karmen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 176
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 29%
Hoewel het niet mijn intentie is geweest heb ik een week niet gesport. Ga er niet over zitten uitwijden maar soms is alles even te veel. Ik ken mijzelf en kan over mijn grenzen dan gaan. Nu was het verstandig om confrontatie aan te gaan met het "monster" zeg maar en even geen afleiding te zoeken of te gaan vluchten. Want ook dat is sporten en kan sporten zijn. En dus alleen maar gericht op dat wat ik geloof ik alleen maar even wilde. Namelijk werken en rust. In mijn geval vreselijk veel geslapen.
Het klinkt zo zwak want ook sporten is nodig maar wel op een gezonde manier.
Hoewel afvallen niet vreselijk hard is gegaan lukt het niet om blij te kunnen zijn met dat wat er wel vanaf is. Geweldig jurkje, super hakken en onwijs mooie petticoat maar niets blij. Terwijl het leuk moet zijn als kleding te groot wordt want dat is alweer een kleine stap richting doel 1.
Geen sjoegge meer wat kleding maat is ( blijf enorm tussen de oren), mijn hele collectie lingerie kan weg want geen bh past nog (where are my boobies).
Gelukkig komt er volgende week een meer nomalere week aan. Ik weet nu al dat dit enorm gaat schelen voor het overzicht.
Maandag sporten (nachtdienst in voor 1 nacht)
woensdag sporten
donderdag sporten
Vrijdag training hele dag (en nachtdienst in dus geen sporten)
Zaterdag wil ik sporten maar i.v.m nacht 2 kijk ik het even aan
zondag nachtdienst uit dus hopelijk sporten
I.i.g kijk ik er nu weer naaruit te gaan.
Het klinkt zo zwak want ook sporten is nodig maar wel op een gezonde manier.
Hoewel afvallen niet vreselijk hard is gegaan lukt het niet om blij te kunnen zijn met dat wat er wel vanaf is. Geweldig jurkje, super hakken en onwijs mooie petticoat maar niets blij. Terwijl het leuk moet zijn als kleding te groot wordt want dat is alweer een kleine stap richting doel 1.
Geen sjoegge meer wat kleding maat is ( blijf enorm tussen de oren), mijn hele collectie lingerie kan weg want geen bh past nog (where are my boobies).
Gelukkig komt er volgende week een meer nomalere week aan. Ik weet nu al dat dit enorm gaat schelen voor het overzicht.
Maandag sporten (nachtdienst in voor 1 nacht)
woensdag sporten
donderdag sporten
Vrijdag training hele dag (en nachtdienst in dus geen sporten)
Zaterdag wil ik sporten maar i.v.m nacht 2 kijk ik het even aan
zondag nachtdienst uit dus hopelijk sporten
I.i.g kijk ik er nu weer naaruit te gaan.

. Het slapen had je blijkbaar ook echt nodig, even rust... 
)
.
! Suc6 komende week, weer een drukke planning! Dat verplicht shoppen is idd 

, hou daar ook niet van (shoppen sowieso niet zo 

Ja , alweer. Wordt door onwijs felle gast gegeven dus helemaal zin in.