MuscleMeat

advies welkom

Incline BP klopt hoor.. 3e setjes was nog steeds 8 reps, en dat met 30kg! :thumb: (en meer reps dan ik... :mad:)
Fatman pullup is idd stom, maar wel een geinige oefening.. Doet wel wat ;)
Triceps pushdown apparaat... denk ik dat het heet...

Nette training hoor dame!

• Topic Starter Topic Starter
Incline BP klopt hoor.. 3e setjes was nog steeds 8 reps, en dat met 30kg! :thumb: (en meer reps dan ik... :mad:)
Fatman pullup is idd stom, maar wel een geinige oefening.. Doet wel wat ;)
Triceps pushdown apparaat... denk ik dat het heet...

Nette training hoor dame!

Pas het vannacht aan. Nu even uurtje plat.

Netjes gedaan ja dat bankdrukken. Volgens mij heb je daar wel talent voor. ;)

Werk ze vannacht, en wel een beetje lief zijn he voor de patienten :) Ik heb me best goed gedragen vandaag, toch. Want jullie waren ook lief tegen mij.
Alhoewel dat buikspierkwartier, misschien toch stiekeme terreur:p, waarvan voorspelbaar is dat ik er quasi vrijwillig aan mee zou werken:rolleyes:
Dat was denk ik jouw idee, of niet?

Netjes gedaan ja dat bankdrukken. Volgens mij heb je daar wel talent voor. ;)

Werk ze vannacht, en wel een beetje lief zijn he voor de patienten :) Ik heb me best goed gedragen vandaag, toch. Want jullie waren ook lief tegen mij.
Alhoewel dat buikspierkwartier, misschien toch stiekeme terreur:p, waarvan voorspelbaar is dat ik er quasi vrijwillig aan mee zou werken:rolleyes:
Dat was denk ik jouw idee, of niet?

Hahaha, bedankt voor het compliment maar wilde daar geen gewoonte van gaan maken. Al is het altijd fijn een keer te voelen dat het wel goed kan bankdrukken.

Mijn idee? Nou niet echt. Was meer een daad van impuliviteit. Het buikspierkwartier (o.k. 10 minuten;)) begon toch en we kwamen er toch langs. En heb jij het ook een keer mee mogen maken.

Waarom wil je er geen gewoonte van maken? Het is niet ongezond ofzo hoor:)

En waarom heeft eigenlijk niemand nog die uitspraak van jou gepost, ik ga het natuurlijk niet zelf zeggen he:rolleyes:

Waarom wil je er geen gewoonte van maken? Het is niet ongezond ofzo hoor:)

En waarom heeft eigenlijk niemand nog die uitspraak van jou gepost, ik ga het natuurlijk niet zelf zeggen he:rolleyes:

Ik heb gewoon geen ambities te kunnen of willen powerliften. Tuurlijk schuilt er een machochick en heel soms laat ik deze even los. Nja, zoiets;)

Uitspraak:cool:? Toen je zo in de lach schoot tijdens flys dat je dumbbells nauwelijks omhoog kreeg;)? Zal ik je nog wat ergers vertellen? Ik schiet op voorhand al in de lach om mijn eigen grappen waardoor ik ze soms nauwelijks uit mij strot krijg van het lachen. Niet dat ik mijzelf zo leuk vind maar zie sommige dingen dan al helemaal voor me.

Jullie mogen mijn uitspraak posten. Ga ik weer lachen om het feit dat jullie in de lach schoten.

Laatst bewerkt:
Ow, nog wat aanvulling. Wederom een antibiotica kuur en gelijk ook een prednisonkuur erbij gekregen. Was al beetje verkouden maar werd vrijdag om 13u spaansbenauwd wakker. Mocht/ moest direct bij longarts melden (tig duizend pagina's terug al te lezen dat ik vorig jaar en afgelopen jaar ook al aan die kl*tekuurtjes zat met toename bijwerkingen want krijg elk jaar wel dubbelelontontsteking. schijnbaar ondervind ik niet heel veel last van een enkele longontsteking.) en dus met medicijnen weer naar huis.

Fijn weer 2 weken dus aan de medicijnen. Gaan mijn spieren weer krimpen en kracht foetsie en 2 weken op de wc wonen want schijt me te pletter van die zooi. Verklaart terwijl ik zo aan het posten ben waarom ik al dagen nauwelijks kan eten maar dat terzijde.

anyway, geen h**ren en sloeren en "zuipen" en kruipen tijdens Leidenschontzet, hierna opnieuw kracht winnen. Als iemand een gezond stel longen in de aanbieding heeft, graag.

Laatst bewerkt:
jezus, sterkte:..
ja, iik heb wel een gezond stel, maar die houd ik iever zelf...

spontaan vergeten dat wanneer je de biceps van miisD zou hebben je ze de hele dag zou zoenen?

Wat is jou doel, Karmen?

Laatst bewerkt:

Mijn voorbeeld is michelle levesque qua body. Ik ben mij heel bewust van het feit dat dit niet haalbaar is voor mij (ook als zegt Dwarvenwarrior nu geheid wat anders. Alhoewel, ze weet nu wel hoe ik er uitzie) maar wel een onwijs mooi doel vind ik.

Dus verlagen bf maar niet droog ofzo. Wil wel wat zachtheid behouden
Meer spieren te zien (maar focus daar nu niet op)
Zo min mogelijk "julianaatjes" (dat gaat al beter)
Zo gezond mogelijk fysiek (zonder dat iemand zeikt over mijn eten of iets wel mag en dat het goor is of beter kan stoppen met eten, te veel spieren te zien zijn soms of whatever. Liet mij nu even gaan)

Doel kort samengevat; lekker wijf worden!

Ik zeg altijd: niets is onmogelijk.
Heb geduld en wees consequent. Als je maar je gezond vestand gebruikt.
Veel succes met je doel!

jezus, sterkte:..
ja, iik heb wel een gezond stel, maar die houd ik iever zelf...

spontaan vergeten dat wanneer je de biceps van miisD zou hebben je ze de hele dag zou zoenen?

Whoehahahaha, zei dat ja. En toen zag ik MD rood aanlopen en in de lach schieten en dubells zakken.
En ja, zou dat doen. Ben nu al stiekem trots op biceps als je ze kan zien en ander licht groeiende spieren. Maar zei ook dat als een kont als michelle L had ik hele dag naar mijn kont zou kijken en afvragen of die echt van mij is. Uiteraard grapje want ben niet narsistisch.

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

Ik zeg altijd: niets is onmogelijk.
Heb geduld en wees consequent. Als je maar je gezond vestand gebruikt.
Veel succes met je doel!

Ik heb geduld (moet maar) en gezond verstand doe ik hard mijn best voor en "vrienden" op dbb die af en toe toespreken (niet qua sport of doorzetting hoor). Maar tnx. Hoop toch echt volgend jaar naar meet te gaan zonder schaamte (sorry dwarffie en md). Maar vind het heerlijk het sporten zo en voedingsgedoe.

Heb ook een aantal vrouwen geholpen met afvallen en hun fysiek een beetje shapen. Maar geloof me er is heel veel mogelijk :)

Ach Karmen, je hebt gezien wat ik voor elkaar heb gekregen. Zolang je goed eet, traint en je rust pakt wanneer mogelijk dan gaat jouw metamorfose een feit zijn! Gaat je lukken!

Ach Karmen, je hebt gezien wat ik voor elkaar heb gekregen. Zolang je goed eet, traint en je rust pakt wanneer mogelijk dan gaat jouw metamorfose een feit zijn! Gaat je lukken!

Als dat zo zou zijn gaan wij de stilettorace doen;). Ik kan niet anders zeggen dat ik het hoop. Ik heb erg veel moeite met het langzame tempo. Ja, weet dat langzaam beter is dan snel maar dit tempo is tergend langzaam (om maar over irritaties te zwijgen).

Planning deze week;

Maandag kracht en roeien binnen mijn kunnen gezien luchtwegen. Dan slapen want nachtdienst.

Rest van de week gaat niet wegens paar dagen alleen weg om even tot bezinning te komen. Dus in upje in stacaravan in de bossen van dinsdag t/m vrijdag.

Verder sporten zit er deze week niet in wegen ontzet Leiden. Maar ben dan wel weer 4 dagen hele dagen aan het struinen in de stad.

