karmen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 176
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 29%
Je bent wel erg hard voor jezelf..Sporten moet in de eerste plaats wel leuk blijven
..Of wil je stiekem toch een profi worden
..
Normaal fanatiek op de lange termijn werkt toch ook echt!!
Maar heb wel respect voor je hoor![]()
Het heeft mij wel tot denken gezet allemaal. Hard voor jezelf zijn is niets mis mee vind ik. Met gezond verstand weet ik ook wel dat ik op ten duur niet dagen zulke enorme spierpijn uiteindelijk zal hebben. Dat wordt, lijkt mij, ook minder. Ik kan het mij niet permiteren in die hoedanigheid. Tenzij ik het plan )dus rekening met werken houd'. Dan is er niets mis mee.
Ik heb wel gemerkt dat ik mij heel goed voelde door op die manier bezig te zijn. Zoeken van grenzen en iemand die je er overheen duwt. Aan mij is het om te leren niet lelijk te gaan doen. Die neiging heb ik gewoon en dat kan niet.
Kan een hoop plempen hier wat er door het hoofd heengaat maar laat dat achterwege.
Kreeg wel veel complimenten over hoe ik schijn over te komen qua afvallen. Ikzelf zie het niet. Ik merk het wel aan kledij maar niet enorm. Kreeg ook te horen dat ik breder lijk te zijn geworden. Ik dacht dikker maar dat rug breder was geworden. Dat wat ik wil bereiken qua figuur......volgens mij is dat helemaal niet voor mij weggelegd. Terwijl ik afgetrainde lijven mooi vind.
@ Fannore Morgen sporten zit er voor mij niet in. Kom nacht uit dus moet slapen en heb echt nog veel te veel pijn in gelaat.
Rotte van dit is dat ik niets binnen van eten houd momenteel. Zaterdagavond een beetje gegeten maar verder niets meer. ook niet toen ik zaterdagnacht nachtdienst had. Komt er projectiel weer uit. En paar bloedneuzen gehad. Gaat dus helemaal ruk. Bel morgen tandarts om te vragen of dit gebruikelijk is zolang aanhoudende pijn in gelaat.
Hoop dinsdag te kunnen gaan sporten. Zal Naomi mailen om advies wat het belangrijkste is om stug naar binnen te werken. Alles wat binnen dan blijft is meegenomen. Maar momenteel durf ik niet te eten. Sta namelijk nu op een eetstoornissen/afdeling. Een kotsende zuster lijkt mij niet handig naar meisjes die zelf het liefst willen kotsen

..Sporten moet in de eerste plaats wel leuk blijven
. De lieve schat neemt wat whey voor mij mee zodat ik wat heb om op de trainen. Omdat kauwen niet gaat en geur van mout, kwark of yoghurt doet kotsen hoop ik met whey te kunnen sporten morgen. Overwoog zelfs gore flesjes modifast maar gezien de inhoud van die zooi wil ik dat niet. 

)
)
)