- Waardering
- 554
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. En bijdeze dus nooit meer. Ga ik nu gauw poetsen in huis. Veel te lang achter compu.Half uurtje op een fiets voor de tv gezeten op mijn werk. Toch nog iets gedaan. En alle meiden maar eens vreugevolle dag toegewenst.
Ben bijna 24u op. Best toe aan een tukkie.
O' crap, als ik wakker word krijg ik natuurlijk tig meldingen omdat ik bij alle dames heb zitten posten en dus zogenaamd geabonneerd ben nu.

Slaap lekker, sportmaatje!
Droom maar alvast van alle spierpijn die we woensdag en donderdag gaan kweken!![]()

) of gedachtens die gaan opsommen wat ik niet moet vergeten.In slaap gevaal bij een yogales...hahahahaze stonden vast raar te kijken toen...
verders een heel nette traing zo!
. Had toen daarvoor cardio en ROM-machine ( hell) gedaan. Dus vond yoga wel goede ontspanning. Tja, en als ik moe ben en hoofd raakt iets zachts
Ahh verstandig.
Werkse en rust tussendoor lekker uit waar het kan, lekker slapen overdag in de tuin / op het balkon / voor het raam? of achter het raam
Fijn weekend toch nog.
hahahagekkie
Maare 2 nachtdiensten toch? dus overdag kun je slapen achter het raam![]()
. Heb na deze 2 aankomende nachten er dan 4 gehad. Ben 1 dag vrij en dan weer 2 nachten. Vandaar dat ik nu even verstandig moet zijn en balans zoeken tussen sporten, werk e.a zaken.Slaap-ze alvast
En geniet lekker van je echt vrije weekend. Verstandige keuze, dame!
. Anders voelt het gelijk tussen de oren alsof ik 10kg aankom.Slaap-ze alvast
En geniet lekker van je echt vrije weekend. Verstandige keuze, dame!
. Anders voelt het gelijk tussen de oren alsof ik 10kg aankom.