AndroidHealthClinic

advies welkom

• Topic Starter Topic Starter
ik kan moeilijk maten schatten bij een vrouw maar ik zou indd schatten maatje M/L maar ja maten zeggen nog altijd weinig de spiegel is nog altijd het best he !!

Klopt ook hoor. En dat wat ik zie is eindelijk progressie qua afvallen want met spiermassa zit het wel snor. Hoop echt volgend jaar zomer dat vet zo is verminderd dat spieren mooier te zien zijn.

Gaat je lukken!
:thumbs:

Voor het eerst Dwarf durf ik er een beetje (heel klein beetje) vertrouwen in te hebben. Gaan we showtje op de boulevard weggeven :-)

hehe dan doe ik mee want ik heb stiekem wedstrijd plannen, maar eerst even kijken hoe het gaat

hehe dan doe ik mee want ik heb stiekem wedstrijd plannen, maar eerst even kijken hoe het gaat

Jij mag best meedoen hoor moet je wel even badkleding aanpassen jij. Ik had namelijk in gedachten om in bikini (heb enorm gave met stud en militaire/leger print) over boulevard te lopen zonder handdoek omdat er niets meer te verbergen valt.
Met jou erbij als man in bikini trek jij alle aandacht weg.

Ik ga gauw lopen naar sportschool.

8:40 lopend naar sportschool en uurtje gepump. Overmoedige karmen dacht wel even 30kg voor squats even te kunnen tillen (grootste spiergroep tijdens les dus zwaar pakken) zonder squatrek is dat verdomde lastig tillen. Quasi nonchelant de tandjes getild. Na les direct dextro. Via winkel (flexmagazine en muscle en fitness kopen) gewandeld. Toch ruim 2u beweging gehad. Nu naar strand.

8:40 lopend naar sportschool en uurtje gepump. Overmoedige karmen dacht wel even 30kg voor squats even te kunnen tillen (grootste spiergroep tijdens les dus zwaar pakken) zonder squatrek is dat verdomde lastig tillen. Quasi nonchelant de tandjes getild. Na les direct dextro. Via winkel (flexmagazine en muscle en fitness kopen) gewandeld. Toch ruim 2u beweging gehad. Nu naar strand.

U serious? ???

Was serieus ja maar redde het qua tijd niet. Dus in de stad verantwoorde tonijnsalade (zonder dressing) gegeten. Zo lopend boodschappen doen en was ophangen. Zo wel voldoende beweging wel vandaag.

Morgen dus kracht en roeiles. Ga naar bios dus xco red ik niet. Met 4 nachtdiensten in verschiet wel zo wijs na de film even slapen.

Pak je wel een beetje rust zo af en toe G.I. Jane?

Ja, doe ik echt ook hoor. Maar dat van ziekenbezoek en iemand even mee nemen na sporten moest echt. Net als stofzuigen en huiswerk helpen. Was hangt nog niet maar lig nu (even) languit jeugdjournaal te kijken.

Huisarts gesproken. Evaluatie medicijnen en gelijk aangegeven dat ik nog altijd kamp met moeheid (lig 21u al diep te slapen tot 06:45) en in de avond niet of nauwelijks warm eet wegens geen trek dus brood maar eet.
Ook dat stuk energie en effect dextro aangekaart. Dat ik dit al veel vaker heb en niet van laatste tijd is. Gaat uitzoeken of cortico's, insulineafgifte of hormonen wellicht niet naar behoren werken. Door sporten gaat het geestelijk namelijk echt beter.

Beloof dat ik na bios morgen zal voor slapen. Pak echt en eerlijk mijn rust want heb ook weinig keus. En doe echt niet meer dan gemiddeld mens.

Shit, voel Gertje al in mijn nek hijgen als het om bijvoeden gaat en Mac Donaldss

Gnuift.. ze leven wel met je mee hier!

Gnuift.. ze leven wel met je mee hier!

Ze kennen mij langer dan vandaag;). En doet iedereen toch? Hmmm, w.s ben ik nu naief. Maar is altijd fijn en super plek als je doelen hebt en ook graag wilt behalen zodat je bij elke meeting progressie ziet bij elkaar.

Ja maar ik zou ook wat minder lang sporten, als je gaat sporten. Volgens mij is het ook niet goed voor je energiepeil en spieren om 2 uur achter elkaar te sporten.:)

In bikini's over de boulevard lopen.. begreep ik dat goed?
Waar kan ik me opgeven? :)

Terug
Naar boven