AndroidHealthClinic

advies welkom

Hahaha, heb gisteravond een karma ronde gehouden maar kreeg bij aantal de opmerking dat ik ze moest verdelen. Deel namelijk daar waar kan steeds karma uit aan eenieder.

PM'en is post mailen ofzo?

PM is Personal Message ofwel een berichtje dat je kan versturen op/ via dit forum - dat kan je aanklikken onder iemand naam bij een post.
Succes met je doelen verder!

• Topic Starter Topic Starter
PM is Personal Message ofwel een berichtje dat je kan versturen op/ via dit forum - dat kan je aanklikken onder iemand naam bij een post.
Succes met je doelen verder!

Mwa, bijna hetzelfde;). Bedankt! Ga ik vanmiddag weer eens het e.e.a lezen bij andere leden.

Mwa, bijna hetzelfde;). Bedankt! Ga ik vanmiddag weer eens het e.e.a lezen bij andere leden.

Inderdaad, praktisch hetzelfde! Maar ik dacht even dat je op emailen oid doelde, vandaar :)

En bijlezen is errug leerzaam; ik heb in ieder geval al veel opgestoken van het spieken bij de andere dames (en heren)!

Vanochtend schema bij trainer in postvak gedaan. Hoop hem morgen te zien en dus ook te spreken zodat het schema van Grosje kan worden uitgewerkt.

Vanochtend UB ( 12,10, 6, 8)gedaan.
Met 2 dumbbells van ieders 6 kg op de rug op bank gelegen en armen opzij en gestrekt omhoog brengen.
Met 10kg schijvens weerszijde lowrow
met 12,5 kg zo'n touw en later staaf biceps en triceps

Buikkwartier

Ik was tot mijn grote teleurstelling leeg. Daar ik nog geen bcaa heb dus gaar op ligfiets slimbelly gedaan voor 45 min ( 309kc).

Nieuwe muscle en fitness gekocht en Flex ( met o.a Jessica Putnam. Onwijs mooi lichaam!)

gewicht is nu 84,5 (-0,5kg)
omvang onder borst is 91cm:o en niet afgenomen
omvang buik is 99cm ( -6:o)

Tegenvaller was het misselijke gevoel na de kt welke nog aanhoudt.
Volgende week laatste slimbelly meeting maar ook volledig door laten meten van massa lichaam.

Laatst bewerkt:
6 cm: netjes! :thumb:
Daar waar het laatste vet opkomt, gaat het eerste weer weg... Bij mij is (dus) ook eerst mijn taille gaan krimpen, en zit ik nog steeds met vrij stevige heupen (wordt wel minder).

DwarvenWarrior;4586453[QUOTE zei:
Daar waar het laatste vet opkomt, gaat het eerste weer weg... Bij mij is (dus) ook eerst mijn taille gaan krimpen, en zit ik nog steeds met vrij stevige heupen (wordt wel minder).[/QUOTE]

Meen je dat? Lief te horen want was echt een beetje teleurgesteld. Tijdens de meeting zag ik, voordat dame zich herstelde, een blik in haar ogen van jammer. Haar uitleg bevestigde dit. Dat ik natuurlijk al heel veel sport en mensen die nooit sporten meer resultaten boeken, DUH!

Heb gezegd dat ik m.bt. de anatomie best wat kunde in huis heb door mijn werk en dat ook begrijp. Dat ik het ben gaan doen omdat ik tot de sceptici behoor. Dat krijg je het excuus dat het wellicht aan mijn voeding zou kunnen liggen ( ik telde langzaam tot 10 want die opmerking kon ik al verwachten). Met stalen smoel ( was ook net die ene dame die ik echt niet mag. Rest zijn allemaal schatten) mijn vergaarde kennis uit de doeken gedaan met als reactie dat ze geloofde dat het daar niet aanlag. Ben geen wichtje dat je alles wijs kan maken.

Enfin, even hard doorbijten dus.

@dwarven, vind dat je er goed uitziet. Daar je w.s. net zo ongeduldig bent als het om jezelf gaat als ik moet ik dat maar wat gaan temperen. Al wordt het resultaat steeds beter of naar je zin toch?

