MuscleMeat

advies welkom

• Topic Starter Topic Starter
Je bent wel erg hard voor jezelf:eek:..Sporten moet in de eerste plaats wel leuk blijven:D:D..Of wil je stiekem toch een profi worden;)..
Normaal fanatiek op de lange termijn werkt toch ook echt!!
Maar heb wel respect voor je hoor:)

Het heeft mij wel tot denken gezet allemaal. Hard voor jezelf zijn is niets mis mee vind ik. Met gezond verstand weet ik ook wel dat ik op ten duur niet dagen zulke enorme spierpijn uiteindelijk zal hebben. Dat wordt, lijkt mij, ook minder. Ik kan het mij niet permiteren in die hoedanigheid. Tenzij ik het plan )dus rekening met werken houd'. Dan is er niets mis mee.

Ik heb wel gemerkt dat ik mij heel goed voelde door op die manier bezig te zijn. Zoeken van grenzen en iemand die je er overheen duwt. Aan mij is het om te leren niet lelijk te gaan doen. Die neiging heb ik gewoon en dat kan niet.

Kan een hoop plempen hier wat er door het hoofd heengaat maar laat dat achterwege.

Kreeg wel veel complimenten over hoe ik schijn over te komen qua afvallen. Ikzelf zie het niet. Ik merk het wel aan kledij maar niet enorm. Kreeg ook te horen dat ik breder lijk te zijn geworden. Ik dacht dikker maar dat rug breder was geworden. Dat wat ik wil bereiken qua figuur......volgens mij is dat helemaal niet voor mij weggelegd. Terwijl ik afgetrainde lijven mooi vind.

@ Fannore Morgen sporten zit er voor mij niet in. Kom nacht uit dus moet slapen en heb echt nog veel te veel pijn in gelaat.

Rotte van dit is dat ik niets binnen van eten houd momenteel. Zaterdagavond een beetje gegeten maar verder niets meer. ook niet toen ik zaterdagnacht nachtdienst had. Komt er projectiel weer uit. En paar bloedneuzen gehad. Gaat dus helemaal ruk. Bel morgen tandarts om te vragen of dit gebruikelijk is zolang aanhoudende pijn in gelaat.

Hoop dinsdag te kunnen gaan sporten. Zal Naomi mailen om advies wat het belangrijkste is om stug naar binnen te werken. Alles wat binnen dan blijft is meegenomen. Maar momenteel durf ik niet te eten. Sta namelijk nu op een eetstoornissen/afdeling. Een kotsende zuster lijkt mij niet handig naar meisjes die zelf het liefst willen kotsen;)

Tandarts gesproken. Paracetamol codeine lading gehad. Voor het eerst gegeten. Hoewel ik misselijk werd van eten geur kind was ik zielsblij met mijn bord rijst en lading miniscuul gesneden tot snot gekookte wortels. Vleesssch maar niet want kan toch niet kauwen. Alles zit nog binnen.

Als ik morgen nog zo voel ga ik met Fannore alle hoeken van het honk bekijken:eyebrow:. De lieve schat neemt wat whey voor mij mee zodat ik wat heb om op de trainen. Omdat kauwen niet gaat en geur van mout, kwark of yoghurt doet kotsen hoop ik met whey te kunnen sporten morgen. Overwoog zelfs gore flesjes modifast maar gezien de inhoud van die zooi wil ik dat niet.

Heb te veel geluisterd naar anderen als het om gewichten gaat. Doe wat ik wil en waar ik mij goed bij voel. Dan maar brede rug (daar dit zo schijnt te zijn sinds laatste maand). Alles komt vanzelf wel in proporties lijkt mij. En heb Naomi en Fannore. Die vertrouw ik op kritische blik als het om vleeskeuring gaat.

