Fitness Seller

advies welkom

• Topic Starter Topic Starter
tjonge, jonge zeg, denk reageer nog ff snel voor ik ga tukken plemp ik 4x eenzelfde reactie, sorry!:o Doe het vannacht wel aanpassen. Compu werkt net als ik nu wat traag.

sporty, ik moet er nog 2 dus niks vrij. Maar geeft niet. Ik ga netjes steppen voor de tv;). Anders voelt het gelijk tussen de oren alsof ik 10kg aankom.

jij ook goed weekeinde en gaat het weer een beetje mevr. Dröge?;)

Ik bedoelde vrij qua sport ;P

Als het vandaag beter gaat, wil ik vanavond nog wat wandelen, maar voorlopig gewoon lekker veel slapen.
Ziekte wil nog niet doorbreken; het blijft voorlopig bij koorts. (Moet ik altijd gelijk aan biologie en de afweerlichaampjes denken.)
Maybe they'll win!

Ik bedoelde vrij qua sport ;P

Als het vandaag beter gaat, wil ik vanavond nog wat wandelen, maar voorlopig gewoon lekker veel slapen.
Ziekte wil nog niet doorbreken; het blijft voorlopig bij koorts. (Moet ik altijd gelijk aan biologie en de afweerlichaampjes denken.)
Maybe they'll win!

Echt zwaar ruk vrij van sport. Werd wel met 10 denkbeeldige kg's wakker:o.

Jajaja, er vindt een heel gevecht plaatst in uw fysiek. Moge de beste winnen zal ik maar zeggen. Volgende week anders maar achterop;)? Kan de zeelucht en wind de laatste beestjes wegblazen.

Planning sporten deze week;

Dinsdag kt ( heb wat af te rageren dus alom bekende zware gewichten) gevolgd door zumba-shape
Nachtdienst weer in

Woensdag na slapen trainen met Fannore en een les of bodyjam of bootcamp( hoop dat les gaat lukken)
Nachtdienst

Donderdag zumbadance in deavond

Vrijdag na halve vroege dienst een snel uurtje kt

Mindere dagen maar komt door nachtdiensten ( bergen was te vouwen, ingevallen smoelwerk etc) en niet sporten dan ( en denken dat je 10 kg zwaarder wordt. Dan is weegschaal weer wel even fijn want nam dat weer netjes weg).
Twijfel of het jaren 50 sT (rockabilly wordt incl polkadot heels of hell bunnymet de f.m.h schoenen). En gruwel zo vreselijk kleding gezeur ( en winkelen) en de tijd begint te dringen.

Positieve dingen
Jaarcontract werk is verlengd.
4-de druk gevonden uit de allereerste pinkeltje reeks uit 1939. ( ja ik spaar die boeken en dan de oude linnen en het liefste eerste druk maar dat is een tic)
En Karmen heeft geweldige F.M.H voor onder het jurkje ( die ik nog altijd niet heb gevonden:o want ideale jurkje van bepaald merk paste niet:mad:. Te groot) trouwerij broertje gevonden.

Laatst bewerkt:
F.M.H.?
???

Verder heb je een behoorlijk drukke week - vind het al veel wat je doet aan sporten! :thumb:
(JIJ bent die gruwelijke actieveling, niet ik!)

F.M.H.?
???

Verder heb je een behoorlijk drukke week - vind het al veel wat je doet aan sporten! :thumb:
(JIJ bent die gruwelijke actieveling, niet ik!)

Uhmmm,:o. Daar loop je op. Snappie? ( geweldigenieuwe pumps van bepaald merk gevonden netjes en toch predikaat **** Me Heels. Zo heet dan. Kan het niet anders noemen, sorry)

Sporten hoop ik op die manier te halen. Is mijn streven heel erg.

