AndroidHealthClinic

advies welkom

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
Paar dagen uiteindelijk weggeweest.

http://www.achelsekluis.org/pageNL/frame.html Ben absoluut niet gelovig (eerder Atheist) maarkennis van mijn oma verblijft hier dus ben paar dagen gevlucht zeg maar.

vanochtend uurtje op de crosstrainer gestaan. Geen kracht maar dat staan morgen op de planning. Met werk gisteravond genoeg gemat dus liep vanochtend wat krom van de spierpijn.

Ow enne [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga jij krachttrainen met kerst lieve Karmen?

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

Ga jij krachttrainen met kerst lieve Karmen?

Oh wacht, morgen is het nog geen kerst. :duh:

• #1.043
Eerste kerstdag is sportschool dicht. Tweede kerstdag open dus ga tweede kerstdag wel trainen.

• #1.044
Maandag ga ik weer van start. Heb laatste weken nog e.e.a voor mijn kiezen gehad (niet gepost omdat het mensen kan kwetsen)dus laatste week om bij te komen en heb mijn dochter dus geen sportmogelijkheden deze week.

Enne, allerbeste wensen en heel gezond en sportief nieuwjaar

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hang on there!
Wanneer gaan we weer eens samen trainen dan? Even hoop lol maken in de gym ;)
(heb je best verdiend)

• #1.046
Sorry, maar kwam deze tegen en kon het niet laten even te posten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:
Niet goed, geld kwijt... :P

De beste wensen Karmen.
Hopelijk is houdt het snel op met de problemen. Volgende week ga je weer trainen? Of deze week?
Als je weer eens samen wilt trainen kun je me ook altijd vragen;)

• #1.049
De beste wensen Karmen.
Hopelijk is houdt het snel op met de problemen. Volgende week ga je weer trainen? Of deze week?
Als je weer eens samen wilt trainen kun je me ook altijd vragen;)

Ahhh, jij ook beste wensen. Tjee, bedenk net dat ik nergens goede wensen heb gepost her en der bij leden:o.

Ik had nachtdienst dus begin morgen. Ga vanavond vroeg slapen en voor nu lijkt het dat ik elke dag kan sporten (werkaanbod is gruwelijk minimaal *lees niets*) deze week. Ga i.i.g elke dag waar ik kan om in ritme te komen en fijn gevoel te hervinden. Kan dan weer terug naar iets minder.

Anyway, knallen en beuken in het honk met cardio of les als toetje elke dag.

Karmen is terug!!! :)
Succes a.s. week, en hou je taai. Maak er een mooi jaar van!

• #1.051
Karmen is terug!!! :)
Succes a.s. week, en hou je taai. Maak er een mooi jaar van!

Hahaha, lekker ding. Gaat helemaal goedkomen. Ga toch niet op vakantie deze zomer dus hoop ergens als er wedstrijden zijn ergens te komen aanmoedigen. Iets wat alleen maar kan als je zelf er ook een beetje appetijtelijk uitziet.

Jij ook sporte. Ga ik lekker slapen.

Hahaha, lekker ding. Gaat helemaal goedkomen. Ga toch niet op vakantie deze zomer dus hoop ergens als er wedstrijden zijn ergens te komen aanmoedigen. Iets wat alleen maar kan als je zelf er ook een beetje appetijtelijk uitziet.

Jij ook sporte. Ga ik lekker slapen.
Wedstrijden zijn rond mei en rond oktober ;) (grof gegeneraliseerd..)
Als je zin hebt om wat te zien moet je zeker een gil geven - gaan we samen en zal ik Bob zijn :D

• #1.053
Wedstrijden zijn rond mei en rond oktober ;) (grof gegeneraliseerd..)
Als je zin hebt om wat te zien moet je zeker een gil geven - gaan we samen en zal ik Bob zijn :D
Als ik alles zo kan regelen (qua werk en oppas eventueel) ga ik graag gezellig kijken, leuk.

Vandaag

Squat
3 x 7 reps 30 kg incl o.s

afgewisseld met

Preachercurl
3 x 12 reps o.z stang 20kg

bankdrukken
3 x 7 reps 30kg incl o.s

afgewisseld met

legcurl
1 x 12 reps 60kg
1 x 12 reps 50 kg
1 x 12 reps 40 kg
1 x 12 reps 30 kg
(nog steeds wat last van linker knie dus kan en durf niet zwaar te pakken)

Uur zumbashape les

Voeding ook weer aangepakt dus lichaam moet weer "afkicken".

Morgen en donderdag hetzelfde qua kracht. Les morgen bbbb en donderdag pumpen.

Samen inspiratie opdoen bij wedstrijd - zeker doen!
Loopt daar van allerhande volk rond, dus je hoeft niet minimaal een bepaald fysiek te hebben hoor ;)

Nice, weer lekker trainen en voedsel weer op de rit! :thumbs:

Met een groepje kijken bij Sue in mei. :)

De beste wensen nog karmen, dat 2011 maar een beter jaar mag worden!

• #1.056
Met een groepje kijken bij Sue in mei. :)

De beste wensen nog karmen, dat 2011 maar een beter jaar mag worden!

tnx jij ook.

Als ik kan ben ik echt wel van de partij, helemaal leuk!

Nice, weer lekker trainen en voedsel weer op de rit! :thumbs:

Doet mijn best. Nu even doorbijten dus gaan waar ik kan elke dag. daarna weer gewoon 3 tot 4x per week.

Zowel gisteren als vandaag qua krachttraining hetzelfde gedaan. Is niet heel gevarieerd maar wil als eerste na alles weer gewoon op de goede weg zijn. D.w.z structureel kracht voordat ik een les volg.

Woensdag kracht + bbbb-les
Donderdag kracht + Bodypump (was weer een nieuwe versie met heel veel biceps:fire:) en flink gaan verzuren. (nog met clienten flinke wandeling van een uur door gouda mogen maken tijdens late dienst)

vrijdag kracht en dan een roeiles.

Morgen ga ik geen virtuele kwark strooien maar virtueel gebak. Dus wie wilt kom maar halen want ik trakteer gebak op het cybernet. Super gezond want zit niemand in de weg qua voeding. Word ummm * Karmen fluistert* 35.

Laatst bewerkt:
Fijn dat je weer terug bent Karmen. :thumbs:

• #1.058
Fijn dat je weer terug bent Karmen. :thumbs:
:aai:
En blijf terug hoor. Ga echt niet weg :kiss:. veel teveel zin om tekeer te gaan met sporten. Is toch rustig qua werken dus met beetje mazzel kan ik soms wel 7 dagen sporten. (om kritiek voor te zijn, ik zal rustig aan gaan doen en kan echt niet altijd 7 dagen sporten. Dat is de ene week 7 en de andere week 5 als er geen werk zich aan gaat bieden. Anders is het de ene week 3 dagen en de andere week 4 dagen sporten.)

Laatst bewerkt:
Ik heb morgen junkdag, dus kom maar op met dat virtueel gebak! :D
(houd toch al niet van slagroom, dus komt mooi uit!)

• #1.060
Ik heb morgen junkdag, dus kom maar op met dat virtueel gebak! :D
(houd toch al niet van slagroom, dus komt mooi uit!)

Och, cybernet heeft vast ook zonder. Ik ga morgen taarten posten als traktatie. Maar eerst sporten op niet cyberachtige wijze maar in levende lijve.

Terug
Naar boven