MuscleMeat

advies welkom

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee of die prednisonkuren je insuline hh overhoop hebben gegooid, maar zou me niets verbazen, sowieso is het een aan cortisol verwante stof (corticosteroïd)

Ik red het met dextro op deze manier dus gaat lukken.

Prednison doet zeker wat met hh-huishouding ja. Je kan er suikerziekte door ontwikkelen o.a.

Ik wacht rustig af dus maar bedankt.

Ik red het met dextro op deze manier dus gaat lukken.

Prednison doet zeker wat met hh-huishouding ja. Je kan er suikerziekte door ontwikkelen o.a.

Ik wacht rustig af dus maar bedankt.

Als je geinteresseerd bent wat het precies met je hormoon huishouding doet:

Het gebruik van prednisolon kan de hormoonhuishouding in het lichaam verstoren. Dit kan onder andere leiden tot het volgende:
De eetlust neemt toe. Let vanaf het eerste moment op wat u eet en hoeveel u eet en houdt uw gewicht goed in de gaten.
Er kunnen menstruatiestoornissen ontstaan, de menstruatie kan onregelmatig worden of soms zelfs helemaal wegblijven. Ook de ziekte zelf of andere medicijnen kunnen hier invloed op hebben.
Bij vrouwen ontstaat vaak een toegenomen haargroei op het gelaat, de borsten, de buik en de armen en benen.
De vruchtbaarheid kan verminderd zijn, met name bij mannen. Ook de zin in coïtus kan (sterk) afnemen.
Prednisolon kan grote invloed hebben op de suikerstofwisseling doordat dit het belangrijkste hormoon voor de regeling van het suiker in het lichaam, insuline, tegenwerkt.

Ik wil na mijn vakantie lezen dat het gruwelijk goed gaat! ;)
...tijdens vakantie lees ik alleen mijn eigen log (sorry), daar mag je ook alles wat je kwijt wilt achter laten hoor! (PM's heb ik vrijwel geen ruimte meer voor in inbox)

Ik wil na mijn vakantie lezen dat het gruwelijk goed gaat! ;)
...tijdens vakantie lees ik alleen mijn eigen log (sorry), daar mag je ook alles wat je kwijt wilt achter laten hoor! (PM's heb ik vrijwel geen ruimte meer voor in inbox)

Nou dan als reactie op bovenstaande een wat teleurstellende mededeling. Het ging namelijk best lekker met sporten. Zat stijgende lijn in psyche en weer in voor forumlol. Ga er nu niet uitvoerig opin maar ik haat liegen en bedriegen dus reken maar uit.

Eten weer helemaal drama (ontbijten staat garant voor kotsen) lunch van sla met gebakken kip en wat rauwkost gaat wel goed en avondeten minimaal. Ga donderdag proberen in de middag les te doen zodat ik in de ochtend kan uitslapen daar ik nauwelijks slaap van het piekeren en huilen.

Vrijdag roeiles en eerst kracht.

Ga heel hard mijn best doen.

En ga graag ook met andere sporten

Nou dan als reactie op bovenstaande een wat teleurstellende mededeling. Het ging namelijk best lekker met sporten. Zat stijgende lijn in psyche en weer in voor forumlol. Ga er nu niet uitvoerig opin maar ik haat liegen en bedriegen dus reken maar uit.

Eten weer helemaal drama (ontbijten staat garant voor kotsen) lunch van sla met gebakken kip en wat rauwkost gaat wel goed en avondeten minimaal. Ga donderdag proberen in de middag les te doen zodat ik in de ochtend kan uitslapen daar ik nauwelijks slaap van het piekeren en huilen.

Vrijdag roeiles en eerst kracht.

Ga heel hard mijn best doen.

En ga graag ook met andere sporten

:(...ik maak een PB:kiss:

Morgen alleen roeiles. Meer gaat niet door gesodemieter. Zaak nu is proberen weer te eten want afgelopen week nauwelijks gedaan. Hooguit shake of wat soep. Sinds gisteren al wat meer. Alleen maar geslapen en zelfs sinds gisteren 20u geslapen. Vanavond met hangen en wurgen gegeten. Voor slapen shake. Morgenochtend met ontwaken direct shake en uur voor sporten mouth eten.

