karmen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 176
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 29%
Ja hoor geen probleem. Neem wel mijn vriendinnen mee

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja hoor geen probleem. Neem wel mijn vriendinnen mee
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn post duurde ook een eeuwigheid: waarschijnlijk is die foto op het randje wat wel of niet mag?Heb gereageerd. Speciaal foto bij gedaan voor de grap. Wordt deze eerst gekeurd of zoiets?!?!?! Ik mis weer eens enorm wat.

Mijn post duurde ook een eeuwigheid: waarschijnlijk is die foto op het randje wat wel of niet mag?
![]()
Als je ziet wat heren in andere onderdelen soms posten. Hmmm, wellicht mag dat ook niet meer.
. Met kleren aan natuuuuuuuuurlijk.
. Meegenomen bammetjes maar gegeten en teruggelopen. Al met al paar uurtjes zoet geweest.
dus morgen na cursus sporten. Doe dan alleen xtreme-xco (3 kwartier hupsen en springen) en daarna gauw douchen en 22:00 arbeiten.
).Vnvd de training eens uittesten se :-)
Als jullie nog goede trainingen hebben :-D

). Altijd fijn als iemand zegt dat huid alweer beter voelt bij een meting (losser van de spier)Wat trainingadvies gehad.
. Zie net dat op maandag en woensdag spinninglessen zijn die ik kan volgen. Doe roeien vreselijk graag dus ga op de woensdagen wel spinning. Ow, zie dat het rpm is. geen idee wat het is maar zal mij benieuwen. Gaat hoofd als een tomaat worden ( ja ook ik kan rood worden. mwa, ongeveer). Ga stramien maar eens aanpassen in agenda.
). Echt helemaal in de planning lag dat (nog) niet. Vind het nu nog niet mooi namelijk. Maar wel het idee dat oefeningen wel wat doen met uhmmm de spieren zeg maar.RPM is super!! goede interval training.. Even doorbijten de eerste paar keer..
). Gewoon zin in.RPM = spinning = leuk!
Fijn dat je nu duidelijk meetbare progressie hebt - keep up the good work!

Wat herkenbaar.Wij hebben ook zo'n basketbalteam. Als die er zijn kun je echt niks meer doen en van iets terugleggen op zijn plek hebben ze ook nog nooit gehoord, geloof ik.![]()

Ik heb niet echt verstand van RPM/spinning (heb twee keer RPM gedaan en doe regelmatig spinning) maar spinning vind/vond ik zelf leuker omdat de leraar daar zelf bepaalt wat hij/zij doet. Dus hij/zij bepaalt zelf het parcours en de muziek, en bij RPM niet: daar krijg je drie maanden lang dezelfde les (dezelfde muziek, hetzelfde parcours)... Volgens mij is dat het enige/grote verschil tussen de twee.
Succes ermee!