MuscleMeat

advies welkom

• Topic Starter Topic Starter
Mijn post duurde ook een eeuwigheid: waarschijnlijk is die foto op het randje wat wel of niet mag?
???

Op het randje? Ik zie geen blote t**ten of wat dan ook ook voor onkuise zaken. Dus valt mee. Ik sta er ook niet op want dan werd hij zeker afgekeurd op lelijkheid ;) Als je ziet wat heren in andere onderdelen soms posten. Hmmm, wellicht mag dat ook niet meer.

Nja, me and my chicks will wash youre car baby:p. Met kleren aan natuuuuuuuuurlijk.

Laatst bewerkt:
Na waardeloze nacht behoefte aan strand. met aankomende nachten en cursus vooraf geen zon meer voor mij.

Naar Katwijk gegaan om te wandelen een stukJE en dagdromend (heel stom maar typisch Karmen) was daar Huis ter Duin:eek:. Meegenomen bammetjes maar gegeten en teruggelopen. Al met al paar uurtjes zoet geweest.

BBBB werd hem niet meer. Etentje morgen na de cursus gaat niet door:cool: dus morgen na cursus sporten. Doe dan alleen xtreme-xco (3 kwartier hupsen en springen) en daarna gauw douchen en 22:00 arbeiten.

LOL! Ik ben je niet tegengekomen in Katwijk!
Ik ben van Katwijk naar ver voorbij Noordwijk gelopen op het strand - heb ook nog even naar Huis ter Duin gekeken. Purdy place!

Hoop dat het slapen and all weer wat beter gaat vanaf vandaag!
(En sport-ze morgen alvast :))

standing triceps press met dumbbells in elke hand ( had geen zin te gaan zitten) 3x 20 reps 6kg

one-arm triceps extention 2x 20 reps 6kg, 1x 20 reps 8kg

dumbbell kickbacks ( staand, beide handen een dumbbell) 3x 20 reps 4 kg

low row 3x 20 reps beide zijde 15kg

latpully 3x 20 reps 15kg

good morning 3x 12 reps 38 kg

roeiles gevolgd

En nu gauw weer verder sjezen want de dag zit weer enorm vol met tig dingen buitenshuis en moet nog douchen( Naomi toe, bonkies ouders ophalen en andere nutteloze actiezooi, paardrijden en 3 kratten was wegvouwen:mad:).

Sterkte!
Nice training trouwens...

Vnvd de training eens uittesten se :-)
Als jullie nog goede trainingen hebben :-D

Vnvd de training eens uittesten se :-)
Als jullie nog goede trainingen hebben :-D

Spiek vooral eens bij de verschillende logjes en kijk eens bij de oefeningen / trainings sectie zou ik zeggen :)
Mooie uitleg en veel keuze :D

@ Karmen: ziet er weer *heel* netjes uit hoor!
En zo vroeg alweer aan de slag! Sterkte met het rondrennen vandaag en ik wil snel weer samen knallen!

1 tel thuis dus "loggen" snel.

Naomi geweest. Cm zijn er wel weer op meetpunten af (kom ik focus nu eens op het pisitieve;)). Altijd fijn als iemand zegt dat huid alweer beter voelt bij een meting (losser van de spier)Wat trainingadvies gehad.

More cardio legs dus zal er toch aan moeten geloven, spinning:(. Zie net dat op maandag en woensdag spinninglessen zijn die ik kan volgen. Doe roeien vreselijk graag dus ga op de woensdagen wel spinning. Ow, zie dat het rpm is. geen idee wat het is maar zal mij benieuwen. Gaat hoofd als een tomaat worden ( ja ook ik kan rood worden. mwa, ongeveer). Ga stramien maar eens aanpassen in agenda.

Borst was gegroeid (helaas, geen dikkere t**ten;)). Echt helemaal in de planning lag dat (nog) niet. Vind het nu nog niet mooi namelijk. Maar wel het idee dat oefeningen wel wat doen met uhmmm de spieren zeg maar.

@ Fannore; beuken en knallen graag weer snel. En daarna sauna en groene thee drinken.

Laatst bewerkt:
:thumb:....en veel succes met spinnen dan!

RPM is super!! goede interval training.. Even doorbijten de eerste paar keer..

RPM = spinning = leuk!

Fijn dat je nu duidelijk meetbare progressie hebt - keep up the good work!

RPM is super!! goede interval training.. Even doorbijten de eerste paar keer..

Maar wat is het verschil tussen rpm of rpm/spinning? lesrooster lijkt er onderscheid in te maken dus vandaar.

Echt, ik doe het voor het goede doel dus zal moeten inleveren soms en ook weleens wat doen dat ik iets minder vind. En ben gewoon bang dat ik het qua astma niet red. (hmmm, gelul en excuses zijn het. Ga niet meuten want gruwel van gepiep.
En zal zeker doorbijten. Wellicht ga ik het nog leuk vinden.

Planning morgen; buik en rug, zumba-shape. Als toetje 3x 20 reps 130 kg legpress ( als basketbalteam klaar is met training:(). Gewoon zin in.

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

RPM = spinning = leuk!

Fijn dat je nu duidelijk meetbare progressie hebt - keep up the good work!

Jij succes met blessure hè.

Ik heb niet echt verstand van RPM/spinning (heb twee keer RPM gedaan en doe regelmatig spinning) maar spinning vind/vond ik zelf leuker omdat de leraar daar zelf bepaalt wat hij/zij doet. Dus hij/zij bepaalt zelf het parcours en de muziek, en bij RPM niet: daar krijg je drie maanden lang dezelfde les (dezelfde muziek, hetzelfde parcours)... Volgens mij is dat het enige/grote verschil tussen de twee.

Succes ermee!

Wat herkenbaar.Wij hebben ook zo'n basketbalteam. Als die er zijn kun je echt niks meer doen en van iets terugleggen op zijn plek hebben ze ook nog nooit gehoord, geloof ik.:rolleyes:

Hahaha, heel herkenbaar. Jongens worden hier getraind. Na hun training gaan ze eerst het lokaal in voor drilling en dan pas opruimen. Ik ga dan meestal mijn beentjes nog even doen. Rest van toestellen hangt dan nog vol met schijven.
Dikke vinger 3 bier maar ga alleen al om die rede niet later kt doen.

En als het nou jummy boyzzz waren maar:nope:;)

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

Ik heb niet echt verstand van RPM/spinning (heb twee keer RPM gedaan en doe regelmatig spinning) maar spinning vind/vond ik zelf leuker omdat de leraar daar zelf bepaalt wat hij/zij doet. Dus hij/zij bepaalt zelf het parcours en de muziek, en bij RPM niet: daar krijg je drie maanden lang dezelfde les (dezelfde muziek, hetzelfde parcours)... Volgens mij is dat het enige/grote verschil tussen de twee.

Succes ermee!

Het enige dat ik weet dat diegene die op maandag les doet zo'n gast is die ik uhmmm. Laat ik het zo zeggen. Hij kijkt altijd erg bozig en hij blaft zo dus ben daar direct klaar dan mee. Fanatiek prima maar bij mij vergaat de lol. Al maakt hij het goed met flinke dosis:hedbang:

Ga met fannore z.s.m dus kunnen samen woest gaan kijken

Tnx voor uitleg:kiss:

kon het ff niet laten om te reageren op de car washing.

my e-crew is waiting for your car :P voor de mannen onder ons

voor de vrouwen onder ons :D

Terug
Naar boven