XXL Nutrition

advies welkom

• Topic Starter Topic Starter
Hoewel het niet mijn intentie is geweest heb ik een week niet gesport. Ga er niet over zitten uitwijden maar soms is alles even te veel. Ik ken mijzelf en kan over mijn grenzen dan gaan. Nu was het verstandig om confrontatie aan te gaan met het "monster" zeg maar en even geen afleiding te zoeken of te gaan vluchten. Want ook dat is sporten en kan sporten zijn. En dus alleen maar gericht op dat wat ik geloof ik alleen maar even wilde. Namelijk werken en rust. In mijn geval vreselijk veel geslapen.

Het klinkt zo zwak want ook sporten is nodig maar wel op een gezonde manier.

Hoewel afvallen niet vreselijk hard is gegaan lukt het niet om blij te kunnen zijn met dat wat er wel vanaf is. Geweldig jurkje, super hakken en onwijs mooie petticoat maar niets blij. Terwijl het leuk moet zijn als kleding te groot wordt want dat is alweer een kleine stap richting doel 1.

Geen sjoegge meer wat kleding maat is ( blijf enorm tussen de oren), mijn hele collectie lingerie kan weg want geen bh past nog (where are my boobies).

Gelukkig komt er volgende week een meer nomalere week aan. Ik weet nu al dat dit enorm gaat schelen voor het overzicht.

Maandag sporten (nachtdienst in voor 1 nacht)
woensdag sporten
donderdag sporten
Vrijdag training hele dag (en nachtdienst in dus geen sporten)
Zaterdag wil ik sporten maar i.v.m nacht 2 kijk ik het even aan
zondag nachtdienst uit dus hopelijk sporten

I.i.g kijk ik er nu weer naaruit te gaan.

Meid: kop op! (ook al is dat lekker makkelijk gezegd)
Niemand verplicht je hier om je leuker / lekkerder in je vel voor te doen dan je bent. Van ons HOEF je niet te sporten wanneer dat niet gaat, maar als het ook een beetje wel kan dan zijn we niet te beroerd om je een schop onder de kont te geven :D
Wanneer je merkt dat je niet goed in je vel zit en sporten juist gebruikt om (op een verkeerde manier) af te reageren dan doe je er verstandig aan om niet te gaan.
Alleen daarom krijg je een dikke :thumb: :thumbs: van me.
Neem volgende week als je je wat beter voelt eens lekker de tijd om die nieuwe kleding te passen en je er gelukkig in te voelen. Want dat je een boel mag weggooien aan te grote kleding en vreselijk sexy er uit ziet in je nieuwe kleding dat MOET je gewoon nog even vieren (voor jezelf).
En je kledingmaat? Lekker belangrijk: gaat erom hoe je er uit ziet, niet welk labeltje er aan hangt ;)

/quote Dwarf:
+1

Heel mooi gezegd; soms heb je er gewoon geen puf voor. En dan vind ik het juist knap dat mensen tijd voor zichzelf durven te nemen om vervolgens weer lekker verder te knallen!

Hopelijk voel je je nu al een stuk beter en heeft deze rust je fysiek/psychisch veel goed gedaan :). Het slapen had je blijkbaar ook echt nodig, even rust...
Sport zorgt voor een euforisch gevoel, maar soms heb je gewoon even de puf hier niet voor en tja...ondanks dat het veel voordelen heeft, kost het je ook veel energie.
En hoe moeilijk het ook klinkt, probeer optimistisch te blijven en ook trots te zijn om de doelen die je wel al hebt behaald :). Veel suc6 met het werken & trainen & alles erom heen :)

Wat vervelend voor je, maar hopelijk voel je je al een stuk beter na wat rust kun je er weer tegenaan. Je was toch al goed op weg? Succes!

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

voor de avond

[Afbeelding niet meer beschikbaar] en de rest zal ik besparen maar blijf trouw aan mijzelf.

Kom doe eens gek. Post outfit. Polkadotschoenen ( lage 7cm hak) voor overdag. Jurkje met enorm volle petticoat eronder. Voor de avond (moet gvd namelijk verkleden voor de avond maar blijf trouw aan mijn eigen sT) pumps (doorschijnende hak 12cm met wat hout en plateau 2cm) alleen de petticoat met zwart satijnen corset met zijde linten.

@ dwarven. Ik denk dat je wel zal begrijpen dat soms wat tijd kost om tussen de oren ook mee te gaan met fysieke veranderingen. Die 30 kg van toen zitten er ook nog altijd. Afgelopen week kwam toch echt die 7 op de weegschaal Nja, zal i.i.g proberen eens te zien wat sommige anderen om mij heen zien als ze naar mij kijken ( en ik nooit hun woorden kan geloven).
Mis gewoon bepaalde bevestigng soms.

@ Fannore had gewoon geen keuze. Wisselende werktijden zoals afgelopen week moet ik waken voor gezondheid. Ben al een x flink op mijn bek gegaan. Haat toegeven maar soms is het echt even op:o

@ pilatesmeisje moet leren dat ik trots mag zijn op mijzelf. Ben niet meer zo uhmmm maak graag andere gelukkig en blij. Houd het daar maar op;)

@ fitnessdiva. Als het aan mij ligt blijft de weg die ik volg de goede weg. Opgeven doe ik toch niet want wil doelen behalen. Maar soms werken andere dingen niet mee waardoor je even alles niet positief ziet.

Ga gewoon volgende week weer aan de slag. Ik weet dat sporten ook een goed gevoel kan geven en dat doet het ook wel. Gewoon niet laten leiden door emoties die kunnen leiden tot grenzenoverschrijden.
Muziek op de ipod gezet ( nee, geen nieuwe metal maar wat normale muziek die hopelijk voor wat zon in het hoofd zorgen.

Schop onder de kont wegens demotivatie hoeft niet. Die is er nog altijd gelukkig.

hardlopend naar sportschool ( ben er niet voor gemaakt)

dumbbell pull-over 3x 20 reps 6kg

stiffed leg deadlift 3x 17reps 40 kg

dumbbell french press 3x 15 reps 6kg

low row (beide grepen afgewisseld) 3x 15 reps 12,5kg (beide zijde)

leg curl 3x 20 reps 65kg

roeiles 40min ( interval) 396kc

Hardlopend weer naar huis

Met vehicle:o boodschappen gedaan. Moet nu gaan spalen wegens nachtdienst maar beetje veel energie, moet douchen, alvast koken voor vanavond.

Sporten ging weer fijn.
Woensdag korte kt en bbbb-les ( verplicht winkelen:barf:)
Donderdag kt of zwaar bodypumpen
Vrijdag kan niet wegens cursus( voor b.i.g registratie een opfriscursus en examen), etentje in de avond en dan nachtdienst
Zaterdag verjaardag vanaf 16:00 en nog een nachtdienst
Zondag hoop ik even te kunnen gaan ( als ex niet stom gaat doen)

Looks nais! (Zowel de schoenen als de training!)
En hardlopend naar de sportschool, knap hoor :)

Ik ben gewoon saai op de fiets gegaan, as always *grin*

Je weekschema ziet er druk, maar netjes uit trouwens.

Hard gewerkt eerst netjes en laatste 2 uurtjes forum. Alle dames weer eens succes gewenst. mag iets eerder weg om kleine uit te zwaaien met schoolreisje dus 07;15 plankgas naar huis. Staat moeders netjes als het verkeer meezit 20 minuten later op het schoolplein te zwaaien.

Nu eerst de kwark die van mij lepel afviel van mijn zwarte spijkerbroek afhalen. oogt uitermate dubieus die vlek nu ter hoogte van mijn kruis:mad:

Wat een drukke mama :), jij zal nu wel als een speurt bezig zijn je spullen pakken om te vertrekken om je dochter uit te zwaaien :hello:.

Netjes hoor training van gister, nog vooraf hardlopen ook :eek:! Suc6 komende week, weer een drukke planning! Dat verplicht shoppen is idd :x:no::nut:, hou daar ook niet van (shoppen sowieso niet zo :o). Take care :)

---------- Toegevoegd om 06:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:54 ----------

De vlek nog weg kunnen krijgen? :eyebrow:

Dank je voor je support:):)
Soms denk ik dat ik net voor spek en bonen meedoe. Ik ben eigenlijk best tevreden, en hoe langer ik meedoe hoe meer ik ga twijfelen of ik mijn doelen wel zo belangrijk vind..Eten vind ik gewoon zo leuk, lekker, gezellig etc. dat het mij niet waard is om een relatief eentonig en weinig smakelijk bbdieet (laag kh, veeeel eiwitten) te gaan volgen. Ik wil gewoon graag blijven zoals ik ben.

Wel heel veel respect voor jou doorzettingsvermogen!!:):)

Wat een drukke mama :), jij zal nu wel als een speurt bezig zijn je spullen pakken om te vertrekken om je dochter uit te zwaaien :hello:.

Netjes hoor training van gister, nog vooraf hardlopen ook :eek:! Suc6 komende week, weer een drukke planning! Dat verplicht shoppen is idd :x:no::nut:, hou daar ook niet van (shoppen sowieso niet zo :o). Take care :)

---------- Toegevoegd om 06:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:54 ----------

De vlek nog weg kunnen krijgen? :eyebrow:

Mocht eerder weg van weg dus was al aan het racen ( nja, beetje) naar huis 07u. Alles was al netjes gepakt. Kind op van de zenuwen ( leuk schoolreisje).
Hardlopen sucks. Heb het zo vaak genoeg geprobeerd ( ook met de 3M Marathon de 10 km toen gedaan) maar hoe stom het klinkt voelt mijn lijf niet geschikt voor hardlopen zeg maar. Sprinten, dansen, roeien of vooral beuken in het hok wel maar duursporten lijkt mijn lijf niets te vinden. Was kippenstukje maar genoeg om te vloeken halvewege.

