XXL Nutrition

advies welkom

Is de sportschool nog heel?:(
:aai:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
ahhh, super lief te lezen zeg.:kiss:. Is inderdaad uit. Een keer liegen is al een keer te veel maar een tweede keer en dan 3 maanden glashard in mijn bek liegen maakt elk woord (droomvrouw, ideale vrouw etc) ongeloofwaardig als je ander gezeur meetelt. Buitendat is doppie leggen gewoon niet sjiek. Ben er wel klaar mee. Nu gewoon op kind, sporten en werk richten en huishouden.. is al druk zat en blijft dan lekker overzichtelijk. Volgend jaar mijn doel willen kunnen bereiken dus kan geen afleiding gebruiken of gezeik.

Lig nog best naar de klote maar goed. Wezen sporten vandaag. Alleen roeiles gedaan want heb 2 nachtdiensten en kan alleen onder schooltijd slapen. Afreageren mag ik van mijzelf maar wel op momenten dat het kan. dat kan dus niet als ik moet werken en onder schooltijd kan slapen.

Donderdag en vrijdag gewoon kracht en lessen. Dan wel het plan gevat om 2 dagen lekker stuk te sporten. vreselijk veel zin in om na hete douch dan wat te slapen i.v.m werk. vrijdag weer nacht in dus weekeinde gaat hem niet worden qua sport. Volgende week de hele week, althans, 4 dagen. Ook voeding weer aan het oppakken en juiste keuzes maken van iname en moment- inname van voeding. Blijf nog altijd rond de 1500kc hangen maar dat is altijd beter dan helemaal niet eten omdat ik echt niets binnenkreeg.

komt wel goed schatje

van de reclame,

Die 1500kcal is zo slecht nog niet, dacht dat je daar ver onder zat nog.
Lekker slapen voor zo!

• #1.006
Die 1500kcal is zo slecht nog niet, dacht dat je daar ver onder zat nog.
Lekker slapen voor zo!

Ja zat ik ook want ik moest niets aan eten denken en kotsen waar ik last van heb o.a bij depressie. Toen werd er gedreigd door jou en Ace en iets dat Macdonalds heet. Dus nu na weken helemaal niet of een beetje eten of wat shakes nu wel klaar. Beetje bij beetje qua eten aan het opbouwen en shakes vul ik alles aan om niet onder die 1500kc te komen. Over paar weken weer gewoon zorgen dat ik volgens schema's eet.

Eerst depressie waardoor er nauwelijks eten binnenkwam en nu ludduvudu. Is wel weer genoeg.

Morgenavond sportplannen. Ga dan wel afreageren.

fok... lees dit nu pas!
heel veel sterkte meid, en laat vooral zien dat je sterker bent dan dit. achterlijke kerel.
focus nu vooral op jezelf en kind -mrest komt later wel ;) (jaja, sporten en eten mag ook!)

• #1.008
fok... lees dit nu pas!
heel veel sterkte meid, en laat vooral zien dat je sterker bent dan dit. achterlijke kerel.
focus nu vooral op jezelf en kind -mrest komt later wel ;) (jaja, sporten en eten mag ook!)

Ga woensdagavond les pumpen doen dus komt helemaal goed.
Donderdag kracht en les wijvengehups (bbbb)
Vrijdag kracht en les roeien,

ga eens slapen karmen!!

• #1.010

Uhmmm, dat kan niet. Moet nog heel veel doen;). Denk dat mijn baas niet blij zal zijn als ik nu ga slapen.

Ik beloof dat als ik klaar ben ga slapen nadat dochter naar school is gebracht met surpise waar ik nu nog wat watergolven en bloemen voor aan het knippen ben om het nog mooier te maken (op haar verzoek).

Laatst bewerkt:
Uhmmm, dat kan niet. Moet nog heel veel doen;). Denk dat mijn baas niet blij zal zijn als ik nu ga slapen.

Ik beloof dat als ik klaar ben ga slapen nadat dochter naar school is gebracht met surpise waar ik nu nog wat watergolven en bloemen voor aan het knippen ben om het nog mooier te maken (op haar verzoek).
je hebt een druk leven als ik het zo hoor!

• #1.012
Toch respect dat je door blijft gaan met alles!

Lol @ locatie :roflol::p :lol:

• #1.014
Feestgebeuren 1 achter de rug. Nog 1 te gaan. Voordeel van geen relatie is dat feestgebeuren 3 geen verrassingsgebeuren verjaardag zal opleveren.

Duidelijk dat mijn lichaam geen "normaal" eten en sintlekkers kan verdragen. Hele avond boven pot gehangen. Nu dus maar gewoon blijven bij het niet eten van "apies" en zoetigheid.
Morgen t/m vrijdag sporten. Vandaag niet gegaan omdat nachtdiensten en ludduvuddu toch zijn weerslag hebben. Vanavond weer vroeg slapen en hopelijk morgen beetje uitgerust.

Hoop rest dbb leuke sint heeft gehad.

:roflol: locatie!
Je bent een sterke meid (letterlijk en figuurlijk), dus moet goedkomen!
Heb je een Karmaberichtje gestuurd, heb je tijd en zin?

Samen trainen en hupsen: lijkt me weer eens leuk! (en het beste is nog... MET Ace :heart:)

Hey Karmen, veel sterkte met de luvdd en de dep... trainen, bezig zijn, werken etc... nie jezelf voorbij lopen he!

• #1.019
Vandaag weer eens het vertrouwde riedeltje afgewerkt. Eerst bijna 3 kwartier kracht (squats, benchpress, goodmorgnings, preacher curl, legcurl).

Alles 4x5 reps en daarna 1 x 7 rep gedaan.

Les zumbashape en toen naar huis.

Beetje lopen dromen:o en w.s onbewuste onrust van medicatie ofzo maar was 10:15 klaar van sporten en heb een uur gewandeld erna (via omweg naar huis met ipod op). Was dus pas 11:35 thuis.

Morgen alles van hetzelfde en heb late dienst waar ik zat beweging ga krijgen dus kan mijn lol op morgen (en komende dagen)

@ dwarf; Jajaja, heb goed gelezen hoe jullie locaties waren dus als het klopt bevind ik mij op de juiste plekken voor, zij etc van jullie;).

Ja, pm gelezen net. uhmmm, karma dus. Heb die kleine en geen oppas dus ga het niet redden. :sad:. Houd mij zo vreselijk aanbevolen voor een volgende keer, het spijt mij!

Anders kijken met Sue:cool: waar zij kan. Ga ik met haar stoeien;)

p.s ik ken pilates en ik ken yoga maar wtf is plyo en kom je dan ook in allemaal vreemde standjes te staan/ liggen?

Laatst bewerkt:
Lekker wandelen buiten, is ook rustgevend.
Plyo is misschien een afkorting voor plyometrisch? Dat zijn heel explosieve bewegingen, veel gespring ;) Maar zou niet weten hoe een heel uur daarvan eruit moet zien.

Terug
Naar boven