AndroidHealthClinic

advies welkom

• Topic Starter Topic Starter
Inmiddels weer volop in de nachtdiensten want hoe een mens zich ook voelt, werken moet echt.

Wegens agressiehantering/CFB van werk morgen/ woensdag (terwijl ik midden in nachten zit maar zij zo gezien belang van trainingen) niet sporten. Ben morgen van 12u tot 17 u al in de aan het matten en oefenen.

Donderdag kracht en dan hele lichaam maar nog even rustig en dan een les. daarna laatste nacht.

Weet nu al dat ik volgende week echt elke dag kan ga dus ga dan elke dag naar sportschool. Durf heel voorzichtig te zeggen dat medicijnen aan lijken te slaan en wil heel graag weer beuken en knallen.

:( Heb echt van alles geprobeerd om dat wat ik wilde toevoegen om te stemmen enzo van jouw lief bij mijn handtekening maar ik krijg steeds deze melding;

1. De color tag is niet toegestaan in je handtekening.
  2. De size tag is niet toegestaan in je handtekening.
Dan maar nog eenkeer zo;)

[Link niet meer beschikbaar]

Top!
Houd deze positieve gedachte vast! :thumb:

Dank Dwarf Dame;). Ow enne bereid je maar voor want we gaan zodra ik het weer aandurf naar Utrecht om met een heer te sporten. gezegd dat ik voor de dames zal zorgen. Hoop Fannore en wellicht missdeadlift dus in mijn auto te kunnen laden.

Vandaag hele training gehad. Wel dus paar uur in beweging geweest maar niet in de sportschool zelf.

Klinkt goed!
Ook het feit dat je wel een hele training hebt gehad, ondanks dat het niet in de sportschool was ;)

Tsja...de eerste dagen mag je mij sowieso niet meenemen vrees ik.

Laatst bewerkt:
Tsja...de eerste dagen mag je mij sowieso niet meenemen vrees ik. Ik heb de maximaal verdraagbare dosis venlafaxine op mezelf uitgetest. Misschien zie ik je tijdens een nachtdienst?:o

uhmmm, da's grapje toch? Sta van de week op oudere opname dus ga jou vast niet zien;).

Zo hoopvol als het afgelopen week een moment was zo terug bij af ben ik weer. Wilde vanavond sporten maar zo vervuld met angsten (bijwerking) dat de deur niet uitkon door "slecht"ontwaken.

Concert Baseballs (ja, ik houd ook van andere muziek dan alleen grunten, dutch-/black-/doom- melodische metal) volgende week gaat hem niet worden op deze manier. Hoop nu wel dat ik dinsdag durf te gaan sporten in de ochtend en rest van de week.

Gezien de omvangrijke afdeling waar ik nu werk heel veel aan het lopen geweest. Gewicht is inmiddels 2,5kg minder.

Pilletje Energize! voor dat concert?

Serieus: rot om te horen dat je je zo voelt, hoop dat het snel beter is (raar gedoe met die medicijnen: voel je je niet depri door de winterblues word je angstig door de bijwerkingen... :o)

Pilletje Energize! voor dat concert?

Serieus: rot om te horen dat je je zo voelt, hoop dat het snel beter is (raar gedoe met die medicijnen: voel je je niet depri door de winterblues word je angstig door de bijwerkingen... :o)

Hmmm, sla dat pilletje af. Ben namelijk motorisch onrustig genoeg (ook bijwerking) dus dat is het niet maar snap je wel;). Slaap gelukkig wel goed (vraag niet hoe ).

Ben niets van het holadijee momenteel terwijl ik zo van lol maken houd. maar blijf erbij, zodra het gaat gaan we met Mcmetro...... (shit, naam kwijt:o) Mcmetronome (even terug gelezen)sporten in Utrecht. Fannore eens aan haar staart trekken en Ace van een wagen plukken.

Sporten is zo fijn. Rot is nu de drempel die te hoog is nu ondanks besef dat het fijn is en goed laat voelen,.

Inmiddels een stuk gewandeld nadat bovenstaande geschreven was. Kisten aan en het bos in.

Laatst bewerkt:
En hoe was de wandeling?

Pilletje energize lijkt me niet geweldig in dit geval mevrouw Dwarf.
Pilletje van dit misschien dan weer wel om het cortisollevel wat omlaag te halen bij stress.

• Like
Waarderingen: kaza
Pilletje energize lijkt me niet geweldig in dit geval mevrouw Dwarf.
Pilletje van dit misschien dan weer wel om het cortisollevel wat omlaag te halen bij stress.

Da's weer handig Gertje. Medicijnen astma doet namelijk ook wat met die spiegel. Dan kom ik dus uit op die green tea tabs, visoliecaps, multivit en wellicht dit. Goh, nog even en ik ga als een echte sporter hoop slikken voor een nog beter lichaam.

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

Zolang het tussen bebossing was ging het wel. Daar ik ook stuk gewoon over straat moet en weg oversteken was dat weer zwaar matig. Maar had kleine (bijna 9 en net zo groot als haar moeder) bij mij dus kon niet omkeren naar huis (of liefst in bed kruipen).

Morgen wederom wandelen.

• Like
Waarderingen: kaza
Nou zeg, toch goed dat je een stok achter de deur hebt (in de vorm van een 9-jarige dochter)
Respect hoe jij ermee omgaat hoor. Hoe moeilijk het ook is, je sleept jezelf er wel doorheen.

Nou zeg, toch goed dat je een stok achter de deur hebt (in de vorm van een 9-jarige dochter)
Respect hoe jij ermee omgaat hoor. Hoe moeilijk het ook is, je sleept jezelf er wel doorheen.

Mwa, lang leve forum ook hoor. Dat is namelijk ook stok achter de deur om door te zetten qua sporten (hoe eng ik het vind)daar ik zo graag ook het sporten weer wil posten. En mensen begrijpen hoe fijn het is op bepaalde manier met lichaam bezig te zijn. Houd niet van opgevers of mensen de toegeven aan negativiteit.

Trots op je!
GJ heeft wat betere ideetjes als ik, maar ben dan ook supplementair niet zo goed onderlegd ;)

Trots op je!
GJ heeft wat betere ideetjes als ik, maar ben dan ook supplementair niet zo goed onderlegd ;)

Laat supps maar aan Gert Jan over ja. Leer ik ook van. Wat ik nu slik heeft namelijk o.a een oppeppende werking daar depressievelingen zo passief als de pest worden (liefst in bed liggen) en met dit gaat dat het niet worden. Als ik dus ies zou gebruiker om energie te krijgen gaat dat dus wel heul veul energie worden. Stuiter en wiebel nu al flink wat uren.

Heb inmiddels goede shake binnen en ccg wordt besteld. Eet wel wat (ook soep van gepureerde groentes))maar is veel te weinig nog.

Ik lees het nu en het komt niet leuk over, zo bedoel ik het niet hoor. Meer iets om over na te denken....ach we pm wel anders

Offforumtopicorewathever: Zegt ook iets over jezelf he???!!!!
Jou latje leg je volgens mij best wel hoog;)
:o:o:o:o:o Beetje wel ja. Maar zie graag alles en iedereen gelukkig en als ik daartoe kan bijdragen vind ik dat fijn.

En streef naar vooral ONTOPIC hoor.

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

Ik lees het nu en het komt niet leuk over, zo bedoel ik het niet hoor. Meer iets om over na te denken....ach we pm wel anders

Geeft niet. kan het van "bekende" hebben. Had het niet rot opgevat.

Oh gelukkig!

Terug
Naar boven