Fitness Seller

advies welkom

Hopelijk gaat het goed en gisteren beter kunnen eten / vasthouden?
Trainze zodadelijk :cool:, hopelijk genoeg energie ;) :lifter:

• Topic Starter Topic Starter
Alles loopt anders en niet zoals ik graag had gewild. Als het mee gaat zitten kan ik zondag nog sporten maar flut week dus (net als week ervoor. Volgende week om nachtdiensten heen sporten. Moet gewoon verstand op 0 zetten en gaan. Als ik dat doe kan ik volgende week ongeveer 8 uur sporten.

Moet gewoon want zo schiet dat afvallen niets op.

Balen dat het tegen zit qua sporten, maar hoe is het verder? Gaat het alweer wat beter met eten etc.?

Balen dat het tegen zit qua sporten, maar hoe is het verder? Gaat het alweer wat beter met eten etc.?

Baal ook heel erg. Heb helaas niet de discipline op thuis altijd oefeningen te doen. Een keer wel maar ben altijd in de weer tot gtst en duik dan al bijna weer mijn bed in op de dagen dat ik niet werk. Sport is voor mij enige uitlaatklep dat ik met mijzelf bezig ben. verder altijd voor anderen in de weer of in en om het huis. Als ik veel nachtdiensten heb loopt gewoon alles in het honderd, overzicht kwijt, weinig slapen op de dag en dus wat chaos. maar goed. Geloof dat het in logs vaak te merken is;). En Fannore helpt zo nu en dan te herinneren dat ik nog besta. wel zo fijn.

Eten gaat sinds gisteren weer echt normaal en zonder pijnstillers. Niet dat ik er ook maar een gram van door ben verloren maar ben allang blij dat het weer gaat. Wil een hoop maar de dag bestaat uit te weinig uren en ik heb veel te veel slaap nodig om o.k. te zijn op de dagen dat ik niet werk.

Volgende kies plan ik goed en weet dan wat ik kan verwachten. Na de vakantie dus. begin het nieuwe jaar met een beugel

/insert big e-hug

Soms moet je gewoon even accepteren dat dingen k*t gaan en dat afreageren in de sportschool geen optie is.
Dan is het op de bank kruipen met random serie (okay, geen Sex and The City :P) heel geoorloofd!

Jij knalt op meer fronten dan alleen het sporten, dus je kan nog steeds hartstikke trots op jezelf zijn. En nu het eten weer beter gaat, ga je binnenkort vast ook op de sportschool weer knallen.
Waar het overigens echt te warm voor woorden is de laatste tijd ><

Je bent wel streng voor jezelf.;) Wel lekker dat het al beter gaat. Succes deze week. Uiteindelijk haal je je doel echt wel!:D

/insert big e-hug

Soms moet je gewoon even accepteren dat dingen k*t gaan en dat afreageren in de sportschool geen optie is.
Dan is het op de bank kruipen met random serie (okay, geen Sex and The City :P) heel geoorloofd!

Jij knalt op meer fronten dan alleen het sporten, dus je kan nog steeds hartstikke trots op jezelf zijn. En nu het eten weer beter gaat, ga je binnenkort vast ook op de sportschool weer knallen.
Waar het overigens echt te warm voor woorden is de laatste tijd ><

Heb gewoon geen tijd gehad door alles om op mijzelf te richten laatste 2 weken. Dat is ten koste van heel veel gegaan. Niks kruipen op de bank maar gewoon gaan. Mijzelf ook echt wel hard aangepakt om niet te laten meeslepen in soeha van een ander. Vergeet mijzelf en eindig dan zelf met k*tgevoel.

Drukke week van vorige week overleefd. Gruwelijk veel slaaptekort opgebouwd op de dagen dat ik had moeten slapen na een nachtdienst. Hierdoor soms 30u wakker geweest.

Eindelijk alle was weggewerkt, kinderrommelmarkt na nachtdienst gestaan, ega gesteund na nachtdiensten en naar strand met kind geweest (met nog 3 andere kids erbij, hell), koekjes met nichtje vandaag gebakken want haar moeder moest onverwachts wat doen. Morgen laatste rommel in huis ruimen en t.a.v andere zaken oprde op zaken gaan stellen.

Voor het ruimen eerst, eindelijk, sporten. Beginnen met uurtje kracht en dan zumba shape les.

