Fitness Seller

advies welkom

als je 3 tot 4x per week sq dl en bp doet tot aan je max zal je max wel erg snel aankomen puur omdat je aan het overtrainen bent.

lijkt mij als je aan de max zit om dan af te bouwen naar 1 max 2x per week ? weet niks van deze trainings methode maar me gezonde verstand zegt wel dat je aan het overtrainen bent vooral als je buiten deze 3 nog andere oefeningen doet.

• Topic Starter Topic Starter
als je 3 tot 4x per week sq dl en bp doet tot aan je max zal je max wel erg snel aankomen puur omdat je aan het overtrainen bent.

lijkt mij als je aan de max zit om dan af te bouwen naar 1 max 2x per week ? weet niks van deze trainings methode maar me gezonde verstand zegt wel dat je aan het overtrainen bent vooral als je buiten deze 3 nog andere oefeningen doet.

Fannore kwam hier dan mee welke het weer van iemand van hier op het forum had ontvangen. En Dwarf had het over eerste pagina log van Sanne en herkende wel weer hetgeen Fannore mij had uitgelegd.

Wat jij zegt was het eerste wat ik mij dus afvroeg. Volgens mij met 3x pw kracht is de max binnen 2 weken al gehaald. Kende zelf deze methode overigens ook niet hoor.

Ook moet je netjes steeds echt een rustdag inbouwen. Kom je bij het waardeloze onregelmatige werk van mij en dan weet ik dat die vlieger niet helemaal op zal gaan.

Het idee dat je met 3 tot 4 grote groepen in relatief minder tijd dus sneller klaar bent is wel een fijn idee. Ook omdat ik dan steeds 2 andere oefeningen erbij kan pakken en afwisselen.

---------- Toegevoegd om 08:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:59 ----------

+1

Heb tot januari 2011 een lege agenda, dus roept u maar een datum!

Ik ga wat data plempen. Moet ik natuurlijk wel weten wanneer Mcmetronome kan. En Fannore. En uhmmmmm wie verder nog wil maar die meldt zich maar per pm hoor. En gaat de voorkeur naar ochtend uit of middag?

Ik ga wat data plempen. Moet ik natuurlijk wel weten wanneer Mcmetronome kan. En Fannore. En uhmmmmm wie verder nog wil maar die meldt zich maar per pm hoor. En gaat de voorkeur naar ochtend uit of middag?

Als we 's avonds gaan trainen, gaan we dan ook romantisch dineren met z'n allen? :)

Als we 's avonds gaan trainen, gaan we dan ook romantisch dineren met z'n allen? :)

Ja, leuk. Bediening gek maken (de een wilt geen rood vlees, de ander juist wel, die geen carbs en een volgende 3 ons groente of juist geen pijnboompitten. kan het ook gestoomd i.p.v gebakken worden en.....:p)

Maar avond dus en plaats en tijd volgt dan nog vanzelf wel.

Donderdag 9 december kan ik. Werk dan tot 15u. Voor de rest kan ik niets zeggen qua werk:o.

Vanochtend maar een stuk gaan wandelen (lekker dwangmatig dezelfde route) met ipod deze keer op. Dat werkt beter.

Vanavond The Baseballs. Rockabilly outfit laat ik nu maar even voor wat het is. Moet een mens zich toch wat prettiger voelen. Zolang ik vooraan op hetzelfde plekje sta als met andere (maar dan metal) concerten, geen drinken hoef te halen en ogen op podium kan richten moet het lukken. En anders ga ik weer naar huis. Wil persé gaan omdat ik weet dat ik dit leuk vind en er al maanden naar heb uitgekeken.

Volbeat volgende week vind ik enger daar ik nog nooit in Heineken M.H ben geweest.

---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

:eyebrow:
QUOTE]

Zal voor jou een stil tafeltje apart dan regelen zodat je met Ace kan zwijmelen:p

Kan Ace niet aan ;)

Tof dat je wel gaat, al zou ik persoonlijk alleen voor Volbeat gaan (GAAF!!!).

Concert was erg leuk (jammer als je het niet meer kan voelen en met wetenschap moet doen). Was na een uur wel zat ook al stond ik helemaal vooraan en dus niets van drukte meekreeg. Met toegift gauw weggegaan om te voorkomen dat het echt minder zou gaan.