Meen je dat? Lief te horen want was echt een beetje teleurgesteld. Tijdens de meeting zag ik, voordat dame zich herstelde, een blik in haar ogen van jammer. Haar uitleg bevestigde dit. Dat ik natuurlijk al heel veel sport en mensen die nooit sporten meer resultaten boeken, DUH!

Heb gezegd dat ik m.bt. de anatomie best wat kunde in huis heb door mijn werk en dat ook begrijp. Dat ik het ben gaan doen omdat ik tot de sceptici behoor. Dat krijg je het excuus dat het wellicht aan mijn voeding zou kunnen liggen ( ik telde langzaam tot 10 want die opmerking kon ik al verwachten). Met stalen smoel ( was ook net die ene dame die ik echt niet mag. Rest zijn allemaal schatten) mijn vergaarde kennis uit de doeken gedaan met als reactie dat ze geloofde dat het daar niet aanlag. Ben geen wichtje dat je alles wijs kan maken.

Enfin, even hard doorbijten dus.

@dwarven, vind dat je er goed uitziet. Daar je w.s. net zo ongeduldig bent als het om jezelf gaat als ik moet ik dat maar wat gaan temperen. Al wordt het resultaat steeds beter of naar je zin toch?
Achteraf gezien is mijn buik ook als laatste gaan "groeien" (stom dat ik dat nooit eerder heb gerealiseerd!) en ondertussen heb ik een redelijk slanke taille. Als je je mijn foto's voor je ziet: die foto met witte trainingsbroek was NA een crashdieet waarbij ik 15kg ben afgevallen, en nauwelijks omvang is afgenomen. Ik ging van kledingmaat 44/46 naar 42 ofzo. (en dat voor 5 maanden honger lijden met ongeveer 1000 kcal op een dag!). Het verschil met de foto in het zwarte ondergoed is (slechts) 6 kilo! Gevoelsmatig heb ik daar minder hard voor hoeven knokken, enige was om de angst te overwinnen om (1) hier (op DBB) een voedingsschema neer te gooien en (2) tussen de heren gaan trainen in mijn nieuwe sportschool. Verder vind ik krachttrainen gewoon leuk, en eet ik het liefst volgens schema.
Op dit moment ben ik niet puur gefocust op afvallen, komt binnenkort weer (meer een soort hele cleane bullk). Enige tip die ik aan iedereen geef: elke maand een foto (of je 'm nou post ofniet) - het verschil ga je zien!

(en nou ga ik van m'n werk weg richting sportschool!)

Netjes die 6 cm, miss Karmen!

Ik kan wat betreft het afvallen op bepaalde plaatsen alleen maar beamen wat DW al zei; je valt op sommige plekken heel makkelijk af, maar op de plekken waar je het eerst aankomt, blijft het vet vaak zitten.

Heel veel succes in ieder geval en ja, af en toe is het even doorbijten.
Vaker is het gewoon leuk - nou ja, ik heb in ieder geval een hoop lol in KT; mezelf blijven uitdagen en af en toe verbaasd over mijn eigen kunnen staan :D

