- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Balen dat het tegen zit qua sporten, maar hoe is het verder? Gaat het alweer wat beter met eten etc.?
. En Fannore helpt zo nu en dan te herinneren dat ik nog besta. wel zo fijn.
) heel geoorloofd! /insert big e-hug
Soms moet je gewoon even accepteren dat dingen k*t gaan en dat afreageren in de sportschool geen optie is.
Dan is het op de bank kruipen met random serie (okay, geen Sex and The City) heel geoorloofd!
Jij knalt op meer fronten dan alleen het sporten, dus je kan nog steeds hartstikke trots op jezelf zijn. En nu het eten weer beter gaat, ga je binnenkort vast ook op de sportschool weer knallen.
Waar het overigens echt te warm voor woorden is de laatste tijd ><
Je bent wel streng voor jezelf.Wel lekker dat het al beter gaat. Succes deze week. Uiteindelijk haal je je doel echt wel!
![]()
) toch nog wat gedaan. Voor nu na 11/2 week niet sporten was het o.k.. Heel klein beetje o.k.
)Pff, ik krijg het al warm als ik alles zo lees, wat een chaos in je leven
Ik zou de prioriteit op zulke drukke dagen eerder op voldoende slaap leggen dan op trainen mevrouwtje.
Wel respect dat je zo te lezen een heeeeeeeeeeeeeeeeeele goede moeder bent!![]()

(moest even)
Veel plezier! En vanaf donderdag weer lekker knallen.![]()
, kanoen, wandelen).
!