AndroidHealthClinic

advies welkom

Weer een flinke training!
Gaat (voor je gevoel) eten ook goed? Mag je me ook pm over sturen ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.142
Weer een flinke training!
Gaat (voor je gevoel) eten ook goed? Mag je me ook pm over sturen ;)

Probeer toch kt vooral op grote groepen te richten. Is wat eentonig wellicht maar hoop zo goed benen en romp te "belasten" voor progressie zeg maar.

Ik weet dat ik je altijd mag pm-en maar vind live over voeding praten fijner wegens interactie e.d.

Jij gaat bijna lang weekeinde weg. Mazzelaar!

19 of 20 februari - heb je dan al een volle agenda? Desnoods niet trainen, wel koffie! :D

• #1.144
  • #1.148
  • #1.150
Straks bbbb-les.

Verder tig keer trappen op en af om pup uit te laten en zelf wegens nachtdienst slapen als pup slaapt.

Planning vanavond 18u bodypumples.

Ontbijt van mij mocht kleine klaarmaken. Havermout werd netjes afgewogen (60gr) maar magere melk had ze halve liter gedaan i.p.v 200ml. En dan glimlachend netjes opgedronken. Ga nu opzeker 2x sporten vandaag.

Lijkt weer wat te gebeuren qua fysiek. Spijkerbroek begint weer losjes te zitten. Ga voorlopig niet wegen of wat dan ook (Dwarf mag meten bij mij). Houd broeken maar komende tijd als maatstaaf aan.

Laatst bewerkt:
  • #1.151
Squat

3 x 7 reps 40kg excl OS

Benchpress

3 x 7 reps 20kg (10 elke zijde) excl OS

Deadlift

3 x 7 reps 25kg (12,5 elke zijde) exl OS

Bbbb-les high-intensive (of impact). Rennen op z'n plek en springen en squats maken o.a Oefeningen van armen waren veel herhalingen als dan niet langzaam, snel en vasthouden afgewisseld. Enorm gaan verzuren. Alles met 7,5 kg met een arm gedaan of 15kg 2 armen.

Door fruit2go drinken lukte het om duizeligheid weg te nemen. Was met kt vooraf beetje pittig. Wel fijn dat conditie gewoon goed is.

Vanavond geen sport want morgen geen nachtdienst dus alleen vannacht werken. Ga morgen 13:30 uurtje bbbb weer doen en avond roeiles.

Als er vrijdag geen vroege komt vrijdag roeien en xco

Zou dan sinds afgelopen zondag elke dag hebben gesport. Ga er dus voor.

Doe je netjes!
Hoop wel dat je kunt binnenkort ;)

Lekker bezig en ook veel lessen gevolgd.
Broeken zijn altijd een goede manier om te meten of het goed gaat. ;)

• #1.155
Lekker bezig en ook veel lessen gevolgd.
Broeken zijn altijd een goede manier om te meten of het goed gaat. ;)

Durf ook gewoon niet op weegschaal te staan. Met pup wordt er zeker 6 x trappen gelopen en ongeveer 6 x 8 minuten gewandeld elke dag. Doe ook echt zo lopen dat het aantal minuten per x wandelen gelijk staat aan aantal weken van pup.

Eten weer drama. Vind het zelf k*t en zit ook echt tussen oren. Bestel wel dieet eiwitten (zijn in aanbieding) waar je ook mee kan lijnen zeg maar via body en Fit. Krijg dat wel weg en om te voorkomen dat ik niet eet of minimale.

Laatst bewerkt:
Het enige waar ik je in je log regelmatig over zie struikelen is je voeding. Vertel nou eens precies wat je op een dag eet, hoeveel, wanneer etc etc.
Met die informatie kan ik (kunnen we) je helpen en tips geven om het te verbeteren.

Hou je uberhaupt ergens de hoeveelheid kcals, eiwitten, kh's en vetten bij die je dagelijks binnen krijgt?

• #1.157
Het enige waar ik je in je log regelmatig over zie struikelen is je voeding. Vertel nou eens precies wat je op een dag eet, hoeveel, wanneer etc etc.
Met die informatie kan ik (kunnen we) je helpen en tips geven om het te verbeteren.

Hou je uberhaupt ergens de hoeveelheid kcals, eiwitten, kh's en vetten bij die je dagelijks binnen krijgt?

Zal met Dwarf's hulp opnieuw berekenen wat van welke hoeveelheden. Ik eet overigens nog altijd volgens een schema.

07:00 oploskoffie met caffeine

07:30 250ml magere melk met 60 haverhout met halve gekookt water

Tijdens les (alleen als ik vooraf kt) heb gedaan flesje fruit2day en 750ml water

10:30 2 boterhammen met 2 gekookte eiwitten (of geprakte avocado) en een banaan

13:00 2 boterhammen met 3 gekookte eiwitten (of met 2 plakken kipfilet)

15:00. Sla met tomaat of komkommer

17:30 300gr groente (geen peulvruchten), met rijst of met 1 aardappeltje en 100gr vlees

20:30 beker optimel of 150gr kwark

22:30 shake (als ik gesport heb)

Liefst eet ik minder KH omdat toen ik meer KH ging eten gewichtsverlies stopte.

Eet tussen de 1600 en 1850kc zodat er wat afwisseling zit qua KC-inname. Als ik niet sport eet ik tussen de 1500kc en 1600kc die dag

Laatst bewerkt:
ik weet het niet hoor, maar is dat niet weinig cal,kan je niet beter iets hoger zitten waardoor je het wat langer volhoud!!

• #1.159
ik weet het niet hoor, maar is dat niet weinig cal,kan je niet beter iets hoger zitten waardoor je het wat langer volhoud!!
Hoe bedoel je langer volhouden?

Rond de 1800 was goede berekening. Dit wegens dalen in vet maar behoudt van spieren. Eet al een jaar op deze manier. Nja, iets minder dan een jaar. Daarvoor at ik echt weinig.

Goed dat je ook aan de havermout zit!
Mag je daar geen whey bijnemen?

Terug
Naar boven