Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterkte joh, valt niet mee.
Daar waar je wel controle over hebt, maar het beste van maken.![]()
Gefeliciteerd! Je bent een mens! Klinkt raar als je het leest, maar een leven is met ups en downs en jij deelt het en stelt je kwetsbaar op, prima! Misschien is het ook wel fijn om het even van je af te schrijven toch?
Je moet je niet verplicht voelen om iets in je log te zetten. Echter nu is het wel begrijpelijk waarom je soms afwezig bent of waarom zaken nu eenmaal niet lekker gaan.
Tijd om aan jezelf te denken, de rest komt later.
ps: Heb je nachtdienst? of kan je niet slapen?
. Geeft alleen maar onjuist beeld. Is gewoon een knetterende winterdepressie waar ik een pil voor nodig heb om hopenlijk weer te kunnen genieten omdat het anders fout gaat, meer niet.Heb echt gedaan al paar jaar wat ik kon doen. Toegeven als het om medicijnen gaat (dus afhankelijk zijn van medicijnen om je goed te kunnen voelen) is k*t maar tijd zal leren of het de beste keuze voor nu is.)Goed dat je het probleem frontaal aanpakt nu, i.p.v. proberen maar door te gaan zonder iets aan te pakken.
Iemand in mijn omgeving slikt ook medicijnen tegen depressie tijdens het afvallen maar heeft verder geen last van bijwerkingen, als je wil kan ik wel eens vragen welke dat zijn of jullie met elkaar in contact brengen.
Ik hoop je ook snel weer een te zien bij de sportschool (Waar Bert nu uiteindelijk zijn vitrine kast met supplementen publiekelijk heeft neergezet
Graag stemmen voor ons:[Link niet meer beschikbaar]
.