Miss Deadlift
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 59
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 65kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel succes en sterkte meid! Lekker sporten is toch wel prettig...
Vanavond na gtst lekker slapen en morgen na de les naar Zwolle. Bruiloft van zangeres van (metal)band dus zal bijzonder zonder.
) nieuwe dus vandaag gezien hakhoogte geregeld lopen oefenen op een beetje elegantie zonder op mijn bek te gaan.12 uur per week, dat kan heftig worden!
Hoe lang is dan deze periode waarin je weer meer tijd hebt?
Je mag mij dan ook nog een keer plagen in die tijd, zolang je maar geen neuroleptica toepast...
) vrijdag naar Moviepark geweest. Echt alles gedaan dat maar kan draaien en ook naar beneden stort. geen kip te bekennen en toen weer naar huis.
).
. Zij met de beschermers ( en w.s. volle kracht vooruit) en ik vastgeklampt langs de flat pogen vooruit te komen
.Dan is het goed - niet gelijk té veel willen doen...
Volgende week Leiden? Lijkt me lachen! Maandag kan ik iig niet - verder nog geen idee ivm werk.
. Dan zie ik je graag dinsdag (kan wel alleen onder schooltijd en ga sowieso les in de ochtend doen) of donderdag (hetzelfde riedeltje als dinsdag). Woensdag is school vroeg uit natuurlijk en maandag ka je niet. Zodoende die 2 mogelijkheden voor.......................................>
Ik ben minder eng / spannend / geweldig dan je denkt hoor!
Enige kans dat Fannore ook meedoet?
. Behalve dat ik het gezellig vind. Ik ga haar maar weer eens sms-en. Is wat stilletjes namelijk. Beloof dat ik mijn best doe en het komen sporten laat ik aan haar over.Top!Hahaha, grapjas. Ik denk helemaal niets over niemand. Behalve dat ik het gezellig vind. Ik ga haar maar weer eens sms-en. Is wat stilletjes namelijk. Beloof dat ik mijn best doe en het komen sporten laat ik aan haar over.

Vandaag 3 kwartier weer wat dumbbells begroet en opnieuw voorgesteld.

Klinkt als wat een favoriete les voor mij zou zijn... (not!)Daarna Zumbashape met allejezus veel gehupseflups. Weinig de grond aangeraakt met de voetjes.
Klinkt als wat een favoriete les voor mij zou zijn... (not!)
Je PM kom ik nog op terug...
Succes met druk zijn!
Je mag gerust weten dat ik het zo maar stom vond maar goed. Voordeel van achterin staan is het vertier (in stilte)van altijd dezelfde 3 mense schuin voor mij (liefst niet te veel in mijn beeld)die soms struikelen over hun eigen benen en zelfs armen. Niet netjes dat weet ik maar die ongecontroleerde bewegingen zijn zo grappig.

) met eigen geregelde dagpassen. Uhmmm, Sue, Dwarf en missdeadlift.9.00u sta ik bij de Vlietlijn!
Dat wil zeggen; als ze via mail een pas sturen ipv abo-info...