Fitness Seller

advies welkom

• Topic Starter Topic Starter
kon het ff niet laten om te reageren op de car washing.

my e-crew is waiting for your car :P voor de mannen onder ons

voor de vrouwen onder ons :D

chicks, nee dankje en die mannen. Moeten ze wel met warm water en warm weer gaan wassen. Fysiek gebeuren er dan hele rare dingen bij ze;). En nee, dat hoeft niet te worden geplaatst.

Rawr! Zouden ze ook postfietsen wassen? :D

En we gaan samen lekker spinnen, Karmen!
Ik heb het voornemen al te lang, maar nog steeds niet gedaan. Nu dus een goede reden om wel te gaan en iemand mee te slepen/ meegesleept te worden! :D

LIL priest post iig een foto van een mooie auto. Jammer dat die mannen er voor staan..

chicks, nee dankje en die mannen. Moeten ze wel met warm water en warm weer gaan wassen. Fysiek gebeuren er dan hele rare dingen bij ze;). En nee, dat hoeft niet te worden geplaatst.

ja warm weer in je blootje in de zon en dan met warm water spelen en dan hoeven we niet eens horny voor te zijn meh haat die sh1t

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

LIL priest post iig een foto van een mooie auto. Jammer dat die mannen er voor staan..

:D

kwam deze foto echt toevallig tegen niet zoekend naar mannelijke car washers :P

SSC Ultimate Aero
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Snelste ter wereld
trekt op in 2,7 seconden naar de 100 km/u.
1300 pk zijn topsnelheid van maar liefst 413 km/u.

Lijkt bijna op mijn paarse swift (lage instap, topsnelheid 160km p/u,)

Dus doe mijn maar zo'n gebakkie dan Dwarf i.p.v die met de mannen. Mooie auto's en racemotoren zijn GRRRRRRRR

@Lilpriest Denk dat "mijn vriendinnen"met wie ik auto Dwarf dan poets leuker zijn;) En spannender gekleed;)

Ik ben gek op 'gewone' auto's:
Audi S5 / A4, BWM 3 serie, Volvo S-serie...

Ik ook hoor. Opel ( ga ook vaak naar fabrieken enzo) en mijn Swift.

Vandaag met Fannore. Rug 30 minuten, uur zumba-shape en dan buikkwartier als dat nog lukt. Hangt af van shape gedeelte hoe zwaar die weer gaat worden.

Rest van de week gaat w.s. niet lukken met sport. Morgen bhv weer en nachtdienst in. Donderdag nog geen dienst staan dus voor nu kan ik donderdag en vrijdaochtend welke vervallen als ik weer een nachtdienst erbij ga krijgen.

Volgende week maandag skip ik voor 1x roeien. Sleep Fannore dan mee naar spinning met docent from hell. Maar kan dan gelukkig weer 4 dagen. O'nee, 3. Trouwerij van broertje gooit roet in eten.

Bent over barbell rows 3x 18 reps 34kg

Stiff leg deadlift 3x 20 reps 40 kg

Dumbbell pullover 2x 20 reps 12 en 1x 12 reps 18kg

Legcurl 3x 20 reps 55kg 2x 9 reps 70kg (auw)

Hupsen en doen bij Zumbashape.

Buikspierkwartier met Fannore

Even eindelijk bijgekletst, snel wat gegeten en gaauw naar huis

Allejezus veeltrek nu:mad:. Nog ruim een uur wachten.

Laatst bewerkt:
Netjes hoor! Zeker met die Zumba erachteraan; ik mag dan niet tegen de ruit hebben geplakt zoals mobieltjes-man, maar het zag er best pittig uit :D

Eet-ze zometeen ;)

Netjes hoor! Zeker met die Zumba erachteraan; ik mag dan niet tegen de ruit hebben geplakt zoals mobieltjes-man, maar het zag er best pittig uit :D

Eet-ze zometeen ;)

Mobieltjes-man MET beige afritsbroek (type vakantieganger Met enorme grijns):roflol:. Waren ook hoop schuddende billen en shakende heupen (welke hij van de achterkant aanschouwde)

Ga nu echt wat doen. Muziek op en 20 minuten knallen in huis. Eten (nog wat ruimen in huis) en douchen, paardrijdles en dan als kleine eens naar bed gaat al rommelend gtst kijken.

Hoewel ik altijd extra diensten (als ik ze kan werken) kan gebruiken merk ik dat ik stiekem hoop morgen niet te hoeven te werken.

Ga dan vrijdag lekker sporten in de ochtend.

Moet ik wel werken donderdagnacht mag ik vrijdag 12:15 na nachtdienst mijn bed uit om kleine op te vangen want die is vrij in de middag. wat ook een reden is om te hopen dat ik niet hoef te werken want kan vrijdag nauwelijks dan slapen.

Morgen 17u naar de kapper:D

Je bent lekker bezig Karmen! Ook super van je meetprogressie :thumbs: hoop ook dat het positief is, vast wel! Je bent hartstikke goed bezig om het sportgebeuren in te plannen bij al je andere vaste/nodige taken & proberen goed te blijven eten ook al komt het nu wel je neus uit wat je 'mag' eten.

Hoop voor je dat je morgenochtend lekker kan gaan sporten :)
Suc6 vanavond met je nachtdienst...niet te veel rondspoken hé :eyebrow:, ach begrijp het wel...heb je wel de tijd even alles GOED bij te lezen ;)

Fijne dag :kiss: & succes bij de kapper :D

Je bent lekker bezig Karmen! Ook super van je meetprogressie :thumbs: hoop ook dat het positief is, vast wel! Je bent hartstikke goed bezig om het sportgebeuren in te plannen bij al je andere vaste/nodige taken & proberen goed te blijven eten ook al komt het nu wel je neus uit wat je 'mag' eten.

Hoop voor je dat je morgenochtend lekker kan gaan sporten :)
Suc6 vanavond met je nachtdienst...niet te veel rondspoken hé :eyebrow:, ach begrijp het wel...heb je wel de tijd even alles GOED bij te lezen ;)

Fijne dag :kiss: & succes bij de kapper :D

Morggu dame, Toename borstomvang (als ik het goed zeg) is wel o.k. mag niet meer worden. Rest kan beter qua minder worden maar is al aangewerkt.

Word al cratiever met eten. Ga het nog eens leren;).

Nacht was luidruchtig. alarsysteem van persoonlijke buddies sloeg optilt waardoor van 01:00 tot04:30 alles bleef alarmeren. Na td-hulp en andere mannen ( heelveel uniforemen:cool:) alles opgelost. Niets bijgelezen:(. Ga nu lekker slapen. Morgen roeien en buik:cheer::cheer::cheer:.

Fijne dag!

Mannen in uniform? :eyebrow:
:D

Netjes van je meetprogressie! Lijkt me vervelend, hele nacht dat alarm.. iedereen wakker, of viel het mee? Trainse vandaag :fire::loopband::lifter::banana::hedbang:

Voor jou even kort samengevat

Beveiliging (2):)= allebei wel o.k
Brandweer (5 mannen) :D:cool::D:cool::D:)= o.k en heel o.k ogend
Politie (2 wagens dus 4 MANNEN) :meal::lifter::loopband::army::nanner:=een stomme, een rare, atletisch, lekker hapje, breed en eentje atletisch

Ben nu nog blind van al dat visueel genot. Ga nu echt slapen.

P.s op vrijgezellenfeest zat verderop een tafel toen met piloten in unoform *kwijl*

Netjes van je meetprogressie! Lijkt me vervelend, hele nacht dat alarm.. iedereen wakker, of viel het mee? Trainse vandaag :fire::loopband::lifter::banana::hedbang:

Vandaag:eek:? Trainen? Trek ik niet;) maar ga dus morgen dus bedankt. Werden temmes van alarm. En uren verplicht met kantoor in het kantoor blijven ( heeeeeel oud dus geen jong hapje) is ook niet echt alles. Zulke mensen slapen door elk alarm heen. Goddank want hadden dan echt een probleem.

Ga morgen met Fannore om 08:00 kt en dan roeien:cheer:. Althans, moest van mij;)

Vandaag:eek:? Trainen? Trek ik niet;) maar ga dus morgen dus bedankt. Werden temmes van alarm. En uren verplicht met kantoor in het kantoor blijven ( heeeeeel oud dus geen jong hapje) is ook niet echt alles. Zulke mensen slapen door elk alarm heen. Goddank want hadden dan echt een probleem.

Ga morgen met Fannore om 08:00 kt en dan roeien:cheer:. Althans, moest van mij;)

Al die lekkere hapjes verhalen van jou... Krijg er trek van :P

Maar morgen 08.00h it is. Moet ik voor 7-en mijn bed uit. Ho hum.
Wat ik al niet over heb voor Karme.. Erm, sport :D

Al die lekkere hapjes verhalen van jou... Krijg er trek van :P

Maar morgen 08.00h it is. Moet ik voor 7-en mijn bed uit. Ho hum.
Wat ik al niet over heb voor Karme.. Erm, sport :D

Ik eet gewoon om 07:30 en ga 07:55 naar sportschool. Mja, ga 21:30 ook pitten.

Kapper geweest (aderlating) en slaap vast al voordat hoofd het kussen zal aanraken. Als ik al onderweg niet slaap.

Morgen met Fannore dus kracht en roeien.

Hahahaha ondanks het alarm heb je in iedere geval je ogen uitgekeken :eyebrow:
Konden ze niet even voor je strippen :eyebrow: haha

Goedemorgen trouwens ;), je zult over een uurtje sowieso wel wakker zijn ;). Trainze met Fannore :powerlifter: en vast fijn weekend :) (hé geen dienst vandaag dus, omdat je lekker kan trainen zo?)

Terug
Naar boven