Volgende week maandag alleen wederom roeien. Daarna kracht en les weer combineren. Heb vanaf nu genoeg tijd voeding zo op te bouwen dat sporten beter moet kunnen.

Goed eten is belangrijk. :mad:

Doe het nou gewoon.. :(

Makkelijker gezegd dan gedaan: vloeibaar eten en eiwitrijk junkfood is je vriend(in) in zulke tijden!

Goed eten is belangrijk. :mad:

Doe het nou gewoon.. :(

Weet ik lieve Ace. Zucht, zal er niet omheen draaien dan. En nee is niet mijn schuld en hij weet niet waarom. Vindt haar zelfs lelijk en dom en nog dikker dan ik. Ben zijn droomvrouw en waren en hij gebruikt geen drugs of drank. Vriend is vreemdgegaan. En was geen kusje. Is in sepetember gebeurd en kwam er afgelopen zaterdag achter. Je snapt dat ik beetje in puin lig qua vertrouwen etc.

Vanochtend afgereageerd qua kracht. Helemaal leeg gesport. Maandag weer netjes met gewichten stoeien.

Deadlift 1 x 5. 50kg (exl OS)
Preachercurl 1 x 5 26kg
Legcurl 1 x 5 80kg
Chestpress 1 x 5 20kg (excl OS)
Legpress 1 x 5 180kg

Genoeg afgereageerd. Had alleen shake op. Rest ging gewoon niet.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: kaza
He verdomme, dat kon je er nog wel bij gebruiken. :mad:
Klinkt makkelijker gezegd als gedaan, maar laat jezelf ajb niet het slachtoffer worden van zijn fouten, je was net weer een beetje op weg en hebt er hard genoeg je best voor gedaan.

Sporten kan wel degelijk helpen als je flink in de knoop zit, even nergens aan denken en inderdaad afreageren. Succes ermee!

Focus je lekker op jezelf, en jezelf idd geen slachtoffer rol aanmeten, hoe sterker jij bent hoe meer hij voelt dat hij de fout in is gegaan!

Damn, dat heb jij niet verdient. Focus je goed op de dingen die er echt toe doen, en hou je taai. :thumbs:

Niet roofbouw op je lichaam plegen mevrouwtje!
Snap wel dat je even afgereageerd hebt maar je moet ook eten...
Wel even 5x180kg legpress hehe, woede maakt sterk mevrouwtje :thumb:

Tnx! Heb er vanavond definitief punt achter gezet. Verzwijgen 3 maanden geleden iemand 1x te hebben gedoet is ruk maar ontdekken dat hij nog meer leugens had maar 4 jaar relatie niets waard. Ga maandag sporten maar wordt afreageren. Na nachtdiensten donderdag weer les en kracht combineren.

Ben nog geen 65kg maar gaat op deze manier vlot al kost het ook wat spieren helaas.

K*t man, verder valt er weinig te zeggen denk ik.
Sterkte iig!

Jammer dit te moeten lezen...althans, begrijp ik dat je het uit hebt gemaakt?
Een relatie moet idd op vertrouwen zijn gebaseerd ... sterkte, meid!

Klote... Heel veel sterkte.

Karmen, ik wens je heel veel sterkte toe. Hoewel ik denk dat je de enige juiste beslissing hebt genomen.
(Iyanla Vanzant on the oprah show: When a man shows you his true face, believe him. The first time.)

Ik vind je overigens een kanjer om met nachtdiensten en alle gezondheids-challenges toch zoveel te trainen :thumb:

Ja, ga je maar afreageren in de sportschool, dat is de beste manier!
Goed van je dat je er snel een punt achter hebt kunnen zetten en je niet aan het lijntje liet houden ofzo. Maar blijft balen natuurlijk. Sterkte ermee, meer kan ik er helaas ook niet van maken.

Terug
Naar boven