Vandaag willen sporten maar gisteren resulteerde in hondsmoeheid en eetlust van een muis vandaag helaas. Veel geslapen ook al is het beter gewoon dagritme aan te houden maar weet nu al dat ik vanavond weer vroeg lig te slapen.

Morgen rond 15u kracht met Active en hopelijk ook Fannore.

In de ochtend fiets voor dochters verjaardag zaterdag alvast kopen (is helaas dit weekeinde bij haar vader) zodat ik deze zondag kan geven.

Heb nachtdienst dus alle aktiviteiten even goed verdelen zodat ik kan voorslapen.

Ben geweest. Helaas geen fannore. Wel Active gezien welke goede armen en benen aan het krijgen is.

Daar een of andere kwibus het squatrek zeg maar ruim 20 minuten bezet hield maar van een benchpress de OS gejat voor DL. Toen maar wat andere dingen gedaan om uiteindelijk gewoon normaal verder even te kunnen.

DL 5 x 5reps OS + beide kanten 7,5 kg

Dumbbell Triceps Extention 3x7 16 kg

Legpress 5 x 17reps 90kg

Sq (heel diep) 5 x 5 reps OS + beide zijde 2.5 kg

BP 5 x 5reps OS + beide kanten 2,5kg (ging matig pak hem w.s te smal)

Preacher curl EZ 3x9 20 kg

Kan altijd beter maar voor hoe ik mij voel (niet meer angstig maar wel weer knetter somber en slaap vreselijk veel en eten gaat nauwelijks) toch heel wat. Leggpress meer herhalingen met weinig gewicht gedaan om wat meer kracht in benen terug te krijgen en om te voorkomen dat ik gelijk helemaal leeg raak.

Zondag weer kracht en volgende week ook proberen lessen op te pakken maar dat zie ik wel.

karmen je moet die regelmaat weer oppikken dan gaat het weer veel makkelijker om te gaan.

komt goed sterkte !!!

karmen je moet die regelmaat weer oppikken dan gaat het weer veel makkelijker om te gaan.

komt goed sterkte !!!

Zal ik doen, echt. Maar dat van groepslessen weet wat het moeilijk maakt. ben dus wel al blij dat ik i.i.g steeds een klein uurtje kracht kan opbrengen.

Die uurtjes kracht zijn goed! :thumbs:
Ik ben eigenlijk al lang blij dant je jezelf niet voorbij stevent en véél te veel doet (of wilt doen), dat er even niet gigantisch veel agressie uit hoeft ofzo.
Binnenkort een keertje samen trainen hoor! Dan maar niet met een hele groep... is lastig organiseren en nogal ver rijden voor je (gok ik).

Afgelopen weekeinde niets gedaan.

Planning deze week;

Maandag trainen met Peetjuh83
Dinsdag trainen en pogen een les daarna te volgen
Woensdag trainen en wederom een les (en naar Volbeat. Beetje spannend:o)
Donderdagavond of na werk een uurtje trainen.

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:26 ----------

Die uurtjes kracht zijn goed! :thumbs:
Ik ben eigenlijk al lang blij dant je jezelf niet voorbij stevent en véél te veel doet (of wilt doen), dat er even niet gigantisch veel agressie uit hoeft ofzo.
Binnenkort een keertje samen trainen hoor! Dan maar niet met een hele groep... is lastig organiseren en nogal ver rijden voor je (gok ik).

Heb ook geen keuze want lichaam werkt ook niet mee (en geest ook niet:o). Afreageren is ook geen sprake van. Gewoon maar eerst richten op de kracht en de rest komt wel. Wel enorm last momenteel van gejaagd gevoel.

Vanochtend om 06u traktaties kind zitten maken (lees het was niet naar mijn zin en moest beter)

Samen sporten is altijd fijn.

Benchpress OS
5 x 5 5kg beide zijde

Legpress
5 x 5 90kg

Seated triceps dumbbell extention
5x 5 14kg

Squat
5 x 5 OS 7,25 beide zijde

DL
5 x 5 OS 10kg beide zijde

Volgende keer netjes bij gaan houden in een boekje tijden de training want gewichten slaan kant noch wal i.v.m vorige training. Zou de per keer 2.5kg verhogen want niet is gebeurd.

