- Waardering
- 14.157
+1
Heb tot januari 2011 een lege agenda, dus roept u maar een datum!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je 3 tot 4x per week sq dl en bp doet tot aan je max zal je max wel erg snel aankomen puur omdat je aan het overtrainen bent.
lijkt mij als je aan de max zit om dan af te bouwen naar 1 max 2x per week ? weet niks van deze trainings methode maar me gezonde verstand zegt wel dat je aan het overtrainen bent vooral als je buiten deze 3 nog andere oefeningen doet.
+1
Heb tot januari 2011 een lege agenda, dus roept u maar een datum!
Ik ga wat data plempen. Moet ik natuurlijk wel weten wanneer Mcmetronome kan. En Fannore. En uhmmmmm wie verder nog wil maar die meldt zich maar per pm hoor. En gaat de voorkeur naar ochtend uit of middag?

Als we 's avonds gaan trainen, gaan we dan ook romantisch dineren met z'n allen?![]()

Als we 's avonds gaan trainen, gaan we dan ook romantisch dineren met z'n allen?![]()
)
.
QUOTE]
Zal voor jou een stil tafeltje apart dan regelen zodat je met Ace kan zwijmelen![]()
karmen je moet die regelmaat weer oppikken dan gaat het weer veel makkelijker om te gaan.
komt goed sterkte !!!
)Die uurtjes kracht zijn goed!
Ik ben eigenlijk al lang blij dant je jezelf niet voorbij stevent en véél te veel doet (of wilt doen), dat er even niet gigantisch veel agressie uit hoeft ofzo.
Binnenkort een keertje samen trainen hoor! Dan maar niet met een hele groep... is lastig organiseren en nogal ver rijden voor je (gok ik).
). Afreageren is ook geen sprake van. Gewoon maar eerst richten op de kracht en de rest komt wel. Wel enorm last momenteel van gejaagd gevoel.Wat gezellig samen met Peetjuh83!
Om 06:00u al aan het werk met de traktaties joh, lief moedertje ben je toch he
Nog gefeliciteerd trouwens![]()
. En niets van gesnoept (natuurlijk) maar wel meurende spek/dropveterhanden.
Was zeker leuk samen met haar. Is ook al zo'n schatje.
Yup, 0m 06u een tafel vol dropveters, spekkies, madarijnen en parapluutjes om er een geheel van te maken. En niets van gesnoept (natuurlijk) maar wel meurende spek/dropveterhanden.
Tnx, 9 jaar en kan moeders bekant recht in de ogen aankijken![]()
Het was ook leuk om met jou te trainen en jij bent zelf ook een schatje!Mooie tijd getraind hoor. Vooral jezelf niet pushen om EN kracht EN groepslessen te doen.
Veel relaxter als je jezelf dat niet oplegt![]()
. Doe ze hoogstens voor de lol als je het leuk vind. Nou ja en het kan misschien wat extra verbranding en conditionering brengen wat ook wel eens leuk kan zijn. Maar de trainingen die je nu doet zijn het allerbelangrijkste voor een goede basis dus zolang je die doet ben je goed bezig 
.