Laatst bewerkt:
**** Me Heels (or Pumps :P) - ik ben benieuwd, Karmen.
Kun je gelijk je deadlifts op doen; ik heb her en der in wat dameslogjes iets over deadlifts en hakken gelezen /grin

Maar wat Dwarf al zei: YOU are FANATIC! (In a good kind of way!)
(Net als Dwarf zelf trouwens, maar dat daargelaten ;))

Goedemorgen Karmen,

Allereerst gefeliciteerd dat je contract is verlengd :cheer:
Je dagen zien er aardig druk uit, zo min is het niet als je zelf misschien zou denken. ;)
Gister een goed dagje gehad? Hopelijk nog wat kunnen genieten van het mooie weer :)

Kleding shoppen vind ik ook altijd een ramp, ik heb tot de dag vandaag nog steeds geen goede sets kleding...maar elke keer bij elkaar geraapt, omdat ik van voller naar dun ging en van heel dun naar nu mooi gespierd :o...en heb zo'n moeite met shoppen (ten eerste hekel aan het slenteren :o, ten tweede lange wachtrijen voor een kleedhok en ten derde ik weet niet waar ik zoeken moet :o). Maar goed, altijd wel lastig gevonden :p... maar ook onzeker gemaakt. Ach ik loop nu graag in capoeira broeken rond :o...en heb...(moest van mijn enige echte vriendin) een rok aanschaffen :o..en die staat best KEWL haha.

Wanneer is de bruiloft van je broertje? Heb je nog even de tijd voor een jurk vinden of moet het gauw? :(

Veel succes zo met je training! :) en werkse vanavond.

@ dwarven dat laat ik uiteraard weten. Zal wel plaatsjes posten van de stukken. Misschien mag mijn schaduw op de foto dan.

@ Fannore Deadlif op hakken. Heb ik vorige week ook gedaan. Altijd sexy:p. En ken een dame die ook postte dat te doen, liften op hakken;)

@ pilatesmeisje 13u mijn bed uit en wat gedaan in huis. Doordat afsluiting dag rond etenstijd iets anders verliep afgelopen nacht nauwelijks geslapen. Een voordeel is dat ik voor het eerst sinds jaren een 7 als eerste cijfer van gewicht zie (op mijn weegschaal dus).

Ik draag altijd jeans en zwarte (band)shirts. Rokjes heb ik wel maar van die leger, hell bunny of lolita. Zolang je jezelf netjes en goed doet verzorgen elke dag moet je dragen waar je je prettig in voelt hoor.

Broertje trouwt 18 juni ( de hele rambam:(). Gaat lukken hoor.

Zie er niet uit van gejank. Ga dus vandaag maar even niet. Moet even wat zaken op een rijtje gaan zetten. Ga dus straks scheuren op de scooter en dan weer netjes poetsen. Moet even wat dingen kwijt. Klinkt zwak en wellicht is dat ook zo of niet.

Ga morgen wel netjes ( met Fannore)

Zoals ik vanmorgen ook al zei: sterkte en laat je niet op je kop zitten.
Je bent een hartstikke gedreven en fanatiek persoontje en dat zouden mensen best wel eens meer mogen waarderen/ inzien! :)

Either way, morgen gaan we weer samen knallen.
Ik ga nu in m'n eentje het testo-hok onveilig maken :P

Sterkte, en lekker afreageren vandaag!

*DW stuurt positieve karma-energie richting Karmen vandaag!*

Zoals ik vanmorgen ook al zei: sterkte en laat je niet op je kop zitten.
Je bent een hartstikke gedreven en fanatiek persoontje en dat zouden mensen best wel eens meer mogen waarderen/ inzien! :)

Either way, morgen gaan we weer samen knallen.
Ik ga nu in m'n eentje het testo-hok onveilig maken :P

Komt wel goed. Morgen ben ik er netjes. ga nu maar weer wat voorslapen voor de nachtdienst. Wil namelijk wel heel graag morgenavond sporten natuurlijk.

Jij sportze en zie je morgen.