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Je bent wel streng voor jezelf.;) Wel lekker dat het al beter gaat. Succes deze week. Uiteindelijk haal je je doel echt wel!:D

Ik zou juist strenger moeten zijn voor mijzelf. Ik stel mijzelf verre van op de eerste plaats. Eerder op plaats -10 ofzo. Hierdoor bereik ik never mijn doel en heb dat dan aan mijzelf te danken. Mja, als ik wat egoistischer word voel ik mij weer schuldig. Damn, er ik maar denken dat puberjaren vmoeilijk waren zeg.

Ondanks halve nacht op het toilet ( geen idee waarvan maar buik leidde eigen leven:o) toch nog wat gedaan. Voor nu na 11/2 week niet sporten was het o.k.. Heel klein beetje o.k.

seated leg curl
3x 15reps 30 kg

Deadlift (op een step)

2x 15 reps 40kg
1x 12 reps 40kg

Dumbbell triceps extetion

3x 12reps 18 kg

leg extention

3x 20 reps 30 kg
1x 7 reps 70kg ( knietjes zijn niet sterk genoeg voor deze oefening)

Leg press

1x 20 reps 100kg
1x 12 reps 120 kg
1x 8 reps 140 kg

Uur zumbashape gedaan

abductor

3x 20 reps 30 kg

adductor

3x 20 reps 25 kg

diepe squats o.s

3x 12 reps

preacher curl

3x 18 reps 16 kg
1x 10 reps 20 kg

bankdrukken o.s

3x 12 reps

standing leg curl

3x 12 reps 25kg

rear kick (technogym)

3x 12 reps 50 kg
1x 8 reps 70 kg

Les bbbb welke allejezus zwaar was ( mijn favo trainer:mad:)

Nu nachtendiensten en zondag eruit.

donderdag kind 14u uit school dus hoop in de avond nog een uurtje slaap te pakken dus geen sport.

Vrijdag 15u oppassen op kids achternichtje

Zaterdag 2 uurtjes slapen na nachtdienst slapen en ter afsluiting roeilessen van
11 tot 13u buiten roeien. Dan nog gauw wat slapen en 19u naar Twilight (inmiddels gebeld door sportschool dat roeien w.s. niet door zal gaan. Kan dus gewoon slapen. Ga voor de cardio wel op de fiets naar werk)

Zondag steppen thuis.

maandag kan ik gelukkig sporten (kind gaat met vriendin naar dierentuin) verder zal ik het thuis moeten zien te regelen het trainen voor 11/2 week voordat kind naar vader gaat. Dus steppen en squatten met haar op mijn rug ofzo. Verzin wel wat.

Laatst bewerkt:
Pff, ik krijg het al warm als ik alles zo lees, wat een chaos in je leven ;)
Ik zou de prioriteit op zulke drukke dagen eerder op voldoende slaap leggen dan op trainen mevrouwtje.
Wel respect dat je zo te lezen een heeeeeeeeeeeeeeeeeele goede moeder bent!:thumbs:

Pff, ik krijg het al warm als ik alles zo lees, wat een chaos in je leven ;)
Ik zou de prioriteit op zulke drukke dagen eerder op voldoende slaap leggen dan op trainen mevrouwtje.
Wel respect dat je zo te lezen een heeeeeeeeeeeeeeeeeele goede moeder bent!:thumbs:

Hahaha, valt mee maar moet wel meer aandacht aan slaap besteden. Neig mijzelf enorm weg te gaan cijferen om alles te kunnen doen wat ik wil en moet doen.

Morgen kan ik langer slapen dus heb dat weer opgelost. Kan dan van 9-17u pitten. Neem wel valdispert goede nachtrust xtra forte in. Weet ik zeker dat ik blijf pitten en niet ga liggen druk maken.

Dat roeien stond al vast voordat ik die dienst kreeg. En ga werk dus inkomen niet ontzeggen omdat ik zonodig mee wil met outdoor roeien. Al is animo dit jaar nog steeds te klein dus kans op afzegging is groot.

Vakantietijd is begonnen. Kan dus heel veel minder sporten in de sportschool. Vandaag kan ik even trainen wat ik ook zo gan doen.

Volgende week van ma-donderdag weg. Vanaf vrijdag elke dag lekker sporten voordat ikzelf 2 weken op vakantie kan.