Dacht je dat het mij snel genoeg ging?
Merk wel dat het beter gaat met voldoende eten en iedere training een beetje cardio...

Die broek die ik trouwens donderdag aanhad (die witte) heb ik gekocht toen ik 16 was, en eigenlijk is hij nou te groot geworden... Nét uit de was gaat het wel, maar toen ik donderdag uit de auto stapte zag het er niet echt meer uit...

Zo eindelijk alles vanaf mei weer bijgelezen...pfff wat wordt er hard gewerkt hier en dat allemaal in de zware onregelmatigheid.

Ik zeg goed bezig, maar wees ook een beetje lief voor je geest.

Nou ik ga nu ff bij anderen verder lezen. (heb veel in te halen)

Zo karmen kan weer karma gaan rondkwakken want terug uit de bossen. Ansich ontspannen maar hoofd blijft vol en overlopen. Flink wat gewandeld en gefietst. Donderdag in subtropisch nabij gelegen zwemgebeuren lopen klieren.

Zwemkleding direct na omkleden weggegooid. Gekocht toen ik 5 jaar terug nog 112 kg woog. Spul rekt en strekt prima. Krimpen doet dat iets minder goed en wildwaterbaan en glijbanen gaat ruk met een hand aan bikinibroek om afzakken te voorkomen. Buitendat vond vriendlief het wel lollig te proberen of hij erbij pastte. Maximale rekvermogen was bereikt met hem erbij (type wasbord dus geen pens heeft hij) dus uit het zwembad nadat broekje iets meer oude maar nog te grote vorm had aangenomen.

Nog naar zo'n all you can eat gebeuren op dat park geweest (ook als niet gast kan dat dus) kostte erg veel moeite want lichaam en ik hebben liever gewoon normaal en gezond voer op het juiste moment van de dag. Toetjes ook genomen (moest en mocht niet meuten zei lief). Karmen dus zwaar aan de race en een x kotsen. Lijf was dat niet meer gewend. Wil dit graag zo houden en verlang ook zeker niet meer naar onjuist voedsel. Stuk makkelijker eten. Ging hier te veel van nadenken. Nooit gedacht dat ik zoveel had kunnen leren over voeding en inzicht verschaffen. Voor mij is reactie lichaam ook teken dat deze de manier van eten zoals vele andere mensen dat doen niet meer gewend is. Na deze dag ook weer op eigen manier gegeten. Bevalt prima.

Hier 4 dagen feest in Leiden. Morgenmiddag (zaterdag) en avond struinen door de stad en maandag. En 's avonds een wijf de ochtend de ochtend een wijf dus zondagochtend 09:15 roeiles en dan direct een half uurtje xco.

Volgende week woensdag, donderdag en vrijdag weer aan de slag. Ben dus nu al een tevreden mens qua sporten.

Ga ik nu verder met lading hutspot maken (kilo of 6) met worst en klapstuk. En in spijkerbroek hijsen die ik al een half jaar niet meer pastte. Weegschaal laat ik maar even links liggen. Aan kleding merk ik namelijk genoeg!

@ kaza:hello: fijn dat je er weer bent!!! Hoop je een x te zien als dames weer gaan dumbelwerpen.

Fjn weekeinde allen.

Laatst bewerkt:
Zó! Ondanks dat er dingen in je afgelopen dagen die je niet beviel denk ik dat je toch best trots mag zijn (onthoud deze tijdens het vieren van Leiden ontzet!), voor het gemak zal ik ze even voor je opsommen:
* 5 jaar terug woog je nog 112kg
* Je kunt komend zwemseizoen nieuwe badkleding kopen!
* Je vriend past MET jou in je oude zwemkleding!
* Je weet zeker dat je oude eetpatroon niks is *(Bewust EN onbewust)
* Je hebt een flinke ruggegraat: 's avonds een stoer wief, 's ochtends een stoer wief :thumb:
* Je bent een tevreden mens (keep that in mind!)
* Je past in een spijkerbroek die je al een tijdje niet meer aankon!

En je gaat binnenkort weer een keer met me sporten ;)

Prettig weekend!

Terug
Naar boven