AndroidHealthClinic

advies welkom

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag na het slapen weer eens met mevrouw Fannore getraind:cool:. Haar even flink laten schrikken om vervolgens samen te gaan trainen.

Abductor
3x 12 reps 40kg
1x 10 reps 45

Adductor
3x 12 kg 40 kg
1x 8 reps 50 kg

Low row
3x 13 reps 30 kg

Bench press
1x 12 reps o.s
1x 10 reps o.s + 10kg
1x 8 reps o.s + 10kg
1x 5 reps o.s + 10kg

Standing (uhmmm, ik zat eigenlijk) french triceps press
1x 8 reps 18 kg
2x 8 reps 16kg

leg extention
1x 12 reps 40 kg
1x 12 reps 50 kg
1x 8 reps 60 kg
1x 8 reps 70 kg

standing leg curl
3x 8 reps 30 kg

Leg press
1x 10 reps 110kg
1x 10 reps 120kg
1x 8 reps 130 kg
1x 8 reps 150 kg

Rear kick
1x 8 reps 60
1x 8 reps 70
1x 8 reps 80

Was best gaar van het slapen merkte ik. W.s laatste kt-dag voor mijn vakantie.

Waarom ging je omlaag in gewicht bij de french press?

Waarom ging je omlaag in gewicht bij de french press?

Omdat ik nog beduidend last( spierpijn triceps) had van de x-co (was alleen nog de allerzwaarste buis over :mad: en laat mij niet graag kennen).
Kon geen nette vloeiende beweging maken waardoor ik ging zwabberen ondanks aangespannen buik etc. Raak dan zo gefrustreerd in stilte dat ik mijzelf afleid in feite.

Wil persé vrijdag deze nog een keer doen maar dan netter. Wellicht met een stang dat het beter dan gaat. Ik weet het niet. Moet dat uitzoeken

Nette training, milady!

... En I'll get you for that scare! Sjeez, ik geloof dat mijn HS volgens dat apparaat wel 20 omhoog ging :P

Ik kom ook weer ff koekeloeren ;)
Goed je best gedaan samen met Fannore! Looks good :cool:

Donderdag uurtje Zumba gedaan. Dat voorgenomen tweede uur dat ik ook wilde sporten niet nagekomen. Dat ene uur na slapen van nachtdienst was het wel weer.

Morgenavond les xco hoop ik. Wil erg graag. Hoop dan fit in holst van de nacht te gaan rijden. Zit toch in nachtdienstritme.

Vanaf vakantie ga ik niet posten hoor. Beetje hoop centjes met een mobiel. maar staan wel dingen gepland zoals kanoën, fietsen en wandelen ansich wordt al hele klim daar het enorm heuvelachtig is.

ow en privé zwembad dus elke dag keten in het zwembad.

Onwijs veel succes met de contest allen!

Ik meld mij weer als ik terug ben.

Als je vakantie hebt moet je ook niet posten joh! Gewoon lekker vakantie vieren en vooral niet 'verplicht sporten'! Heel veel plezier, zorg dat je lekker uitrust en dan snel weer fit aan de slag!

Zo, ben weer sinds een week terug. De boel de boel gelaten qua voeding wat de eerste paar dagen heel moeilijk was. Maar is ook een tussen de oren kwestie. Enigzins los gegaan maar als ik genoeg had was het ook genoeg qua eten of lekker.

Daar waar gebruld werd dat ik vast kg's was aangekomen bleek ik 1,5 te zijn aangekomen. Wilde pas posten als dit er weer af was. Bijdeze is dat dus het geval volgens de weegschaal al vertrouw ik die dingen niet en enkelt de meetingen van naomi.

Afgelopen week 2x gespeeld met dumbbells en toestellen. Volgende week weer serieus aan de slag omdat ik eerst weer lekker in mijn lijf ( in zoverre dat kan als je gewenste doel nog lang niet hebt bereikt) wilde zitten dus eerst vakantie kg's kwijtraken.

Heerlijk om weer te eten volgens schema en vooruitzicht te gaan sporten is weer een stukje geluk.

Helaas zal sporten niet veel met fannore zijn tot zij weer de oude is.

