MuscleMeat

advies welkom

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.102
Nice! :D
(laat Maaike het maar niet horen ;))

Top die staat!

---------- Toegevoegd om 10:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------

Als jij mij daarna van de muur afschraapt. Gok dat ik over de tafel vlieg ;)

Deadlift

3 x 5 reps 40kg excl. o.s.

Afgewisseld met

Preachercurl

3 x 7 reps 20kg

Legcurl

3 x 7 reps 70kg

Afgewisseld met

Benchpress

3 x 7 reps 20kg excl o.s

Triceps

3 x 7 reps 18kg

Roeiles van 45minuten

Nu keuvelen in huis met wasvouwen, ophangen, klamboe boven bed hangen en op kindjes van vriendin passen.

• #1.104
I was just about to say... :D

3x7x40kg bankdrukken -> nice! :thumbs:

Ego trainen is altijd (of soms) leuk. Laat ego m.b.t Bench zitten. Is goed nu zo. Alhoewel, kleine weegt 51kg (is dan maar 9 nog maar wel 1m55 lang) is ook een leuk streven. Nja, houd het wel op monkeysquat met haar op mijn rug of in mijn nek.

Jij kan alleen weekeindes he? Mocht het qua werk stil blijven tuf ik jou kant wellicht op (en Dwarf)

Samen trainen in een weekend! :D
Bij Ace z'n gym, die is cool!!!

• #1.108
Samen trainen in een weekend! :D
Bij Ace z'n gym, die is cool!!!

Ga mijn best doen voor a.s zaterdag. Of wellicht vrijdag. Maar doe wat ik kan.

Vanochtend maar niet gegaan. Voelde nog steeds moe (ondanks nieuwe boxspring waar ik wel na levering voor het eerst sinds scheiding een hele nacht op heb doorgeslapen). Met nachtdienst (en dochter die vrij is morgen dus kan ik niet slapen na nachtdienst) voor paar uurtjes geslapen.

Wel net een uur flink gewandeld om schuldgevoel af te kopen.

HO.... STOP DE PERSEN!
Komende vrijdag en zaterdag kunnen Ace en k allebei niet!

Wel goed dat je lekker hebt geslapen, schuldgevoel is niet nodig: rust = goed.

• #1.110
HO.... STOP DE PERSEN!
Komende vrijdag en zaterdag kunnen Ace en k allebei niet!

Wel goed dat je lekker hebt geslapen, schuldgevoel is niet nodig: rust = goed.

O' nee, da's waar. Nja, komt goed. Morgenavond na GTST gelijk slapen. Wil donderdag een roeirecord verbeteren op een sportschool. Hangt lijst met snelste tijd over 2km. Staat nu op 7minuten en vrijdag loopt die "wedstrijd" af. Hoor het monster al ergens grommen in mij om dat te verbeteren. Neem wel geconcentreerde redbull ofzo

Pas je wel op voor jezelf?

• #1.112

Jawel, doe ik lieve Dwarf. Met Ipod en flinke dosis metal kan ik het gewoon niet laten. Roepen dat een vrouw het niet kan verbeteren wil het ik die donderdag toch wagen. En als het niet lukt doe ik vrijdag na kracht en roeiles nog een x. Had berekend dat het moet kunnen. Over 100 meter doe ik max 20sec. Zie het als egoboost. Heb dat weer nodig.

Trouwens, suggestie voor polsbescherming? Kan dan preachercurl zwaarder gaan pakken maar moet polsen wel gaan beschermen. En iets voor mijn linker knie

Beter polsen (onderarmen) trainen dan beschermers pakken - zijn wel wat handleidingen op dbb voor te vinden (wristcurls doen bijvoorbeeld).
Ligt er aan wat je aan je knie hebt: heb je pijn of last?

Succes met die egoboost - misschien een pre-wo booster van tevoren erin gooien? :eyebrow:

Onderarmen versterken je polsen niet zozeer hoor. Wrist curls kunnen wel helpen, omdat je liggen went aan een belasting op je polsen. Maar in je polsen zitten geen spieren die je kan versterken / vergroten. :p
De wrist wraps kun je prima bij je zwaarste setjes gebruiken, als je maar niet alles met de wraps doet.

• #1.116
Beter polsen (onderarmen) trainen dan beschermers pakken - zijn wel wat handleidingen op dbb voor te vinden (wristcurls doen bijvoorbeeld).
Ligt er aan wat je aan je knie hebt: heb je pijn of last?

Succes met die egoboost - misschien een pre-wo booster van tevoren erin gooien? :eyebrow:
Ga vannacht weleens kijken dan. Vind die 20kg namelijk wat makkelijk gaan maar die kinderpolsen zullen zwaarder niet o.k vinden.

Knie heb ik maanden terug toen ik zonodig moest afreageren te zwaar belast met legpress. Deed toen een keer 190kg. Niet slim. Heb er met squats dus last van waardoor ik max 50kg kan pakken. Verder geen last in dagelijks leven met hakken of gewoon bewegen. Train lekkerste en met beste resultaat met 60kg maar dat gaat niet

Succes met het roei record verbreken. :)

Succes!!
Ik weet dat je het kunt, zo mogelijk ook al snuivend en grommen, kwijlend en met vlammende ogen!

• #1.119
Succes met het roei record verbreken. :)
tnx:kiss:. En wellicht dat ik het weekeinde jou dan kom pesten in de gym:cool:

Succes!!
Ik weet dat je het kunt, zo mogelijk ook al snuivend en grommen, kwijlend en met vlammende ogen!

hahaha, en jij weet dat ze zeker kunnen vlammen. Heb zat om aan "afreageer energie" in de strijd te gooien. maak wel een foto als het even kan van de tijd. moet laptop wel een x zijn gemaakt thuis zodat ik de foto kan posten;)

mij pesten dit weekend wordt lastig want ik kan dit weekend niet trainen.
Je bent uiteraard nog steeds welkom in mijn gym.:)

Terug
Naar boven