XXL Nutrition

advies welkom

:hamer: ja hoor, gheghe, kom maar op stoeien met Sue:devil:

A dirty mind is a joy forever. :p

p.s ik ken pilates en ik ken yoga maar wtf is plyo en kom je dan ook in allemaal vreemde standjes te staan/ liggen?

Is idd zoals eerder gezegd een afkorting van plyometrics. Ik doe wel eens een uurtje plyo van P90x (kun je wel ergens downloaden) na de eerste keer kon ik 4 dagen bijna niet lopen van de spierpijn. Het bestaat vooral uit explosieve springbeweging in alle mogelijke varianten...wel heel erg leuk en vooral ook intensief om te doen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.026
:cheer:
A dirty mind is a joy forever. :p
:cheer:

Hahaha, jaloers? Misschien mag jij in mijn plaats wel die plyodinges volgen. Of doe je met Ace samen alsof jullie meisjes zijn:p

:hamer: ja hoor, gheghe, kom maar op stoeien met Sue:devil:

Mooi zo. Ga ik je pm-en een aantal data. Doe dat ook naar Dwarf enzo. Kleine is deel kerstvakantie toch naar haar vader dus ben wel een week flexible rondom mijn werk.
Misschien zie ik dan toch nog Ace en GJ.

Sporten ochtend naar de middag voordat ik ga werken en nadat ik boerenkoolmeuk heb gemaakt. Gisteren door een bemiddelingsbureau gebeld dat er een psv-bureau mij op het oog had. Ik weet van niets maar wel dat ik een sollicitatiegesprek heb vandaag. Zie dus wel hoe het loopt. Ik loop maar kruip beetje vandaag. f*cking spierpijn in benen en kont zeg.
Planning qua kracht even zelfde riedeltje te doen. Boek meeste resultaat daarmee lijkt.

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------

Is idd zoals eerder gezegd een afkorting van plyometrics. Ik doe wel eens een uurtje plyo van P90x (kun je wel ergens downloaden) na de eerste keer kon ik 4 dagen bijna niet lopen van de spierpijn. Het bestaat vooral uit explosieve springbeweging in alle mogelijke varianten...wel heel erg leuk en vooral ook intensief om te doen!

Tnx. Zal wel wat weghebben van iron man training. Lag toen na 5 minuten zowat stuiptrekkend en schuimbekkend in een hoekje. En niet willen laten kennen dus kotsten na de les en beroerd naar bed. Ga het op youtube opzoeken en thuis eens proberen. Klinkt wel leuk namelijk en doe thuis ook weleens wat.

Laatst bewerkt:
Wat is je vraag eigenlijk . Lijkt meer op een kippenhok aan al die pagina's te zien:);)

de vraag is natuurlijk hoe kan ik het beste trainen in het kippenhok.

lol@feestgebeuren+nummers, spijtig dat je het niet verdroeg :rolleyes: ik heb 2 stukjes chocoladeletter op en nergens last van.
Kan ik ook niet weer eens meedoen als jullie gaan trainen/ Of heb je iets tegen op mijn locatie?:p maar aangezien het me toch niet lukt om bij mijn amygdala weg te komen, ben ik toch niet zo heel ver bij jullie vandaan;)

Ik heb ook wel eens een hele plyo les gedaan! Zelfs ik houd dat redelijk vol, alleen achterwaarts kikkerspringen was de killer. Het meeste was minder moeilijk dan ik me het buikspierkwartier herinner:o maar dat zegt vrij weinig iedereen moet het zelf ervaren om te weten hoe het is...

Hahaha, jaloers? Misschien mag jij in mijn plaats wel die plyodinges volgen. Of doe je met Ace samen alsof jullie meisjes zijn:p

Hoe geloofwaardig komen twee ''vrouwen'' van 1.9m en 100kg+ over? :lol:

Verders heb ik geen verstand van plyo en dergelijke, dus kan er geen zinnigere post van maken. :o

pm me dan als je kan :p

Hoe gaat het met Karmen? Rustig hier...

• #1.035
Even wat tijd voor mijzelf genomen naast werk en thuis. Ga volgend weekeinde weekeinde in hotel in upje zitten om wat rust in te lassen. Ben wel druk maar heb hfd hard nodig om niet in 7 sloten tegelijk te lopen omdat alles natuurlijk goed zoniet perfect moet worden gedaan.

Ga hele week elke dag trainen. Eerst kracht en dan lessen. Niet prestatiegericht maar gewoon waar lijf om vraagt.

:thumbs: voor het nemen van je rust!
Laat die perfectie maar even zitten, goed is ook goed hoor...
:kiss:

de vraag is natuurlijk hoe kan ik het beste trainen in het kippenhok.

lol@feestgebeuren+nummers, spijtig dat je het niet verdroeg :rolleyes: ik heb 2 stukjes chocoladeletter op en nergens last van.
Kan ik ook niet weer eens meedoen als jullie gaan trainen/ Of heb je iets tegen op mijn locatie?:p maar aangezien het me toch niet lukt om bij mijn amygdala weg te komen, ben ik toch niet zo heel ver bij jullie vandaan;)

Ik heb ook wel eens een hele plyo les gedaan! Zelfs ik houd dat redelijk vol, alleen achterwaarts kikkerspringen was de killer. Het meeste was minder moeilijk dan ik me het buikspierkwartier herinner:o maar dat zegt vrij weinig iedereen moet het zelf ervaren om te weten hoe het is...

Kikkersprongen zijn sowieso akelig, buikspierkwartier is ook rampzalig. Ja, dan voel je lullig als je op je 22e het halverwege opgeeft..:o

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

Ah, ook een bodypump fan. Toch wel even wennen al die herhalingen, had me flink vergist met het aantal kilo's.

Lekker uitrusten en genieten in je hotel hoor, geen tijd om verdrietig te zijn maar geniet van je rust!
Lekker films kijken op mooie grote tv en lekker slapen.

• #1.039
Lekker gesport vanochtend, NOT! planning in de war dus werd kt en crosstrainer (boring) maar geeft niet.

Morgen gewoon weer als anders. Hotel wordt hem ook niet want heb een dienst aangeboden gekregen. Gelukkig ben ik flexibel.

Terug
Naar boven