Vandaag bankhangen en morgen flink bovenlijf aanpakken. Met bbbb wordt onderlijf wel aangepakt. Meer focussen op armen ( julianavlaggen), rug en buik.

Wil graag ook zwaarder inderlijf trainen maar dat leegraken na een serie squatts schrikt erg af. Legcurl en legextention gaat wel maar ook die kunnen niet te zwaar want dan weer misselijk.

Fannore maar deal sluiten dat we buik structureelgaan aanpakken.

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Dank je voor je support:):)
Soms denk ik dat ik net voor spek en bonen meedoe. Ik ben eigenlijk best tevreden, en hoe langer ik meedoe hoe meer ik ga twijfelen of ik mijn doelen wel zo belangrijk vind.. Ik wil gewoon graag blijven zoals ik ben.

Wel heel veel respect voor jou doorzettingsvermogen!!:):)

Je hebt er waarschijnlijk geen ruk aan maar met jouw lijf zou ik het weten en alleen maar onderhouden. Maar dat ben ik. Voorspek en bonen doe je nooit mee. Om te blijven zoals je bent zal je denk ik ook iets moeten doen. Al beschikte jij geloof ik over lieve genen;). Iemand die tevreden is mag blijven zoals deze is want dan zijn ze het mooist. Tevreden mensen

vanochtend een half uurtje kt gedaan.

Standing leg curl 3x 18 reps 35 kg

leg extention 3x 18 reps 65 kg

legpress 3x 18 reps 130 kg

squatt 3x 15 reps 40kg (incl. stang)

romanian deadlift 3x 20 reps 40 kg

bbbb les hierna. Nu op de scooter met wapperende manen (onder helm vandaan) naar de stad alle 4-takts eruit blazen.

Hahaha heerlijk ff toeren op de brom brom :cool:
Lekker de benen getraind vanmorgen Karmen! Ik ben zo aan de beurt...ben echt net thuis, ga eerst maar ff op de bank hangen (en in slaap vallen).

Wow, da's weer een hele nette training, milady Karmen!
Ook die reps met die gewichten :O Netjes, hoor!

Scoot-ze!

Je traint goed zeg!

Je moet ook beweging vinden die je een beetje leuk vindt en moet ook een beetje bij je passen ja dan houd je het ook vol.

Wees trots op je lijf en wat je al bereikt hebt!

Succes

Lekker de benen getraind vanmorgen Karmen! ff op de bank hangen (en in slaap vallen).

na rukweek vorige week voelde alles eindelijk weer helemaal goed. Benen gaan met deze gewichten zonder dat ik weer beroerd word.

Nog lekker getukt:eyebrow:?

QUOTE=Fannore;4937992]Wow, da's weer een hele nette training, milady Karmen!

Scoot-ze![/QUOTE]

tnx *bloos*

Geblazen door het centrum, heerlijk. Daarna gepoetst ( as if hij ooit vies is;))

Je moet ook beweging vinden die je een beetje leuk vindt en moet ook een beetje bij je passen ja dan houd je het ook vol.

Wees trots op je lijf en wat je al bereikt hebt!

Succes

Komt ook wel goed. Sporten is enige waar ik durf te doen wat IK leuk vind en egoistisch durf te zijn. Ben namelijk alles behalve een egoistisch wezen.

Trots op lijf en wat bereikt is hoop ik dat dit komt als ik er bijna ben. Wellicht ben ik hard voor mijzelf maar heb enorm 3 jaar lang lijf verwaarloosd. nDus nu pogen schade te herstellen. Misschien durf ik dat trots te zijn op mijzelf.

Jij gaat ook lekker hè?

Dat is ook iets wat ik moet doen.. Mijn scooter schoonmaken.. Hoop er zondag even wat tijd voor vrij te maken als het nog steeds lekker weer is ;)

Dat is ook iets wat ik moet doen.. Mijn scooter schoonmaken.. Hoop er zondag even wat tijd voor vrij te maken als het nog steeds lekker weer is ;)

Poets met liefde ook jouw scooter. Ben gek op poetsen van scooters namelijk. Heb zelfs een hele poetskit:o.

Balkon voorzien van allerlei potten. Zaadjes en bollen zitten erin. Hoop op een wild en kleurig gebeuren op het balkon. Lekker, zonnen tussen beestjes met vleugels komende zomer.

Morgen in de middag sporten. Ga 12:30 uurtje kt doen en dan een bbbb-les. Alweer??? Ja , alweer. Wordt door onwijs felle gast gegeven dus helemaal zin in.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven