XXL Nutrition

advies welkom

No prob - vond het verschrikkelijk gezellig de vorige keer!

• Topic Starter Topic Starter
No prob - vond het verschrikkelijk gezellig de vorige keer!

Kijk ook met glimlach terug. Kan ook serieus zijn hoor maar soms kan ik het niet laten wat te grappen. Tja, en dat het dan een gevecht met de kg's tijdens oefening wordt zij zo hoor;).
Sleur ik MD ook mee. Hopelijk nog wat meer dames (en Ace en Gert-Jan al dan niet met tent om te camperen of een zwembroek).

Ace in zwembroek :heart:

Tja, wat moet ik daar nou eens op gaan zeggen? Zal mij gewoon maar netjes voorstellen en prijzen om het feit dat ik moeilijk zichbaar kan blozen?
ace traint en eet hard en goed, en dat is hem aan te zien... trainen met hem is wel flink doortrainen, maar daar houd ik wel van. :cool:

:o:o:o

:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o
01_Charming_04_66757_t.jpg

Nou Dwarven, aangezien jij rechts van mij staat......mag ik dan ook meedoen?:D

Haha, ik zal je over je bolletje aaien!!
Even zonder dollen, waar trainen jullie?

Haha, ik zal je over je bolletje aaien!!
Even zonder dollen, waar trainen jullie?
Over m'n bolletje aaien?! :fire: :mad:

Laatst hebben we in Leiden getraind, en heb nog een mogelijkheid in Rotterdam binnenkort (hoop dat Karmen dan ook kan komen).

:D

Mocht het Rotterdam zijn.....:cool:

O.k dan. Trainen in Rotterdam. Ik ga vannacht als ik moet werken mijn mogelijkheden maar hier plempen.

Uhmmm gisteren gesport met "houten klaas". Nja, zo erg ook weer niet (had blaastest niet doorstaan denk ik op dat moment nog) maar lag zaterdag 03:30 in mijn bed en dus netjes 08:30 weer op.

Straks hele dag struinen door Leiden en vanavond nachtdienst dus geen voorslapen helaas. Morgen gesprek met leidinggevende daar er mensen zijn die feedback schijnbaar niet recht in je gezicht durven te geven maar zeggen dat wel te hebben gedaan. Word daar altijd zo naar van want slaap al dagen nauwelijks van de zenuwen (herken namelijk de punten niet en ook niets over gehoord).

Dus slaap morgen maar 3 uurtjes slapen en dan naar werk voor gesprek. Lig morgenavond vroeg te slapen. Kan ik woensdag, donderdag, vrijdag hard mijn best doen.

Zeg, slaap je wel genoeg?
Belangrijk hoor!

Trainen in Rotterdam gaan we het binnenkort wel over hebben, eerst maar eens op je werk orde krijgen ;)

Zeg, slaap je wel genoeg?
Belangrijk hoor!

Trainen in Rotterdam gaan we het binnenkort wel over hebben, eerst maar eens op je werk orde krijgen ;)

Slaap.:sad:? je mag gerust weten dat er periodes zijn (zoals nu) dat het bijzaak is helaas. heb geen keuze daar andere zaken (zorg kind en huishouden) voor gaan. nja, zorg kind want huishouden is dan ook matig. Geloof dat karmen weer een een dipje aan het krijgen is. maar goed, daar is het dan ook bijna herfst voor.

Kijk wek erg uit naar sporten dan hoor. alleen is ook prima maar heb daar veel plezier toen uitgehaald.

Wat zou je zeggen van volgende week donderdag? Ga hier niet alles publiekelijk neerzetten, maar (wederom) een bescheiden chicks meet :D

(Naomi al gevraagd wat prioriteit heeft: slapen of sporten?)

Wat zou je zeggen van volgende week donderdag? Ga hier niet alles publiekelijk neerzetten, maar (wederom) een bescheiden chicks meet :D

(Naomi al gevraagd wat prioriteit heeft: slapen of sporten?)

Slaap heeft altijd prioriteit natuurlijk. Goede rust (samen met regelmatig leven welke ik niet echt heb) is goede groei en afname natuurlijk zeg maar. Moet het wel kunnen ondanks de wil. De tijd laat het niet toe met al wat moet.

Donderdag heb ik een vroege dienst. Ben deze vrijdag en de week erop beschikbaar. Dus als iemand zin heeft in samen sporten a.s vrijdag (ochtentend) en week erop ga ik graag met net gepolijste auto de weg op.
Vaststaat dat a.s. vrijdag afreageren sporten wordt. Ga ik nu maar steppen voor de tv en stokdraaien.

Terug
Naar boven