Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

p.s ik ken pilates en ik ken yoga maar wtf is plyo en kom je dan ook in allemaal vreemde standjes te staan/ liggen?

Is idd zoals eerder gezegd een afkorting van plyometrics. Ik doe wel eens een uurtje plyo van P90x (kun je wel ergens downloaden) na de eerste keer kon ik 4 dagen bijna niet lopen van de spierpijn. Het bestaat vooral uit explosieve springbeweging in alle mogelijke varianten...wel heel erg leuk en vooral ook intensief om te doen!
ik heb 2 stukjes chocoladeletter op en nergens last van.
maar aangezien het me toch niet lukt om bij mijn amygdala weg te komen, ben ik toch niet zo heel ver bij jullie vandaan
maar dat zegt vrij weinig iedereen moet het zelf ervaren om te weten hoe het is...Hahaha, jaloers? Misschien mag jij in mijn plaats wel die plyodinges volgen. Of doe je met Ace samen alsof jullie meisjes zijn![]()

Hoe geloofwaardig komen twee ''vrouwen'' van 1.9m en 100kg+ over?![]()

de vraag is natuurlijk hoe kan ik het beste trainen in het kippenhok.
lol@feestgebeuren+nummers, spijtig dat je het niet verdroegik heb 2 stukjes chocoladeletter op en nergens last van.
Kan ik ook niet weer eens meedoen als jullie gaan trainen/ Of heb je iets tegen op mijn locatie?maar aangezien het me toch niet lukt om bij mijn amygdala weg te komen, ben ik toch niet zo heel ver bij jullie vandaan
Ik heb ook wel eens een hele plyo les gedaan! Zelfs ik houd dat redelijk vol, alleen achterwaarts kikkerspringen was de killer. Het meeste was minder moeilijk dan ik me het buikspierkwartier herinnermaar dat zegt vrij weinig iedereen moet het zelf ervaren om te weten hoe het is...