AndroidHealthClinic

advies welkom

GJ heeft wat betere ideetjes als ik, maar ben dan ook supplementair niet zo goed onderlegd ;)

Ik ook niet zo hoor, maar deze kende ik toevallig:)
Ga ook niets adviseren wat ik niet ken of zelf geprobeerd hebt lieve Dwarf.

Da's weer handig Gertje. Medicijnen astma doet namelijk ook wat met die spiegel. Dan kom ik dus uit op die green tea tabs, visoliecaps, multivit en wellicht dit. Goh, nog even en ik ga als een echte sporter hoop slikken voor een nog beter lichaam.

Je moet ook niet teveel slikken he, maar de dingen die je noemt zijn wel goed.
Groene thee caps zitten vol antioxidanten en die zijn goed voor je weerstand, als je ze neemt voor je gaat sporten verbrand je ook net ietsje pietsje meer, zeker in combinatie met cafeine maar dat laatste zou ik in jouw geval niet doen nu.

Ik ook niet zo hoor, maar deze kende ik toevallig:)
Ga ook niets adviseren wat ik niet ken of zelf geprobeerd hebt lieve Dwarf.

Je moet ook niet teveel slikken he, maar de dingen die je noemt zijn wel goed.
Groene thee caps zitten vol antioxidanten en die zijn goed voor je weerstand, als je ze neemt voor je gaat sporten verbrand je ook net ietsje pietsje meer, zeker in combinatie met cafeine maar dat laatste zou ik in jouw geval niet doen nu.
Uiteraard - maar dan nog ben je wat beter onderlegd dan ik ;)
(ik test niet heel veel)
Die 'Super Cortisol Support' - is dat nou een flinke anti-oxidant?

• Topic Starter Topic Starter
Wat leuk dat je een sportdate hebt met fannore.:D
Dat zal je vast en zeker ook goed doen.

Plan je de rest van de week ook met haar of plan je dan wat je alleen gaat doen?

Heb even link voor je opgezocht Dwaffie http://www.xxlnutrition.nl/super-cortisol-support/now-foods

Inmiddels contact met Fannore gehad:cool:. Dinsdag om 08:30 hebben de dames weer eindelijk een sportdate:lifter:. Wordt er gelijk gepland voor de rest van de week.
Die link gaf Gertjan ook ;)
Gaat me om de werking van het spul... of dat te vergelijken is met een anti-oxidant.

Wat gaaf dat jullie gaan trainen! Doe Fannore de groetjes (en al het andere positieve wat mogelijk is) van me. Jammer dat ik er niet bij kan zijn.

Ah, dus Fannore traint nog/weer?

@ peetjuh83 Ja tof hè? Heb toevallig gesmst om rest van de week eventueel daar waar zij ook kan (wil mij niet opdringen enzo) samen te gaan. Ben echt heel blij haar weer te zien want miste haar best.

Mijn muziek stramien (allemaal verschillende nummers van bands) op ipod in een album gezet zodat ik tussen sets door niet hoef te k*tkeveren om van bands te switchen. Hoop voor mijzelf dat het helpt alleen te durven gaan als Fannore niet gaat of kan.

@ Dwarf Doe haar zeker groeten van je. En ga ook alvast peilen hoe ze over sporten met Mcmetronome (en jou, wellicht Lilpriest en w.s geen Ace en Gertje:sad: ) over een maand denkt.

@ Flowergrrl Iedereen heeft soms momenten even gas terug te moeten doen maar ze traint dus wel weer.

Ace juist wel!
Vraag maar aan Fannore ;)

Als je wilt kun je ook altijd met mij mee trainen, ik ben er op ma,di,do vanaf zo ongeveer 17:45. En op vrijdag ben ik er ook maar dan wisselt de tijd tussen 15:00 en 17:45.
Ik weet dat het meestal niet strookt me je werk schema maar als je een keer mee wilt doen hoor ik het wel.

Als je wilt kun je ook altijd met mij mee trainen, ik ben er op ma,di,do vanaf zo ongeveer 17:45. En op vrijdag ben ik er ook maar dan wisselt de tijd tussen 15:00 en 17:45.
Ik weet dat het meestal niet strookt me je werk schema maar als je een keer mee wilt doen hoor ik het wel.

Wil heel graag volgende week benutten ritme op te pakken en goede gevoel na sporten toe te laten om zo de "angst" naar achtergrond te laten verdwijnen. Vrijdag wilde ik proberen roeiles te doen maar kom graag later die dag terug om samen te trainen. Qua volgorde ruk natuurlijk. Hmmm, nu ik het al zo typ over les slaan zenuwen en angst alweer toe.