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

Sterkte, en lekker afreageren vandaag!

*DW stuurt positieve karma-energie richting Karmen vandaag!*

Owww Dwaf, voel mij echt:sad::treuren:vandaag dus het spijt mij Dwarfie maar geen afreageren vandaag. Maar wat positiviteit is altijd fijn.

Komt wel goed. Moet even allemaal bezinken. Morgen lekker met Fannore sporten:)

Bij deze stel ik voor dat je je afreageert in het poetsen ofzo... (moet hier ook weer nodig gebeuren). En natuurlijk lekker scheuren: goed voor een mooie glimlach! :thumb:

Bij deze stel ik voor dat je je afreageert in het poetsen ofzo... (moet hier ook weer nodig gebeuren). En natuurlijk lekker scheuren: goed voor een mooie glimlach! :thumb:

Uhmmm scheuren op mijn zwarte rosje? Of papiertjes scheuren:p?

Nee ga niet blazen buiten. Hoe fijn ook. Mag dat niet doen als ik zo ben. Doe namelijk dan risico's nemen. Houd namelijk heel erg van racen en plat op de knietjes dor de bocht. Dan moet er rust in de donder netjes zijn.

Ik ga even plat en dan wasvouwen en poetsen.

Jij ook lekker poetsen ( think karate kid:p en swingend op muziek)

Kleding shoppen vind ik ook altijd een ramp

Ja, ik ook, vooral die kleine metalen pashokjes zonder spiegel maar met broedlampen erboven.
Van die pashokjes waar er vier of zo aan elkaar vastzitten en die los op de grond staan.
Als je dan een broek gaat passen dat dus alle vier de pashokjes al piepend en schurend een halve meter meeschuiven als je dan weer met je ass tegen de wand zit van zo'n pashokje :mad:
Als je daarna ook nog een gvd eruit gooit per ongeluk dat je ook nog even drie mensen mee hoort lachen :(
Of als je net in je ass staat om een broek te passen dat er een oudere dame het gordijn openschuift om dan vervolgens "ow, sorry" te roepen en dan vervolgens weg te lopen zonder het gordijn weer dicht te doen :mad:

Of als je net in je ass staat om een broek te passen dat er een oudere dame het gordijn openschuift om dan vervolgens "ow, sorry" te roepen en dan vervolgens weg te lopen zonder het gordijn weer dicht te doen :mad:

Ahhh, zo herkenbaar:). Al zakken broeken van mijn kont af (wat begint te gebeuren) ik mag pas winkelen als ik doel heb bereikt in gewicht ( dat is geen straf niet winkelen) heb er wel weer mijzelf mee want sommige dingen gaan gewoon raar zitten. Maar goed.

Inspiratie pic met link http://www.michelelevesque.com/gallery.html dan nu

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ahhh, zo herkenbaar:). Al zakken broeken van mijn kont af (wat begint te gebeuren) ik mag pas winkelen als ik doel heb bereikt in gewicht ( dat is geen straf niet winkelen) heb er wel weer mijzelf mee want sommige dingen gaan gewoon raar zitten. Maar goed.

... Te herkenbaar. Ik schijn ook altijd net in het kledinghokje te staan waarbij random kind het nodig vind om de gordijnen van open te trekken. :o

Inspiratie pic met link http://www.michelelevesque.com/gallery.html dan nu

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een woord: RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWR! :D

Dan gaat het hardstikke goed, als je eigenlijk toe bent aan nieuwe kleren.:thumbs:

Ik heb niet zo zeer hekel aan winkelen, maar wel aan van die overijverige verkoopsters die bij alles wat je aantrekt zeggen: 'dat staat je echt goed!'. En btw, ik heb niet van die kinderen die gordijntjes van pashokjes opentrekken....die van mij rennen je bijna omver en spelen verstoppertje of tikkertje tussen de rekken.:p Nou ja, beetje overdreven dan.;)

Terug
Naar boven