Aangenaam gesport met Peetjuh83. Op de terugweg (waren lopend gegaan) nog Fannore gezien.

Wat gezellig samen met Peetjuh83!
Om 06:00u al aan het werk met de traktaties joh, lief moedertje ben je toch he :thumb:
Nog gefeliciteerd trouwens:o

Wat gezellig samen met Peetjuh83!
Om 06:00u al aan het werk met de traktaties joh, lief moedertje ben je toch he :thumb:
Nog gefeliciteerd trouwens:o

Was zeker leuk samen met haar. Is ook al zo'n schatje.

Yup, 0m 06u een tafel vol dropveters, spekkies, madarijnen en parapluutjes om er een geheel van te maken:eek:. En niets van gesnoept (natuurlijk) maar wel meurende spek/dropveterhanden.

Tnx, 9 jaar en kan moeders bekant recht in de ogen aankijken:(

Was zeker leuk samen met haar. Is ook al zo'n schatje.

Yup, 0m 06u een tafel vol dropveters, spekkies, madarijnen en parapluutjes om er een geheel van te maken:eek:. En niets van gesnoept (natuurlijk) maar wel meurende spek/dropveterhanden.

Tnx, 9 jaar en kan moeders bekant recht in de ogen aankijken:(

:o Het was ook leuk om met jou te trainen en jij bent zelf ook een schatje!

Trainse de rest van de week en heel veel plezier bij het concert. (volgens mij ben ik dit vergeten te zeggen toen ik weg ging)

Mooie tijd getraind hoor. Vooral jezelf niet pushen om EN kracht EN groepslessen te doen.
Veel relaxter als je jezelf dat niet oplegt ;)

+1
groepslessen heb je nergens voor nodig, je "overreet" ze ;). Doe ze hoogstens voor de lol als je het leuk vind. Nou ja en het kan misschien wat extra verbranding en conditionering brengen wat ook wel eens leuk kan zijn. Maar de trainingen die je nu doet zijn het allerbelangrijkste voor een goede basis dus zolang je die doet ben je goed bezig :thumbs:

veel plezier en succes nog deze week, :)

Dinsdag alleen les zumba shape gedaan.

Woensdag kracht.
Ben relatief kort beziggeweest (nog geen 3 kwartier) maar helemaal tot het naadje gegaan. Had even behoefte aan maar ook niet zo zwaar gepakt dat het weer agressief afreageren wordt:(.

SQ 5 x 7 OS + beide zijde 15kg

preachercurl beide 5 x 9 12 kg per arm

Legpress 5 x 7 120kg

abcrunch (ofzo) 5 x 7 7kg

legcurl 5 x 7 60kg

DL 5 x 7 45kg

Vanavond wilde ik gaan maar is verstandig van niet.
Morgenochtend voordat ik om 09:30 mag gaan werken sporten. Ga om 07u dus kracht doen.

Volgende week hoop ik kracht en les weer samen te doen. Gewoon omdat ik het leuk vind en elke verbrande calorie is meegenomen.

Voeding/eten gaat iets beter maar nog verre van goed. Vooral in na de middag nauwelijks meer trek. Sport toch altijd in de ochtend dus daar is kh inname wat hoger.

Heel erg een beetje. Vanochtend niet gegaan daar ik files voorzag gezien het tijdstip na sporten als ik de weg op moest gaan.

Op werk met clienten gesport. Na werk 10km gewandeld (vanaf mijn huis naar de stad en in de stad en via super met boodschappen weer naar huis in rugzak.

Volgende week kan ik de hele week (behalve dinsdag want dan is kleine vrij dus moet ze verplicht mee naar het strand. Weer of geen weer want is goed voor je) kracht en lessen.

Spijkerbroeken worden wijder om bovenbenen en onder ribben loopt het nu eens naar binnen i.p.v naar buiten. Ega mopperde dat hij meer spieren voelde (rest van zijn gebrom zal ik maar laten) maar ik was in stilte blij want had dat ook al her en der gezien. Nu nog geduldig wachten tot vermindering vet echt eens goed te zien is. Wat uiteraard zal duren.

Terug
Naar boven