Fitness Seller

advies welkom

• Topic Starter Topic Starter
Houd er rekening mee dat ik weggebeld kan worden door werk... Dus ook qua eten moeten we even kijken of dat lukt.
Nou alleen die dagpas nog ;)
tuurlijk wordt daar rekening meegehouden. En anders zal je gewoon onderweg moeten eten in de auto.Geen probleem hoor.

welja, een dagpas aanvragen bij een welness center:rolleyes: hoe ver word je eigenlijk geacht te gaan hier?:p
Gaan ze weigeren om je binnen te laten als je dat kreng gewoon ter plekke vraagt? Ze willen je je mailadres kunnen aftroggelen zodat ze je in ieder geval kunnen spammen in ruil voor een training?

Aannemende dat alles goedkomt, niemand heeft nog gezegd dat dat zo zou zijn wat de kans groter maakt dat het zo is ;) wel erg leuk dat we allemaal tegelijk kunnen:)
Is er ook al enig idee wat voor oefeningen er gedaan gaan worden? Ik heb zelf momenteel geen schema maar toch handig om alvast te weten dat ik niet net de dag vantevoren al hetzelfde gedaan ga hebben.

welja, een dagpas aanvragen bij een welness center:rolleyes: hoe ver word je eigenlijk geacht te gaan hier?:p
Gaan ze weigeren om je binnen te laten als je dat kreng gewoon ter plekke vraagt? Ze willen je je mailadres kunnen aftroggelen zodat ze je in ieder geval kunnen spammen in ruil voor een training?

Aannemende dat alles goedkomt, niemand heeft nog gezegd dat dat zo zou zijn wat de kans groter maakt dat het zo is ;) wel erg leuk dat we allemaal tegelijk kunnen:)
Is er ook al enig idee wat voor oefeningen er gedaan gaan worden? Ik heb zelf momenteel geen schema maar toch handig om alvast te weten dat ik niet net de dag vantevoren al hetzelfde gedaan ga hebben.

Doe een suggestie qua spiergroepen! Ik heb geen flauw idee... morgen toch een rustdagje, woensdag staat voor mij rug op de planning (dus graag alles behalve rug).

Ik geloof dat die dagpassen best prijzig zijn, terwijl op de website staat dat je er eentje gratis kunt aanvragen... anyway: te dure dagpas is voor mij een no-go (zeker als ik kans heb gebeld te worden en dan moet ik er vandoor - is me met Ace al een keer gebeurd in Mijdrecht!).

Uhmmmm, ik doe morgen benen (bah). Ga donderdag de nacht in en kan qua benen verre van spierpijn e.d permiteren gezien de afdeling waar ik mag komen opdraven.

Ik zal straks even vragen aan Bert (the owner) hoe en wat met die onwijze suffe dagpassen. Ik weet niet wat het kost maar zou bezopen zijn als dat een boel is.

Ow en de mensen die ik ooit meenam hebben geen last van telefoontjes of mailtjes gehad. Ze gaven namelijk mijn mailadressesn op.

Ik ga straks rug doe en wat borst vanuitgaande dat de zumba shape hoop benen en armen zal doen.

@Karmen: Als je gewoon zegt dat dat iedereen van ver komt en echt nooit lid gaat worden maar bij jou op bezoek is en graag mee wil doen dan krijg je gewoon gratis dag toegang.(heb ik ook al een keer gedaan)

@Karmen: Als je gewoon zegt dat dat iedereen van ver komt en echt nooit lid gaat worden maar bij jou op bezoek is en graag mee wil doen dan krijg je gewoon gratis dag toegang.(heb ik ook al een keer gedaan)

Heb net Bert gemaild maar zal dat er nog even ook gaan mailen. Tnx.

Ik heb deze ochtend alleen les gedaan en half uurtje crosstrainer erna. Niet zo heel veel dus maar is even goed voor nu.

Morgen dus benen en weer een les.

Donderdag meet.

Laatst bewerkt:
Donderdag borst - triceps trainen?

Prima hoor. Al pak ik w.s wat biceps ook. Borst/ rug is namelijk weer wat uhmmm, wijder? Laten opmeten door zo'n lingeriemevrouw toen ik nieuw spul moest gaan kopen daar er geen ruk meer goed past. Moet er echt voor waken dat het niet veel meer wordt (vind ik)

Heb net Bert gemaild maar zal dat er nog even ook gaan mailen. Tnx.

Ik heb deze ochtend alleen les gedaan en half uurtje crosstrainer erna. Niet zo heel veel dus maar is even goed voor nu.

Morgen dus benen en weer een les.

Donderdag meet.

