XXL Nutrition

advies welkom

Nog de beste wensen!
2011 gaat jou jaar worden. :)

First!

:D:meal::hedbang::banana::rocknana::cheer::woot::wave2::thumbs::hello::bow2::yes::heart::kiss:
Van harte gefeliciteerd Karmen!!!!!!!!!!
:nut::hello::wave2::clap::thumbs::bow::P:knipoog::bow2::yes::birthday::kerst::hb::hb::exactly::yarly::banana::rocknana::lifter::cheer::rocker::klink:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.063
Ahhh, dank je Ace!:aai:

Vanochtend kracht en roeiles. Volgende week weer wat meer variatie in de kt inbouwen. Ik voel al hele dag nattigheid want moet vanavond in Luxor (restaurant) melden.

Hier het gebak zoals ik had beloofd. Het is nu toch theetijd;)
CrumbsBakeshopCupcakes%20.jpg

Gefeliciteerd!! :hb:

Omg, die gebakjes zien er lekker uit.

gefeliciteerd!

Doe mij er maar 1 van die onderste gebakjes! :p

Ahhh, dank je Ace!:aai:

Vanochtend kracht en roeiles. Volgende week weer wat meer variatie in de kt inbouwen. Ik voel al hele dag nattigheid want moet vanavond in Luxor (restaurant) melden.

Hier het gebak zoals ik had beloofd. Het is nu toch theetijd;)
CrumbsBakeshopCupcakes%20.jpg

zo hey die middelste met chocola ziet er lekker uit !!!

gefeliciteerd !!!!!!

Ik vind die met fruit het lekkerst, dus nemen jullie die onderste maar. :D

(sorry voor offtopic gezwets)

Doe mij ze allemaal maar..:D

Gefeliciteerd met je verjaardag meid, dikke kus!!:kiss::klink:

Ik heb gisteren koekjes gehad, en niet online geweest... alsnog gefeliciteerd meid!

• #1.070
Vandaag

Hammercurl (dumbbell)

3 x 12 reps 8 kg per arm tegelijk omhoog

Standing dumbbell triceps curl

3 x 12 reps 18 kg

preacher curl

3 x 12 reps 22 kg ez- stang

Bankdrukken

3 x 7 reps 10kg beide zijde + os

Hierna 3 kwartier roeiles

Morgen zumbashape dus weet even niet waar ik qua kt goed aandoe. Na half uur dansen is het half uur oefeningen welke kunnen varieren van veel en zwaar benen tot veel en zwaar armen.
Zie dus maar wat ik doe.

En nog steeds sterk!
Laat morgen de kt lekker zitten - je doet al oefeningen na die hupsles...

• #1.072
Ook ik leer luisteren;). Vandaag alleen zumbashape gedaan.

Woensdag BBBB
Donderdag Bodypump
Vrijdag KT en dan roeien (heel misschien ook xco-les)

Weekeinde afhankelijk van planning beide dagen sporten

• #1.073
Gebeld voor een nachtdienst dus sport woensdag gaat niet door. Kan ook niet in de avond gaan daar ik maar 3 uurtjes kan slapen en dus 12u op schoolplein weer mag staan.

Donderdag en vrijdag blijven gewoon staan.

meid, je doet het fantastisch - je leert zelfs luisteren!
gaat eten ook goed?

• #1.075
Poging nummer 2 tot posten:mad:.

Laptop thuis is wat raar dus kan alleen vanaf werk posten:o.

Afgelopen donderdag dus bodypump gedaan.

Vrijdag een roeiles van bijna een uur. Met coolingdown was de les langer dan een uur. Heb tijdens de intervaltraing bijna 10km geroeid. Vond het nog wel o.k als je bedenkt dat er heel korte rustpauzes tussen nummer zijn en de gevarieerde roeibewegingen/ tempo

Diezelfde vrijdag in de middag krachttraing gedaan met vriendin van ee vriend die na zwangerschap wel weer naar haar sportschool wilde in Zoetermeer. Kracht na dat roeien voelde als vloeken in de kerk maar heb dat losgelaten.

Seated dumbbell triceps curl

5 x 7 reps a 18kg

Squats (was geen rek dus moest vanaf de grond. kan dus geen 60kg de luch ingooien:mad:)

5 x 7 reps beide zijde 15kg + OS (ik had er de schurft in)

Bankdrukken

5 x 7 reps a 12kg per zijde + OS (:cool: weer iets meer)

Seated legpress (stom ding want met gewone legpress met losse gewichten tik ik de 190kg aan en met dit ding dus never:mad:)

5 x 7 reps a 80kg

Na de kracht even gewinkeld. Snel gelopen want het regende. Niks trutten in winkels maar doelgericht en lange stukken gelopen. Hebben 2 uur dit gedaan en zeiknat geregend.

Zaterdag Bodypumples gedaan.

Planning voor volgende week voor nu is dat 5 dagen sporten (KT en les) gaat lukken.

Squats 50 kg is ook niet gek hoor. Maar inderdaad die bench! Ga daar eens heel snel trots op zijn ;)

• #1.078
Curlen voor je triceps. ???:(

Verder weer druk geweest zie ik, je heb zeker niet stil gezeten. Goed dat je in ieder geval bezig blijft!

Maaruuhh... Stang + 24kg = 44 kg bankdrukken voor 5 -7 reps. :eek:

http://www.google.nl/imgres?imgurl=...l=nl&gbv=2&tbs=isch:1&ei=lcYxTY2iE4_qOcm5jLcC

(maar dan zittend dus)

Uhmmm, ja t.a.v bankdrukken. Afgelopen maandag was dat 10kg beide zijde + OS. Is het niet goed? Zeg maar hoor. Meer ging gewoon niet want had mijzelf best al afgemat met de triceps oefening. Deed alles 7 x omdat ik dat graag wilde.

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

Squats 50 kg is ook niet gek hoor. Maar inderdaad die bench! Ga daar eens heel snel trots op zijn ;)

Dankje want werd er even onzeker van. Weet heus wel dat ieder z'n eigen gewicht pakt maar toch. Squats 50 is maximale wat ik vanaf de grond omhoog kreeg zonder achterover te vallen

Laatst bewerkt:

Aha! Maar dat is niet curlen, dat zijn tricep extensions.
Een curl is altijd een trekkende beweging, en een extension een duwende beweging. ;)

Uhmmm, ja t.a.v bankdrukken. Afgelopen maandag was dat 10kg beide zijde + OS. Is het niet goed? Zeg maar hoor. Meer ging gewoon niet want had mijzelf best al afgemat met de triceps oefening. Deed alles 7 x omdat ik dat graag wilde.

Nee lieve Karmen, ik bedoelde dat ik onder de indruk was van het gewicht wat je bankdrukte!!! Bijna 45kg op herhalingen is gewoon hartstikke zwaar. :)

• #1.080
Aha! Maar dat is niet curlen, dat zijn tricep extensions.
Een curl is altijd een trekkende beweging, en een extension een duwende beweging. ;)

Nee lieve Karmen, ik bedoelde dat ik onder de indruk was van het gewicht wat je bankdrukte!!! Bijna 45kg op herhalingen is gewoon hartstikke zwaar. :)

Waarom noemt die site het dan curlen?

En gelukkig dat het dus o.k. was. Trouwens als was dat niet was het ook best want was zelf weer even trots. Kan overigens, zeker na pumples van vandaag nauwelijks een paardestaart maken of kopje tillen.

Maar Tnx

Terug
Naar boven