@ Dwarven Iets van een tijd geleden kan ik met 100% beamen nu. Eten zoals wenselijk is als je op deze manier sport is tig x fijner. Ben namelijk van trouwerij en eten (heb frituurvreten niet gegeten) best naar geweest. Mijn lijf hoeft het duidelijk niet meer. En voelt ookniet goed.

Ga je nog eens foto's posten trouwens? Ben wel benieuwd hoe je/je fysiek eruit ziet. :)

brinta met whey en veel water (of melk)?
Drinkbaar en lekker!

Ga je nog eens foto's posten trouwens? Ben wel benieuwd hoe je/je fysiek eruit ziet. :)

Nee, post geen foto's. Hoewel er zat mogelijkheden jezelf af te schermen en weet ik veel wat ben ik te bang dat een patient/ client mij op andere kenmerken herkent (tattoos, litteken, piercings). Ik was wel van plan om x een wedstrijd te gaan bezoeken als ik kan en als er andere DBB komen. Heb namelijk speciaal voor dan wat foto's in mapje gedaan zodat ik progressie kan laten zien en waar ik vandaan kom zeg maar.

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

brinta met whey en veel water (of melk)?
Drinkbaar en lekker!

Nee lieve Dwarf. Krijg dat soort zaken gewoon nog niet weg. Van geur rijst ging in niet spugen en viel wel gelukkig goed. Heb al boven de havermoutbak gehangen en zuivel maar dat wil nu nog niet. Maar is nog geen morgenochtend dus wellicht dat het morgenochtend wel lukt.

Wil gewoon z.s.m weer volgens schema eten.

Atlas Cup doen 3 oktober?
Ik wandel daar dan rond als fotograaf ;)

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

Havermout niet koken, alleen even laten weken en opdrinken gaat makkelijker dan gekookt - misschien is dat een idee?

Atlas Cup doen 3 oktober?
Ik wandel daar dan rond als fotograaf ;)

Tjongejonge, van alle dagen van het jaar noem jij de heiligste dag van mijn mooie stad. Als ik mijn kind niet heb kan ik komen. Anders ben ik verplicht met haar over de kermis te gaan struinen en optocht te kijken. Ik ben voor chantage kinderen maar voor dit laat ze zich nu (nog) niet chanteren.

Ik ga zo kijken in mijn agenda. Wanneer kom je in de schaduw van mijn plantjes zitten? gezien onze lengte is er genoeg schaduw op mijn zonnige balkon voor ons.

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

Havermout niet koken, alleen even laten weken en opdrinken gaat makkelijker dan gekookt - misschien is dat een idee?

Doe dat wel. kan ik het zo wegkiepen. Neem wel wat mee morgen als ik ga:kiss:

Tja, ik noem ook alleen maar de dag dat ik al op een wedstrijd ben ;)
Datum moet ik nog opzoeken, beetje druk op dit moment - en over 2 weken op vakantie...

Ben wel pro-sushi trouwens! :cool:
(combineren van meets?)

Ben wel pro-sushi trouwens! :cool:
(combineren van meets?)

Vakantie, heerlijk. Gaan we jouw logje weer lekker ;)volplempen:D

Komt goed hoor. Pm's zullen volgen.

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Zie dat het op een zondag valt in een week dat ze bij mij is. Maar op Zondag gebeurd er niets dus t.z.t kijk ik wat ik kan regelen met ouders of anders gaat ze mee ofzo.

Zie dat het op een zondag valt in een week dat ze bij mij is. Maar op Zondag gebeurd er niets dus t.z.t kijk ik wat ik kan regelen met ouders of anders gaat ze mee ofzo.

Sorry hoor, heeft niks met jouw topic te maken. Maar ik las dit en moest gelijk aan mijn kindjes denken die van de week 'bodybuildertje' aan het spelen waren in de tuin op een verjaardagsfeest.:p

OT: knap van je dat je er helemaal voor gaat!

