Achteraf gezien is mijn buik ook als laatste gaan "groeien" (stom dat ik dat nooit eerder heb gerealiseerd!)
Klop wat je zegt. Toen ik bizar snel afviel van 112 naar 82 waren dat de "ongelukkige"kg's die ik aankwam in relatief korte tijd(2 jaar). Mijn gewicht stangeerde op de kg's van voor de zwangerschap (82kg en nee ben niet door zwangerschap zo aangekomen). De kg's van voor de zwangerschap kwam ik weer in 5 jaar tijd (ging van 65 naar 82). Dat wat ik nu dus aan het wegwerken ben zijn hele oude kg's dus
. Maar gaan vanzelf wel weer weg.en ondertussen heb ik een redelijk slanke taille. Als je je mijn foto's voor je ziet: die foto met witte trainingsbroek was NA een crashdieet waarbij ik 15kg ben afgevallen, en nauwelijks omvang is afgenomen. Ik ging van kledingmaat 44/46 naar 42 ofzo. (en dat voor 5 maanden honger lijden met ongeveer 1000 kcal op een dag!). Het verschil met de foto in het zwarte ondergoed is (slechts) 6 kilo! Gevoelsmatig heb ik daar minder hard voor hoeven knokken, enige was om de angst te overwinnen om (1) hier (op DBB) een voedingsschema
Klopt want je weet, en ik dus ook, dat je kritiek gaat krijgen neer te gooien en (2) tussen de heren gaan trainen in mijn nieuwe sportschool.
Herkenbaar. Was namelijk druk achter "het muurtje". Kt-honk zit achter een mooie wand en het was best druk. Als dan een enkele man gelijk vertrekt als jij dan komt maakt het licht onzeker. Mij wel i.i.g. Verder vind ik krachttrainen gewoon leuk, en eet ik het liefst volgens schema.
Voel ook mij helemaal op mijn plek met mijn god dethroned of marduk op mijn ipod!.
Op dit moment ben ik niet puur gefocust op afvallen, komt binnenkort weer (meer een soort hele cleane bullk). Enige tip die ik aan iedereen geef: elke maand een foto (of je 'm nou post ofniet) - het verschil ga je zien!
(en nou ga ik van m'n werk weg richting sportschool
!)Sportvreugde!!![/QUOTE]
Fijn zo'n reactie want voelt zo niet als de enige.