewerkt:

sporty, ik moet er nog 2 dus niks vrij. Maar geeft niet. Ik ga netjes steppen voor de tv;). Anders voelt het gelijk tussen de oren alsof ik 10kg aankom.

jij ook goed weekeinde

foutje

Laatst bewerkt:

sporty, ik moet er nog 2 dus niks vrij. Maar geeft niet. Ik ga netjes steppen voor de tv;). Anders voelt het gelijk tussen de oren alsof ik 10kg aankom.

jij ook goed weekeinde en gaat het weer een beetje mevr. Dröge?;)

Terug
Naar boven