Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup is die ja. Geen idee of je wat fout doet. Je mag gerust weten dat ik niet zwaarder ga om knietjes niet te veel te belasten. Net als leg press kan ik zwaarder maar daar zijn kniebanden niet heel blij mee nog (kracht in bovenbenen is er maar knieen moeter sterker worden). Pas als deze sterker zijn en oefening nog net zo goed kan blijven uitvoeren ga ik ophogen. Nja, doe wel zo nu en dan 1 à 2 reps hoger zo nu en dan om te kijken of ik het kan.Lekkere trainingen hierNice man die leg press!
Die leg extension.. volgens mij doe ik toch echt iets fout XD Ik kan die niet zwaarder dan 35 a 40 kg krijgen..
![]()
Is het die?
Yup is die ja. Geen idee of je wat fout doet. Je mag gerust weten dat ik niet zwaarder ga om knietjes niet te veel te belasten. Net als leg press kan ik zwaarder maar daar zijn kniebanden niet heel blij mee nog (kracht in bovenbenen is er maar knieen moeter sterker worden). Pas als deze sterker zijn en oefening nog net zo goed kan blijven uitvoeren ga ik ophogen. Nja, doe wel zo nu en dan 1 à 2 reps hoger zo nu en dan om te kijken of ik het kan.
Zeg enne u is metalchick en tattoos. Gwar is vocaal gezien ruk maar visueel (en fysiek door liters waterverf per seconde) geweldig. Nog naar leuke fests gegaan? Enne niet sleezy naar concerten gaan. Doorbreek het taboe dat metalchicks vies, ongewassen en lelijk zijn a.u.b.
Annotations of an Autopsy helaas gemist.. damn. Maar die komen binnekort samen met Whitechapel. Ben je bekend met deze bands?
Nog zwaarder? Hehe toe maar!! Hoop voor je dat je knieen snel weer sterker zijn dan!
Hahaa what the hell... Gwar... Nee niet m'n ding. Ik ben meer van de death metal/hardcore/metalcore/grindcore etc..
Afgelopen weekend op Ieperfest geweest.. heerlijke bands gezien zoals Dying Fetus!Annotations of an Autopsy helaas gemist.. damn. De meeste chicks op zulke fests zijn indd ranzig maar over de mannen niet te spreken. Die douchen dan soms 4 dagen niet.. heel goor.
![]()
. Ow, heb meer bands die ik onwijs vind o.a jouw namen Kamelot, Apocrypha, Sonata Arctica, Obituary, Graveworm, Detonation, L.O.T.D, T.L.P, Opeth, Cliteather,Belphegor,Natte Frost, T.M.D, Lay Down Dotten, God Seed, Heidevolk, Fluisterwoud, As i lay, .......En nog heuv veul andere maar kan wel zo even doorgaan(al luister ik tijdens trainen ook naar gewone muziek maar ben dan meer van losse nummers). Stonehenge (Nederland hè dus), zwarte cross o.a leuk als bands dat ook zijn. Haat en mijd net als jij slapen. Moet er niet aan denken. En gruwel van zuipen en wangedrag. Verschillende merken legextensions? Oh, en rust tussen de sets doet ook veel (tijd) - nu ik dropsets doe kan ik véél minder gewicht pakken...
Dropsets = opwarmen, dan ongeveer 8 herhalingen maken, gewicht verlagen en weer ong. 8 herhalingen, gewicht nog eens verlagen en ong. 8 herhalingen.
Spier uitputten![]()
Doordat het verlengde sets zijn (geen rust tussendoor) wordt het gewicht wel lager, maar blijft het zwaar. Dieperliggende gedachte weet ik eigenlijk niet - zal wel prikkel / spiergroei zijn (heb het schema van Andrew).Maar als je dat met 40 kg doet en steeds gaat verlagen dan wordt het toch eenvoudiger? Ik weet dat ik het onjuist zie hoor maar poog te begrijpen en snappen. SPieren uitputten met als doel.....?
Doordat het verlengde sets zijn (geen rust tussendoor) wordt het gewicht wel lager, maar blijft het zwaar. Dieperliggende gedachte weet ik eigenlijk niet - zal wel prikkel / spiergroei zijn (heb het schema van Andrew).
+1 gespierde hunks met wapperende blonde, gewassen en verzorgde manen zie ik helaas niet tot nu toe wel het type dat jij schetst. Inlusief bierpens. Ow, heb meer bands die ik onwijs vind o.a jouw namen Kamelot, Apocrypha, Sonata Arctica, Obituary, Graveworm, Detonation, L.O.T.D, T.L.P, Opeth, Cliteather,Belphegor,Natte Frost, T.M.D, Lay Down Dotten, God Seed, Heidevolk, Fluisterwoud, As i lay, .......En nog heuv veul andere maar kan wel zo even doorgaan(al luister ik tijdens trainen ook naar gewone muziek maar ben dan meer van losse nummers). Stonehenge (Nederland hè dus), zwarte cross o.a leuk als bands dat ook zijn. Haat en mijd net als jij slapen. Moet er niet aan denken. En gruwel van zuipen en wangedrag.
Knieen moeten nog sterker worden. Schijnbaar zijn ze dat niet geweest of verzwakt (word oud).
Haar = voor vrouwen.. naja op het hoofd dan 

Hehe ja de meeste mannen vinden het niet belangrijk om er daar verzorgt uit te zien omdat heen festival is.. naja ik vind het wel belangrijk. Zie er niets graag als een zwerver uit.
Wat de wapperende blonde manen betreft, wil ik de enigste zijn met manen.. doe mij maar een lekker geschoren man!Haar = voor vrouwen.. naja op het hoofd dan
De namen die jij noemde ken ik niet, behalve natte frost maar dat is black metal. Jij bent zeker naar Graspop geweest?![]()

Ik ben blij dat Naomi's bezoek je weer wat heeft geinspireerd. Over jouw ontevredenheid zal ik mijn mond maar houden en mezelf alleen maar heel stilletjes afvragen of jij ooit tevreden zult zijn met wat je hebt bereikt en niet stiekem altijd meer wilt
Je planning ziet er goed uit - je houdt rekening met je werk en je rust. Stiekem ook heel belangrijk, want ik weet dat jij toch wel knalt als je eenmaal traint.
Slaap zacht doorzettertje en sport- en werk-ze deze week!
Nogmaals misschien is het schema wel verstandig om te wennen aan de bewegingen en oefeningen, zeker voor een beginner. (ben ik zelf ook nog steeds hoor)
Omdat ik het zelf niet goed kan uitleggen, hier het onderstaande:
Je hoeft er niet mee eens te zijn, maar ik heb dit wel veel vaker gehoord en gelezen, ook op dit forum (correct me if i'm wrong):
Ben je al enige tijd bezig in de fitnessruimte en zijn de resultaten minimaal, dan betekent dit dat je spieren niet voldoende uitdaagt. Je lichaam reageert namelijk pas op een training als je met gewichten traint die je – zonder in te leveren op de techniek – net kunt tillen. Een fitnessprogramma waarbij je met licht weerstand iedere oefening eindeloos herhaalt, heeft dus geen zin. In veel fitnesscentra heerst helaas nog het misverstand dat dit de beste manier is om vet te verbranden en overmatige spierontwikkeling te voorkomen. Onzin. Met licht gewichten en hoge herhalingen train je je spierconditie – niet je spierkracht. Het zal je geen zichtbaar resultaat opleveren en bovendien: plaatselijke vetverbranding bestaat niet! Train dus juist met zware gewichten. Hiermee prikkel je je lichaam om de belastbaarheid aan te passen en dan merk je dat je lichaam – en je figuur – daadwerkelijk veranderen. Volgens het American College of Sports Medicine zijn twee of drie sets van 8-12 herhalingen het meest effectief. Voorwaarde is dat je bij de laatste herhaling op je absolute maximum zit. Bedenk echter wel dat de ‘no pain, no gain’ – filosofie volkomen is achterhaald. Je spieren zwaar belasten en resultaatgericht trainen heeft niets met pijn te maken!
Overmatige spierontwikkeling is onmogelijk
Een ander misverstand is dat je door tranen met zware gewichten een overmatige spierontwikkeling zou krijgen. Die kans is fysiologisch gezien erg klein. Vrouwen zijn namelijk genetisch niet in staat tot enorme spierontwikkeling. We hebben er simpelweg niet de juiste bottenstructuur en hormoonhuishouding voor. Wel heeft de ene vrouw meer aanleg tot spierontwikkeling dan de andere vrouw, maar je zult nooit een lichaam krijgen waar Arnold Schwarzenegger jaloers op is. Gruw je van de lichamen van vrouwelijke body builder? Maak je geen zorgen. Veel vrouwelijke body builders trainen zes uur per dag, volgen een strikt dieet en nemen supplementen. Een dergelijk regime is slechts voor een enkeling vol te houden.
---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------
Ik wil nog echt even benadrukken, dat je niet te zwaar moet gaan met gewichten hoor ivm blessures. Dit iig niet mijn bedoeling geweest, als ik het zo teruglees kan ik me voorstellen dat het zo overkomt.![]()
Wat een goede post!
Hier kan ik (ook beginner) ook echt wat mee!
Edit: ok, het is al een oude post, maar toch!