Sorry hoor, heeft niks met jouw topic te maken. Maar ik las dit en moest gelijk aan mijn kindjes denken die van de week 'bodybuildertje' aan het spelen waren in de tuin op een verjaardagsfeest.:p

OT: knap van je dat je er helemaal voor gaat!

Geeft niets hoor. Die vanmij wil ook ineens oefeningen gaan doen. Daar ik belanrijker vind dat ze leert keuzes te maken tussen wat goed en wat slecht is heb ik liever dat. Voor oefeningen gaat ze maar op haar eenwieler of wavebord buiten keten.

Wil haar ook laten zien dat voeding net zo belangrijk is als bewegen.

Laatst bewerkt:
Dat laatste vind ik wel eens lastig. Mijn zoontje luistert nog wel naar mijn preken over goed eten, terwijl mijn dochter zichzelf al naar de eettafel moet slepen omdat ze bij voorbaat al de positie in heeft genomen dat ze het niet lekker zal vinden. 'Mama, waarom eten we altijd groenten? Je weet toch dat ik dat niet lust!!!' (ZUCHT:()

Dat laatste vind ik wel eens lastig. Mijn zoontje luistert nog wel naar mijn preken over goed eten, terwijl mijn dochter zichzelf al naar de eettafel moet slepen omdat ze bij voorbaat al de positie in heeft genomen dat ze het niet lekker zal vinden. 'Mama, waarom eten we altijd groenten? Je weet toch dat ik dat niet lust!!!' (ZUCHT:()

Ze eet niet hetzelfde als ik en zeker niet die hoeveelheden. Maak voor haar gewoon apies, groente en vleesch. En houd altijd wel rekening maar eten wat de pot schaft en anders is het pech en geen eten. En ik win altijd:cool:. Sinds ze omdat ze een keer zeurde en moest eten wat ik at hoor ik haar niet meer, hahaha. Nee, maar heb gelukkig een makkelijke eten.

Wn anders dreig ik met gevulde paprika's

Helemaal in de startblokken te wachten op Fannore. Allebei zin dus gaan er lieflijk tegenaan.

diepe squat (squatrek)
3x12 reps o.s 20kg
2x 8 reps o.s + beide zijde 5kg

Bent Over Row met EZ-stang:
3x 12 reps 40 kg
1x 8 reps 40 kg

incline chest press
3x 8 reps o.s (zwieberde te veel naar mijn zin:mad:)

Triceps (naam toestel kwijt:o)
1x 12 reps 30 kg
1x 12 reps 35 kg
1x 8 reps 35kg

Barbell Curl
:
1 x 8 x 16kg
1 x 8 x 20kg

Hammer Curl:
1 x 8 x 6kg (per hand)
1 x 8 x 8kg (per hand)
1 x 8 x 6kg (per hand)
1 x 8 x 8kg (per hand)

Concentration Curl:
3x 15 reps 16 kg
1x 12 reps 18 kg
2x 8 reps 20 kg ( laatste met Fannore's hand als lichte ondersteuning:o)

seated hamstring curl
1x 15 reps 25kg
2x 15 reps 30 kg

seated row
3x 15 reps 25 kg

10 minuten cardio gedaan. Was leeg en enorme pijnlijke harses dus morgen nieuwe poging

Je hebt het hartstikke goed gedaan vanmorgen hoor!

En die ondersteuning was nauwelijks ondersteuning te noemen; je hebt vooral zelf gedaan - so go you.

Hoop dat de whey werkt trouwens!

whey viel wel goed dus tnx. Ik had gewoon die 20 kg gewoon zelf willen doen. Maar zodra deze soepeler gaat dan more kg"s weer

Behoorlijke training met de matige voeding van afgelopen dagen!

Behoorlijke training met de matige voeding van afgelopen dagen!

Dank je. Toch knaagt het balende gevoel dat cardio niet meer ging maar ben wel naar de sportschool geweest. Meer dan dit qua gewichten ging gewoon niet maar kan mij gezien omstandigheden erbij neerleggen.

Terug
Naar boven