MuscleMeat

advies welkom

• Topic Starter Topic Starter
Konden ze niet even voor je strippen :eyebrow: haha
QUOTE]

Vrees dat ik een van de weinige vrouwen ben die echt helemaal niets met gestrip/ strippers heeft. lekker aanlaten dus graag;)

Post later wat we hebben uitgevroten moet naar schoolplein. Ben ernstig van reps e.d afgeweken.

Na triceps gevecht bbbb met Fannore gedaan. Heb zo vreselijk niets met deze instructeur welke ook rpm/ spinning doet. Dus doe geen lessen bij hem. Kan niet tegen geblaf (ook al is hij goed).

Biceps staand dumbbells
3x 18 reps à 8kg

Flyes 3x 20 reps à 6kg

Benchpress 2x12reps 20kg
12x 20kg
1x 8 reps 25 kg
Fannore bijgestaan.

Triceps dumbbells(armen naar achteren en wat omhoog en vanuit onderarm naar voren en achtere of op en neer)
4 x 12reps 4kg (Fannore had de 6kg)

Triceps Pull-down machine geprobeerd
3x8 reps 35 kg ( meer ging gewoon niet omdat hij alles behalve bij mijn lengte past)

Nog een toestel maar ben bekant de naam kwijt.

Maandag weer wat meer en fanatieker want alles liep zo anders.

Laatst bewerkt:
Planning deze week;

Maandag kt en roeien of rpm met Fannore
Dinsdag kt en Zumba shape
Woensdag alweer cursus:mad:
Donderdag 's middags kt en bbbb
Vrijdag h**ren en sloeren uhm pardon trouwerij van broertje (is inmiddels zwart halterjurkje met decollete geworden trouwens. No switching anymore)
Zaterdag nachtdienst in
Zondag pumpen na slapen en nog een nachtdienst

Straks maar lading planten potten die ik heb gekregen (WHY:eek: want daar vroeg ik niet om). Heb serieus geen plek meer op balkon te zitten.

Planten! :D
Toen ik vanmiddag onkruid tussen mijn plantjes vandaan aan het halen was moest ik aan jou denken... ;)

Zo goed weekend nog gehad Karmen ? :)
Drukke planning ook weer! Wat grappig zeg, ik heb vrijdag ook een bruiloft :o.
Fijne dagen, hopelijk hier en daar ook wat rust :).

Enne ach ja beter alleen plantenpotten die je nog kan opstapelen en wegzeggen, dan allemaal planten in potten ;).

:lifter::whip:
Zo goed weekend nog gehad Karmen ? :)
Drukke planning ook weer! Wat grappig zeg, ik heb vrijdag ook een bruiloft :o.
Fijne dagen, hopelijk hier en daar ook wat rust :).

Enne ach ja beter alleen plantenpotten die je nog kan opstapelen en wegzeggen, dan allemaal planten in potten ;).

:roflol: Planten POTTEN Dus niet plantenpotten stappelen maar planten in potten doen. In mijn geval een werkwoord. Snappie hem;). Valt dus niets te stappelen. Toch leuk, blauwe bessenstruiken op een balkon???.

Anyway, een wijziging in de planning. Morgen ga ik samen met Naomi x trainen. Nja, zij gaat trainen (benen:eek:). Gok dat als zij rust houdt ik de oefeningen doe en zij :lifter::whip:. Is ook eenmalig maar heb behoefte aan wat tips. Buitendat hoop ik dat hetzelfde gevoel van plotselinge leegte van energie ineens komt. Kan ook de opgedane ervaring toepassen als ik ook met Fannore samen ga beuken.

@ Dwarf, Je moest eens weten hoe vaak ik aan jou nu denk. Een blik op balkon en ik denk aan je;)

Hahahahaha :roflol:, ach ja :o het was nog vroeg hé ;). Ik ben dan wel een ochtendmens, maar als ik net wakker ben tja...dan ben ik ook niet altijd helemaal bij de les :p.

Lekker toch eens samen met Naomi trainen! Dat word volgens mij hard werken en 2 dagen dikke spierpijn :p. Suc6 :fire:

Vrouwen die regelmatig aan elkaar gaan denken tijdens gewone dagelijkse bezigheden....

Nee, ik doe het niet, te makkelijk. :D

Om te beginnen:roflol::roflol::roflol: ( mijn dag is goed na bovengeschrevene)

Helaas geen Fannore want die zou later komen;).

Begonnen met

Barbell Flat Bench Press (plat bankje, alleen stang) 3x 20 reps

Romanian deadlift (brede grip)
3x 20 reps 45 kg (ben gaan ophogen de kg's)

Incline dumbbell Flys (schuin bankje)
3x 20 reps 6kg

Low row ( beide kanten 10 kg)
3x 20 reps)

leg curl
3x 17 reps 35 kg

Leg extention
2x 20 reps 45 kg
1x 10 reps 50kg
1x 8 reps 65 kg
1x 5 reps 70kg
1x 5 reps 80 kg ( had gewoon zin heel even weer zwaar te doen)
Beetje overdreven maar wel lekker

Roeles viel uit dus zelf half uur flink geroeid continu (dus niet interval zoals lessen of een korte pauze) 369kc.

N.a.v incident op werk paar weken terug is een kies alsnog los gaan zitten en afgebroken. Kraakte toen al maar dacht dat het wel mee zou vallen. Donderdag naar de tandarts want doet nu wel zeer. En wil niet risico lopen vrijdag dat deze in zijn geheel af gaat breken want kan niet fatsoenlijk eten (of trainingen wegen bonkend gevoel) en is geen porum.

Kan niet, bij mij en andere mods is het knopje weg. :mad: Anders hadden EricR en Big T al een kaart of 20 van me gehad.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Omdat ik het zo zielig vind dat jij jezelf geen rode kaart kan geven:p. Kan je eindelijk vertellen dat je er eentje hebt gehad:p:p:p

Lekker toch eens samen met Naomi trainen! Dat word volgens mij hard werken en 2 dagen dikke spierpijn :p. Suc6 :fire:

En dan te bedenken dat ik woensdag hele dag in de banken zit. Dus en spierpijn en stijve ledematen.

Ben trouwens echt een beetje zenuwachtig. Vind grote sportende meneren uhmmm indrukwekkend met mijn lengte smurf, andere omgeving. maar vind het vreselijk leuk om wat ervaring op te gaan doen.

Ziet er netjes uit, hoor :D

Enneh... Knallen morgen! Niet onder doen voor al die spierbundels daar, hm?
Je hebt tenslotte een hele woensdag om bij te komen ;)

Ziet er netjes uit, hoor :D

Enneh... Knallen morgen! Niet onder doen voor al die spierbundels daar, hm?
Je hebt tenslotte een hele woensdag om bij te komen ;)

Hé, je kent mij. Ook in mij schuilt een patser. Doe opzeker onder aan Naomi maar laat zien wat ik in huis heb.

Wow, wat voor incident heb je dan gehad op je wer? Gevochten met een patiënt? :p Wel k*t van je kies...

Aaiiii vervelend zeg van je kies :( Ga maar gauw naar de tandarts ja! Ik hoop ook dat je er geen last van gaat krijgen, zeker niet als je vrijdag als je dan feest hebt :(.
Wel lekkere training hoor! Gewichten wat omhoog :thumbs: netjes hoor. Die quads van je zul je morgen wel gaan voelen :fire: :eyebrow:

Wow, wat voor incident heb je dan gehad op je wer? Gevochten met een patiënt? :p Wel k*t van je kies...

Impulsieve mensen kunnen impulsieve dingen doen als de zuster nee zegt:rolleyes:.

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

Aaiiii vervelend zeg van je kies :( Ga maar gauw naar de tandarts ja! Ik hoop ook dat je er geen last van gaat krijgen, zeker niet als je vrijdag als je dan feest hebt :(.
Wel lekkere training hoor! Gewichten wat omhoog :thumbs: netjes hoor. Die quads van je zul je morgen wel gaan voelen :fire: :eyebrow:

Donderdagmiddag mag ik. Dus ga nu in de ochtend maar sporten. Haat het als planningen steeds wijzigen. Kan daar niet zo goed tegen want het gooit namelijk hele planning in de war van die dag.

Ga morgen met paracetamol trainen anders wordt het niets. Gewichten iets omhoog. Af en toe zo de behoefte aan. Maar moet eigenlijk netjes lager gaan en reps sneller doen vind ik.

Denk dat ik woensdagochten uit mijn bedje zal kruipen en in stilte ( moet goede voorbeeld geven aan kind natuurlijk) vuilbekkend door het huis kruip. Ga woensdag wel op de fiets naar cursus.

Diepe squats
1x 12 reps stang
1x 12 reps stang en 2x 5 kg
1x 12 reps stang en???
Volgens mij nog een set van 8 maar weet het niet meer. Licht ging hier al uit:o

leg extention
3x 12 reps à 25 kg ( als ik het goed zeg)
1x 20 reps à 25kg

walking lunges
5kg schijf door de zaal 2x op en neer gelopen ( tweede was beschamend. Weer boven de wc mogen hangen en neig door schaamte, vind zwakte lichaam iets k*ts, lelijk te gaan doen)

lying leg curl
3x 12 reps à 25kg

standing hamstring curl 3x10 reps à 5kg (benen wilden niet meer)

Heb serieus geen idee of dit het allemaal was of dat ik wat vergeten ben of heb vergist in gewichten.

Mijn uitgangspunt is het gevoel achteraf. Benen gingen letterlijk zonder houvast buiten eigen leven leiden, met 2 handen de trappen thuis beklommen. Voelde mij thuis pas weer goed.

Ik kan niet anders zeggen dat ik het respect dat ik al had voor mensen die zich waar dan ook voor inzetten is toegenomen. Zeker wat geleerd en inzichten verkregen. Ben te bang geweest voor klotegevoel tijdens beentraining dus gewoon overheen gaan zetten en zorgen dat ik 2x per week benen doe. (desnoods voor gtst squatten)

Laatst bewerkt:
Je hebt iig goed je best gedaan! Nu lekker rustiger aan doen deze avond met de benen... morgen zul je het pas echt gaan voelen :fire: :eyebrow: Toch weer een goed teken voor al het harde werk! Benen hard trainen vind ik ook altijd heerlijk :) ook een top naverbranding ;).

Terug
Naar boven