MuscleMeat

advies welkom

Volgende week vrijdag kan je? Ik ook ;-)
(deze vrijdag naar de fysio)

• Topic Starter Topic Starter
Volgende week vrijdag kan je? Ik ook ;-)
(deze vrijdag naar de fysio)

yup, ik kan dan. Geen idee of je in de buurt dan tuft of dat we gewoon ergens op de helft gewoon een sportschool gaan bezoeken. Hmmm, dat is ook wel wat. Elke x een sportschool bezoeken waar je dan gratis mag proberen zeg maar.

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ----------

Shit, vergeet te vermelden dat ik vanochtend nog gewoon en alleen een les heb gedaan. Na afgelopen maandag overdag en nachtdienst beetje erg gaar.

hoop na deze nacht morgen rond 13;30 een les weer te doen. vrijdag natuurlijk gewoon kt en les. Zondag ook maar dan alleen kt.

Je hebt PM over de training ;)

Joepie! trainingsdate uhmmm meet gepland. Fijn iets om weer naar uit te kijken.

:thumb:
You've got PM met veel teveel uitroeptekens!!! :p

Ik ga richting gym :cool:

Ik weet het. Maar dan moet het wel kunnen:(.

Vandaag alleen xco gedaan. Door omstandigheden kt en roeiles wat ik zo graag wilde besloten dit nu niet te doen. Heb iets gedaan.

Nu 4 nachten dus dinsdag eruit. Ga woensdagochtend kt en bbbb doen en dan late dienst. Donderdag vroege dienst en dan in de avond aan de slag en die vrijdag met dwarffie dumbelfight houden.

Ben na volgende week vrijdag een week vrij dus met kleine en een vriendin van haar dan een weekje weg. Hoop dat dit en nog wat anders weer gewoon een beetje de oude te voelen.

Wat is dat xco nu precies? heb al eerder gegoogled en kwam iets tegen met het schudden met een buis met grind Maar er moet meer achter zitten. :D

Wat is dat xco nu precies? heb al eerder gegoogled en kwam iets tegen met het schudden met een buis met grind Maar er moet meer achter zitten. :D

Hahaha, ja schudden met een buis. En erachter kan je ook zelf zitten:p. nee maar serieus. Heb zelf een xco aangeschaft
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gebruik de tweede van links. De zwaarste is zo groot dat het echt geen potje is. Anyway met xco leg je de nadruk op het core-gebied. Door deze te fixeren wanneer je bovenlichaam roteert vang je als het ware met core de "klappen"van het grit (zelfde spul om daken te bedekken)op.

Wanneer dit goed wordt uitgevoerd kan je spierpijn kweken. Zijn tal van mogelijkheden qua oefeningen (roeibeweging, hammer, van liggen naar zitten en dan niet helemaal tot liggend op de grond maar net erboven). Kan low maar ook highintensive met veel springen. Je moet er van houden. ik vind het erg leuk zelf en zo'n ding aangeschaft omdat ik niet vaak kan deelnemen aan de lessen gezien de tijden. Maar met een robbertje beukmuziek thuis of youtube kom ik een heel eind om te zweten.

ow en ben er zelf vooral toen het veel meer werd gegeven vooral veel vet onder buikspierlaag zeg maar mee verloren. Dus vandaar dat ik thuis verder ga.

<H2 class=contentheading>NL1023281 XCO-Trainer
[Afbeelding niet meer beschikbaar]De XCO-Trainer is een veilige manier om je spieren te trainen, in conditie te blijven én om calorieën te verbranden. In deze training worden kracht en dynamiek gecombineerd met een intensieve training voor de buik-, rug-, been- en armspieren.
De XCO-Trainer is een rood metallic gekleurde buis gevuld met grit. Het grit beweegt, bij elke beweging die je maakt, heen en weer van deksel naar deksel. Doordat het grit ‘doorschiet’ aan het begin van de teruggaande beweging, krijgen de spieren en met name het bindweefsel in en rondom de spieren een extra mechanische belasting.
Het resultaat is meer spierkracht, aanpassing van het bindweefsel qua lengte, trekvastheid en architectuur en een strakker lijf. Natuurlijk versterk je niet alleen je spieren, 45 minuten XCO-Training zorgt ook voor verbranding van calorieën!
</H2>

dinsdag 26 oktober met Lilpriest een meet. Dusssssssss vrees geen Ace:(. Maar Misschien dat Dwarffie denkt dat de wind deze kant op zal waaien?

Met LilPriest hahaha...

tot zover bekend kan ik die ochtend niet...
lil priest is vast een aardige vent, maar wordt volgens mij door niet iedereen even serieus genomen...

tot zover bekend kan ik die ochtend niet...
lil priest is vast een aardige vent, maar wordt volgens mij door niet iedereen even serieus genomen...

Mocht je wel kunnen dan laat je het maar weten. En ach, is prima gast en hoe en wat hij verder uitvreet dan behave sporten zoals op forum te lezen is zal mij een worst wezen. Ga gewoon sporten net als ik met jou heb gedaan en ga doen dus zal vast prima gaan.

Maar jou zie ik eerst:cool:, of jullie;). Leuk!

Gisteravond voor het eerst een zumbales gedaan (op dinsdag is het zumbashape). Instructrice deed alles pijn aan de ogen (type waar je niets lelijks aan kan ontdekken en dan ook zeker weet dat ze ook nog onwijs aardig zal zijn dus kan je niet anders zeggen dat ze gewoon super knap en ook nog eens aardig is).

Blijf merken dat prednison en antibiotica negatief effect hebben gehad op lichaam in de zin van spierzwakte en verminderde conditie toch nog. Heb het gelukkig volgehouden maar wat een snelheid. Zelfs mijn haar (lang en dik) was zeiknat.

Vanochtend toch gaan roeien.

Nu een week vrij en ga een volle week weg. Moet bijtanken omwille van dingen die gaande zijn en absurde diensten afgelopen weken, uitrusten maar vooral ontspannen. Kan ik volgend weekeinde weer met kracht gaan beginnen.

Kwam active nog tegen gisteravond in de sportschool. @ Active, of ik ben blind of ik zie progressie bij je!

• Like
Waarderingen: Sue
Terug
Naar boven