Kan deze week dus maar 1x. Vond dat ik best wat mocht afreageren even. Volgende week vrijdag week normaal en netjes. Als ik het heel af en toe maar kan doen (doe het al stukken minder dan voorheen) .

Preacher curl (bench)

3x 12 reps à 16 kg
2x 5 reps à 20kg

romanian deadlift (o.s + 22kg erbij = pr)

3x 10 reps à 42kg
1x 5 reps à 50 kg:D

leg extention

3x 12 reps à 60 kg
1x 5 reps à 70 kg

seated triceps press (toestel)

3x 12 reps à 35 kg
1x 5 reps à 45 kg

standing leg curl

3x 7 reps 35kg

Bankdrukken ( maar niet dat je helemaal horizontaal ligt)

1x 12 reps o.s stang
1x 5 reps beide zijde 5 kg erbij:D
2x 5 reps beide zijde 1kg erbij(ademhaling verdient de aandacht):D:D

Seated triceps press (nu met dumbbelloachter het hoofd omdat ik deze zo lekker vind)

3x 10 reps 18kg
1x 3 reps 20 kg ( nog niet klaar voor)

Legg press

1x 8 reps 120
1x 7 reps 130
1x 6 reps 140
1x 5 reps 160:D
1x 2 reps 170:D:D (moest even)

Genoeg misdragen en als ongeleid projectiel lopen klooien.Neetje beroerd maar geeft niet.

Ziet er weer goed uit.:thumbs:

Ga paar dagen met kleine (nja, bijna net zo groot als ik) weg. Is enorm zwembad dus komt wel goed qua beweging. Kijk vreselijk naar donderdag uit. Vanaf donderdag totdat ik vrijdag 23 op vakantie ga elke dag eindelijk weer een sporten.

Kan ik eindelijke weer even fatsoenlijk posten want mis ergens aktiviteiten op log best;)

Veel plezier! En vanaf donderdag weer lekker knallen.;)

Veel plezier! En vanaf donderdag weer lekker knallen.;)

Onwijs bedankt. Je moest eens weten hoe vreselijk ik uitkijk weer flink even los te gaan een week lang elke dag.................voordat ik 2 weken Frankrijk onveilig ga maken (privézwembad:cool:, kanoen, wandelen).

Ga ik nu bijna 200 km rijden naar paar dagen weg. En donderdag na sporten naar GWAR:cool:!

Maar korte samenvatting van wat ik sinds donderdag 15 juli heb gedaan.

Donderdag 15 juli les Zumba en avond headbengen

Vrijdag 16 juli k.t benen en bbbb les van favoriete instructeur (NOT) toen late dienst

Zaterdag 17 juli Bodypump maar zo zwaar mogelijk in gewichten en late dienst (geestelijk enorm zware dienst)

Zondag 18 juli armen en rug en 20 minuten mijzelf afgereageerd op crosstrainer door hartslag heel hoog te gaan houden. Late dienst

Maandag 19 juli bbbb les maar high-impact (kruipend de les uit). Straks nachtdienst

Planning verder;

Dinsdag Roeiles en als het lukt een xco-les. Weer nachtdienst

Woensdag Bodypump en als het lukt body jam. Nachtdienst

Donderdag Zumbadance. Hopelijk nog een nachtdienst

Vrijdag als er geen nachtdienst bijkomt bbbb en in de avond nog een xco-xtreme. Anders alleen in de avond Dan 22:30 op vakantie voor 2 weken.

Lekker hoor..

vandaag alleen xo-gedaan. Ben allang blij dat ik iets heb gedaan daar ik bijzonder ruk heb geslapen.

Morgen hoop ik met Fannore kracht te kunnen gaan doen en doe ik een les erna. Anders 2 lessen afreageren.

Merk overigens wel progressie qua kracht. Vergeten te melden maar seated legcurl eindelijk fatsoenlijk (na 3x15 reps van 45 kg) een steje van 8 reps van 70kg. legg press ook weer de 170 mogen aantikken. Dus na de reps met iets lichtere gewichten steeds een set met flink zwaar gedaan. Goed voor de ego.

ow en bench 3x 5 reps van 35kg gehaald. Al blijft ademhaling tijdens uitstoten aandachtspunt en licht zwieberen van o.s tijdens uitstoten.

Hmmm, staat weer lekker chaotisch. Zegt genoeg voor hoe het gaat. Vreselijk druk maar zorg nu wel voor voldoende slaap steeds na nachtdiensten.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven