AndroidHealthClinic

advies welkom

12 uur per week, dat kan heftig worden!:D
Hoe lang is dan deze periode waarin je weer meer tijd hebt?
Je mag mij dan ook nog een keer plagen in die tijd, zolang je maar geen neuroleptica toepast...

• Topic Starter Topic Starter
Veel succes en sterkte meid! Lekker sporten is toch wel prettig...
:aai: Vanavond na gtst lekker slapen en morgen na de les naar Zwolle. Bruiloft van zangeres van (metal)band dus zal bijzonder zonder.

Heb geweldige fmh (weet je nog;)) nieuwe dus vandaag gezien hakhoogte geregeld lopen oefenen op een beetje elegantie zonder op mijn bek te gaan.

Als ik wat van Fannore hoor kom je ook maar.

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

12 uur per week, dat kan heftig worden!:D
Hoe lang is dan deze periode waarin je weer meer tijd hebt?
Je mag mij dan ook nog een keer plagen in die tijd, zolang je maar geen neuroleptica toepast...

Is voor nu het lijkt voor een maand. Haal de 12u niet elke week. Maar doe wel mijn best. in de avonden sporten na nachtdienst vind ik zelf erg zwaar. Zeker als ik daarna moet werken dan weer. Maar zijn gelukkig ook momenten dat ik in deochtend kan. Of ik ga gewoon na nachtdienst een paar x dus 8u in de ochtend.

Neuroleptica? Nee dat niet maar heb wel positileptica en heel veel gezelligheid. Ik richt mij niet meer op zo zwaar mogelijk gaan. Moet dat loslaten ook al wil ik het graag. Het zal niet helpen bij wat ik wil bereiken. Maar wil best voor spotter spelen bij je. Uhmmmmm, bedoel handje helpen als je heel zwaar wilt gaan. Dat meer.

Donderdag heerlijk gaan pumpen. Gewoon lekker zwaar. Helemaal zin in komende weken.

Na pumpen vertrokken naar het oosten van het land voor bruiloft en na nachtje hotel (met up-grade:cool:) vrijdag naar Moviepark geweest. Echt alles gedaan dat maar kan draaien en ook naar beneden stort. geen kip te bekennen en toen weer naar huis.

Nu weer vreugdevol nachtdiensten en zondag heeeel vroeg slapen zodat ik hopelijk kan gaan doen wat ik wil qua sport.

Vanochtend half uurtje kracht gedaan en daarna roeien. Zelf alvast Iets eerder begonnen zodat ik totaal 11/2 uur in de weer ben geweest.

Thuis direct zwaar in slaap want was al moe dus wat bijgeslapen.

Morgen iets langer kracht doen en Zumbashape les.

Vanmiddag maar eens pogen een stukje te skeeleren

Nog langer krachttraining? EN vanmiddag skeeleren? Damn meid... je doet veel!

Doe kracht altijd als het even kan 3 kwartier. Lessen varieren van 3 kwartier (roeien) tot een uur (al het andere). Wil totaal altijd 11/2 uur bezig zijn met sporten op de sportschool. Liefst 2u maar dat red ik vaak niet (en geeft stiekem ook niet;)).

Skeeleren nu het nog kan met het weer in verschiet. Heeft die kleine ook een keer haar verzetje:p. Zij met de beschermers ( en w.s. volle kracht vooruit) en ik vastgeklampt langs de flat pogen vooruit te komen;).

Heb echt sinds eind juli noemswaardig gesport dus als ik zorg dat ik desnoods na het sporten bijslaap door werk moet het weer beetje gaan goedkomen.

Waai je volgende week x langs Leiden dan?

Dan is het goed - niet gelijk té veel willen doen...

Volgende week Leiden? Lijkt me lachen! Maandag kan ik iig niet - verder nog geen idee ivm werk.

Dan is het goed - niet gelijk té veel willen doen...

Volgende week Leiden? Lijkt me lachen! Maandag kan ik iig niet - verder nog geen idee ivm werk.

Neuhhh, doe ik niet hoor. Skeeleren is gewoon zomaar. Heeft niets met aanvulling sport te maken. Slapen moet ik wel gewoon extra doen vanwege enorm onregelmatig leven.

Kijk maar hoe hard de wind waait en of deze mijn kant opstaat;). Dan zie ik je graag dinsdag (kan wel alleen onder schooltijd en ga sowieso les in de ochtend doen) of donderdag (hetzelfde riedeltje als dinsdag). Woensdag is school vroeg uit natuurlijk en maandag ka je niet. Zodoende die 2 mogelijkheden voor.......................................>
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:
Ik ben minder eng / spannend / geweldig dan je denkt hoor!
Enige kans dat Fannore ook meedoet?

Ik ben minder eng / spannend / geweldig dan je denkt hoor!
Enige kans dat Fannore ook meedoet?

Hahaha, grapjas. Ik denk helemaal niets over niemand;). Behalve dat ik het gezellig vind. Ik ga haar maar weer eens sms-en. Is wat stilletjes namelijk. Beloof dat ik mijn best doe en het komen sporten laat ik aan haar over.

Hahaha, grapjas. Ik denk helemaal niets over niemand;). Behalve dat ik het gezellig vind. Ik ga haar maar weer eens sms-en. Is wat stilletjes namelijk. Beloof dat ik mijn best doe en het komen sporten laat ik aan haar over.
Top!

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Dat plaatje was namelijk wel lachen ;)

Vandaag 3 kwartier weer wat dumbbells begroet en opnieuw voorgesteld. kan het wel merken dat ik aanzienlijk minder ben geweest.
Daarna Zumbashape met allejezus veel gehupseflups. Weinig de grond aangeraakt met de voetjes.

Nu uhmmm druk in huis en later om het huis en nachtdiensten.

Klinkt als wat een favoriete les voor mij zou zijn... (not!)

Je PM kom ik nog op terug...
Succes met druk zijn!

Je mag gerust weten dat ik het zo maar stom vond maar goed. Voordeel van achterin staan is het vertier (in stilte)van altijd dezelfde 3 mense schuin voor mij (liefst niet te veel in mijn beeld)die soms struikelen over hun eigen benen en zelfs armen. Niet netjes dat weet ik maar die ongecontroleerde bewegingen zijn zo grappig.

Je mag gerust weten dat ik het zo maar stom vond maar goed. Voordeel van achterin staan is het vertier (in stilte)van altijd dezelfde 3 mense schuin voor mij (liefst niet te veel in mijn beeld)die soms struikelen over hun eigen benen en zelfs armen. Niet netjes dat weet ik maar die ongecontroleerde bewegingen zijn zo grappig.

Ik vind Zumba per definitie stom. En alle andere cardiolessen op muziek ook. :p

Wel lachen idd... :D

Beetje week van overleven achter de rug (nachtdiensten, sporten, eters en verder gewoon k*t -> lees piekeren).

Planning deze week;

Maandag uurtje kracht en dan roeiles

Dinsdag uurtje kracht en Zumbashape

Woensdag uurtje kracht en bbbb en dan naar het strand (weer of geen weer en kind moet ook gewoon mee)

Donderdag nadat kleine naar school is weer even slapen en rond 13:00 half uurtje kracht en een hyperdehyperles bbbb. Ga dan de nacht in.

Vrijdag Slapen en tattoo Jan in Rotterdam om sleeve te laten uitbreiden en nog een nacht.

Zaterdag na slapen uurtje sporten.

Zondag geen sport maar op de fiets naar werk.

Vanochtend als een dolle vanalles in een half uur gedaan (armen/biceps/ triceps, schouders, hooveren, en wat benen).
Les vandaag snot voor ogen roeien.

Donderdag chicksmeet. Hele meut hopelijk zo vroeg mogelijk verzamelen bij de vlietlijn (wellness centre, sorry:o) met eigen geregelde dagpassen. Uhmmm, Sue, Dwarf en missdeadlift.

Les donderdag gaat dus niet door voor mij maar wel productief doch vreugdevol sporten.

9.00u sta ik bij de Vlietlijn!
Dat wil zeggen; als ze via mail een pas sturen ipv abo-info...

9.00u sta ik bij de Vlietlijn!
Dat wil zeggen; als ze via mail een pas sturen ipv abo-info...

Helemaal super. Ik zorg dat ik er 9u ben. Als iedereen z'n eten meeneemt kan/ mag het bij mij thuis gebakken/ gegeten worden. Je hebt mijn nummer dus laat het maar wten. Ga namelijk echt niet in de ochtend het forum op gok ik.

Ik laat het missdeadlift ook even weten

Houd er rekening mee dat ik weggebeld kan worden door werk... Dus ook qua eten moeten we even kijken of dat lukt.
Nou alleen die dagpas nog ;)

Terug
Naar boven