Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je taille slanker wordt dan is je vetvermindering al te zien hoor! Goed zo!Spijkerbroeken worden wijder om bovenbenen en onder ribben loopt het nu eens naar binnen i.p.v naar buiten. Ega mopperde dat hij meer spieren voelde (rest van zijn gebrom zal ik maar laten) maar ik was in stilte blij want had dat ook al her en der gezien. Nu nog geduldig wachten tot vermindering vet echt eens goed te zien is. Wat uiteraard zal duren.

+1!Ik denk dat je die ega eens een keeren dan heeft 'ie nog mazzel dat ik geen smiley kon vinden met een deur en een schoen.

) maar kleding is voor mij wel het beste bewijs dat er wel degelijk geslonken wordt als de ogen het niet willen zien.Ik ben ook niet zo'n type (haha wist jij ook al) maar ik herken precies wat je bedoeld.Kleding is echt een perfect doel elke keer. Ben absoluut geen shoptype (wat jij ook al wist) maar kleding is voor mij wel het beste bewijs dat er wel degelijk geslonken wordt als de ogen het niet willen zien.
Lekker weekje vrij gehad? morgen weer gewoon werken jij. Zal kijken of ik Fannore mee naar jouw gym kan krijgen maar je hoort mij wel.

Als je kijkt naar mijn foto's dan weet ik zeker dat jij hetzelfde kunt bereiken!
QUOTE]
Vind ook jouw progressie (net als andere dames) erg leuk te zien. Geeft een fijn gevoel namelijk om te zien dat ook al kost het geduld en lange adem lichaam zo kan veranderen.
Huidig gewicht weet hij hoor (mag niet liegen dus doe dt ook niet). Heb nog 10 te gaan voor die 65. Ik ga zeker niet meer op gewicht focussen. Weegschaal weggegooid namelijk sinds 2 weken. Snoepen doe ik toch niet en heel af en toe zondigen maar verder nog altijd bezig om weer normaal te kunnen eten.
Vreemd dat je vriend die hele slanke dame zonder spieren mooi vindt, de meeste mannen hebben liever een te mollige meid die ze echt kunnen vastpakken dan een te magere.
Spieren vinden ze ook maar eng.
Nope, die van mij houdt van kleine fijne meisjes. Ik ben klein en het fijne zit nog verstopt. En zijn definitie van fijn vind ik niet mooi. Hahaha, toevallig zei hij gisteren dat je aan mijn kuiten nog kan zien dat ik lang op spitzen heb gedanst. En kuiten te gespierd, duh. Maar ik vind zelf een getraind of dat goed wordt onderhouden door sport lijf ook mooier hoor om te zien. Man of vrouw.
Kind ziek dus vandaag geen sport. Morgenochtend blijft ega even wat langer zodat ik morgenochtend kan trainen en een les kan gaan doen. Kom ik deze week toch nog aan de 4 dagen dus 8 uur sporten gelukkig. Knap er geestelijk namelijk erg van op.
Gaat zo te merken al een stuk beter met je! Rusttig aan... je bent weer goed op weg zo...
Probeer morgen ook een beetje plezier te hebben![]()
Hee mevrouwtje, mooi dat het weer wat beter gaat!!
Misselijkheid kwam misschien doordat je niet genoeg gegeten had en/of diep gegaan was bij de training...

Was ook na shake iname rond 10:30 in slaap gevallen tot 13:30. Werd al beroerd wakker dus bij jamin dextro genomen. Zegt i.d.d genoeg. Was ook zonder lunch gelijk weggegaan (k#t nu ga je mij vol met mac gooien vrees ik).
Vanochtend bbbb-les alleen gedaan.
Donderdag bodypumpen en dan op ziekenbezoek bij forumlid en naar strand wandelen.
Vrijdag kracht en roeiles en xcoles. Dan slapen wegens nachtdienten.
Goh, 34 jaar en pas 176 ondergoed. Hema zegt dat dit maat M is. Rare gewaarwoording afvallen.
vind je dat tegenvallen dat je een maat m heb ? of had je groter verwacht ? of juist kleiner ?