Welkom terug!
Hoe was je vakantie verder?
Lekker dat je de boel de boel even kan laten, en ik vind 1.5 kg aankomen op vakantie helemaal niet veel - het moet wel leuk blijven natuurlijk...

Welkom terug!
Hoe was je vakantie verder?
Lekker dat je de boel de boel even kan laten, en ik vind 1.5 kg aankomen op vakantie helemaal niet veel - het moet wel leuk blijven natuurlijk...

Hey Dwarf. Vakantie was lekker. Eigen zwembad, geen kip te zien en uitzich op een prachtige vallei in Dordorgne. Ik trek helaas altijd regen aan op vakanties ( Egypte in woestijn zware regen na eerst een zandstorm, Thailand wereldnieuws :eek:overstromingen en tot de knietjes waden door het water, Mallorca en Griekenland zware regenvallen en dus rioleringen die omhoog kwamen, lichte verschuivingen Ardennen, alle vakanties in Nederland etc) dus ook nu op 1 dag hitte na bewolking of zware onweer en buien. Maar wel goed hoofd kunnen leeg maken en veel op ds kunnen spelen. Naast lezen van modules voor studie die ik over 2 jaar wil gaan volgen:).

Merk door vakantie dat ik zo vreselijk blij ben weer gewoon te kunnen eten. Lijf ging gelijk op standje verstopping dus ondanks dulcolax na een week zonder effect was het fijn na 2 weken weer terug te zijn. Had dat in deze hoedanigheid heel erg dat blij worden van gewoon eten(ik werd blij van mijn hapjespan net met eten voor 6 dagen gevuld met 350 gram rijst, hele gesneden chinese kool, hele spitskool, 2 uien, 3 paprika"s). Hele nachtdienst alleen maar ei-eiwitten en kwark gegeten (had natuurlijk vrijdag gewoon overdag voor kind gezorgd dus ook gewoon gegeten volgens mijn schema en als ik dat in de nacht ook nog zou doen voel ik mij er niet prettig bij). En dan nog helemaal blij. Zegt genoeg weer allemaal.

Volgende week i.i.g dagen sporten aaneengesloten wegens nachtdiensten. Momenteel wel veel stress (val er niet extra door af en niet omdat ik extra ga eten ofzo) omdat er weinig werkaanbod is momenteel dus beetje last van zorgen. Ook al biedt sporten wel afleiding even.

Zeg, meeting Vlissingen? Tijd en plaats enzo? Dan kijk ik ook of ik kan komen.

Heel verhaal, sorry hoor. Ga even in jouw logje kijken. Hoe is het met je?

Klinkt als een goede vakantie (ondanks het weer - hoe doe je dat?!) en een goede motivatie om weer lekker op je eigen schema te gaan eten... Herken dat gevoel: had whey en casseïne mee op vakantie, en begon de vis te missen :o
Meeting in Vlissingen is Muscle Beach 21 augustus - is een topic over in de vrouwensectie.

Met mij gaat het lekker - contest is wel spannend...

Klinkt als een goede vakantie (ondanks het weer - hoe doe je dat?!) en een goede motivatie om weer lekker op je eigen schema te gaan eten... Herken dat gevoel: had whey en casseïne mee op vakantie, en begon de vis te missen :o
Meeting in Vlissingen is Muscle Beach 21 augustus - is een topic over in de vrouwensectie.

Met mij gaat het lekker - contest is wel spannend...

Pfff, had beloofd alles thuis te laten. Enige wat ik heb gedaan is netjes om de 2 à 3 uur iets gegeten en in de ochtend heel vroeg opdrukken. Miste gek genoeg echt alles. Eten volgens vast schema is zo lekker overzichtelijk. Had zelf geenzins behoefte elke avond handen vol m&m's te vreten (ging elke avond een zak doorheen). Gewoon van elke kleur 1 en dat 2x (ieder zijn tics;)) of chips netjes een handje in een bakje en niet meer (o.k ook een keer gebakje gegeten, chocola maar dat verdween weer in iemands anders giecheltje als ik niet keek). Maar i.d.d, miste ook de whey en kwark voor het slapen.