Laat je even weten als je antwoord hebt op je mail... misschien ga ik ook mee... en toevallig staat borst en triceps ook op het programma donderdag :p:D

Laat je even weten als je antwoord hebt op je mail... misschien ga ik ook mee... en toevallig staat borst en triceps ook op het programma donderdag :p:D

Tuuuuuuuurlijk laat ik het weten. Maar active zei het al dat het geen probleem moet zijn. Mag hopen dat ik vandaag of morgen wat hoor. Anders kan ik altijd nog sms naar hem.

Als je er toch bent dan kun je ook even bij de receptie vragen, die hadden toen formuliertjes die de bezoeker in moest vullen (zodat ze gespamed kunnen worden).

Als je er toch bent dan kun je ook even bij de receptie vragen, die hadden toen formuliertjes die de bezoeker in moest vullen (zodat ze gespamed kunnen worden).

Ohhhhh, doe ik dat gewoon morgenochtend. Jij bent werken dus bijna een man bij de meet. Maar mocht je vrij eventueel zijn kan je altijd langs komen huppelen;).

Is dat een dreigement? :angstig:
Aan de andere kant, misschien kan ik dan van jullie leren. Voor mij zou nu schouders triceps logischer geweest zijn als volgende maar maakt niet zo enorm veel denk ik...
dus ja ik weet niet of karmen bereid is om haar werk te doen in haar vrije tijd..:o in welk geval we "gerust" kunnen gaan bankdrukken:D

Aan de andere kant, misschien kan ik dan van jullie leren. Voor mij zou nu schouders triceps logischer geweest zijn als volgende maar maakt niet zo enorm veel denk ik...
dus ja ik weet niet of karmen bereid is om haar werk te doen in haar vrije tijd..:o in welk geval we "gerust" kunnen gaan bankdrukken:D

Na flinke schoudertraining ben ik niet blij om triceps flink uit te putten, zeker niet met dips ;)
Ach, jij bent nog steeds de sterkste van de club - dus maak je geen zorgen!

Ahhh please joh, niet gaan:angstig: wezen. Het is een MEET. In dit geval zag ik het persoonlijk als gezellig en lekker aan de slag. Voor mij was het geen competitie ofzo hoor. Leer graag techniekverbeteren. Weet mij zwakke plekken dus sta open voor alles.

GELUKT!!!!!!!!!!! Kreeg mail terug dat het geen probleem is als ik met vrienden (hahaha, welke?:p) kom sporten. Kleding voorschriften zijn bekend dus ga ik deze echt niet vermelden. Ow en hoeven alleen te melden bij de balie n.a.v mail. Maar ik zorg dat ik er ben om 08:50.

Ga ik zo kracht skippen daar ik nog wat nakruip van maandag en dinsdag. Doe alleen bbbb les

MOOI!:D
Nou nog even kijken hoe vroeg ik thuis weg moet... iets met files, en aangezien ik een ochtendmens ben vertrek ik liever wat vroeger dan dat ik vast sta ;)

MOOI!:D
Nou nog even kijken hoe vroeg ik thuis weg moet... iets met files, en aangezien ik een ochtendmens ben vertrek ik liever wat vroeger dan dat ik vast sta ;)

je hebt mijn nummer. Mocht je nou heel vroeg zijn rijd je maar naar mijn huis.

BBBB gedaan. Heel fijn naar al het gehupseflups waren er veel triceps en schouderoefeningen. Maar goed geeft niet.

Vanmiddag lekker op de scooter naar het strand. Wat een rotdag;).

Incline BB bench press

1 x 8 reps os
1 x 8 reps os + 2kg beide kanten
1 x 8 reps os + 5kg beide kanten)
1 x 8 reps os + 5kg

preacherscurl

1x 12 reps 20kg
1x 12 reps 20kg
1x 12 reps 20kg

Dumbbell flyes

1x 8 reps 6 kg
1x 8 reps 6 kg
1x 8 reps 6 kg

fatman pullups

3x 5 reps (vind er geen zak aan als in stom)

triceps pushdown

1x 8 reps 30
1x 8 reps 40
1x 8 reps 40
1x 8 reps 50

Cable crossover

1x 8 reps 3,5 per arm (was al ernstig leeg qua krachten)
1x 8 reps 3,5 per arm
1x 8 reps 3,5 per arm

of ik nu nog wat vergeet geen idee. Wellicht dat dwaf gewichten incline nog weet. Mijn armen lijden eigen leven een beetje nu.

O'ja, buikwartier gedaan.

Lasagna voor vanavond is al klaar, ga ik even slapen i.v.m nachtdiensten.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven