- Waardering
- 1.339
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Incline BP klopt hoor.. 3e setjes was nog steeds 8 reps, en dat met 30kg!(en meer reps dan ik...
)
Fatman pullup is idd stom, maar wel een geinige oefening.. Doet wel wat
Triceps pushdown apparaat... denk ik dat het heet...
Nette training hoor dame!

Ik heb me best goed gedragen vandaag, toch. Want jullie waren ook lief tegen mij.
, waarvan voorspelbaar is dat ik er quasi vrijwillig aan mee zou werken
Netjes gedaan ja dat bankdrukken. Volgens mij heb je daar wel talent voor.
Werk ze vannacht, en wel een beetje lief zijn he voor de patientenIk heb me best goed gedragen vandaag, toch. Want jullie waren ook lief tegen mij.
Alhoewel dat buikspierkwartier, misschien toch stiekeme terreur, waarvan voorspelbaar is dat ik er quasi vrijwillig aan mee zou werken
Dat was denk ik jouw idee, of niet?
) begon toch en we kwamen er toch langs. En heb jij het ook een keer mee mogen maken.Waarom wil je er geen gewoonte van maken? Het is niet ongezond ofzo hoor
En waarom heeft eigenlijk niemand nog die uitspraak van jou gepost, ik ga het natuurlijk niet zelf zeggen he![]()

? Toen je zo in de lach schoot tijdens flys dat je dumbbells nauwelijks omhoog kreeg
? Zal ik je nog wat ergers vertellen? Ik schiet op voorhand al in de lach om mijn eigen grappen waardoor ik ze soms nauwelijks uit mij strot krijg van het lachen. Niet dat ik mijzelf zo leuk vind maar zie sommige dingen dan al helemaal voor me.jezus, sterkte:..
ja, iik heb wel een gezond stel, maar die houd ik iever zelf...
spontaan vergeten dat wanneer je de biceps van miisD zou hebben je ze de hele dag zou zoenen?
Ik zeg altijd: niets is onmogelijk.
Heb geduld en wees consequent. Als je maar je gezond vestand gebruikt.
Veel succes met je doel!
Ach Karmen, je hebt gezien wat ik voor elkaar heb gekregen. Zolang je goed eet, traint en je rust pakt wanneer mogelijk dan gaat jouw metamorfose een feit zijn! Gaat je lukken!
. Ik kan niet anders zeggen dat ik het hoop. Ik heb erg veel moeite met het langzame tempo. Ja, weet dat langzaam beter is dan snel maar dit tempo is tergend langzaam (om maar over irritaties te zwijgen).
fijn dat je er weer bent!!! Hoop je een x te zien als dames weer gaan dumbelwerpen.