Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mij pesten dit weekend wordt lastig want ik kan dit weekend niet trainen.
Je bent uiteraard nog steeds welkom in mijn gym.![]()
Binnenkort wel keertje samen trainen, maak ik tijd voor! Maar dan wel na een paar daagjes weg...
En ik meende het berichtje: binnenkort hier een shoot! Zomer bijvoorbeeld?
Die 15 seconden pak je ook nog wel een keertje meid!!![]()
SfeermuziekIs goed hoor. Gezellig. Zorg ik voor sfeermuziek, hahaha!
Vandaag poging 2 t.a.v roeien. Kom niet onder de 7,15 dus geen foto. Wel helemaal naar de gallemoeren. Beeste de pest in dat ik nieteens 2km in 7min kan roeien.
Geen kt omdat ik sneller dan de snelste in die sportschool wilde zijn.
In eigen sportschool roeiles
Na roeles xco-les.

Ik heb een klein vermoeden dat de sfeermuziek uh, aan de stevige kant zal wezen..

Wow, die preachercurl is echt gigantisch!
Is deadlift met EZ-bar fijner?
Sfeermuziek
1e foto van shoot staat online, rest komt morgen (na trainen met Maaike) - veel uitzoekwerk...
Onverwacht binnenkort meer tijd - krijg je nog berichtje over.[/QU
OTE]
Zal om werk woensdag eens kijken van jullie shoot. En muziek komt helemaal goed. Ipod is het inmiddels gewend
Ik heb een klein vermoeden dat de sfeermuziek uh, aan de stevige kant zal wezen..![]()
Hahaha, jij kent mij te goed. Maar heb ook beschaafde muziek. Kan alle kanten op. Van apocrypha, tot kamelot, swallow the sun, dolly parton, sonata arctica, Clapton, god dethroned, marduk, aborted, Lucifer principle, ow en Guus en vele anderen. Dwarven vindt vast wel wat.
Ben gek op sfeermuziek3FM ook prima trouwens.
Maarre: neem binnenkort contact op.

Woesteling ook!!
Piepende pup mist mama, dat moet je even een nachtje negeren (dus niet gaan knuffelen want dan heb je de komende 10 jaar een piepende hond).