Ik stem gewoon op iedereen die zich echt in heeft gezet en zeer frequent logde. Kan het niet over mijn hart verkrijgen op 1 iemand te stemmen. Fannore is fanatiek ook al zit niet alles mee, jij hebt super progressie net zoals pat82 en pilatesmeisje had al een onwijs lichaam voordat ze begon. Maar inzet is voor heul veul een heleboel geweest.

So true!

Mocht je keer zin in een stuk tuffen (liever lekker blazen) hebt gooi je het stuur maar om richting Leiden. Gaan we x samen sporten

Lijkt me leuk idee - op dit moment alleen érg druk met werk (300km per dag aan reizen), kan niet overdag trainen... oh, en ik heb geen vaste telefoon :o
Spreken binnenkort wel wat af (herfst?).

Lijkt me leuk idee - op dit moment alleen érg druk met werk (300km per dag aan reizen), kan niet overdag trainen... oh, en ik heb geen vaste telefoon :o
Spreken binnenkort wel wat af (herfst?).

Je hebt pm (phonenr). Hahaha, in de avond mag ook maar je woont in zo'n uithoek dat je dan wel weer heel laat richting huis zou gaan. Leuk, in de herfst ergens. Lente volgend jaar is ook een optie:p. Laat maar weten als je het iets rustiger hebt.

Joh, dat van Vlissingen moet lukken. En 2 oktober ( als ik het goed heb) ook wel als ik kleine kan meenemen.

Vandaag eindelijk weer als vanouds gesport. Boekje met noities van eerdere gewichten meegenomen.

Squatrek (och, wat hekel ik dit)
1x 12 reps os
1x 12 reps os + 5 kg
1x 8 reps os + 10kg

Abductor
3x 12 reps 40kg
1x 10 reps 45

Adductor
3x 12 kg 40 kg
1x 8 reps 50 kg

leg extention
1x 12 reps 40 kg
1x 12 reps 50 kg
1x 8 reps 60 kg
1x 8 reps 70 kg

standing leg curl
3x 8 reps 30 kg

Leg press
1x 12 reps 110 kg
1x 12 reps 120 kg
1x 8 reps 140 kg
1x 8 reps 150 kg
1x 4 reps 160 kg (wilde heel graag dit een keer

Rear kick
1x 8 reps 60
1x 8 reps 70
1x 8 reps 80
1x 4 reps 90 (auw)

Hierna roeiles gedaan.

Morgen bovenlijf en zumbashape les. Ging strompelend oude lui bezoeken.

Laatst bewerkt:
Stevige workout! Die legpress is jaloersmakend....

Thnx. Vind legpress (dus toch aan elkaar geschreven), rearkick, abductor en adductor (in die volgorde) onwijs lekker. Ga je zo lekker licht van lopen de trappen op thuis vind ik.

Veel te laat begonnen vanochtend waardoor ik maar 20 minuten de tijd had en dus als een dolle (goed voor hartslag) maar met beleid en gelet op techniek alles gedaan.

bankdrukken o.s
1x 12 reps
1x 10 reps o.s +5 kg (2,5 per kant)
1x 8 reps o.s +5 kg
1x 5 reps alleen o.s (voor lichte gevoel)

afgewisseld met

One-arm triceps extention

1x 12 reps 6kg
1x 10 reps 6 kg
1x 8 reps 6 kg (met enorme moeite)

Preacher curl

1x 12 reps 18 kg
1x 12 reps 20 kg
1x 12 reps 20 kg
1x 5 reps 20 kg (omdat ik te laag in gewicht was begonnen voor straf. En om van een kletsende gast af te komen)

buikbank met 5k op de borst en armen gekruisd
3x 8 reps

low row

1x 15 reps 30 kg
1x 12 reps 35 kg
1x 12 reps 35 kg

leg press ( kon verleiding niet weerstaan omdat gewichten er al op zaten en moest toch wachten voordat les begon:o)

1x 8 reps 160 kg
1x 6 reps 160 kg
1x 3 reps 170 kg:cool: (auw!!! maar wel trots)

2x 1 minuut hoveren/ planken

Les Zumbashape high-impact met veel gespring (en wat vallende "a-ritmischi" dus dus veel binnenpret:o)

Terug
Naar boven