Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weer een flinke training!
Gaat (voor je gevoel) eten ook goed? Mag je me ook pm over sturen![]()
Zal kijken of ik kan trainen. Moet kijken of kleine bij vriendinnetje kan spelen. Ga voor zaterdag dan. Doe mijn best.19 of 20 februari - heb je dan al een volle agenda? Desnoods niet trainen, wel koffie!![]()
Als het alleen koffie is dan kan die kleine wel aanwezig zijn hoorZal kijken of ik kan trainen. Moet kijken of kleine bij vriendinnetje kan spelen. Ga voor zaterdag dan. Doe mijn best.

Als het alleen koffie is dan kan die kleine wel aanwezig zijn hoor![]()
Ow, het kan dus wél?

Wat mij betreft wél!

Hahaha, het ZOU kunnen. Uiteraard gaat "daten" gepaard met opdrukken, hooveren, lunges, monkeysquat en lachen voor de buikspieren. Gaan natuurlijk niet passief zitten. Nee hoor, grapje.

Lekker bezig en ook veel lessen gevolgd.
Broeken zijn altijd een goede manier om te meten of het goed gaat.![]()
Het enige waar ik je in je log regelmatig over zie struikelen is je voeding. Vertel nou eens precies wat je op een dag eet, hoeveel, wanneer etc etc.
Met die informatie kan ik (kunnen we) je helpen en tips geven om het te verbeteren.
Hou je uberhaupt ergens de hoeveelheid kcals, eiwitten, kh's en vetten bij die je dagelijks binnen krijgt?
Hoe bedoel je langer volhouden?ik weet het niet hoor, maar is dat niet weinig cal,kan je niet beter iets hoger zitten waardoor je het wat langer volhoud!!