Gert Jan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Ace is right, en ach, als het beestje maar een naam heeft, ik ken ook niet alle oefeningen bij naam, boeiuh
Maarru, weer een adhd woede aanval gehad met benchen?![]()
. Maar met plaatje was het weer helder
.Ik geloof ace altijd gelijk. Maar met plaatje was het weer helder
.

Hm, ik zie het plaatje en Karmen ook, ik heb Firefox, misschien ligt het daaraan dat jij iets anders hebt Acemen?G-J's plaatje zie ik niet trouwens, of althans.. ik denk dat ik een verkeerde weergave krijg:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
G-J's plaatje zie ik niet trouwens, of althans.. ik denk dat ik een verkeerde weergave krijg:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Doe maar niet hoor, ik kan er ook naast zitten.![]()
Bedoelde mijn eigenste plaatje om de oefening te verduidelijken

Lekker getraind! Maar wat ik me afvraag: als je moest squaten vanaf de grond, zonder rek, hoe kreeg je die 50kg dan omhoog en op je schouders? Omhoog gecleand en dan een MP om hem op je schouders te krijgen? Zo ja, dan zou dat wel heel sterk zijn!
) voor moedertje gemaakt en afgegeven voor als ze van werk komt en voor mijzelf andijvie met biefstuk voor op werk gemaakt. Ma blij en ik gezond voer op werk.Word je te breed ja? Dat wil ik graag eens zien!
Jammer dat dinsdag niet door kan gaan trouwens - eens kijken of we binnenkort een training samen kunnen plannen![]()
. Maar zonder dollen is het geen potje gewoon. Spreek graag af ja. Heerlijk sporten, praten over eten en trainingen en armpje drukken :-p. Gaan we die dag wel krachtpatseren en ego in de gewichtenstrijd gooien. Soms is dat leuk macho doen.Jij mag dat best zien. En voelen. Maar zonder dollen is het geen potje gewoon. Spreek graag af ja. Heerlijk sporten, praten over eten en trainingen en armpje drukken :-p. Gaan we die dag wel krachtpatseren en ego in de gewichtenstrijd gooien. Soms is dat leuk macho doen.

Mooi zo! Gaan we onszelf pijnigen en tot failure!!!!!!!!!Lijkt me cool
Armpje drukken lijkt me niks - beetje ego trainen daarentegen...![]()