Maar vrijdag samen trainen graag. Moet naar de film (mag dingen waarvan ik weet dat ik ze leuk vind niet ontlopen) maar gaat lukken. Post maar zodra e weet hoe laat je vrijdag gaat.

@ Dwarf Ik ga het dinsdag aan haar vragen. Maar zou heel gezellig zijn.

Wil heel graag volgende week benutten ritme op te pakken en goede gevoel na sporten toe te laten om zo de "angst" naar achtergrond te laten verdwijnen. Vrijdag wilde ik proberen roeiles te doen maar kom graag later die dag terug om samen te trainen. Qua volgorde ruk natuurlijk. Hmmm, nu ik het al zo typ over les slaan zenuwen en angst alweer toe.

Maar vrijdag samen trainen graag. Moet naar de film (mag dingen waarvan ik weet dat ik ze leuk vind niet ontlopen) maar gaat lukken. Post maar zodra e weet hoe laat je vrijdag gaat.

Ik zal morgen even in mijn agenda kijken hoe laat ik er dan vrijdag precies ben hoor je van me.

Yes, weer een goede dag na opstaan nachtdienst (van 10 tot 14 maar kunnen slapen na afgelopen drukke nacht).
Vanavond vroeg naar bed (wat een straf;)) zodat ik morgen frips en fruity ben.

Eten lijkt langzaamaan ook goed te gaan. Eet wel alleen waar ik echt trek in heb (nope, geen zondigheden. Qua eten dan) en is nog lang niet de hoeveelheid als ik zou moeten eten qua kc maar het gaat gelukkig weer. Al ben ik nog altijd vlakker dan ons vlakke Nederland:o

4 uurtjes slapen erg kort ja maar vannacht beetje bijslapen dus.

morgen met Fannore trainen wordt vast ook leuk,wel balen dat ik er niet bij kan zijn...
en eten is ook belangrijk als dat eenmaal goed gaat helpt dat ook bij hoe je je voelt.

Veel plezier morgenvroeg!

Laatst bewerkt:
4 uurtjes slapen erg kort ja maar vannacht beetje bijslapen dus.

morgen met Fannore trainen wordt vast ook leuk,wel balen dat ik er niet bij kan zijn...
en eten is ook belangrijk als dat eenmaal goed gaat helpt dat ook bij hoe je je voelt.

Veel plezier morgenvroeg!

Tnx dame. Zie je gauw weer. Ga ik even bijkomen van posten in topic Dwarf.

bmw-k1000rs1.thumbnail.jpg

Gesport met Fannore:cool:.

Had een mooi schema welke ik graag ook gebruik.

Sq 5x5
BP 5x5
DL 5x5

Dit 3 tot 4x p/w en elke keer als je gaat met 2,5kg verhogen tot je op max zit. Als ik het goed zeg en anders wijzig ik het wel.

Dus vandaag;

Sq (diep) 5x5 OS
BP 5x5 OS + beide kanten 2,5kg
DL 5x5 OS + beide kanten 5,0 kg
Dumbbell Triceps Extention 3x7 16 kg
triceps4.jpg
Preacher curl EZ 3x9 20 kg (eigenlijk te licht maar volgende x zwaarder

Cardio zat er niet in daar de grote open ruimte mij aanvloog. Maar ben geweest.

Goed gedaan!
Jullie waren wel vroeg denk ik als je nu al terug bent?

Als je het log van Sanne leest (eerste pagina) daar staat een wat ruimere uitleg van volgens mij hetzelfde schema. 3x per week dit doen en elke keer verhogen ga je niet lang volhouden... gok ik zo.

Als je het log van Sanne leest (eerste pagina) daar staat een wat ruimere uitleg van volgens mij hetzelfde schema. 3x per week dit doen en elke keer verhogen ga je niet lang volhouden... gok ik zo.

Begreep ook van Fannore dat je uiteindelijk het maximale van kunnen bereikt. Vanaf dat moment blijf je hier hangen totdat je weer kan gaan verhogen. Maar zal het lezen.

Goed gedaan!
Jullie waren wel vroeg denk ik als je nu al terug bent?

Waren 08:50 in de weer en ies na 09:30 klaar. Voor mij was het even goed zo. Maar zodra het gevoel van weglopen weg is wordt het weer gewoon eenrst kracht en dan groepslessen.

Mooie tijd getraind hoor. Vooral jezelf niet pushen om EN kracht EN groepslessen te doen.
Veel relaxter als je jezelf dat niet oplegt ;)

Terug
Naar boven