- Waardering
- 1.339
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wees gewoon eens trots op jezelf - je bent een doorzetter!
Het gemiddelde piepende wijf was thuis met thee, koekjes en chocolade op de bank gaan zitten - ondertussen kijkend naar 'Sex and the City' ofzo...
Jij hebt tenminste nog deftige gewichten verplaatst!
. 

naar knolhobbelen
. Met Ds en Mario spelen in de zon ( met bekertje warme chocomel). Dat dan weer wel.Wees gewoon eens trots op jezelf - je bent een doorzetter!
Het gemiddelde piepende wijf was thuis met thee, koekjes en chocolade op de bank gaan zitten - ondertussen kijkend naar 'Sex and the City' ofzo...

Te kort aan het drillen geweestjuist zoals me ex, nadat ik ze 2 maanden had gedrilled gaf ze het op![]()

Wees gewoon eens trots op jezelf - je bent een doorzetter!

Nou moe, ik zit ook wel eens op de bank met thee, koekjes en chocola hoor![]()

Nee dat satc kan ik me niet herinneren dat ik dat ooit gezien heb maar kan wel lekker uitgezakt tv kijken hoor, piepen was alleen gister even nav klein ongelukje met bankdrukken maar dat is alweer beter.Piepend als een zielig wijf naar SATC te kijken? Dat wil ik nog wel eens zien!
Karmen laat tenminste zien dat ze een ruggegraat heeft!![]()
Nee dat satc kan ik me niet herinneren dat ik dat ooit gezien heb maar kan wel lekker uitgezakt tv kijken hoor, piepen was alleen gister even nav klein ongelukje met bankdrukken maar dat is alweer beter.
Ja die Karmen is idd een buffel/bikkel maar heeft soms wat remming en/of sturing nodig maar de motivatie is idd erg hoog!

Echt SUPER top dat je die whey hebt van Fannorebeter iets dan niets
en dat je het ook goed weg krijgt
.
Nette training dame! Toch een goede training weten neer te zetten nadat je laatste dagen zo druk was&kiespijn&werken&weinig eten
...pfff zeker een doorzetter
![]()
. Heftige week zet zich gezellig voort. Nachtdienst morgen in kind is vrij en vaders kan pas 18:00 komen dus geen voorslapen voor nachtdienst en zaterdag uit. Donderdag komt kind na school paar uurtjes (meneer de vader kan niet en zijn vrouw wil niet
behalve hun eigen kind)dus kort slapen dan dus weer nacht en vrijdag kind weer uit school en zomerfeest, in de avond moet zij sporten en daarna hoop ik een uurtje slaap te pakken, dan laatste nacht en zaterdag als ik nacht uitkom gelijk door om met een kraampje met kind haar spullentjes te verkopen ( vader kwam belofte niet na met koninginnendag om kleedje te regelen) dus uitstallen en verkopen tot 15u. Dan kind naar mijn ouders en ga ik eindelijk slapen tot 20:00 bij mijn ouders. Dan met kind naar huis en ga ik verder slapen. Zie oprecht tegen deze dagen op maar is niet anders.Nee dat satc kan ik me niet herinneren dat ik dat ooit gezien heb maar kan wel lekker uitgezakt tv kijken hoor, piepen was alleen gister even nav klein ongelukje met bankdrukken maar dat is alweer beter.
Ja die Karmen is idd een buffel/bikkel maar heeft soms wat remming en/of sturing nodig maar de motivatie is idd erg hoog!
?juist zoals me ex, nadat ik ze 2 maanden had gedrilled gaf ze het op![]()

Te kort aan het drillen geweest
Had ze geen fatsoenlijke (externe) motivatie?