Achteraf gezien is mijn buik ook als laatste gaan "groeien" (stom dat ik dat nooit eerder heb gerealiseerd!) Klop wat je zegt. Toen ik bizar snel afviel van 112 naar 82 waren dat de "ongelukkige"kg's die ik aankwam in relatief korte tijd(2 jaar). Mijn gewicht stangeerde op de kg's van voor de zwangerschap (82kg en nee ben niet door zwangerschap zo aangekomen). De kg's van voor de zwangerschap kwam ik weer in 5 jaar tijd (ging van 65 naar 82). Dat wat ik nu dus aan het wegwerken ben zijn hele oude kg's dus;). Maar gaan vanzelf wel weer weg.en ondertussen heb ik een redelijk slanke taille. Als je je mijn foto's voor je ziet: die foto met witte trainingsbroek was NA een crashdieet waarbij ik 15kg ben afgevallen, en nauwelijks omvang is afgenomen. Ik ging van kledingmaat 44/46 naar 42 ofzo. (en dat voor 5 maanden honger lijden met ongeveer 1000 kcal op een dag!). Het verschil met de foto in het zwarte ondergoed is (slechts) 6 kilo! Gevoelsmatig heb ik daar minder hard voor hoeven knokken, enige was om de angst te overwinnen om (1) hier (op DBB) een voedingsschema Klopt want je weet, en ik dus ook, dat je kritiek gaat krijgen neer te gooien en (2) tussen de heren gaan trainen in mijn nieuwe sportschool. Herkenbaar. Was namelijk druk achter "het muurtje". Kt-honk zit achter een mooie wand en het was best druk. Als dan een enkele man gelijk vertrekt als jij dan komt maakt het licht onzeker. Mij wel i.i.g. Verder vind ik krachttrainen gewoon leuk, en eet ik het liefst volgens schema. Voel ook mij helemaal op mijn plek met mijn god dethroned of marduk op mijn ipod!.
Op dit moment ben ik niet puur gefocust op afvallen, komt binnenkort weer (meer een soort hele cleane bullk). Enige tip die ik aan iedereen geef: elke maand een foto (of je 'm nou post ofniet) - het verschil ga je zien!

(en nou ga ik van m'n werk weg richting sportschool!)Sportvreugde!!![/QUOTE]

Fijn zo'n reactie want voelt zo niet als de enige.

Gaat hier de goede kant op :thumbs:

Netjes die 6 cm, miss Karmen!

Ik kan wat betreft het afvallen op bepaalde plaatsen alleen maar beamen wat DW al zei; je valt op sommige plekken heel makkelijk af, maar op de plekken waar je het eerst aankomt, blijft het vet vaak zitten.

Heel veel succes in ieder geval en ja, af en toe is het even doorbijten.
Vaker is het gewoon leuk - nou ja, ik heb in ieder geval een hoop lol in KT; mezelf blijven uitdagen en af en toe verbaasd over mijn eigen kunnen staan :D

Dank je! Het plezier neemt inderdaad steeds meer toe. Heb weer nachtdiensten en kom vrijdag uit de nacht. Helaas geen gesport dus ( heel misschien donderdagavond) maar lekker lezen hele nacht tussen rondes door.

Reageren op schema Grosje bijvoorbeeld en met welke gewichten o.a.

Het gaat goed Karmen, tuurlijk wil je sneller resultaat maar dat gaat echt niet.
Jouw lichaam moet wennen aan de KT (en misschien adem je daardoor ook anders) en daarom kan het ook zo zijn dat je soms misselijk bent. Allemaal geen ramp en je omvang wordt ook minder en elke cm is er 1 toch.? Misschien heb ik of een ander dit al eens geschreven maar het is nu een kwestie van volhouden. Tevreden zijn met kleine resultaten is ook belangrijk, soms zal je misschien even geen vooruitgang boeken maar dan moet je juist doorbijten en niet in paniek raken. Het gaat nu eenmaal met ups en downs maar de volhouder wint altijd. Weet zeker dat iedereen daar heel veel respect voor heeft. Ik in ieder geval wel. :)
Staar je niet kapot op het trainingsschema die ik je gegeven heb, het is belangrijk dat je er een beetje lol in krijgt dan hou je het langer vol. Goed blijven lezen hier en dan vind je misschien nog wel een leuker schema die je over een maand of 2 wil gaan doen.

Dank je! Het plezier neemt inderdaad steeds meer toe. Heb weer nachtdiensten en kom vrijdag uit de nacht. Helaas geen gesport dus ( heel misschien donderdagavond) maar lekker lezen hele nacht tussen rondes door.

Reageren op schema Grosje bijvoorbeeld en met welke gewichten o.a.

Haha, dat klinkt als een goed plan! Bijlezen ftw!
En niet vergeten heh, naast goed eten en juist trainen is rust ook heel belangrijk. Dus zoals je zelf al zei, beetje rustig aan tijdens de nachtdiensten is geen slecht idee :)

Het gaat goed Karmen, tuurlijk wil je sneller resultaat maar dat gaat echt niet.
Jouw lichaam moet wennen aan de KT (en misschien adem je daardoor ook anders) en daarom kan het ook zo zijn dat je soms misselijk bent. Heb hier juist NA de kt dus tijdens cardio last van. Ben na de kt gewoon zo leeg maar geeft niet. Heb gevoel dan alvast wat te hebben gedaan voordat ik ga cardioen. Ik in ieder geval wel. :) Dank je!
Staar je niet kapot op het trainingsschema die ik je gegeven heb, het is belangrijk dat je er een beetje lol in krijgt dan hou je het langer vol. Goed blijven lezen hier en dan vind je misschien nog wel een leuker schema die je over een maand of 2 wil gaan doen.Vind het oprecht nu al een groot plezier. Schema die trainer inmiddels had gelezen werd zeer enthousiast onthaald. Dat het onderlichaam ook uitvoerig aan bod komt is beter. Hij herkende dit schema en zegt het volgende week te hebben uitgewerkt[/QUOTE]

Ga ik nu even op de volgende reageren

---------- Toegevoegd om 02:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:42 ----------

Haha, dat klinkt als een goed plan! Bijlezen ftw!
En niet vergeten heh, naast goed eten en juist trainen is rust ook heel belangrijk. Dus zoals je zelf al zei, beetje rustig aan tijdens de nachtdiensten is geen slecht idee :)

Na dik 2 uur:eek: gewauwel van collega andere afdeling te hebben aangehoord kon ik eindelijk rondes lopen en separeers bezoeken. Zo de medicatie dus niks rustig aan nog. Ga wel pogen goed te rusten. Vanaf a.s. zondag t/m de vrijdag erop sporten. Dus goed slapen na de nachten is best fijn.

Ga zo een bakje brinta scoren. Val nu half om;).

Ik heb mijn laatste nacht. Heb vreselijk slecht geslapen overdag, snot komt uit mijn oren en watten in mijn hoofd. Ga dus vrijdag als ik wakker word veel citrusfruit halen voor de vitamines, elke avond heel vroeg slapen en hopelijk zondag fit naar de sportschool. Mag niet ziek worden. Hopelijk is het schema van Grosje dan netjes uitgewerkt.

Kan ik deze eens gaan toepassen. Vooral benen.

Sterkte en succes!
Als het moet dan gewoon uitzieken hoor...

Doe rustig aan en veel beterschap toegewenst!

Wat er niet lukt? W.s. geduld opbrengen. Ik baal heel erg van het feit dat het zo tergend langzaam gaat dat gewichtsverlies. Zou erg fijn zijn als dit sneller gaat zodat ik mij kan concentreren op de spieren en contouren. Voor nu gaat het mij veel te langzaam en kan daar zo vreselijk van balen. Ik hoef niet alles snel snel om dat lui te gaan wezen op de bank maar ga wel heel doelgericht te werk en houd van snelle progressies om de lat weer te kunnen verhogen.

Heb i.i.g wel heel goed door ( en begrepen)dat je een dame met enorm veel kennis bent op vlak voedingsschema's dus luister goed naar de adviezen.

Hoe snel gaat het en hoe snel wil je dat het gaat? In mijn geval was zelfs 3 kg per week niet snel genoeg, het moet altijd sneller.

Geduld is belangrijk want je bent altijd langer bezig dan je denkt.

Hoe snel gaat het en hoe snel wil je dat het gaat? In mijn geval was zelfs 3 kg per week niet snel genoeg, het moet altijd sneller.

Geduld is belangrijk want je bent altijd langer bezig dan je denkt.

Wow, ik zou zelfs daar al blij mee zijn weet je dat? Ik weet ook wel dat geduld belangrijk is maar gewoon even iets om mijzelf goed te voelen. Lang bezig zijn geeft ook niet. Sport is toch al lange tijd onderdeel van mij leven. Lig overigens momenteel snotverkouden en last van luchtwegen op de bank. Maar komt wel goed met sport. Kijk erg uit naar zondag als het mij lukt.

Fijn weekeinde!

Terug
Naar boven