Gert Jan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Is inderdaad uit. Een keer liegen is al een keer te veel maar een tweede keer en dan 3 maanden glashard in mijn bek liegen maakt elk woord (droomvrouw, ideale vrouw etc) ongeloofwaardig als je ander gezeur meetelt. Buitendat is doppie leggen gewoon niet sjiek. Ben er wel klaar mee. Nu gewoon op kind, sporten en werk richten en huishouden.. is al druk zat en blijft dan lekker overzichtelijk. Volgend jaar mijn doel willen kunnen bereiken dus kan geen afleiding gebruiken of gezeik.
Die 1500kcal is zo slecht nog niet, dacht dat je daar ver onder zat nog.
Lekker slapen voor zo!
fok... lees dit nu pas!
heel veel sterkte meid, en laat vooral zien dat je sterker bent dan dit. achterlijke kerel.
focus nu vooral op jezelf en kind -mrest komt later wel(jaja, sporten en eten mag ook!)
. Denk dat mijn baas niet blij zal zijn als ik nu ga slapen. je hebt een druk leven als ik het zo hoor!Uhmmm, dat kan niet. Moet nog heel veel doen. Denk dat mijn baas niet blij zal zijn als ik nu ga slapen.
Ik beloof dat als ik klaar ben ga slapen nadat dochter naar school is gebracht met surpise waar ik nu nog wat watergolven en bloemen voor aan het knippen ben om het nog mooier te maken (op haar verzoek).
terwijl mijn leven echt niet drukker is dan de meeste mensen (kind,
sport
, werk, huishouden
). Is wel wat onregelmatig soms helaas.Jij mag niet mee hupsen, weet je toch?

en w.s onbewuste onrust van medicatie ofzo maar was 10:15 klaar van sporten en heb een uur gewandeld erna (via omweg naar huis met ipod op). Was dus pas 11:35 thuis.
.
. Houd mij zo vreselijk aanbevolen voor een volgende keer, het spijt mij!
waar zij kan. Ga ik met haar stoeien