Ik doe m'n best wat betreft remming / sturing
Had je trouwens nog wat opbeurende karma willen sturen, maar het is op...![]()
Dat is niet netjes. En met zulke dames heb je niets mee man. W.s kon ze je ook nniet handelen. Een vent die zo met je meewerkt zou gewaardeerd moeten worden.
Kan gewoon niemand meer karma geven![]()
nee trut was veel te lui en indd zit veel liever voor de tv savonds na het werk als dat ze gedrilled word![]()
? Sorry, grapje
. Maar dat werkt dus niet. Al wordt gezegd dat grote meneren van kleine, fijne wijfies houden met zo min mogelijke spier (w.s. zodat de meneer zelf nog groter lijkt).Zeg je nou trut tegen dwarven of bedoel jij jouw ex? Sorry, grapje
. Maar dat werkt dus niet. Al wordt gezegd dat grote meneren van kleine, fijne wijfies houden met zo min mogelijke spier (w.s. zodat de meneer zelf nog groter lijkt).

maar ja savonds zat zij thuis niks te doen met een zak chips op der schoot en ik zit naast der met een glas water in me hand dat gaat toch irriteren na een tijdje
nee hoor ik hou van meiden met iets meer vlees, helemaal niet gespierd ofzo maar gewoon met een randje, enigste nadeel is als je in de cut zit en ze ziet dat je vet aan het verliezen ben etc wilt zij het ook alleen ze heeft de discipline er niet voor.
en de laatste 2 vriendinnen die ik had hadden een aardig randje, zeker niet dik maar ook zeker niet mager
en nee zeg geen trut tegen dwarv dat was bedoeld naar me ex
. Vond mezelf weer erg amusant. Kom ook wel een keer bij jou sporten met Fannore
Zolang iemand niet loopt te zeiken zou hij mij niet horen. Iemand vreet zich maar klem. Alhoewel, ik word zelf al moe van gezeur van mijn eten. Heb geenzins behoefte met wie dan ook te delen buiten forum en Naomi wat ik uitvreet.
Zie liever mensen die goed voorzichzelf als in sporten en voeding zorgen dan weet ik veel wat.
Ik ken zelfs iemand die een wijf liever met zo min mogelijk spieren ziet en dun dan zoals ik loop te buffelen. Als ik dan uitleg dat zo'n iemand een hoog vet % zal hebben wordt dat als niet belangrijk gezien. Liever lekker dun en hoog in de bmi. Type vrouw(tussen 18 en 25) die alles vreet wat maar kan en nooit aan lijkt te komen en niet sport. Maar als je die zou opmeten niet best zou scoren. Word zo moe van mannen soms.
---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------
Ik plaagde je maar. Vond mezelf weer erg amusant. Kom ook wel een keer bij jou sporten met Fannore
![]()
wat denk je van vrouwen dan ? super weinig vrouwen krijgen een natte k*t als ze een 120 kg gast zien op 10% of lager, de meeste willen allemaal de type brad pitt zo mager als wat met een sixpack.
zie het toch ook bij mezelf bijna iedereen is van oeh ah maar weinig vrouwen hebben zoiets van oeh wat een hunk.
Uhmmm, zonder die woorden te herhalen denk ik dat dat het niet is hoor bij vrouwen. Vrouwen hebben wel iets meer nodig. Maar hoge hartslag dat is het meer. Ik weet niet wat het met vrouwen is.Mij vielen grote meneren nooit op. En toen ik bij Kneets was durfde ik niet te kijken en kwam om te sporten. Zal ook met vooroordeel te maken hebben. Dat grote meneren of kleine ... hebben of dom zijn. Ik weet het niet

Dat is een inkoppertje maar doe het niethier op het forum heeft iedereen een 9 inch strijkstok inclusief ik en we zijn allemaal super slim dat weet je toch, hoezo kan je vooroordelen hebben ?![]()

, Koekeloerie terug. Voelde u zich aangesproken
? Tnx for Karma. Ik kan niet meer geven. Maar denk maar aan mij als je kwark eet. Heb je toch wat van Karmen voor de spieren