karmen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 176
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 29%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sporty, ik moet er nog 2 dus niks vrij. Maar geeft niet. Ik ga netjes steppen voor de tv. Anders voelt het gelijk tussen de oren alsof ik 10kg aankom.
jij ook goed weekeinde en gaat het weer een beetje mevr. Dröge?![]()
Ik bedoelde vrij qua sport ;P
Als het vandaag beter gaat, wil ik vanavond nog wat wandelen, maar voorlopig gewoon lekker veel slapen.
Ziekte wil nog niet doorbreken; het blijft voorlopig bij koorts. (Moet ik altijd gelijk aan biologie en de afweerlichaampjes denken.)
Maybe they'll win!
.
? Kan de zeelucht en wind de laatste beestjes wegblazen.
want ideale jurkje van bepaald merk paste niet
. Te groot) trouwerij broertje gevonden.F.M.H.?
Verder heb je een behoorlijk drukke week - vind het al veel wat je doet aan sporten!
(JIJ bent die gruwelijke actieveling, niet ik!)
. Daar loop je op. Snappie? ( geweldigenieuwe pumps van bepaald merk gevonden netjes en toch predikaat **** Me Heels. Zo heet dan. Kan het niet anders noemen, sorry)Uhmmm,. Daar loop je op. Snappie?
Sporten hoop ik op die manier te halen. Is mijn streven heel erg.

...en heb zo'n moeite met shoppen (ten eerste hekel aan het slenteren
, ten tweede lange wachtrijen voor een kleedhok en ten derde ik weet niet waar ik zoeken moet
). Maar goed, altijd wel lastig gevonden
... maar ook onzeker gemaakt. Ach ik loop nu graag in capoeira broeken rond
...en heb...(moest van mijn enige echte vriendin) een rok aanschaffen
..en die staat best KEWL haha.
en werkse vanavond.
. En ken een dame die ook postte dat te doen, liften op hakken
). Gaat lukken hoor.Zoals ik vanmorgen ook al zei: sterkte en laat je niet op je kop zitten.
Je bent een hartstikke gedreven en fanatiek persoontje en dat zouden mensen best wel eens meer mogen waarderen/ inzien!
Either way, morgen gaan we weer samen knallen.
Ik ga nu in m'n eentje het testo-hok onveilig maken![]()
Sterkte, en lekker afreageren vandaag!
*DW stuurt positieve karma-energie richting Karmen vandaag!*

vandaag dus het spijt mij Dwarfie maar geen afreageren vandaag. Maar wat positiviteit is altijd fijn. 
Bij deze stel ik voor dat je je afreageert in het poetsen ofzo... (moet hier ook weer nodig gebeuren). En natuurlijk lekker scheuren: goed voor een mooie glimlach!![]()
?
en swingend op muziek)

Of als je net in je ass staat om een broek te passen dat er een oudere dame het gordijn openschuift om dan vervolgens "ow, sorry" te roepen en dan vervolgens weg te lopen zonder het gordijn weer dicht te doen![]()
. Al zakken broeken van mijn kont af (wat begint te gebeuren) ik mag pas winkelen als ik doel heb bereikt in gewicht ( dat is geen straf niet winkelen) heb er wel weer mijzelf mee want sommige dingen gaan gewoon raar zitten. Maar goed.Ahhh, zo herkenbaar. Al zakken broeken van mijn kont af (wat begint te gebeuren) ik mag pas winkelen als ik doel heb bereikt in gewicht ( dat is geen straf niet winkelen) heb er wel weer mijzelf mee want sommige dingen gaan gewoon raar zitten. Maar goed.

Inspiratie pic met link http://www.michelelevesque.com/gallery.html dan nu
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Inspiratie pic met link http://www.michelelevesque.com/gallery.html dan nu
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou ja, beetje overdreven dan.